Türgi ralli III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Ma pole ammu miskit kirjutanud.Urmo tõus on ikka hämmastav,3-4 ralliga on mees tõusnud sellisele tasemele,et tõmbab koti pähe isegi herr Loebile ja need pole üksikud sähvatused.Ma ei mäletagi,kuna viimati üks uustulnuk nii kiirelt hakkas esiotsaaegu näitama esimestel rallidel.
Ootan põnevusega Soome rallit,kõik üle lahe pöialt hoidma!!!
Õnne Urmole ja ka Martinile super tulemuse eest.
Ootan põnevusega Soome rallit,kõik üle lahe pöialt hoidma!!!
Õnne Urmole ja ka Martinile super tulemuse eest.
World Rally Team Estonia sõitjad Urmo Aava ja Kuldar Sikk said oma Citroen C4 WRC võistlusmasinal Türgi MM-rallil tunda nii rõõmu kui ka kurvastust, mida pakkusid eestlastele kolm kiiruskatse võitu, kaks rehvi- ning üks amortisaatori purunemine.
Rööpas teed ning ülisuured kivid kiiruskatsetel tegid Kemeri ümbruse mägiteedel sõidetud hooaja kaheksanda autoralli MM-etapi üheks keeruliseimaks kruusaralliks. Urmo Aava ja Kuldar Sikk alustasid Türgi ralli esimest täispikka võistluspäeva kiiruskatse võiduga, mis tõstis nad neljapäevasel publikukatsel väljasõidetud 30. aja järel neljandaks.
Ka ralli kolmas kiiruskatse algas Eesti hetke parimale rallipaarile üle ootuste hästi. Kuni katse 14-15. kilomeetrini hoiti Fordi piloodi Jari-Matti Latvala järel absoluutarvestuse teist kiiruskatse vaheaega, kuni ühe kiire paremkurvi järel teel olnud kivi lõhkus Aava võistlusauto vedrustuse. Kiiruskatset küll jätkati, ent peagi purunes Citroeni amortisaator täielikult ja eestlased olid sunnitud parkima oma auto raja äärde. Rallit õnnestus jätkata laupäeval super-ralli süsteemis, ent pea 36-minutililne ajaline kaotus kiireimatele ei võimaldanud enam sellelt etapilt kõrgeid kohti püüda.
„Minu jaoks oli ralli kolmanda kiiruskatsega lõppenud - kohtadele ei olnud võimalik enam sõita, kuid autot ja ennast testida siiski. Reede hommikusel esimesel kiiruskatsel väljasõidetud parim aeg tegi meele rõõmsaks, kuid enda jaoks pean juba täna märksa olulisemaks saavutatud stabiilsust," sõnas Aava.
"Me ei ole enam mehed metsast, kes tulevad ja sõidavad rallil mõne kiire katseaja, võtavad mõne katsevõidugi vahest, vaid oleme jõudmas lähemale seatud eesmärkidele, kus me oleme võimelised konkureerima stabiilselt sarja kiireimate pilootidega. Peangi vahest tähtsaimaks laupäevasel teisel Kemeri katsel väljasõidetud viiendat vaheaega, kus kõik sõitjad olid võrdsetes oludes ning me suutsime sõita kiireimatega samas tempos“, jätkas ta.
„Meie senisele kiirele arengule on kogu Citroeni meeskond andnud hea tõuke. Saan päris palju abi inseneridelt ja tunneme koos Kuldariga, et kogu meeskond töötab meie heaks. Samas ei saa ma unustada meie tublisid toetajad, tänu kellele me oleme üldse niikaugele jõudnud. Usun, et õige pea saame rääkida ka juba mõningatest käesolevat hooaega puudutavatest headest uudistest, mis rõõmustavad meid endid ja kindlasti ka kõiki meie fänne!“ lõpetas Aava.
Türgi ralli viimasel kiiruskatsel pidid Aava-Sikk taaskord peatuma, sest üks kulunud rehvidest, millega võitlesid paljud sõitjad siinsel rallil, oli purunenud ning nõudis vahetamist. Eestlased jõudsid küll enne poodiumit olnud ralli viimasesse hooldusalasse, kuid katkestasid seejärel ka võistluse.
Järgmisena astuvad Urmo Aava ja Kuldar Sikk oma Citroen C4 WRC võistlusautol üles kodusel Lõuna-Eesti rallil, mis leiab aset 18-19. juulini Võru ümbruse teedel.
