Erki kirjutas:Kirjutati ju nii:
Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist.
Kas see nigu siis ei loe kui ralli ajal mootor katki läheb?
WRC hooaeg 2005
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mäletamist mööda oli sama asi ka sel aastal Korsika ja Kataloonia vahel.Siis ju nt.Duvalile ei antud selle eest penaltit,kuna tal vahetati mootorit (see ju oli tal Korsika katkestamise põhjus).
Duval ei saanud kuna see aasta oli testimine muidu oleks 20 sek saanud. Sellest oli siin enne katalooniat juttu kahmrali kirjutas:Mäletamist mööda oli sama asi ka sel aastal Korsika ja Kataloonia vahel.Siis ju nt.Duvalile ei antud selle eest penaltit,kuna tal vahetati mootorit (see ju oli tal Korsika katkestamise põhjus).
Erki kirjutas:Kirjutati ju nii:
Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist.
Kas see nigu siis ei loe kui ralli ajal mootor katki läheb?
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
aix
Üks tähelepanek M. Park-ilt HANS süsteemi kohta. Tundub tõesti, et FIA-l on tähtis mingid seadused ära teha ilma lähema uurimustööta.
http://auto.delfi.ee/autosport/rally/ar ... id=9394566
http://auto.delfi.ee/autosport/rally/ar ... id=9394566
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
HANS hoiab kiivrit ju tagant rihmadega kinni ning julgen arvata,et koos HANSuga poleks Solbul Saksamaal nii õnnelikult läinud.Kuna HANS seni praktiliselt ainult ringrajal tarvitatud,kus autod suht harva "üle nipli" keeravad,siis võib tulla kurbi üllatusi.
Ja 2003.aastal,kui HANS F1-s juurutati,siis nt.Barrichello ja Villeneuve olid algul oma mitte just eriti heade kogemuste tõttu väga ägedalt seadme vastu.
Ja 2003.aastal,kui HANS F1-s juurutati,siis nt.Barrichello ja Villeneuve olid algul oma mitte just eriti heade kogemuste tõttu väga ägedalt seadme vastu.
Frank kirjutas:ma pakun, et rallis võib selle HANSuga veel probleeme tulla üsna palju ja mis siis juhtub nagu Saksamaal Solbergiga, Mills pidi you igakorraga pead alla poole suunama, et auto katus vasta pead järsku ei tuleks, kas HANS võimaldab pead nii palju liigutada?
Teemaväline küll, aga viisakas oleks postitada oma tekst peale tsitaati.mrali kirjutas:HANS hoiab kiivrit ju tagant rihmadega kinni ning julgen arvata,et koos HANSuga poleks Solbul Saksamaal nii õnnelikult läinud.Kuna HANS seni praktiliselt ainult ringrajal tarvitatud,kus autod suht harva "üle nipli" keeravad,siis võib tulla kurbi üllatusi.
Ja 2003.aastal,kui HANS F1-s juurutati,siis nt.Barrichello ja Villeneuve olid algul oma mitte just eriti heade kogemuste tõttu väga ägedalt seadme vastu.
Frank kirjutas:ma pakun, et rallis võib selle HANSuga veel probleeme tulla üsna palju ja mis siis juhtub nagu Saksamaal Solbergiga, Mills pidi you igakorraga pead alla poole suunama, et auto katus vasta pead järsku ei tuleks, kas HANS võimaldab pead nii palju liigutada?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Tegelt Solpul endal polnud midagi häda, aga Millsi pool sai aina rohkem sisse muljutud.
Aga, kas keegi kogenumatest ralli fännidest oskaksid mõndasid näiteid tuua varem juhtunud õnnetustest, kus oleks võinud tekkida probleeme HANSiga ja kas mõnikord oleks ka suuremad vigastused ära hoidnud.
Kuulge, jätke see mõtetu postitamine, pole mõtet vaielda, kas tsitaat tuleb peale või enne ja kas allkiri on 6 rida pikk või pole üldse.
Kui allkiri ei meeldi siis võite palud kohalikel ülemustel (adminidel) need ära keelata, hiljem ka postitamise kui postid enam ei meeldi
Aga, kas keegi kogenumatest ralli fännidest oskaksid mõndasid näiteid tuua varem juhtunud õnnetustest, kus oleks võinud tekkida probleeme HANSiga ja kas mõnikord oleks ka suuremad vigastused ära hoidnud.
Kuulge, jätke see mõtetu postitamine, pole mõtet vaielda, kas tsitaat tuleb peale või enne ja kas allkiri on 6 rida pikk või pole üldse.
Kui allkiri ei meeldi siis võite palud kohalikel ülemustel (adminidel) need ära keelata, hiljem ka postitamise kui postid enam ei meeldi
"Come on, you can see more than that"
Olen lugenud, et HANS võinuks äkki päästa aasta tagasi Lovelli ja Freeman'i(olid ikka õiged nimed? ) elud.
Ja tegelt, kaardilugejad peavad niikuinii pead alla-üles muudkui liigutama (Rautiainen vast ei pea:)) siis hästi ei usu et need rihmad neil niiväga pingul ja korralikult püsivad.
Ja tegelt, kaardilugejad peavad niikuinii pead alla-üles muudkui liigutama (Rautiainen vast ei pea:)) siis hästi ei usu et need rihmad neil niiväga pingul ja korralikult püsivad.
