Vot mina seda ei mõista, kuda Türgis teisel läbimisel kiiremini sõidetakse, sest teed ju lagunevad meeletult vähemalt telekast ja piltidelt vaadates. Lonks Cocat sellele kes selgeks teeb!
Carlos kirjutas:Vot mina seda ei mõista, kuda Türgis teisel läbimisel kiiremini sõidetakse, sest teed ju lagunevad meeletult vähemalt telekast ja piltidelt vaadates. Lonks Cocat sellele kes selgeks teeb!
Carlos kirjutas:Vot mina seda ei mõista, kuda Türgis teisel läbimisel kiiremini sõidetakse, sest teed ju lagunevad meeletult vähemalt telekast ja piltidelt vaadates. Lonks Cocat sellele kes selgeks teeb!
Lihtne, mehed tunnevad katset paremini ja julgevad raskeid kurve kiiremini läbida. Minu loll loogika
Carlos kirjutas:Vot mina seda ei mõista, kuda Türgis teisel läbimisel kiiremini sõidetakse, sest teed ju lagunevad meeletult vähemalt telekast ja piltidelt vaadates. Lonks Cocat sellele kes selgeks teeb!
Eks lahtisem puru ikka kaob teepealt
Jah, tavalisel kruusarallil on see nii. Aga Türgis lähevad teed ju kohutavalt rööpasse, suured kivid kaevatakse lahti jne. Sõitjad ka ju räägivad, et teisel läbimisel teed palju hullemad.
Okei pakun veel ühe loogika-kõigil on lihtsalt siiber sellest jamast ja tahavad ruttu lennuki peale saada ja kõik.Mingid punktid ei loe enam midagi,nii et ruttu võssa ja koju minek.Las Benik saab oma 10 punkti,kokkuvõttes ei loe see ju midagi.
Carlos kirjutas:Vot mina seda ei mõista, kuda Türgis teisel läbimisel kiiremini sõidetakse, sest teed ju lagunevad meeletult vähemalt telekast ja piltidelt vaadates. Lonks Cocat sellele kes selgeks teeb!
Vast on üks põhjus ka see,et esimesel korral teel olevad suuremad kolakad,millede vahel peab laveerima,on teiseks korraks teelt pühitud.Eileõhtuses telepildis jäi küll mulje,et neid oli igas kurvis.
mina arvan, et piloodid panevad enne katset väikse pitsikese ja lähevad päeva lõpuks järjest julgemaks
Olen kuulnud, et Eesti rallidel pidi mõni vend joogine olema