Lõuna-Eesti talv 2005
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
panen siia nüüd nimed siis kes eilse õhtu seisuga kella 23.00st kindlasti ei sõida ja on sellest korraldajatele teatanud mingil moel:Tan kirjutas:Olukord küll talvist võrumaad ei meenuta
Aga keegi tark ja asjdega kursisolev inimene võiks siia panna ka nende meeste nimed kes kindlasti ei stardi. (st on küll nimekirjas aga 100% ei stardi)
1. Mezaks Läti A6
2. Vasaraudzis Läti A6
3. Jevhuta Läti N3
4. Lepekhov Venemaa N3
5. Raiend Eesti N3
6. Linnamäe Eesti E10
7. Kondatas Läti A6
8. Shaymiev Venemaa N3
9. Lontons Läti N3
10. Vertunov Venemaa N3
11. Jalava Soome E8
12. Draznieks Läti E8
13. Gorban Ukraina A4
nüüd siis mehed keda ei olnud eile õhtuks registreerinud ega oma mittetulemisest ka teatanud ehk siis musta nimekirja mehed:
14. Junnila Soome A6
15. Laur Eesti N3
16. Svilis Läti N3
17. Romanov Venemaa N3
18. Becs Läti E7
19. Lukjanovs Läti E8
need on nüüd nimed kes kohe kindlasti ei stardi. ülejäänud olid eile kohal ja oma dokumendid korda ajanud kui välja arvata mõned erandid nagu ka Rauam kes oli jätnud maksmata veel stardimaksu kuid see tänaseks hommikuks korras ja kõik ok.
nii et kui kõik läbivad tehnilise edukalt ja midagi ei juhtu siis 75 võistlejat stardis plus kaks ECO liiga autot
info on õige, sajab tõesti vaikselt praegugi ja pole see radade olukord kah midagi nii hull nagu pildilt paistab ja nagu kardetakse. probleeme on küll 5. katsega kuid üldiselt suures osas sõitjad ei kurtnud küll eile midagi ja rajad on täitsa ok. muidugi ei ole tegu päris tüüpilise talveralliga aga siiski huvitav. porirallit ei tule sellest kohe kindlasti nagu mõned kartsid. viienda katsega toimuv otsustatakse täna, kuid sõitjate arvamusi selle kohta on mitmeid. asi selles et see on kitsas tee ja rööpas juba praegu kuid paljud arvasid et pole sellel häda midagi, tuleb lihtsalt ettevaatlik olla ja osata sõita seal. igaljuhul tuleb huvitav sõit ja kõik vaatamakakuke kirjutas:Viimase ilmainfo järgi sajab Võrumaal kõvasti lund hetkel, homme peaks ikka kõik valge olema. Vähemalt nii kirjeldasid seisu mu vanemad, kes on juba seal ootamas.
Nonii Võrust siis tagasi ülimalt heade emotsioonidega. Ralli oli väga tore ning isegi ilmastikutingimused olid suht talvised. Korraldus sujus hästi-plaanipäraselt. Tõeliselt meeldiv hooaja algus!
Meeldivat sõitu pakkusid kõik aga eriti märgiks ära 3 meest:Vilimas(Clio abs.12),Aus(VFTS abs.14)ja Ojaperv(Peugeot abs.15).Lausa lust oli nende meeste sõitu jälgida.Poleks Ojapervel olnud käigukastiprobleeme, oleks ma usun Vilimas-il raskeks läinud F2 klassi võit saavutada. Aus samuti Ladal lausa uskumatult kiire sõit ma usun et see oli selle auto maksimum. Tõesti nende meeste sõitu ei saa sõnadesse panna. Loomulikult õnnitlused kõikide klasside poodiumimeestele.
Samuti tegi väga ilusa teise päeva Rauam, kes tõusis päeva lõpuks absoluudi 8-ndalt kohalt absoluudi 3-ndaks. Kuigi taas ei jätnud Dossik teistele suurt sõnaõigust. Murakale ka suured õnnesoovid abs. võidu puhul. Silmailu oma sõidustiiliga pakkus kindlasti ka Pulkkinen evo3-ga.(selle mehe sõidustiil on liiga ilus-tosiiii saidveiis) . Minul on küll rallist vaid parimad emotsioonid. Ainus asi, mis veidi soovida jättis oli ralliraadio, kuid kõik hea kaalus selle mitmekordselt üle.
Meeldivat sõitu pakkusid kõik aga eriti märgiks ära 3 meest:Vilimas(Clio abs.12),Aus(VFTS abs.14)ja Ojaperv(Peugeot abs.15).Lausa lust oli nende meeste sõitu jälgida.Poleks Ojapervel olnud käigukastiprobleeme, oleks ma usun Vilimas-il raskeks läinud F2 klassi võit saavutada. Aus samuti Ladal lausa uskumatult kiire sõit ma usun et see oli selle auto maksimum. Tõesti nende meeste sõitu ei saa sõnadesse panna. Loomulikult õnnitlused kõikide klasside poodiumimeestele.
Samuti tegi väga ilusa teise päeva Rauam, kes tõusis päeva lõpuks absoluudi 8-ndalt kohalt absoluudi 3-ndaks. Kuigi taas ei jätnud Dossik teistele suurt sõnaõigust. Murakale ka suured õnnesoovid abs. võidu puhul. Silmailu oma sõidustiiliga pakkus kindlasti ka Pulkkinen evo3-ga.(selle mehe sõidustiil on liiga ilus-tosiiii saidveiis) . Minul on küll rallist vaid parimad emotsioonid. Ainus asi, mis veidi soovida jättis oli ralliraadio, kuid kõik hea kaalus selle mitmekordselt üle.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Kirjutan ka siia tiba muljetest seoses Lõuna-Eesti talveralliga 2005 aastal.
Kahepäevane võistlus Eesti vast huvitavamateil teedel oli sel aastal tiba lumevaene, kuid teepind oli piisavalt jäätunud, seega suuremad vaod jäid raja sisse õnneks tulemata. Reede õhtused katsed oli küllalt huvitavad ja andsid väärtuslikku informatsiooni sõitjate tugevusest tänavu aastasel talverallil. M. Murakas oma Toyota corolla wrc-l näitas sõiduilu ja oli ootuspäraselt ka esimese päeva õhtuks üldliider. Dossik aga andis endast 110% ja seda näitab ka väikene ajaline kaotus Murakale, eismese päeva lõpuks oli seda vaid +7 sekundit. Suurepärast sõitu tegid taaskord oma Mitsubishi evo 3-l vennad Ahud, lausa uskumatu, kuidas see Mitsu rajal edasi liigub - "lendab" . Ka Mait Merloo jättis esimesel päeval väga positiivse mulje, pikalt võistluspausilt aasnuna, tegi väga kiiret sõittu Jaan Mölder jn. maksis kätte oma eksimus, mille tõttu lõhkus roolivarda, ka M. Rauam kaotas sõiduvea tõttu umbes 15-20 sek. Vast kahvatuim n-rühma esineja oli minu jaoks kindlasti Kert Uus, kellelt ootasin märksa kiiremat sõittu! Küllap aga vajab Kert veel uue autoga harjumisaega.
Teisel päeval sai katseid vaadata juba päevavalges ning silmailu jagus.
Kiiret ja ilusat sõittu tegi ka Läti rallipaar - Andis Neiksans&Edgars Utans oma Ford Puma Super VK-l. Paraku aga võtsid mehed liigseid riske, ning maksid lõivu kahel korral rajalt välja käimise näol. Kiitust vajavad kindlasti ka R. Aus ja O. Tänak (sõitis mitte oma kaardilugejaga) ning kidlasti ka vennad Ojaperved. Nende poolt juhitud Peugoet oli IMELISE kiirusega . M. Rauam tegi vast elu parima talveralli ja näitas katsetel kohati suurepäraseid aegu. T. Kucharilt oleks kindlasti soovinud näha sisukamat sõittu, ratta lõhkumine pärast ss 6 finishit aga rikkus seda. Oleks soovinud rajal näha ka Mezaksit ja Vasaraudzist, A. Lauri ja Zhigunovit, paraku aga neid veel sel aastal ühiselt talverallil me ei näinud .
Ralli toimise ja info leviku koha pealt peaks ära mainima mõned asjad, millega rahul ei olnud -
1. Ralliraadio, taaskord ei edastanud operatiivselt informatsiooni.
2. Ralli korraldajad oleksid pidanud varem publikule teada andma Tamula katse asenduskatse toimumiskoha ja aja.
3. Mõni uus ss oleks olnud positiivne nähe, praegusel juhul aga kattusid katsed eelmise aasta omaga.
Üldmulje rallist siiski on positiivne ning jääb loota, et järgmiseks etapiks on osavõtjate arv veelgi värvikiredam ja saab näha tuliseid võitluspaare
Kahepäevane võistlus Eesti vast huvitavamateil teedel oli sel aastal tiba lumevaene, kuid teepind oli piisavalt jäätunud, seega suuremad vaod jäid raja sisse õnneks tulemata. Reede õhtused katsed oli küllalt huvitavad ja andsid väärtuslikku informatsiooni sõitjate tugevusest tänavu aastasel talverallil. M. Murakas oma Toyota corolla wrc-l näitas sõiduilu ja oli ootuspäraselt ka esimese päeva õhtuks üldliider. Dossik aga andis endast 110% ja seda näitab ka väikene ajaline kaotus Murakale, eismese päeva lõpuks oli seda vaid +7 sekundit. Suurepärast sõitu tegid taaskord oma Mitsubishi evo 3-l vennad Ahud, lausa uskumatu, kuidas see Mitsu rajal edasi liigub - "lendab" . Ka Mait Merloo jättis esimesel päeval väga positiivse mulje, pikalt võistluspausilt aasnuna, tegi väga kiiret sõittu Jaan Mölder jn. maksis kätte oma eksimus, mille tõttu lõhkus roolivarda, ka M. Rauam kaotas sõiduvea tõttu umbes 15-20 sek. Vast kahvatuim n-rühma esineja oli minu jaoks kindlasti Kert Uus, kellelt ootasin märksa kiiremat sõittu! Küllap aga vajab Kert veel uue autoga harjumisaega.
Teisel päeval sai katseid vaadata juba päevavalges ning silmailu jagus.
Kiiret ja ilusat sõittu tegi ka Läti rallipaar - Andis Neiksans&Edgars Utans oma Ford Puma Super VK-l. Paraku aga võtsid mehed liigseid riske, ning maksid lõivu kahel korral rajalt välja käimise näol. Kiitust vajavad kindlasti ka R. Aus ja O. Tänak (sõitis mitte oma kaardilugejaga) ning kidlasti ka vennad Ojaperved. Nende poolt juhitud Peugoet oli IMELISE kiirusega . M. Rauam tegi vast elu parima talveralli ja näitas katsetel kohati suurepäraseid aegu. T. Kucharilt oleks kindlasti soovinud näha sisukamat sõittu, ratta lõhkumine pärast ss 6 finishit aga rikkus seda. Oleks soovinud rajal näha ka Mezaksit ja Vasaraudzist, A. Lauri ja Zhigunovit, paraku aga neid veel sel aastal ühiselt talverallil me ei näinud .
Ralli toimise ja info leviku koha pealt peaks ära mainima mõned asjad, millega rahul ei olnud -
1. Ralliraadio, taaskord ei edastanud operatiivselt informatsiooni.
2. Ralli korraldajad oleksid pidanud varem publikule teada andma Tamula katse asenduskatse toimumiskoha ja aja.
3. Mõni uus ss oleks olnud positiivne nähe, praegusel juhul aga kattusid katsed eelmise aasta omaga.
Üldmulje rallist siiski on positiivne ning jääb loota, et järgmiseks etapiks on osavõtjate arv veelgi värvikiredam ja saab näha tuliseid võitluspaare
Käidud, nähtud, rahul.
Ilm ja teed olid kokkuvõttes paremad kui kardeti, kannatas sõita küll.
Palju osalejaid aga ka katkestajaid kahjuks.
Ojapervel ei tulnud õhtul ka see sõit päris rahuldavalt, uus auto ja see kast vajas harjumist. Laupäeval sai vist 2 katset hooga sõita ja leedukaga vahet vähendada aga siis hakkas tehnika tõrkuma. Leeduka oleks ikka kinni püüdnud, aga oli tore, et üldse lõpuni jõuti!
Ausi sõit oli jah muljetavaldav.
Negatiivne arvamus jäi sellest stardijärjekorrast. Neid poole hooga sõitvaid neliveduseid seal ikka jagus mis ette huumorit tegema lasti. Samuti olid rallikavas vead sees.
Need protestid mis seal lõpus laekusid olid ikka "vahvad".
Kas keegi Kaval Antsu kah arvutab?
Ilm ja teed olid kokkuvõttes paremad kui kardeti, kannatas sõita küll.
Palju osalejaid aga ka katkestajaid kahjuks.
Ojapervel ei tulnud õhtul ka see sõit päris rahuldavalt, uus auto ja see kast vajas harjumist. Laupäeval sai vist 2 katset hooga sõita ja leedukaga vahet vähendada aga siis hakkas tehnika tõrkuma. Leeduka oleks ikka kinni püüdnud, aga oli tore, et üldse lõpuni jõuti!
Ausi sõit oli jah muljetavaldav.
Negatiivne arvamus jäi sellest stardijärjekorrast. Neid poole hooga sõitvaid neliveduseid seal ikka jagus mis ette huumorit tegema lasti. Samuti olid rallikavas vead sees.
Need protestid mis seal lõpus laekusid olid ikka "vahvad".
Kas keegi Kaval Antsu kah arvutab?
See pole suvaline number, see number on keerulise arvutusprotsessi (:lol: ) tulemus, mille järgi saab teada, kummal osalejal on kõrgemal kohal olev piloot õieti ära arvautd (võrdse arvu õieti arvatud pilootide puhul)Tan kirjutas:Mida tähendab kõige viimane tulp?? Ma mõtlen seda X tulpa kus on mingi suvaline nr???Erki kirjutas:Kavala Antsu tulemused on siinRasmus kirjutas:Kas keegi Kaval Antsu kah arvutab?
gaas on endiselt laiffi
Kahju on neist kes ei ilmunud talverallile, sest ralli oli tõesti hea ja mingist mudarallist ei olnud juttugi. kuigi lubd polnud tõesti just palju, oli tegu siiski ehtsa talveralliga ja asjatu kartus oli porirallli pärast. teed olid siiski nii jäätunud, et ei lõhkunud need piike ja piigid ei lõhkunud sugugi teed. rööpaid ei tekkinud kuhugile. seal kus olid rööpad peale ralli lõppu seal olid need ka juba enne seda rallit (ss5). Radade kattuvuse osas eelmise aastaga ütleks niipalju, et ega neid uusi katseid nii väga kerge kavva võtta ole. seal on mitmeid probleeme alates sellest et ei saada kokkuleppele elanikega lõpetades probleemidega katsete õnnetusjuhtumi korral päästetööde teostamise kiireks toimimiseks ohtu seadmata mõne teise katse toimumist. kuid eks selle kallal tehakse loodetavasti tööd ja mõningaid katseid ehk pisut muudetakse.
Kahju oli muidugi talunikust kelle palgi SYRUSe sõitjad Sokolov/Masalov juba esimese katse kolmandas kurvis oma auto ninna rammisid ja selle minema transportisid sealt. kuid sellise sarvega eriti kaugele ikka ei jõua Palk oli nii hästi sisse sõidetud, et see tõmmati kaubiku ja trossi abil rammides ninast välja . Paarsada meetrit eemal kükitasid aga Rodentau oma tallika kardaan pihus ja kahjuks oli ka nende jaoks juba sellel korral läbi. Kuchar tuli juba kuuenda katse starti ilma ühe esirattata. Kindlasti oli veel palju palju huvitavat ka vaatajate jaoks kes olid metsa vahel.
Igaljuhul anti rallihooajale positiivne algus.
Kahju oli muidugi talunikust kelle palgi SYRUSe sõitjad Sokolov/Masalov juba esimese katse kolmandas kurvis oma auto ninna rammisid ja selle minema transportisid sealt. kuid sellise sarvega eriti kaugele ikka ei jõua Palk oli nii hästi sisse sõidetud, et see tõmmati kaubiku ja trossi abil rammides ninast välja . Paarsada meetrit eemal kükitasid aga Rodentau oma tallika kardaan pihus ja kahjuks oli ka nende jaoks juba sellel korral läbi. Kuchar tuli juba kuuenda katse starti ilma ühe esirattata. Kindlasti oli veel palju palju huvitavat ka vaatajate jaoks kes olid metsa vahel.
