WRC hooaeg 2016
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: WRC hooaeg 2016
Teeme teeme kvalifikatsiooni katse. Siis on järgmine probleem - kes esimesena kvalifikatsiooni katsele stardib . Lahendus on, et nühitakse paar korda seda ennem, aga mingi hetk hakkab ju tee käest ära minema ja siis kannatab jälle taganttulija. Nokk kinni saba lahti
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
Aga kui lasta alguses näiteks WRC2 mehed peale? Siis kui wrc mehed peale saavad, võiks ju teed piisavalt puhtad olla...
Re: WRC hooaeg 2016
Probleem selles et Meek saab üldse punkte kuigi on selge et tiitli peale ei konkureeri. Ehk siis need sõidud kus tema osalevad on konkurents suurem. Nüüd kui vaadata et osad rallid sobivad paremini ühtedele ja teised teistele sõitjatele siis saab aru kust ebavõrdsus tuleb.Lithium kirjutas:Selles mõttes pole midagi kobiseda, et kui Meeke ei võistlegi MM-tiitli peale ja Ogier peaks teises jääma, siis ta saab ta niikuinii teisest kes võitlevad tiitli nimel, kõige rohkem punkte, nagu Matton selle selgelt välja ütles. Jonnipunnid.
Loogika oleks selline: Ütleme näiteks Rootsis kus Latvala favoriit oleks Meek ka. Latvala saab seal Meeke järel teise koha punktid, kuigi näiteks 3mas koht jäi minuti juba maha vms. Ja nüüd aasta kokkuvõttes kaotaks Latvala tiitli ainult mõne punktiga. Ma arvan et ma oleks ka päris pahane.
Re: WRC hooaeg 2016
Kui sealt "tagant" oleks nt. Latvala võitnud selle ralli, siis vaevalt Capitol kobisemist oleks olnud. VW on nii palju võitnud, et vara veel selliseid avaldusi teha - kui 2 võitu järjest on teistele läinud.
Ogieri kohta aga ütleks nii, et mulle tundub, et nagu Neuville'l tekkis mingi mentaalne blokk Paddoni tõusuga, nii on ka temal tekkinud mingi negatiivne suhtumine sellest teepühkimisest. Nüüd juba teist rallit järjest ei lähe ta viimasel päeval all-in, vaid lepib vahetus võitluses allajäämisega ja vaatab siis ainult tiitli poole. Ka mehe olek oli näiteks Portugalis selline väga muserdatud. Ei mäleta eelmisest aastast sama seisu... tõsi - siis pidi ta ka teed pühkima ühe päeva. Paradoksaalsel kombel, on kõikide nende "kaotuste" juures tema edu tiitliheitluse teise koha mehe ees iga kord suurenenud. Ja mina hindaks, et tema võimete puhul - see tiitel on tal juba taskus. Nüüd võiks natuke "tigedamaks" minna.
Ogieri kohta aga ütleks nii, et mulle tundub, et nagu Neuville'l tekkis mingi mentaalne blokk Paddoni tõusuga, nii on ka temal tekkinud mingi negatiivne suhtumine sellest teepühkimisest. Nüüd juba teist rallit järjest ei lähe ta viimasel päeval all-in, vaid lepib vahetus võitluses allajäämisega ja vaatab siis ainult tiitli poole. Ka mehe olek oli näiteks Portugalis selline väga muserdatud. Ei mäleta eelmisest aastast sama seisu... tõsi - siis pidi ta ka teed pühkima ühe päeva. Paradoksaalsel kombel, on kõikide nende "kaotuste" juures tema edu tiitliheitluse teise koha mehe ees iga kord suurenenud. Ja mina hindaks, et tema võimete puhul - see tiitel on tal juba taskus. Nüüd võiks natuke "tigedamaks" minna.
Re: WRC hooaeg 2016
No see on tegelikult ju nonsense.Vahula kirjutas:
Loogika oleks selline: Ütleme näiteks Rootsis kus Latvala favoriit oleks Meek ka. Latvala saab seal Meeke järel teise koha punktid, kuigi näiteks 3mas koht jäi minuti juba maha vms. Ja nüüd aasta kokkuvõttes kaotaks Latvala tiitli ainult mõne punktiga. Ma arvan et ma oleks ka päris pahane.
