"jobu"GOTT kirjutas:https://sport.postimees.ee/4413225/post ... mbki-suuta siin onboard video ka, otsustage ise.
66. Rally Sweden 2018 DAY2
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Martinil oli selline nägu peas ,et krt peab vist välja minema lükkama
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
sa tead, et oled mitu min kaotanud ja näed, et tagant tuleb kiirem, jää seisma.
aeglustatult vaadata, siis on näha nii.. ja kui Ott juba stange lähedal, siis peale seda kaadrit rattad paremale..
siin on näha, et suund on tee keskele..
ja alles peale ,,Ott stanges'' hetke hakkab tagasi keerama
aeglustatult vaadata, siis on näha nii.. ja kui Ott juba stange lähedal, siis peale seda kaadrit rattad paremale..
siin on näha, et suund on tee keskele..
ja alles peale ,,Ott stanges'' hetke hakkab tagasi keerama
Viimati muutis CTR, 17 Veebr 2018, 21:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Mnjah, koht kus polnud lihtsalt võimalik mööda saada. Meeke valis kehva koha - võib olla lihtsalt soovist Tänak koheselt mööda lasta - ja Tänak läks sealt panema, kust oli täpselt null lootust mööda pääseda.GOTT kirjutas:https://sport.postimees.ee/4413225/post ... mbki-suuta siin onboard video ka, otsustage ise.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
00:52 näha, et rattad suunatud Meeke autol vasakule just enne Tänaku möödumist. Ilmselt kiskus Meekel endal lihtsalt kraavi ära ja üritas kompenseerida. Lihtsalt loll situatsioon.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Vasakule*
Aga Ott just kirjeldas nii jah, et kõhkles, vaatas, et sõidab ääres ja tahab mööda lasta ning siis lõpuks keeras keskele.
Aga Ott just kirjeldas nii jah, et kõhkles, vaatas, et sõidab ääres ja tahab mööda lasta ning siis lõpuks keeras keskele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
selgelt oli tee liiga kitsas kahe auto jaoks.
kumbki ei ole süüdi minu arust, võibolla ott veidi rutakas. Oleks võind oodata paremat kohta ja oleks selle aja tagasi saanud hiljem kohtunike käest.
minu 2 senti
kumbki ei ole süüdi minu arust, võibolla ott veidi rutakas. Oleks võind oodata paremat kohta ja oleks selle aja tagasi saanud hiljem kohtunike käest.
minu 2 senti
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
No ega nende piltide põhjal pole ka nagu alust Meeke süüdistada. Kui ikka üks ratas munadeni lumes hakkab oma suunda vedama sis suht raske autot sirgelt hoida, vaevalt, et ta meelega teekeskele keeras. Võrdle kasvõi sellega kuidas karlstadil pillid vibavad ja teed otsivad kui stardivad. Ning kui vaadata meeke auto paiknemist kolmel pildil võrreldes selle roopaga sis nagu ei ütleks et ta vägapalju vasakule vajus. Ja see, et tundub, et suund on tee kesktelje suunas võib vabalt kaamera pete olla. Ühesõnaga **** olukord kus Ott jõudis kehval hetkel järele ja proovis kehvas kohas.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Vormel 1 ülekandeid vaadates on alati juhtumid mida liigitatakse "võistlus situatsioon". Nii ka sel korral, paraku meie kahjuks. Kuigi päris võistlus ka polnud ikkagi.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Ahh mida juttu!?Rattad sinna,rattad tänna...Ott kiirustas...jne. Oled si.as seisus,aeg nagunii pekkis ja auto ei tööta,kitsal teel ja paksus lumes-jää ku.at seisma,mis uisutad seal ees!100% Meeke'i käkk.Käpard,ei muud.Punkt.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Sinu arvates on siis ühesõnaga kõik käpardid kes eksivadMyrakaru kirjutas:Ahh mida juttu!?Rattad sinna,rattad tänna...Ott kiirustas...jne. Oled si.as seisus,aeg nagunii pekkis ja auto ei tööta,kitsal teel ja paksus lumes-jää ku.at seisma,mis uisutad seal ees!100% Meeke'i käkk.Käpard,ei muud.Punkt.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Meeke ju eksis esimest korda,onju nii Eelmist hooaega me ei mäleta enam.Ma mõistan Citröeni eesmärki teenida eri rallidel erinevate pilootidega maksimaalseid meeskondlike punkte,aga eelistada stabiilset käpardit stabiilsele 5.koha mehele(mis praegust seisu Rootsis vaadates ehk muutumagi võib hakata,kui mehele ainult võimalus antakse) on kerge huumor.calderon kirjutas:Sinu arvates on siis ühesõnaga kõik käpardid kes eksivadMyrakaru kirjutas:Ahh mida juttu!?Rattad sinna,rattad tänna...Ott kiirustas...jne. Oled si.as seisus,aeg nagunii pekkis ja auto ei tööta,kitsal teel ja paksus lumes-jää ku.at seisma,mis uisutad seal ees!100% Meeke'i käkk.Käpard,ei muud.Punkt.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Kle, Meek pole ainuke kes hooajal liiga palju käperdanud. On olnud selleks Latvala, on olnud, Neuville, on olnud Kubica, oli ka omal ajal mcrae ja on olnud ka OttMyrakaru kirjutas:Meeke ju eksis esimest korda,onju nii Eelmist hooaega me ei mäleta enam.Ma mõistan Citröeni eesmärki teenida eri rallidel erinevate pilootidega maksimaalseid meeskondlike punkte,aga eelistada stabiilset käpardit stabiilsele 5.koha mehele(mis praegust seisu Rootsis ehk muutumagi võib hakata) on kerge huumor.calderon kirjutas:Sinu arvates on siis ühesõnaga kõik käpardid kes eksivadMyrakaru kirjutas:Ahh mida juttu!?Rattad sinna,rattad tänna...Ott kiirustas...jne. Oled si.as seisus,aeg nagunii pekkis ja auto ei tööta,kitsal teel ja paksus lumes-jää ku.at seisma,mis uisutad seal ees!100% Meeke'i käkk.Käpard,ei muud.Punkt.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Myrakaru kas sa oled debiilik v?
Reaalselt, mis kasu sellest olnud oleks, kui Meeke olekski seisma jäänud. Fakt on see, et tee oli kahe auto jaoks liiga kitsas ja ongi kogu lugu. Tee oli kitsas ju. Oleks pidand sinna munadeni lumevalli kinni sõitma end?
Reaalselt, mis kasu sellest olnud oleks, kui Meeke olekski seisma jäänud. Fakt on see, et tee oli kahe auto jaoks liiga kitsas ja ongi kogu lugu. Tee oli kitsas ju. Oleks pidand sinna munadeni lumevalli kinni sõitma end?
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Võta vähe vabamalt ja loe kõigepealt foorumi reegleid, naljakas on vaadata kuidas kõik üksteisele ära panevad ja debiilikuteks sõimavad.Olarir kirjutas:Myrakaru kas sa oled debiilik v?
Reaalselt, mis kasu sellest olnud oleks, kui Meeke olekski seisma jäänud. Fakt on see, et tee oli kahe auto jaoks liiga kitsas ja ongi kogu lugu. Tee oli kitsas ju. Oleks pidand sinna munadeni lumevalli kinni sõitma end?
Minu isiklik arvamus on, et mõlemad mehed on 50/50 selles olukorras süüdi, pole kumbagi siin süüdistada - üks tahtis mööda lasta, teine tahtis mööda saada ja mõlemal kukkus antud üritus sitalt välja.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Aeg on täna vist foorum sulgeda ja muude asjadega tegeleda, siin olev vaidlus ei vii nii kui nii kuhugi. Vaatame mis homme toob ja ootame võitu järgmiselt rallilt.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Eelnes veel muu jutt, aga lõpus oli: ,,Meeke saatis Otile vabanduse'' ütles Järveoja
http://m.sport.delfi.ee/wrc/article.php?id=81154247
http://m.sport.delfi.ee/wrc/article.php?id=81154247