Igaljuhul anti rallihooajale positiivne algus.
Aga mis mulle meeldis :
1. ahude väga hea sõit kuni mootori küpsemiseni - no on ikka meestel sisu
2. murakas - hoolimata säästurezhiimil kulgemisest tuli ikka see, mis tulema pidi
3. dorossik - n- rühma autoga säästurezhiimis murakalt paar katsevõitu võtta.. pole paha
4. minkovski - sai lõpuks sepast ettepoole.. järelikult ikka oskab sõita
5. ausi üldarvestuse 14 koht
Lahe ralli oli.. mis kõige huvitavam see, et põnevust oli..
1. ahude väga hea sõit kuni mootori küpsemiseni - no on ikka meestel sisu
2. murakas - hoolimata säästurezhiimil kulgemisest tuli ikka see, mis tulema pidi
3. dorossik - n- rühma autoga säästurezhiimis murakalt paar katsevõitu võtta.. pole paha
4. minkovski - sai lõpuks sepast ettepoole.. järelikult ikka oskab sõita
5. ausi üldarvestuse 14 koht
Lahe ralli oli.. mis kõige huvitavam see, et põnevust oli..
Sai ka siis seda sõitu vaatamas käidud. Täitsa talvised olud olid Eesti talve kohta
Mis mulle meeldis oli see, et üldvõit ikka Eestisse jäi. Drossik on ka täitsa hullu sõitu tegema hakanud.
Mis eraldi märkimist väärib on mu meelest Ausi poiss. Tehke järgi!
Popovist on kahju, samuti Reintamist, kes kusagile mingi betoonkäraka otsa oli sõitnud, enne seda aga häid aegu näitas.
Ahud sõitsid ka head sõitu, mootor aga....
Müürsepp tegi ka ilusat sõitu, samuti Viilo oma puskaga. Kuna E rühma fänn olen, siis kahju, et Minkovski Kauri ja Sepa duell nägemata jäi. Esimene pani päris hästi, Kauril vist lagunes ära midagi ja viimane oli 3 silindriga terve ralli töristanud. Kraas on ka tegija, tahtmist on kõvasti. Ja Mättik sõitis tänavamootoriga paljudele põske
Kuchar oli kuidagi hale
Muidu oli igati vinge ralli!
Mis mulle meeldis oli see, et üldvõit ikka Eestisse jäi. Drossik on ka täitsa hullu sõitu tegema hakanud.
Mis eraldi märkimist väärib on mu meelest Ausi poiss. Tehke järgi!
Popovist on kahju, samuti Reintamist, kes kusagile mingi betoonkäraka otsa oli sõitnud, enne seda aga häid aegu näitas.
Ahud sõitsid ka head sõitu, mootor aga....
Müürsepp tegi ka ilusat sõitu, samuti Viilo oma puskaga. Kuna E rühma fänn olen, siis kahju, et Minkovski Kauri ja Sepa duell nägemata jäi. Esimene pani päris hästi, Kauril vist lagunes ära midagi ja viimane oli 3 silindriga terve ralli töristanud. Kraas on ka tegija, tahtmist on kõvasti. Ja Mättik sõitis tänavamootoriga paljudele põske
Kuchar oli kuidagi hale
Muidu oli igati vinge ralli!
Käisin ka siis Võru talirallil. Väga talveralli oli ikkagi hoolimata eelnevatest ilmadest. ss3-l Reintam ja Mets panid korraliku laksu. Auto läheb küll mahakandmisel ja mehed said ise ka vigastada. Hea oli, et seal olime ja sai mehi abistatud, sest selles kurvis ei olnud pealtvaatajaid. Vähemalt jäi õnneks suurem crash olemata. Ralli oli tore igatahes ja eriti meeldis, et esimese kiiruskatse võitis Dorossinski 7sekiga, aga ega N-iga wrc vastu ikka ei saa.