Et peale selle, et nüüd anname 2017 kiiremad WRC autod ainult valitud nägudele (nt. tehasesõitjatele), siis ärme erasõitjatele enam üldse punkte ka anna... või mis veel parem, ärme neid üldse rallile lase, äkki võtavad VW meestelt punktid ära. Pahane või mitte - ole mees, ja ära jää Meeke'i järel siis teiseks
Re: WRC hooaeg 2016
Mõnes olukorras oleks siis vastupidine efekt, tee kvaliteet on muutub iga läbimisega halvemaks. Näiteks Rootsi, kus vähese lume korral sõidetakse kruus välja.aix kirjutas:Aga kui lasta alguses näiteks WRC2 mehed peale? Siis kui wrc mehed peale saavad, võiks ju teed piisavalt puhtad olla...
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: WRC hooaeg 2016
Ogier ilmselt ongi olukorrale käega löönud, ei taha enam "hullu panema hakata" liidriga samas tempos püsimiseks, ja sõidab nüüd lihtsalt tiitli peale. Ja ta ei pea üldse muretsema, sest nende 2.-3. kohtadega kindlustab ta ka rahulikult tiitli ära, kuna stabiilset konkurenti talle ei leidu. Vastased võivad aeg-ajalt rallisid võita, aga järgmine ralli läheb neil ikka aiataha/katkestab vms - ehk siis teistel ei ole stabiilsust.mcwax kirjutas:Kui sealt "tagant" oleks nt. Latvala võitnud selle ralli, siis vaevalt Capitol kobisemist oleks olnud. VW on nii palju võitnud, et vara veel selliseid avaldusi teha - kui 2 võitu järjest on teistele läinud.
Ogieri kohta aga ütleks nii, et mulle tundub, et nagu Neuville'l tekkis mingi mentaalne blokk Paddoni tõusuga, nii on ka temal tekkinud mingi negatiivne suhtumine sellest teepühkimisest. Nüüd juba teist rallit järjest ei lähe ta viimasel päeval all-in, vaid lepib vahetus võitluses allajäämisega ja vaatab siis ainult tiitli poole. Ka mehe olek oli näiteks Portugalis selline väga muserdatud. Ei mäleta eelmisest aastast sama seisu... tõsi - siis pidi ta ka teed pühkima ühe päeva. Paradoksaalsel kombel, on kõikide nende "kaotuste" juures tema edu tiitliheitluse teise koha mehe ees iga kord suurenenud. Ja mina hindaks, et tema võimete puhul - see tiitel on tal juba taskus. Nüüd võiks natuke "tigedamaks" minna.
Õnnitlused muidu Meeke'le võidu puhul - õnnestus tal väljuda sealt ühe-võidu-meeste klubist!
Latvala hooaja algus on kapitaalselt aiataha läinud, aga noh - heitlus üldarvestuse 2. koha peale on järjekordselt põnev. Näis, kas soomlasel õnnestub teha oma tavapärane tugev lõpuspurt selle koha hõivamiseks.
Re: WRC hooaeg 2016
Kui peaks panuseid tegema, siis ma ütleks, et Latvala ei saa sel aastal seda teist kohta. Mikkelsen on stabiilne, Paddonil on uus kvaliteet ja Sordo pole mingi papist poiss. Teisele kohale jõudmiseks ja praegust punktivahet arvestades peaks Latvala regulaarselt enne neid finišeerima. Aga regulaarselt Latvala pigem eksib kui lõpetab.jens kirjutas: Latvala hooaja algus on kapitaalselt aiataha läinud, aga noh - heitlus üldarvestuse 2. koha peale on järjekordselt põnev. Näis, kas soomlasel õnnestub teha oma tavapärane tugev lõpuspurt selle koha hõivamiseks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
See Capito jutt on nats naljaks. Kui nüüd peaks Tänak mingi ralli võitma siis on jälle häda, et Tänak sõidab teiste rehvidega. Ning see ei ole Ogieri suhtes aus.
Minu arust just sellised Jokkerid teevad selle WRC fännidele põnevaks. Kindlasti publiku ja fännide hulk väheneks oluliselt kui Ogier kõik rallid kotti paneb.
Minu arust just sellised Jokkerid teevad selle WRC fännidele põnevaks. Kindlasti publiku ja fännide hulk väheneks oluliselt kui Ogier kõik rallid kotti paneb.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2016
Mulle tundub, et liiga palju topeltstandardeid on siin. Kui meite mehega midagi juhtub siis tihti otsitakse süüdlast kuskilt mujalt, küll rajajulgestaja ja pealtvaatajateni välja. Aga kui tehakse reeglid mis selgelt keeravad parimatele sõitjatele siis on kõik OK. Aga ainult senikauaks. Kuni meie oma mees pole üks neist parimatest sõitjatest. Siis läheks siin selline vingumine lahti, et mis ***** toimub, kes see loll need reeglid välja mõtles, miks meie Tänak ei saa rallisid võita, miks ta peab teed puhastama 80% ralli ajast.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
Tegelikult ei olegi vist sellist kõikile parimat lahendust.KidrA kirjutas:Mulle tundub, et liiga palju topeltstandardeid on siin. Kui meite mehega midagi juhtub siis tihti otsitakse süüdlast kuskilt mujalt, küll rajajulgestaja ja pealtvaatajateni välja. Aga kui tehakse reeglid mis selgelt keeravad parimatele sõitjatele siis on kõik OK. Aga ainult senikauaks. Kuni meie oma mees pole üks neist parimatest sõitjatest. Siis läheks siin selline vingumine lahti, et mis ***** toimub, kes see loll need reeglid välja mõtles, miks meie Tänak ei saa rallisid võita, miks ta peab teed puhastama 80% ralli ajast.
Ok Sarja liider võiks ainult esimese päeva teed puhatstada. Mimg kaks päeva saab kaotatud tagasi sõita. Kaks päeva on liiast. Arvestades seda, et pühapäeval on ainult kaks-neli katset. ja need ka super lühikesed.
Kui õieti mäletan siis jagati kunagi stardi järjekord loosi teel. Jäi meelde tänu sellele, et McRae magas selles maha ja pidi esimesna teele minema. Loosi tõmmati sarja punkti tabeli alusel.
Nt Ogier, Mikkeslen, Östberg jne.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2016
Ma olen kindel, et Oger ei oleks rahul ka siis kui MM-sarja liider stardiks viimase WRC masinana. Kidlasti kobiseks ta asfasldirallidel, et see ei ole aus, sest teised masinad on enne teda tee muda ja liiva täis kandnud.
Re: WRC hooaeg 2016
Ma arvan et sealt ta vähemalt ei saaks nii julma kaotust.Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Oger ei oleks rahul ka siis kui MM-sarja liider stardiks viimase WRC masinana. Kidlasti kobiseks ta asfasldirallidel, et see ei ole aus, sest teised masinad on enne teda tee muda ja liiva täis kandnud.
Igaljuhul nagu ka RV foorumis välja toodi siis see muudab asja natuke ebahuvitavaks kui tead et Ogier kindlasti asfaldi ralli võidab sest ta stardib esimesena ja et kruusa rallid arvatavasti keegi teine. Sest miks peaks pingutama veri ninast väljas teed puhastada kui võiks lihtsalt korjata mingid punktid sest tiitel enamvähem kindlustatud.
Re: WRC hooaeg 2016
Asi on distantsis, kui palju peab nö kannatama.Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Oger ei oleks rahul ka siis kui MM-sarja liider stardiks viimase WRC masinana. Kidlasti kobiseks ta asfasldirallidel, et see ei ole aus, sest teised masinad on enne teda tee muda ja liiva täis kandnud.
Üks päev tee puhastamist teeb sarja liidri elu raskemaks aga jätab siiski võimaluse, et võib ralli võita.
Kaks päeva kruusal esimesena startides võib rallivõidust vaid unenägusid näha.
Ma arvan, et üks päev tee puhastamist, sellega oleks Ogier peale tänavust hooaega vägagi rahul. Ilmselt oleks sellepärast nii mõnigi võit rohkem olnud.
Tegelikult pole üldse vahet, kes see liider on, kas Ogier või mõni teine tegelane. Jutt on sama. Ja ma arvan, et oleks kõigi huvides, et sarja liider saaks teistele duelli pakkuda. Praegu on natuke põnevust minu arust ära kadunud, kui pole seda õiget duelli sarja liidri ja teiste vahel. Viimased kaks rallit on selgelt läinud stardijärjekorra alla aga sooviks näha siiski mees mehe vastu andmist.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: WRC hooaeg 2016
Igakord kui Becsi hääl kõlaritest tuleb siis on kohe tunne, et nüüd läheb andmiseks.Gustav kirjutas:Becs on ikka äärmiselt sümpaatne isik WRC-s. Ei kujutaks WRC raadiot ette, kui ta olekski paari aasta eest lahkunud.
Söörlöne!
Re: WRC hooaeg 2016
Kõige õiglasem on ikkagi, kui sõidetakse kvalifikatsioonikatse ja võitja valib esimesena stardipositsiooni. Kvalifikatsiooni katsel seda probleemi pole, et kes esimesena stardib jne, kuna samal katsel on ju olnud mõned läbimised free practice.
