2006. aasta tiimide koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Kust sa loed et film - www.kanal2.ee


Homme, 20.00
Happy Hour erisaade

Tänases erisaates annab Urmas Otile eksklusiivse intervjuu Markko Märtin. Pärast kaardilugeja Michael Parki surmaga lõppenud õnnetust on Märtin hoidunud avalikest sõnavõttudest, seda hinnatavam on tema nõustumine tänaseks pikaks teleusutluseks. Muuhulgas avalikustab Märtin ka oma otsuse sportlaskarjääri jätkumise või mitte jätkumise kohta. Erisaatesse mahub veel teinegi eksklusiivne usutlus - Urmas Ott interjueerib hetkel Tallinnas viibivat malelegendi, endist maailmameistrit Anatoli Karpovit. Seoses Happy Houri erisaatega jääb ära varem välja kuulutatud mängufilm "Härra lapsehoidja".

Mitte et see miskit muudaks, aga et me siis omme häid uudiseid kuuleks.
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Hotline lehekülje peal oli veel film aga nagu siis näha on Oti erisaatega nii, et loodame siis parimat.
Diagnoos- Rallisõltlane
ahti159
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 230
Liitunud: 27 Veebr 2003, 19:17
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas ahti159 »

Sander Roosimaa Racing Team
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Kas siis Märtini mitte tiimi pääsemine võis olla seletatav sellega, et tiimipealikud teadsid Markko loobumisest???Või lihtsalt ei üritatudki.
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Usun, et pigem oli asi nii, et Markko oleks sõitnud veel aasta mõnes tehasetiimis kui talle oleks midagi pakutud. Kuid nagu teame, siis vabu kohti Markkole ei jäänud ning sellest ka selline otsus.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Red Bull Skoda meeskonna autode värvilahendus:

Pilt
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Päris head näevad välja. On nendes masinates veel kusagi pilte?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Gardocki
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 640
Liitunud: 19 Nov 2005, 23:56

Postitus Postitas Gardocki »

Mulle ka täitsa meeldib, kindlasti parem kui vana Škoda värvilahendus.
radiation
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 492
Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas radiation »

Huvitav, kas nendel red bulli kleepsudega tuunitud škodadel on kiirus ja vastupidavus ka parem :P
Autod näevad ikka kõvasti paremad välja kui varem.
ahmi tolmu
radiation
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 492
Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas radiation »

Märtinfänn kirjutas:Kas siis Märtini mitte tiimi pääsemine võis olla seletatav sellega, et tiimipealikud teadsid Markko loobumisest???Või lihtsalt ei üritatudki.
Ma arvan, et loobumine tuli pakkumiste puudumise pärast. Tiimide juhid ei julge riskida Markko palkamisega ja kindlasti ka see, et Markko tahab raha, mida paljud teised on nõus ise sisse tooma(hobiralli :P)
ahmi tolmu
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Pilt

Pilt
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Duval sai ikka kõige suurema tünga oma eelmise aasta Citroeni minekuga. Mida kõike Ford talle pakkus ja mida ta ära põlgas. Nüüd testib Skodat ja on sellegi üle õnnelik.
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Punane pull ikka oskab tehnikat värvida. Need Fabiad vähemalt tuttuuean showroomis pakuvad küll visuaalset rahuldust :)
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Karl

Postitus Postitas Karl »

Mis suure tünga Duval ikka sai! Sai aasta MM-i. parima autoga sõita!
Praegu testib Skodat. Järgmine aasta lootust Sitikasse tagasi saada!
Teeb oma rallisõitja tööd, mida muud!
Karl
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Kõige suurema tünga sai Märtin, kui Peugeotiga liitus.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Siim kirjutas:Kõige suurema tünga sai Märtin, kui Peugeotiga liitus.
Äkki sa räägid, mis sai Markko palka ja palju sai Duval palka. Tüngameister. Ja kas sa tõesti arvad, et nad sõidavad ainult sellepärast ralli, et siis mingis foorumis nende tegemisi arvustatakse.
rattaga on kah hea sõita
Kusti
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 179
Liitunud: 27 Juul 2005, 12:36

Postitus Postitas Kusti »

Eelkõneleja (Olts) rektsioon on veidi arusaamatu. Palk palgaks, selge, et nii Märtin kui ehk ka Duval said mõlemad 2005.aastal rohkem varasemast. Said palju said, polegi tähtis. Hoopis teine asi see, et Pesosse minek nüüd tagantjärgi tarkusena oli suur viga (võimalik, et tunnistab seda Markko isegi). Fordist lahkudes oli Markko nelja kõrgeimalt hinnatud piloodi hulgas.
Nüüd aga peame tõrjuma siit ja sealt maailmanurgast igasugu ahvide torkeid jne. Oleks on kahtlase väärtusega sõna, aga poleks nad (manager+piloot) kiirustanud, oleksid jõudnud Fordi sarja allesjäämise otsuse ära oodata, oleks kogu järgnev ajalugu palju hiilgavam... ja elaksime ehk täiega meie poisi kindlasti edukale stardile kaasa järgmisel nädalalõpul.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Ma ütlesin Markko lõpetamisest speed tv foorumis ja ikka enamusel oli siiralt kahju temast.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Oleks-poleks. Oleks tädil munad, oleks ta onu... Nii nagu mina eelmise nädala Oti saatest aru sain, teadis Märtin juba Peugeot'ga lepingut sõlmides, et see jääb talle viimaseks suuremaks ralliesinemiseks.
gaas on endiselt laiffi
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Kusti kirjutas:Eelkõneleja (Olts) rektsioon on veidi arusaamatu. Palk palgaks, selge, et nii Märtin kui ehk ka Duval said mõlemad 2005.aastal rohkem varasemast. Said palju said, polegi tähtis............ Fordist lahkudes oli Markko nelja kõrgeimalt hinnatud piloodi hulgas....... poleks nad (manager+piloot) kiirustanud, oleksid jõudnud Fordi sarja allesjäämise otsuse ära oodata,........ ja elaksime ehk täiega meie poisi kindlasti edukale stardile kaasa järgmisel nädalalõpul.
Esiteks ei ole mõtet TÖÖD teha, kui palka ei maksta. Teiseks ei saanud kumbki(Garde ja Kresta) erilist palka Fordisk kui üldse said.
Teatud vanuses saad aru, et palk ongi see, mis motiveerib veel riskima.
Karjääri ja palga mõttes oli Peugeotti minek õige samm. Auto oli lihtsalt nii, nagu ta oli.
Kõik arvavad, et Wilson on loll ja Markko ainuke piloot maailmas. Nii see päris pole. Kusagilt on ka teamidel vaja teenida ja kui tehas kraanid kinni keerab, peab mujalt finantsi hankima. Kohe tekivad siis valikud.
Hindan Markko oskusi kõrgelt ja loodan, et ta veel mõnel etapil sõidab.
rattaga on kah hea sõita
Vasta