WRC 2009 - meeskondade koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Suletud
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Minu meelest on teisigi sõitjaid praeguses hõredas WRCs peale Loebi, kes Irvepoisist potentsiaalikamad/kiiremad (kasvõi tema enda teamie). Ja viskab üle see pidev Wilsoni ja Irve poolne vabanduste otsimine (selle hooaja keskel "Mikko peab õppima veel tiimi liidriks olekut". Ei mäleta, et kas või Loeb või Markko või Petter kunagi sellist oleks kostnud. Peale selle, Irvel on tegu pmslt kuuenda hooajaga WRC-s. Kui ta oleks imemees, pidanuks tal sellises konkurentsivaesuses selle perioodi jooskul olema:
- Grönnist regulaarselt eespool olnud;
- vähemalt 15-20 etapivõitu (kõigilt teekatetelt).

Praegusel hetkel on tegu lihtsalt parima tehnoressursi raiskamisega lootuses, et ehk Loeb millalgi eksib. Ega Irve praegustest võitudest ole nii poolteist teenitud (kuuest).
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Hirvonen oma stabiilse punktikogumisega sobib tõepoolest teiseks sõitjaks, esisõitjana pole ta paraku piisavalt kiire. Kuigi tõsi on see, et WRC-s on lisaks tootjatele ka sõitjate defitsiit (kuigi ka need asjad on seotud, kui võimalusi ralliga tipptasemel tegelemiseks väheneb, väheneb ka talentide arv). Ford võiks pigem kedagi sellist nagu Petter Solberg esisõitjana proovida, kes on kahtlemata kiirem kui Hirvonen. Pole ta veel eriti vana ka (kui sellest juba jutt käis) ning kui Subaru oli tegija, oli teda ikka väga raske lüüa.
sk8erboi
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1078
Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sk8erboi »

:) reaalsus on - kelle õnneks, kelle kahjuks - siiski see, et kes ka ei oleks fordi esisõitja, nende parim koht üldarvestuses oleks ikkagi teine. kuna vahet pole, siis millest selline oleks/poleks hala?
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

Kuningas on Loeb
Kuninga paremad käed Hirvonen ja Sordo
Teised on teenijad.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Viimaseid kuulujutte rahvusvahelisest rallifoorumist. Kõik need jutud on ametlikult kinnitamata ja ilma allikata postitatud:

- Suzuki jätkab tuleval aastal täisprogrammiga ja samade sõitjatega.
- Subaru on teinud Grönholmile pakkumise sõita järgmine aasta oma meeskonnas. Samas on Solbergil ja Atkinsonil kehtivad lepingud tuleva aasta lõpuni. Grönholm pole pakkumisele veel vastanud.
- Andreas Mikkelsenil on kavas testida ka Subaru Impreza WRC08 mudelit ja väidetavalt on Subaru teinud talle palju odavama pakkumise kui Ford ja Citroen.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mikkelseni kohapealt võttes siis on lootust Urmol Citroeniga jätkata.
Aga kuna kõik see on kuulukas siis ootame ja vaatame mis saab.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Järgmisel hooajal võib WRC-sarjas kihutamas näha koguni kuute Subaru tehasemeeskonna autot.
Lisaks praegustele põhisõitjatele Petter Solbergile ja Chris Atkinsonile plaanitakse palgata veel kaks sõitjat ning kahe autoga kavatsetakse toetada norralaste Adapta tiimi.

Võimalike uute sõitjate kanditaatidena on wrc.comi lehel ära toodud Brice Tirabassi ning Guy Wilksi nimed.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Soome ajalehe teatel Grönholm MM-sarja enam ei naase.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uuti ... a_ralliin/
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Jaanus kirjutas:Soome ajalehe teatel Grönholm MM-sarja enam ei naase.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uuti ... a_ralliin/
Kahju muidigi. Aga teiselt on mees oma töö juba teinud. Nig lahkuda tipus on alati hea.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Noh, see on umbes sama, kui Maaleht avaldaks esimesena uue hooaja tiimikoosseisud.
Kasuta ikka turvavööd ka!
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Aava loodab järgmine hooaeg jätkata PH Spordi C4-ga.
Samuti seostatakse Aaron Burkart C4 WRC-ga.
Rautenbachi näeme ka 09 hooaeg, kuid lahtine on veel auto mark.

http://rallybuzz.stagetimes.com/aava-bu ... itroen-09/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Marcus võiskab saunakividele leilivett juurde: Mees tunnistab, et on huvitatud kaasa tegemast mõne üksiku MM ralli, näiteks Norra talveralli.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/739209
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Ralli on spordiala, kus liigub palju kuulujutte ja liivale rajatud teooriaid. Nende keerisesse on sattunud ka Urmo Aava.

Saksamaa autospordiväljaanne Rallye Magazin istutab Urmo Aava järgmiseks hooajaks Citroëni teise tiimi koosseisu. Eesti praegune parim rallimees ise vangutab seda kuuldes pead, märkides, et oleks see vaid tõsi.

Rallye Magazin viitab oma kirjutises, et Subaru ja Citroën toovad tuleval hooajal MM-sarja uued meeskonnad. PH-Sporti abiga alustava Citroëni M2 tiimi ühe piloodina nähakse Aavat, teise auto rooli ennustatakse Sebastien Ogieri.