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: WRC hooaeg 2016
Sel ajal kui Burns, Mcrae, Grönholm, Sainz, Märtin, Solberg jne edasi sõitsid, kas siis oli ka stardijärjekorra teema nii õhus alatasa?
Re: WRC hooaeg 2016
Kui mälu ei peta, siis sel ajal hakati tegema taktikat viimase päeva stardikoha nimel. Millest omakorda tuli pööratud järjestuse reegel. Millest omakorda jõuti seisu, kus kõik oli liialt ennustatav. Millest väljapääsuks omakorda hakati uusi reegleid leiutama ja jõuti tänase händikäpini. Mis ootuspäraselt pole edetabeli liidrile meelepärast. Aga ei ole ka midagi ennekuulmatut, sest teadupärast on ringrajasarju, kus tootjapõhiselt (!) tõstetakse autole kilosid peale saavutamaks näilist võrdsust.Crapmaster kirjutas:Sel ajal kui Burns, Mcrae, Grönholm, Sainz, Märtin, Solberg jne edasi sõitsid, kas siis oli ka stardijärjekorra teema nii õhus alatasa?
Praegune süsteem ei ole ideaalne, seda kindlasti. Aga universaalselt kehtib ütlus: "Kes tahab, leiab võimaluse. Kes ei taha, leiab vabanduse." Teisisõnu, sõida ja ära mölise. Küll koidab päev, kus meie kaasmaalanegi seda ebaõiglust tunda saab. Lootkem seda
Re: WRC hooaeg 2016
Siis oli asi nii jabur, et laupäevasel viimasel katsel jäädi mõneks ajaks enne katse lõppu seisma, et aega kaotada pühapäevase parema stardikoha nimel. Ma oleks ka kvali süsteemi poolt. Kui Ogieri seisu F1-ga võrrelda, siis tuleks praegune sarja liider Rosberg nt kümnendalt kohalt startima panna, et pealtvaatajatel oleks põnevam, las piinlebLärri kirjutas:Kui mälu ei peta, siis sel ajal hakati tegema taktikat viimase päeva stardikoha nimel.Crapmaster kirjutas:Sel ajal kui Burns, Mcrae, Grönholm, Sainz, Märtin, Solberg jne edasi sõitsid, kas siis oli ka stardijärjekorra teema nii õhus alatasa?
Re: WRC hooaeg 2016
Sotsiaalmeedias on läinud kõvaks vaidluseks stardijärjekorra üle peale seda Capito artilklit.
Neuville pakub üldse mingit huvitavat varianti, et oleks QS ning sõitja valib endale stardikoha reedeseks päevaks. Laupäevaks keerataks QS valik teistpidi ehk kui reedeks valisid kolmanda stardikoha siis laupäeval lähed rajale 7-na. Pühapäevane stardijärjekord oleks nii nagu hetkel ehk siis laupäevane ralli järjestus teistpidi.
Ma olen Capitoga nõus, et Ogierile tehakse hetkel liiga, olen ka varem seda siin öelnud. Kuid need tema väljaütlemised on alati kuidagi vale ajastusega ja sellised väga üleolevad, et umbes VW ja Ogier on maailma naba ja neile ei tohi üleüldse midagi ette heita.
Mulle endale meeldiks kui mindaks tagasi 2014 versiooni peale ning millegi pärast arvan, et nii ka tehakse järgmiseks hooajaks või tuleb midagi väga uut nagu umbes see Neuville'i pakutu.
Kõigie võrdseid tingimusi pole lihtsalt võimalik luua ja see ongi ralli võlu
Neuville pakub üldse mingit huvitavat varianti, et oleks QS ning sõitja valib endale stardikoha reedeseks päevaks. Laupäevaks keerataks QS valik teistpidi ehk kui reedeks valisid kolmanda stardikoha siis laupäeval lähed rajale 7-na. Pühapäevane stardijärjekord oleks nii nagu hetkel ehk siis laupäevane ralli järjestus teistpidi.
Ma olen Capitoga nõus, et Ogierile tehakse hetkel liiga, olen ka varem seda siin öelnud. Kuid need tema väljaütlemised on alati kuidagi vale ajastusega ja sellised väga üleolevad, et umbes VW ja Ogier on maailma naba ja neile ei tohi üleüldse midagi ette heita.
Mulle endale meeldiks kui mindaks tagasi 2014 versiooni peale ning millegi pärast arvan, et nii ka tehakse järgmiseks hooajaks või tuleb midagi väga uut nagu umbes see Neuville'i pakutu.
Kõigie võrdseid tingimusi pole lihtsalt võimalik luua ja see ongi ralli võlu
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"