Meeskondade testimised ja esitlused.

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Tulemused

1 Robert Kubica BMW Sauber
1:19.556

2 Michael Schumacher Ferrari
1:19.929 + 0.373

3 Timo Glock Toyota
1:20.031 + 0.475

4 Felipe Massa Ferrari
1:20.034 + 0.478

5 Sebastian Vettel Toro Rosso
1:20.358 + 0.802

6 Sebastien Bourdais Toro Rosso
1:20.368 + 0.812

7 Kazuki Nakajima Williams
1:20.413 + 0.857

8 Nico Rosberg Williams
1:20.616 + 1.060

9 Anthony Davidson Honda
1:20.879 + 1.323

10 Jarno Trulli Toyota
1:21.014 + 1.458

11 David Coulthard Red Bull Racing
1:21.203 + 1.647

12 Takuma Sato Super Aguri F1
1:21.496 + 1.940

13 Marko Asmer BMW Sauber
1:21.566 + 2.010

14 Roldan Rodriguez Force India
1:22.769 + 3.213

15 Giedo van der Garde Force India
1:23.206 + 3.650

Asmeri kiireim ring paremuselt 13.
Jerezi ringrajal F1 BMW Sauberi autot testiv Marko Asmer sõitis rajalt välja ja lõhkus esitiiva.

Jerezi ringraja ühes kurvis pirueti teinud Asemer ei suutnud küll omaljõul boksi veereda, kuid tõenäoliselt tehakse auto üsna kiirelt korda.

Tund aega enne Markot tegi rajapiirdega tutvust ka Michael Schumacher.Marko isa Toivo sõnul ei ole sündmusest midagi hullu, kuna Marko peabki proovima maksimumi võtta ja pingutama.

Asmer on täna kirja saanud paremuselt 13. ringiaja. Eesti lootus läbis parimal katsel ringi ajaga 1.21,566.

Head minekut näitab BMW Sauberi poolakast põhipiloot Robert Kubica (1.19,556), edestades sakslast Michael Schumacherit (Ferrari, +0,373) ja sakslane Timo Glocki (Toyota, +0,475).
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Kaks sekki paremale alla jääda ei ole halb tuelmus nii varases faasis.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Minu arust on see tulemus väga hea.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
paharett
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 191
Liitunud: 18 Nov 2005, 12:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas paharett »

päeva lõplik seis siis selline.



1 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 01:18.213 100
2 R. Kubica BMW 01:18.410 119
3 N. Rosberg Williams 01:18.796 97
4 M. Schumacher Ferrari 01:19.136 58
5 K. Nakajima Williams 01:19.611 76
6 T. Glock Toyota 01:19.961 58
7 F. Massa Ferrari 01:20.000 45
8 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 01:20.033 87
9 J. Trulli Toyota 01:20.229 69
10 D. Coulthard Red Bull 01:20.657 72
11 A. Davidson Super Aguri 01:20.821 102
12 T. Sato Super Aguri 01:21.092 84
13 M. Asmer BMW 01:21.333 80
14 G. van der Garde Force India F1 01:22.321 81
15 Roldan Rodriguez Force India F1 01:22.508 82
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Peax ka mainima, et iga päeva parimad on enamasti olnud Slickidel, seega on need vahed natuke suuremad siin kui nad tegelikult on ;)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Kusti
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 179
Liitunud: 27 Juul 2005, 12:36

Kusti

Postitus Postitas Kusti »

Vähemalt esimesed neli lasid slikkidega, võib olla veel mõni. Neist esimesed kolm - Vettel, Kubica ja Rosberg - kasutasid 2008 hooaja - ning Schummi 2009 hooaja aerodünaamikaseadeid. See tähendab, et esimesel kolmel oli 30% rohkem downforssi kui Schumacheril, 2009 on plaan piirata aerodünaamikat ja siirduda sliksidele.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pilt

Hispaanias Jerezis toimunud vormel-1 autode testisõidul sai Marko Asmer BMW Sauberil 13. koha ajaga 1.21,333.
Udus alanud reedene testipäev oli täis sündmusi, sest kõigepealt kihutas rajalt välja seitsmekordne maailmameister sakslane Michael Schumacher Ferraril. Keskpäeval tabas sama saatus ka Asmerit, kes lõhkus piirdeaias vormeli esitiiva. Siiski sai eestlane kokku läbitud 80 ringi.
Päeva parima aja 1.18,213 sõitis sakslane Sebastian Vettel Toro Rossol, järgnes 1.18,410-ga poolakas Robert Kubica BMW Sauberil. Kolmas oli 1.18,796-ga sakslane Nico Rosberg Williamsil ja neljas 1.19,136-ga Schumacher.
Asmer edestas päeva lõpuks vaid mõlemat Force India F1 pilooti. Hollandlane Giedo van der Garde sai aja 1.22,321 ning hispaanlane Roldan Rodriguez 1.22,508.

Pilt
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Testisõidud ja neile järgnenud meeskonna poolteise tunnine koosolek seljataga, võttis Marko Asmer vastu telefonikõne BMW Sauberi bossilt Mario Theissenilt . Jutt kestis veerand tundi, kirjutab SL Õhtuleht.

Millise hinnangu Theissen sinu testisõitudele andis?

Ta ei anna veel hinnangut, sest peab eelnevalt kõik andmed läbi analüüsima. Theissen küsis minu hinnangut, mis oli hea, mis halb, kuidas oli see, kuidas teine. Mida ma sellest või teisest arvan. Rääkisin, mida oskasin. Ütlesin, et oli tore, sain suurepärase kogemuse, õppisin palju, kuid veelgi rohkem jäi õppida. Ühesõnaga, jäin testipäevadega rahule, nautisin kõike.

Mida sa arvad, kuidas sinuga rahule jäädi?

Jutust võis aimata, et jäädi. Suuri vigu ma ei teinud, midagi nässu ei keeranud. Kõik testid said tehtud. Sain seadistuse ja sõiduga hakkama. Kui tekkisid pisiprobleemid, lahendasime need kiiresti.

Selle seadistusega autoga sõitsin just nii kiiresti, nagu minult oodati. Paljud teised üritasid häid aegu kirja saada slick-rehvide ja ajasõidu seadega, kuid mina tegin tööd.

SL ÕHTULEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Kubica ülesandeks oli reedel 2009. aasta kiilasrehvide ja 2008. aasta elektroonika testimine, lisaks ka mõnede mehaaniliste lahenduste järeleproovimine. Marko testis erinevaid autoseadistusi.
Michael Schumacher, kes oli ringiaegades neljas, oli rajal autoga, mis vastas uutele aerodünaamikareeglitele (teistest 30% vähem survejõudu).
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Coulthard võtab jälle sõna.
Seekord noorte testisõitjate kohta:
http://etvsport.ee/index.php?0564401

Minuarust räägib Coulthard ültse natuke palju viimasel ajal.
Pilt
box
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Jaan 2007, 01:17
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas box »

Mask kirjutas:Coulthard võtab jälle sõna.
Seekord noorte testisõitjate kohta:
http://etvsport.ee/index.php?0564401

Minuarust räägib Coulthard ültse natuke palju viimasel ajal.
1) eks igaüks teeb seda, mida oskab kõige paremini
2) ilmselt coulthard tahab mõnda tiimi testisõitjaks saada, kui teda enam võistlema ei lasta
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Aga ega ta ei räägi vale juttu ju selle kohapealt ,et vanast sõitjast testisõitjana oleks rohkem kasu ;)
Kogemus siiski loeb sel juhul, et asju teada ja asju paremaks teha.
Kuid jah, ex tiimidel on soov hetkel lihtsalt talenti leida , sest sõitjad on ju see põhiline jõud, kes lõpux otsustavad, mis kohtadel see auto paiknema hakkab.

Saab muidugi teist pidi ka öelda, et auto otsustab, kuid lõppude lõpux otsustab siiski sõitja :D
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Mask kirjutas:Coulthard võtab jälle sõna.
Seekord noorte testisõitjate kohta:
http://etvsport.ee/index.php?0564401

Minuarust räägib Coulthard ültse natuke palju viimasel ajal.
Ja siis kui noored tulevad ilma pikemalt testimata kohe võistlema, peab neid liiga väikeste kogemuste tõttu ohtlikeks - midagi sellist ta kunagi mainis. Ta jah vist muretseb rohkem oma naha pärast.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

RudiTurbo kirjutas:Aga ega ta ei räägi vale juttu ju selle kohapealt ,et vanast sõitjast testisõitjana oleks rohkem kasu ;)
Kogemus siiski loeb sel juhul, et asju teada ja asju paremaks teha.
Kuid jah, ex tiimidel on soov hetkel lihtsalt talenti leida , sest sõitjad on ju see põhiline jõud, kes lõpux otsustavad, mis kohtadel see auto paiknema hakkab.

Saab muidugi teist pidi ka öelda, et auto otsustab, kuid lõppude lõpux otsustab siiski sõitja :D
Olen nõus. Ärgem unustagem kes testib Subaru WRC autot.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

On põhjust loota, et just praegu istuvad Marko Asmeri mänedžer ja BMW Sauberi tiimi boss Mario Theissen ühise laua taga ja koostavad testisõitja lepingut. Kõik märgid näitavad – tegelikult olla nõnda Jerezi-eelses kontrahtiski kirjas – et tiim teatab oma otsusest käesoleva nädala jooksul.

Õigupoolest on Asmeril nuga niiöelda kõril. Me võime küll rääkida ta noorusest ja ees ootavast tulevikust, kuid miski ei kinnita, et nii suurepärane võimalus end vormelitsirkuse ukse vahele pressida kordub. Ja alternatiive testisõitja tööle pole, kui silmas pidada tulevast piloodi kohta.

DTM sari? Jerezi testidel arvas Šveitsi kogenuim vormeliajakirjanik Roger Benoit, kes kajastanud ala 1969. aastast saadik, et piisab Asmeril katusega võidusõiduautosse istuda, kui ta võimalused kunagi F1 piloodiks saada vähenevad 50 protsenti. Siiski oli Benoit üsna veendunud, et Asmer juba nüüd BMW Sauberiga lepingu sõlmib.

Ookeani taha siirdumine? Sebastien Bourdais võitis neli Champ Car’ meistritiitlit järjest ja saab nüüd istuda Toro Rosso rooli. Ühesõnaga, sa võidad neli Põhja-Ameerika meistritiitlit ja saad viimaks tiimi, mis kogus mullu vormel 1 sarjas 8 punkti. Pole just meeliülendav perspektiiv.

SL ÕHTULEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Hoiame siis pöialt!!!
Diagnoos- Rallisõltlane
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Loodame, et Marko kuuse all on leping BMW Sauberiga :)

http://etvsport.ee/index.php?0&popup=video&id=5183
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pilt

Räikkönen testib esimesena Ferrari vormelit

Kroonitud maailmameister Kimi Räikkönen on esimene, kes proovib Ferrari 2008. aasta vormelit.
Saksa uudisteagentuuri DPA sõnul testib soomlane autot 7. jaanuaril, päev pärast selle esmaesitlust.
Esitlus ja testimine toimuvad Fioranos, Ferrari eratestirajal, mis paikneb meeskonna peakorteri ligidal.
Räikköneni 2008. aasta Ferrari vormeli testimise päev ühtib nende põhirivaali McLareni uue auto esitlusega Suttgartis, Saksamaal.
Kohe järgmisel päeval alustab McLareni meeskond kahe autoga kolm päeva kestvat eratesti Jerezis, Hispaanias.

http://f1.sponest.com
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Indiast tulevate teadete sõnul avalikustab Force India oma 2008. aasta pilootide nimed 11. jaanuaril.

Eelnevalt oodati, et Vijay Mallya poolt ostetud meeskond teatab oma sõitjad enne jõule või uue aasta esimestel päevadel.

Mallya lõpliku otsuse põhjuseks loetakse seda, et ühele vabale kohale on valida veel Giancarlo Fisichella, Roldan Rodriguezi, Christian Klieni, Tonio Liuzzi vahel.

India rahvuslik ajaleht The Hindu ütles, et Force India teavitab oma 2008. aasta rivistuse maailma populaarseimas linnas, Mumbais.

Sponest.com
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

2008 meeskondade esitlused:

Jan 6 - Ferrari, Fiorano
Jan 7 - McLaren, Stuttgart
Jan 10 - Toyota, Cologne
Jan 14 - BMW Sauber, Munich
Jan 16 - Red Bull Renault, Jerez
Jan 29 - Honda, HQ, Brackley
Jan 31 - Renault, Paris

Williamsi esitlus toimub veebruaris Londonis - päev pole teada.
Toro Rosso, Super Aguri ja Force India pole oma plaanidest teatanud.
Vasta