Aava sõnul pole aga ühtegi kindlat otsust langetatud ning Saksamaa väljaandes ilmunud uudis tuli talle üllatusena. Järgmise hooaja suhtes pole läbirääkimistest kaugemale jõutud.

Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.

Kuna tuleva hooaja suhtes valitseb palju lahtisi otsi, on Aava ja kaardilugeja Kuldar Sikk kuulanud maad ka teiste automarkide esindajate juures. Hiljuti käisid eestlased Inglismaal proovimas Subaru Impreza WRC-autot.

"Uurisin Subaru tiimist, millised oleksid võimalused järgmisel aastal nende masinat kasutada,"rääkis Aava. "Jutt lõppes sellega, et mulle pakuti võimalust autot testida. Läbisin kruusateedel 40 km ning muljed olid paremad, kui oskasin oodata."
Pärast testisõitu veetis Aava mitu tundi Subaru tiimi kontoris ning kohtus sealse juhtkonnaga. "Arutasime, mida üks või teine pool soovib saada ning mida suudab vastu pakkuda,"kirjeldas Aava vestluse sisu.
Samas märkis rallimees, et ühest testisõidust ei maksa suuri järeldusi teha. Rallimaailmas valitsevas olukorras tuleb kaaluda kõiki variante – millised autod on saadaval ning millise hinna eest saaks nendega MM-sarjas osaleda.
Septembri keskel kinnitasid Aava kodused sponsorid, et on valmis rallimehe järgmist hooaega rahaliselt toetama. Jutt käis vähemalt kahest miljonist eurost. Aava sõnul on toetajate lubadused endiselt jõus – küsimus on vaid selles, kas sellest praeguste hinnakirjade juures piisab.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.
:evil: :evil:

Kui kaasa toodud 2 millist eurost ka enam ei piisa, et hea mees korraliku auto saaks, siis mingu see sari tõesti kukele. Markkol täiesti õigus selle koha pealt. Las siis Rautenbachid ja Wilsonid kulgevad. Loeb võiks ka jeehatt tõmmata ja kogu moos.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Ei hakka ümber tõlkima:

Olivier Quesnel has confirmed at Rally Japan that Citroen Sport will run a Manufacturer "M2" Team on the 2009 WRC alongside the "M1" team.
Citroen boss Quesnel stated that Conrad Rautenbach was confirmed as one of the drivers and a, "young fast driver" would be his team-mate.
He then said, "You can guess!"
Obviously he wasn't prepared to confirm who it would be yet but Quesnel did state an announcement would probably be made at Rally GB.
Quesnel did say that he would like Andreas Mikkelsen in the team, but added:
We would like Mikkelsen to be in a C4, but everything depends on budget. I think at Rally GB we will be able to announce the full M2 team. Next year we can run a maximum of five cars."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Nii et siis rallisõitjaks MM-l saada, on vaja ainult 2milli EURi ja natuke peale.

Siis järgmisena sõltub teamist ja kui hästi on auto õnnestunud.

Talent pole enam oluline. Hea oleks, kui oskaks natuke autoga ka sõita, aga pole hullu, saab ilma ka hakkama :D, maailma esikaheksasse ikka vahest saab, kui eespool olevad autod rallil otsa saavad.

Oleks selline vaba raha, läheks keeraks ka rooli seal :D, saaks kohe maailmaklassis sõitjaks :D
Silwer
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 181
Liitunud: 09 Veebr 2008, 15:22
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Njaa, kas seda uudist võib siis lugeda selliselt et Aaval ei ole asja Citroeni M2 tiimi? Aava nagu ei käi vist enam mõiste alla "noor" või mis? Jääb vaid see viienda auto võimalus?
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Ridade vahelt võib välja lugeda siis seda, et Citroeni M2 tiimi moodustavad Ogier ja Rautenbach. Pole vaja põhjuseid kaugelt otsida, miks see sari on sellises madalseisus, kui sõita tipptiimis võib igaüks kell olemas B-kategooria juhiluba ja hunnik pappi. Lihtsalt haletsusväärne :P
Näiteks F1 masinaga ei tuleks kõne allagi, et Rautenbach sellega võistleks või kuidas...
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Tundub, et igas teamis peab olema mingi vend rahakotiga. Fordis on selleks meheks Al Qasimi, Citroenis siis ilmselt Rautenbach.
Tore sari jah.
Samas kuidas sa seda piirad, et kuidas sa ikka neid keelata saad sõitmast. Siin ilmselt peaks sarja efektiivsuse tagajärgedele mõtlema rohkem autotootjad, et igat saasta ikka ei ole mõtet võtta sõitma.
Üks varjant on näiteks anda Loebile, Hirvosele, Latvalale, Petter Solbergile ja miks mitte ka Atkole ja Sordole sarjast kinga, siis pole see võimu vahekord nii märgatav.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Piirata saaks minu arvates sellist jama kvalifikatsiooninormiga - kui täidad selle siis sõidad, kui mitte siis ei sõida. Ilmselt pole kõik päris nii must-valge aga ma usun, et midagi taolist annaks FIA'l kindlasti määrustesse juurde kirjutada.
Suletud