ERR SPORT
Rööpas teed ning ülisuured kivid kiiruskatsetel tegid Kemeri ümbruse mägiteedel sõidetud hooaja kaheksanda autoralli MM-etapi üheks keeruliseimaks kruusaralliks. Urmo Aava ja Kuldar Sikk alustasid Türgi ralli esimest täispikka võistluspäeva kiiruskatse võiduga, mis tõstis nad neljapäevasel publikukatsel väljasõidetud 30. aja järel neljandaks.
Ka ralli kolmas kiiruskatse algas Eesti hetke parimale rallipaarile üle ootuste hästi. Kuni katse 14-15. kilomeetrini hoiti Fordi piloodi Jari-Matti Latvala järel absoluutarvestuse teist kiiruskatse vaheaega, kuni ühe kiire paremkurvi järel teel olnud kivi lõhkus Aava võistlusauto vedrustuse. Kiiruskatset küll jätkati, ent peagi purunes Citroeni amortisaator täielikult ja eestlased olid sunnitud parkima oma auto raja äärde. Rallit õnnestus jätkata laupäeval super-ralli süsteemis, ent pea 36-minutililne ajaline kaotus kiireimatele ei võimaldanud enam sellelt etapilt kõrgeid kohti püüda.
„Minu jaoks oli ralli kolmanda kiiruskatsega lõppenud - kohtadele ei olnud võimalik enam sõita, kuid autot ja ennast testida siiski. Reede hommikusel esimesel kiiruskatsel väljasõidetud parim aeg tegi meele rõõmsaks, kuid enda jaoks pean juba täna märksa olulisemaks saavutatud stabiilsust," sõnas Aava.
"Me ei ole enam mehed metsast, kes tulevad ja sõidavad rallil mõne kiire katseaja, võtavad mõne katsevõidugi vahest, vaid oleme jõudmas lähemale seatud eesmärkidele, kus me oleme võimelised konkureerima stabiilselt sarja kiireimate pilootidega. Peangi vahest tähtsaimaks laupäevasel teisel Kemeri katsel väljasõidetud viiendat vaheaega, kus kõik sõitjad olid võrdsetes oludes ning me suutsime sõita kiireimatega samas tempos“, jätkas ta.
„Meie senisele kiirele arengule on kogu Citroeni meeskond andnud hea tõuke. Saan päris palju abi inseneridelt ja tunneme koos Kuldariga, et kogu meeskond töötab meie heaks. Samas ei saa ma unustada meie tublisid toetajad, tänu kellele me oleme üldse niikaugele jõudnud. Usun, et õige pea saame rääkida ka juba mõningatest käesolevat hooaega puudutavatest headest uudistest, mis rõõmustavad meid endid ja kindlasti ka kõiki meie fänne!“ lõpetas Aava.
Türgi ralli viimasel kiiruskatsel pidid Aava-Sikk taaskord peatuma, sest üks kulunud rehvidest, millega võitlesid paljud sõitjad siinsel rallil, oli purunenud ning nõudis vahetamist. Eestlased jõudsid küll enne poodiumit olnud ralli viimasesse hooldusalasse, kuid katkestasid seejärel ka võistluse.
Järgmisena astuvad Urmo Aava ja Kuldar Sikk oma Citroen C4 WRC võistlusautol üles kodusel Lõuna-Eesti rallil, mis leiab aset 18-19. juulini Võru ümbruse teedel.
ERR SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Juhtusin kuulama vikerraadio spordiuudiseid, kõrvust jooksis läbi Rautenbachi nimi ja Võru ralli.
Viimati muutis valmacher, 15 Juun 2008, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
vikerraadio kodukal pole veel uudislõiku üleval, äkki homme olemas.Afka kirjutas:Olen ka kuulnud,et Rautenbach kah tulemas
Viimati muutis valmacher, 15 Juun 2008, 23:27, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
"...Usun, et õige pea saame rääkida ka juba mõningatest käesolevat hooaega puudutavatest headest uudistest, mis rõõmustavad meid endid ja kindlasti ka kõiki meie fänne!“Afka kirjutas:Olen ka kuulnud,et Rautenbach kah tulemas
Mine tea, äkki on kogu Citroeni tehase tiim kohal. Enne soomet vaja ju testida. Aga seda on vist palju tahetud.
Samas võib äkki olla uudis et Urmo saabki citroeni ametlikuks kolmandaks sõitjaks