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ega seda saagi nii üheselt võtta. Mõne õnnetuse korral võib sellest abi olla aga mõnel korral võib see HANS teha suuremat kahju kui muidu . Eks FIA püüab rallit ohutumaks muuta ning siluda vähe oma otsust keelata esiautode kasutamist. Kaardi lugeja kohapealt on nad küll väheke mööda pannud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Markko on oma tulemuse suhtes Monte-Carlos väga tagasi hoidlik. Kuna pirellid rehvid on võõrad. Ning, et Monte-Carlos on rehvi valik väga tähtis. Rehvi valiku suhtes ei ole ta väga kindel Muuseas sama kurtis ka Grönholm. Grönholm on ülejäänud hooaja suhtes küll väga optimistlik.
Tsitaat Delfist:
Grömholmi sõnul pole praegu kuskilt märgata, et PSA kontsern 2005. aasta lõpus autoralli MMil osalemisest loobub.
Citroëni tegemistega pole ma kursis, kuid Peugeot’ arendamine käib täie hooga edasi,” kinnitas eksmaailmameister. “Olen meelestatud igati positiivselt. Seljataha jäid õnnestunud testid, õigupoolest sujusid need paremini kui kõik ülejäänud lõppeval aastal
Tsitaat Delfist:
Grömholmi sõnul pole praegu kuskilt märgata, et PSA kontsern 2005. aasta lõpus autoralli MMil osalemisest loobub.
Citroëni tegemistega pole ma kursis, kuid Peugeot’ arendamine käib täie hooga edasi,” kinnitas eksmaailmameister. “Olen meelestatud igati positiivselt. Seljataha jäid õnnestunud testid, õigupoolest sujusid need paremini kui kõik ülejäänud lõppeval aastal
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Sellest Grönholmi juttust võib välja lugeda küll, et edukaim mark jääb sarja edasi. Aga ei teeks veel kaugele ulatuvaid järeldusi. Samas arendavad nad autot edasi, et lahkuda areenilt suure pauguga võttes nii meeskondlik kui ka individuaalne tiitel.Frank kirjutas:Nii, et võitja jääb ikkagi alles?
Tegelt loodaks, et Peugeot ja Citroen mõlemad jääksid, muidu ei ole enam sõitjatele piisavalt tehase tiime kus sõita.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
wrc.com foorumis viidatakse BBC uudisele, kus Peugeot on liitunud WTCC sarjaga, mis oluliselt odavam kui WRC's osalemine. Mis siis omakorda kinnitab spekulatsioonide kohaselt Peugeoti fookuse liikumist teistesse mootorispordi valdkondadesse. Mis annab jällegi alust oletusteks, et Citroen võiks jääda PSA'd esindama WRC sarja järgmisel hooajal.Kolin kirjutas:Sellest Grönholmi juttust võib välja lugeda küll, et edukaim mark jääb sarja edasi. Aga ei teeks veel kaugele ulatuvaid järeldusi. Samas arendavad nad autot edasi, et lahkuda areenilt suure pauguga võttes nii meeskondlik kui ka individuaalne tiitel.Frank kirjutas:Nii, et võitja jääb ikkagi alles?
Tegelt loodaks, et Peugeot ja Citroen mõlemad jääksid, muidu ei ole enam sõitjatele piisavalt tehase tiime kus sõita.
Uudis, mille põhjalt toodud teooria wrc.com'i postitajal kokku kraabitud, asub siin:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/4092391.stm
eks vist kindel osalemine ole siis kui järgmise hooaja esimese ralli stardis masinaid näha on..Kolin kirjutas:Eks seda kes jääb kui ültse jääb saame teada hooaja lõpus.
eelmine aasta oli sama ju sama jama - et kes jääb ja kas jääb. see aasta räägiti sellest isegi veel rohkem. Äkki see ongi trend, mille ümber pilli puhuma hakatakse iga hooaja vahel. Siis ei unusta inimesed sarja ära.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
2003. aasta autoralli maailmameister Petter Solberg ootab põnevusega uut hooaega, mil tema meeskonnakaaslasteks Subarus on noored sõitjad Chris Atkinson ja Stephane Sarrazin.
Endine vormelipiloot Sarrazin teeb kaasa vähemalt kaheksal MM-rallil ning Atkinson 15-l MM-rallil.
Tuleb väga põnev aasta,“ lausus Solberg. „Hispaania MM-ralli näitas, et Stephane oskab asfaldil väga hästi sõita. Ta oli minust parem, mistõttu olen kindel, et mul on temalt palju õppida.
Chris on tore inimene ning ta on näljane, jätkas norralane. Ta soovib jõuda tippu ning ma mäletan seda olukorda.
Subaru on tuleval hooajal väga tugev, lõpetas Solberg.
Allikas. http://sport.etv.ee/index.php?028113
Endine vormelipiloot Sarrazin teeb kaasa vähemalt kaheksal MM-rallil ning Atkinson 15-l MM-rallil.
Tuleb väga põnev aasta,“ lausus Solberg. „Hispaania MM-ralli näitas, et Stephane oskab asfaldil väga hästi sõita. Ta oli minust parem, mistõttu olen kindel, et mul on temalt palju õppida.
Chris on tore inimene ning ta on näljane, jätkas norralane. Ta soovib jõuda tippu ning ma mäletan seda olukorda.
Subaru on tuleval hooajal väga tugev, lõpetas Solberg.
Allikas. http://sport.etv.ee/index.php?028113
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi