DTM 2005-1.etapp,Hockenheim
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mingi vahejuhtum olevat olnud üsna sõidu lõpus ka Mücke ja Kafferi vahel,mistõttu viimatimainitu punktikohalt katkestas.
Ning Häkkile ja Schneiderile anti läbisõidupenalt,esimesele boksiteel kiiruse ületamise ja teisele stardis "varastamise" eest.
Siis veel kommenteeriti,et Alesile mängisid võidu kätte Eki,Paffett ja Fässler omavahelise ägeda (kuid aegarööviva) võitlusega sõidu alguses.
Samas lahtise või katkise ukse eest on varem enamasti kas sõitja maha võetud või boksi sundremondile kutsutud (ei mäleta,millal ja kes,kuid praeguses DTM-is on ka nii olnud).Huvitav,et Paffett nii kergelt eile pääses...
Loodetavasti siis EuroSpeedway'l saab näha neljaringi ja välguga marke kõrgemal kui eile,Mersudele (uutele autodele) lisatakse seks etapiks kümme kilo ning Opeleilt läheb samapalju maha.
Tulemused peaks minu arust Erki ikka arvutama,selle punktitabeli koosatas samuti ta,ise panin selle vaid teemadesse üles.
Ning Häkkile ja Schneiderile anti läbisõidupenalt,esimesele boksiteel kiiruse ületamise ja teisele stardis "varastamise" eest.
Siis veel kommenteeriti,et Alesile mängisid võidu kätte Eki,Paffett ja Fässler omavahelise ägeda (kuid aegarööviva) võitlusega sõidu alguses.
Samas lahtise või katkise ukse eest on varem enamasti kas sõitja maha võetud või boksi sundremondile kutsutud (ei mäleta,millal ja kes,kuid praeguses DTM-is on ka nii olnud).Huvitav,et Paffett nii kergelt eile pääses...
Loodetavasti siis EuroSpeedway'l saab näha neljaringi ja välguga marke kõrgemal kui eile,Mersudele (uutele autodele) lisatakse seks etapiks kümme kilo ning Opeleilt läheb samapalju maha.
Tulemused peaks minu arust Erki ikka arvutama,selle punktitabeli koosatas samuti ta,ise panin selle vaid teemadesse üles.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
PS:rehkendasin tulemused kokku ja sain sellised numbrid.Eks siis Erki kinnitab minu jutu õigsuse protsenti.
mrali (ehk siinkirjutaja) 38 (2 õiget)
Strike 36 (1)
Jaanus 34 (0)
Kolin 32 (0)
Erki 31 (2)
nimh 29 (1)
sziim 29 (1)
Rando 27 (1)
Seega kõik 11 punkti sees.Ja koguni viis ennustajat arvas õigesti ära Greeni kuuenda koha...
mrali (ehk siinkirjutaja) 38 (2 õiget)
Strike 36 (1)
Jaanus 34 (0)
Kolin 32 (0)
Erki 31 (2)
nimh 29 (1)
sziim 29 (1)
Rando 27 (1)
Seega kõik 11 punkti sees.Ja koguni viis ennustajat arvas õigesti ära Greeni kuuenda koha...
:Dmrali kirjutas:-Abt arvab,et "Audi Gebrauchtwagen plus" tähendab seda,et Audil on kaheksa tugevat autot,mitte neli kasutatud autot...
Kas mitte ei spinnanud seal keegi ka Mersust? Või oli see McNish siis? Muidu oli McNish ju turvaauto taga sõites 9-10. kohal, ei oleks tohtind olla tema nagu aga vast oli ka..mrali kirjutas:Kokku võib avakurvi avarii ohvreiks lugeda kuus sõitjat ja keegi neist polnud Mersust...
gaas on endiselt laiffi
Khm.Strike kirjutas:Ainsana suutis õige võitja pakkuda Erkki ning kaks õiget kohta tabasid Erkki ja Mrali.
Põhimõtteliselt on kõik olemas aga mul tekkis üks küsimus nn. nulletapiga seoses. Kas näidata kogu hooaja, mis kohal keegi sellel "etapil" on (seega need tulemused muutuksid kogu aeg) või anda nood tulemused välja hooaja lõpus?Strike kirjutas:Millal ja kes arvutab ennustuse tulemused??
Ja DTM-i jaoks on ka tabel valmis, omameelest tuli mul seni parim tabel välja.
gaas on endiselt laiffi
See oli tagasipöördes, peale Parabolicat. Kaffer tahtis Mückest mööduda väljastpoolt aga lõhkus parema esiratta ära.mrali kirjutas:Mingi vahejuhtum olevat olnud üsna sõidu lõpus ka Mücke ja Kafferi vahel,mistõttu viimatimainitu punktikohalt katkestas.
Selles, et Paffettil lahtise uksega sõita lubati, on süüdi vist see, et Hockenheim Mersu kodurada on...
gaas on endiselt laiffi
Mücke ja Kaffer põrkusid ka kokku jah lõpus. See toimus jällegi selles samas tagasipöördes, kus juhtus liigagi palju. Mücke sai kõrvale ja toimus väike kokkupõrge mille tagajärjel Kafferi parem esimene rehv purunes ja arvatavasti ka vedrustus.mrali kirjutas:Mingi vahejuhtum olevat olnud üsna sõidu lõpus ka Mücke ja Kafferi vahel,mistõttu viimatimainitu punktikohalt katkestas.
Samas lahtise või katkise ukse eest on varem enamasti kas sõitja maha võetud või boksi sundremondile kutsutud (ei mäleta,millal ja kes,kuid praeguses DTM-is on ka nii olnud).Huvitav,et Paffett nii kergelt eile pääses...
Mis puutub Paffetise siis teise boxi peatuse ajal üritati ust kinni teipida, kuid see teip lendas juba järgmisel ringil ära. Otseselt ei ohustanud ukse teema kedagi muud kui Paffetit ennast, kuid imelik oli ikkagi, et teda maha ei võetud.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Seal spinnas ja sõitis edasi McNish. Vaatan täna veel video pealt selle täpselt üle Tundus olevat uus Audi ja kommentaatorid ütlesid ka, et see oli McNish.mrali kirjutas:See,kes avakurvis veel spinnas,tundus olevat Abt.
Nulletapil-tegelt võiks selle punktide arvestamine olla hooaja käigus jooksev ehk iga etapi järel uuenev.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Seda ma panin jah tähele, et 2 ennustust minu järel olid minu omaga üsna sarnasedmrali kirjutas:
Seega kõik 11 punkti sees.Ja koguni viis ennustajat arvas õigesti ära Greeni kuuenda koha...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud