DTM 2005-kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =7899&sid=
Seitsmes Mersu läheb 21-aastasele kanada-prantslasele Bruno Spenglerile,kes eelmisel aastal sõitis F3 Eurosarjas.Tegu teise Kanada kodanikuga DTM-is pärast Allen Bergi aastal 1991.
Mersust on selge ka jaotus:
HWA:Schneider,Häkk,Paffett,Alesi
Persson:Green,Spengler
Mücke:Mücke
Kaheksanda Mersu kohta hetkel veel teave puudub,kuid ju Persson selle välja paneb ja parteisõdur Mayländer selle saab...
Ning:Mersu ehitab viis uut autot ,need lähevad HWA-le ning lisaks veel Greenile
Üldiselt,seda kuuldes tahaks paar väga karmi sõna välja öelda,teadaolevalt ajas Mersu mõnda aega tagasi nii Audile kui ka Opelile oma nelja-uue-auto poliitikat peale.Kui mitmed TUGEVAD Audi sõitjad nagu kahekordne Le Mansi võitja "Dindo" Capello peavad tänu sellele leppima 2004.aasta autodega...no ma ei tea... Olen kindel,et Audile poleks mingi probleem ehitada ka kuus-seitse uut autot ja neid edukalt rajal hoida,2004 tõetas seda täielikult...
Noor Winkelhock kipub olema härra Haugi silmis ebasoosingusse langenud,kuigi Mersu teda väiksemates klassides usinalt toetas.Siis järjekordne tugev kandidaat MG/Roveri jaoks?
Seitsmes Mersu läheb 21-aastasele kanada-prantslasele Bruno Spenglerile,kes eelmisel aastal sõitis F3 Eurosarjas.Tegu teise Kanada kodanikuga DTM-is pärast Allen Bergi aastal 1991.
Mersust on selge ka jaotus:
HWA:Schneider,Häkk,Paffett,Alesi
Persson:Green,Spengler
Mücke:Mücke
Kaheksanda Mersu kohta hetkel veel teave puudub,kuid ju Persson selle välja paneb ja parteisõdur Mayländer selle saab...
Ning:Mersu ehitab viis uut autot ,need lähevad HWA-le ning lisaks veel Greenile
Üldiselt,seda kuuldes tahaks paar väga karmi sõna välja öelda,teadaolevalt ajas Mersu mõnda aega tagasi nii Audile kui ka Opelile oma nelja-uue-auto poliitikat peale.Kui mitmed TUGEVAD Audi sõitjad nagu kahekordne Le Mansi võitja "Dindo" Capello peavad tänu sellele leppima 2004.aasta autodega...no ma ei tea... Olen kindel,et Audile poleks mingi probleem ehitada ka kuus-seitse uut autot ja neid edukalt rajal hoida,2004 tõetas seda täielikult...
Noor Winkelhock kipub olema härra Haugi silmis ebasoosingusse langenud,kuigi Mersu teda väiksemates klassides usinalt toetas.Siis järjekordne tugev kandidaat MG/Roveri jaoks?
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Peale Biela,Pirro ja Albersi lahkumist on nüüd ka 100% kindel,et me ei näe 2005.aastal DTM-is ka Winkelhocki.Ta siirdub Formula Renault V6 eurosarja Draco tiimi.
Vt ka http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=104937
Vt ka http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=104937
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Point seal selles,et algul oli "aumeeste lepe" kolme tegija vahel,et 2005 tuleb igalt tootjalt 4+4 (või 4+3) jaotus.Ilmselt Audi tegi oma plaanid sellest lähtudes juba väga vara valmis ja neil jäi (pärast Opeli lahkumisteadet) 4+4.Opelil tõmmati rahasid kõvasti vähemaks,nii et neile jäi vaid see 4+0 variant.Kuid Mersu oli nähtavasti väga suures hädas,kuna kolm ikooni vaja uutesse autodesse panna,Paffett ei siirdu veel F1 rooli ning lisaks oma tulevikumeeste programmist võtta F3 Eurosarja meister Green.See neil ilmselt peamine põhjus "aumeeste leppe" murdmiseks...Erki kirjutas:Aga kui Mersu 5 uut autot välja paneb, miks ei võiks sama teha ka teised margid, eesotsas Audiga?
Selge aga see,et Albersile neil uute autode roolis kohta pakkuda ei tahetud.
Viimane kuuldus on koguni see,et kui MG/Rover tuleb,jääbki Mersu kokku seitsme auto juurde,nii et ka Mayländerit ja Janišit me 2005 DTM-is suure tõenäosusega ei näe (kui viimasele Charouz MG kohta välja just ei aja).
Kuigi,hea meelega näeks Capellot ja kedagi kolmest Joesti sakslasest uute autode roolis küll...
Viimati muutis mrali, 07 Veebr 2005, 00:07, muudetud 1 kord kokku.
Kuidas MG/Roveri tulek ja Mayländeri istmeta jäämine omavahel seotud on?mrali kirjutas:Viimane kuuldus on koguni see,et kui MG/Rover tuleb,jääbki Mersu kokku seitsme auto juurde,nii et ka Mayländerit ja Janišit me 2005 DTM-is ei näe (kui viimasele Charouz MG kohta välja just ei aja).
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Väga lihtsalt:kui MG/Rover tuleb,ei panegi Mersu (väidetavalt) rohkem autosid välja kui praegu kinnitatud seitse nime.Kuid hooaja alguseni on veel üle kahe kuu,nii et selle aja jooksul võib veel kõik ümber pöörduda...Erki kirjutas:Kuidas MG/Roveri tulek ja Mayländeri istmeta jäämine omavahel seotud on?mrali kirjutas:Viimane kuuldus on koguni see,et kui MG/Rover tuleb,jääbki Mersu kokku seitsme auto juurde,nii et ka Mayländerit ja Janišit me 2005 DTM-is ei näe (kui viimasele Charouz MG kohta välja just ei aja).
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Limiiti konkreetselt iga margi jaoks minu teada pole.Küll aga on tootjatevaheline diil,et garanteeritakse (minu andmeil) 20-autoline stardirivi.Praegu on 19 nime kindlad,MG/Roveri puhul peetakse tõenäoliseks 2-3 (vb ka 4) auto osalust ning mine hullu tea,äkki annab herr Haug Mayländerile ka auto,nii et sel aastal on oodata ilmselt 21-24 startijat.Erki kirjutas:Aa, ma sain nagu aru, et on mingi reegel mis keelab rohkem autosid välja panemast. Aga põhimõtteliselt, võib iga tootja nii palju autosid välja panna kui tahab, või on minig limiit?
Speedsportmag'i veebilehelt leidsin (ilmselt spekulatiivsed) stardinumbrid ka,see mis kinnitatud sõitjaid puudutab,on näha:
1.Ekström (Audi)
2.Tomczyk (Audi)
3.Schneider (MB)
4.Häkkinen (MB)
5.Paffett (MB)
6.Alesi (MB)
7.McNish (Audi)
8.Kristensen (Audi)
9.Fässler (Opel)
10.Aiello (Opel)
11.Frentzen (Opel)
12.Reuter (Opel)
14.Stippler (Audi)
15.Abt (Audi)
16.Kaffer (Audi)
17.Capello (Audi)
? Green (MB)
? Spengler (MB)
? Mücke (MB)
100% usun neist ainult Eki ja Tomczyki omi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kaheksanda Mersu kohta on läbi tiksunud info,et see võidakse ikka ka välja panna,tiimiks kas:Mücke koos kunagi V8-STAR-i sarjas sõitnud eratiimiga Ryll Racing või kumbki neist üksi.
Roveri kohta:asi on sõltuvuses Roveri ja SAIC-i tehingust 70 protsendi Roveri aktsiate omanikuvahetuse osas.Seni pole seal kõik asjad veel klaarunud.
Avignoni tänavaraja esialgne plaan on liikumas aadressil www.racingcircuits.net ,teadaolevalt asub see Avignoni kesklinnas Rhone'i jõe ääres ja meenutab rakursilt veidi Norisringi.
Roveri kohta:asi on sõltuvuses Roveri ja SAIC-i tehingust 70 protsendi Roveri aktsiate omanikuvahetuse osas.Seni pole seal kõik asjad veel klaarunud.
Avignoni tänavaraja esialgne plaan on liikumas aadressil www.racingcircuits.net ,teadaolevalt asub see Avignoni kesklinnas Rhone'i jõe ääres ja meenutab rakursilt veidi Norisringi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://auto-motor-und-sport.de/d/76762
Moskvas sel aastal suure tõenäosusega siiski ei sõideta,põhjuseks see,et venelased ei jõua selleks ajaks vajalike infrastruktuuri- ja rajatöödega valmis.Asemele pakutakse kas Brnod või Sachsenringi,Saksa foorumite andmeil olla võimalikud variandid ka kuskil Itaalias (Mugello,Adria vms) või Suurbritannias (nt Donington).
Brno või Sachsenring-oleks minu arust väga hea lahendus
Moskvas sel aastal suure tõenäosusega siiski ei sõideta,põhjuseks see,et venelased ei jõua selleks ajaks vajalike infrastruktuuri- ja rajatöödega valmis.Asemele pakutakse kas Brnod või Sachsenringi,Saksa foorumite andmeil olla võimalikud variandid ka kuskil Itaalias (Mugello,Adria vms) või Suurbritannias (nt Donington).
Brno või Sachsenring-oleks minu arust väga hea lahendus
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Brno puhul on jama see,et raja kodukat vaadates on 26.juuni ümbrus antud mingile Tšehhi sarjale sõita.Lisaks ka riid Charouzi ja Aufrechti vahel.Sachsenringi probleemiks on vaidlused ITR-i ja raja haldajate vahel tulude jagamise ümber. Ning Inglismaal ja Itaalias on probleemiks suhteliselt väike publikuhuvi. Võimalus oleks veel Hungaroring ja Anderstorp,kuigi viimase puhul vist vajavad rajatised ümberehitust.Strike kirjutas:Brno oleks parim lahenus. Sinna võiks isegi selle aastal vaatama minna DTM etappi.mrali kirjutas:Brno või Sachsenring-oleks minu arust väga hea lahendus
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
AutoBildi kodukalt võib lugeda selliseid kuuldusi,et...
...Moskvas on tegelikud põhjused rahalised,kuna venelased ei leidnud sobivaid investoreid (ITR ei soovinud etapi organiseerimiskulusid enda kanda võtta).
...võimalus olevat ka uuesti Shanghais midagi teha,kuna Brnos,Silverstone'is ja Doningtonis on samal ajal (26.06) juba muud võistlused kavas.Endale ei meeldi see variant eriti,eelmisel aastal oli seal ohutusega tõsiseid probleeme (avanevad kanalisatsiooniluugid...) ja lisaks on Saksamaale lähemalt ka paremaid radu leida...
...Mücke tiim võib välja panna ka teise 2004.aasta auto,võimalik sõitja on eelmisel aasta F3 Eurosarjas sõitnud 20-aastane saksa-kreeklane Alexandros Margaritis.
...Moskvas on tegelikud põhjused rahalised,kuna venelased ei leidnud sobivaid investoreid (ITR ei soovinud etapi organiseerimiskulusid enda kanda võtta).
...võimalus olevat ka uuesti Shanghais midagi teha,kuna Brnos,Silverstone'is ja Doningtonis on samal ajal (26.06) juba muud võistlused kavas.Endale ei meeldi see variant eriti,eelmisel aastal oli seal ohutusega tõsiseid probleeme (avanevad kanalisatsiooniluugid...) ja lisaks on Saksamaale lähemalt ka paremaid radu leida...
...Mücke tiim võib välja panna ka teise 2004.aasta auto,võimalik sõitja on eelmisel aasta F3 Eurosarjas sõitnud 20-aastane saksa-kreeklane Alexandros Margaritis.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Huvitavad mängud seoses MG/Roveriga.Siit võib lugeda,et tegu väidetavalt hoopis Zyteki eraprojektiga,mida aitab finantseerida ka ITR.Autod (arvu pole mainitud) olla väidetavalt testivalmis,sõitjaist väga tõenäoline nimi Bleekemolen...
Edit:viimase info kohaselt Roveri sõitjatega niipalju,et üks mees sakslane (Scheider?),teine britt (Reid?);kolmas auto tuleks hooaja käigus (Bleekemolen?).
Teave muidu pärit ühest Saksa foorumist,kus usinasti tsiteeritakse "Motorsport Aktuelli".
Edit:viimase info kohaselt Roveri sõitjatega niipalju,et üks mees sakslane (Scheider?),teine britt (Reid?);kolmas auto tuleks hooaja käigus (Bleekemolen?).
Teave muidu pärit ühest Saksa foorumist,kus usinasti tsiteeritakse "Motorsport Aktuelli".
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Moskva etapi ärajäämine leidis kinnitust,(paraku) olla see juba 2006.aasta plaanis.Asendus on Brno (väga hea uudis) ja muudeti ka Oscherslebeni etapi aega.
Moditud kalender:
17.04 Hockenheimring (D)
01.05 EuroSpeedway Lausitz (D)
15.05 Spa-Francorchamps (B)
05.06 Automotodrom Brno (CZ)
26.06 MOTOPARK Oschersleben (D)
17.07 Norisring (D)
07.08 Nürburgring (D)
28.08 Circuit Park Zandvoort (NL)
18.09 Avignon (F)
02.10 Otodrom Istanbul (TR)
23.10 Hockenheimring (D)
Moditud kalender:
17.04 Hockenheimring (D)
01.05 EuroSpeedway Lausitz (D)
15.05 Spa-Francorchamps (B)
05.06 Automotodrom Brno (CZ)
26.06 MOTOPARK Oschersleben (D)
17.07 Norisring (D)
07.08 Nürburgring (D)
28.08 Circuit Park Zandvoort (NL)
18.09 Avignon (F)
02.10 Otodrom Istanbul (TR)
23.10 Hockenheimring (D)
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Välja see küll päris nii nägema ei hakka,kuna ametlik mudelinimi tuleb MG ZT,joonistusel on aga Rover 75 (kere sama,kuid esiots muudetud).
Sõitjate ja sponsorite kohta aga praegu info puudub,kõrvu on jõudnud ka kuuldused veel mõne F1 vanakese palkamisest (Herbert vms?!?).
Tiim on ning auto ja mootori ehitab aga Zytek.
Seega vähemalt 21 autot tuleval aastal rajal (8 Audit,7 Mersut,4 Opelit,2 MG-d),lisanduda võib veel 1 Mersu ja 1 MG.
Sõitjate ja sponsorite kohta aga praegu info puudub,kõrvu on jõudnud ka kuuldused veel mõne F1 vanakese palkamisest (Herbert vms?!?).
Tiim on ning auto ja mootori ehitab aga Zytek.
Seega vähemalt 21 autot tuleval aastal rajal (8 Audit,7 Mersut,4 Opelit,2 MG-d),lisanduda võib veel 1 Mersu ja 1 MG.
Erki kirjutas:MG-Zytek kinnitatud!
http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=105779
Mõni pildike:
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
MG marketingipealik Rod Ramsey on väga optimistlik,loodab juba esimesel hooajal "märgi maha panna".Intervjuu temaga: http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2438
Loodetavasti jääb MG/Rover siis pikemaks DTM-i,kuigi firma majanduslik olukord ei ole kõige parem (eriti pärast seda,kui BMW 2000.aastal Roverist loobus).Zytek on suurte kogemustega firma ning loodetavasti tulevad ka sõitjad sõidumehed,mitte ainult nime pärast palgatud...
Esimese sõitjakoha peaks täitma sakslane (ilmselt Scheider,mingeid võimalusi ka Tiemannil ja Jägeril) ning teise britt (räägitakse nimedest nagu Herbert,Blundell ja Reid).Lisaks on võimalik kolmas auto kuskilt hooaja keskelt,mille täidaks ilmselt Bleekemolen (hollandlane->Zandvoorti etapp, tal ka mõned sponsorid).
Dumbreckist on kuulda,et võibolla stardib ta sel aastal hoopis BTCC-s kolmanda Vauxhalli roolis.
Loodetavasti jääb MG/Rover siis pikemaks DTM-i,kuigi firma majanduslik olukord ei ole kõige parem (eriti pärast seda,kui BMW 2000.aastal Roverist loobus).Zytek on suurte kogemustega firma ning loodetavasti tulevad ka sõitjad sõidumehed,mitte ainult nime pärast palgatud...
Esimese sõitjakoha peaks täitma sakslane (ilmselt Scheider,mingeid võimalusi ka Tiemannil ja Jägeril) ning teise britt (räägitakse nimedest nagu Herbert,Blundell ja Reid).Lisaks on võimalik kolmas auto kuskilt hooaja keskelt,mille täidaks ilmselt Bleekemolen (hollandlane->Zandvoorti etapp, tal ka mõned sponsorid).
Dumbreckist on kuulda,et võibolla stardib ta sel aastal hoopis BTCC-s kolmanda Vauxhalli roolis.