Austraalia ralli 2009 - III päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Pikki ja argumenteeritud seisukohti on alati meeldiv lugeda- ilma irooniata. Olen mrali`ga suuresti nõus, kuid: esiteks on Irvepoisil alles teine aasta esinumbrina ning on oma staatust minu arvates igati õigustanud(Grönholm soustis 2006 ja 2007 ise oma võimalused ära), teiseks, keda oleks panna Irve asemele? Peale Petteri ei oskakski nagu kedagi esimese hooga pakkkuda. Tehnikasport on juba kord selline rahast sõltuv ebaaus spordiala.
Rahvusküsimusest- ma usun, et asi pole soomalste kummardamises. Soovitakse näha lihtsalt uusi võitjaid. Mind tegelikult natuke häirib meie põhjanaabrite domineerimine rallis,vbla see ongi pärssinud ala suhtelist vähes populaarsust maailmas, näiteks mõne sakslase või itaallase esilekerkimine oleks vägagi tervitatav. See aitaks palju kaasa ralli populaarsusele.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

Lihtsalt kui MH saab maailmameistriks, siis on tegemist vist läbi ralliajaloo ühe "nõrgima" tiitliomaikuga (k.a. Miki Biasion) IMHO. Samas on ta üldse ainuke, kes suurele Loebile hetkel suudab konkurentsi pakkuda + Citroen on kogenud jamasid, mida pole juhtunud eelneva 5 hooaja peale kokku.

Selline 50/60 variant minu jaoks :D
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Et Hirvose vigadeks on: sündis liiga hilja, et ei saanud 80ndate alguses walterite ja björnidega võidu sõita; sündis Soomes, kust pärit liiga palju rallimaailma tippe ja kus taustajõud väga võimsad; ilmselt on ka tema selles süüdi, et praegu ainult ford ja citroen sarjas osalevad. Lõpuks ometi on pilt selge.
Ausalt öeldes, kuna nad Loebi endale ei saa, siis on Fordil praegu parim line-up tegevsõitjatest.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Mis teil selle vastu on,et Hirvonen VÕIB võita MM-tiitli,talle pole tiitel ära reserveeritud veel ju.Kaks meest saavad hetkel Loebile kiiruselt vastu,üks neist on liiga kiire ja ei püsi tihti teel,kuid teine on stabiilne ja suudab Sebile vastu hakata.Selle aasta meistrivõistlused on üle pika aja põnevad.Soomes ja nüüd ka Austraalias sekund sekundis sõit.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Ma usun, et paljud eestlased vihkavad MH'd just seepärast, et ta 2006 aasta hooajal sõna otseses mõttes ostis Wilsonilt sõitjakoha fordis, mis tegelikult oleks pidanud kuuluma Markkole.
MM sari on aasta-aastalt kohutavalt palju populaarsust kaotanud ja seda eelkõige FIA juhtimisvigade tõttu. Nagu Schalke tabavalt ütles, siis põhjanaabrite domineerimine sellel alal ei tule sarja populaarsusele kasuks. Populaarsust alla kiskuvaid faktoreid võib loetleda lisaks pikalt: sõitjate nõrk tase, Loeb'i domineerimine, tehasetiimide vähesus, nigelad teleülekanded mis lisaks algavad alati ebanormaalsel kellaajal, M2 tiimid ja sellega kaasnevad taktikamängud jne jne.
Miks nende probleemidega piisavalt pole tegeldud on minu jaoks arusaamatu.
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MKD »

ivar80 kirjutas:..sõitjakoha fordis, mis tegelikult oleks pidanud kuuluma Markkole.
.
Kui MM oleks väga tahtnud sõita, oleks ta ka saanud.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

MKD kirjutas:
ivar80 kirjutas:..sõitjakoha fordis, mis tegelikult oleks pidanud kuuluma Markkole.
.
Kui MM oleks väga tahtnud sõita, oleks ta ka saanud.
Võimalik, kuid laiemale avalikkusele jäeti selline mulje.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Võidab sõitja, kellel on kõige rohkem punkte. Kõik eeldused ülipõnevaks hooaja lõpuks on loodud. Annaks vaid rallijumal, et tiitel jagatakse kiiruskatsetel mitte kohtupingis.
Ehk tasuks tulevikus võitjaid rohkem väärtustada. Hetkelist konkurentsi silmas pidades ei leiaks punktisüsteemi ülevaatamine palju toetajaid...
Muudatusi otsib ja ootab ka FIA, miks muidu 2009a kalendris asfaldirallide osakaalu vähendati...
Jääme lootma, et oktoobris valituks saav FIA uus president, olgu selleks siis Vatanen või Todt ja saabuv S2000 ajastu annaksid sarjale uue hingamise.
Tiimikorraldused ja taktika käivad suure mängu juurde, on seda olnud varem ja on ka edaspidi.
Elagu autosport! :)
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Väga öige Valmacher. :)
Rallime Mönuga !
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Ma olen selle suure Soome osalusega rallis küll ära harjunud. Igal riigil omad nišid. Belgial motokross, Kariibi mere saartel sprindid, jne, jne.:P

Mis puudutab Hirvost, siis karjääri algus oli tal suhteliselt raskepärane ning 2003-2005 näidatud etteastete põhjal ta küll 2006 Fordi tehasesõitja kohta välja teeninud ei olnud. Aga ta on aastate jooksul suutnud tunduvalt edasi areneda ning nüüdisajal isegi kui ta kaotab Loebile, siis see vahe ei ole eriti suur. Lisaks on ta ilmselt sarja stabiilseim ja kindlakäeliseim sõitja. Selles suhtes kiidusõnad.

Nõrgim meister? Võimalik. Mikko puhul jäävad küsimused paratamatult õhku seetõttu, et ta on tihedas konkurentsis n-ö ära testimata. Suhteliselt kõnekas, et just pärast Grönholmi lahkumist, kui üks konkurent n-ö eest ära kadus, on Hirvonen lõpuks tiitlikandidaadiks kerkinud. Kui Grönu siiamaani sõidaks, kumb oleks kõvem tiitlipretendent, kas MG või MH? Aga noh - ehk alates 2011. a-st näeme taas tõsist konkurentsi uute reeglitega ja saame täpsema pildi, mis tasemel keegi on, kui osaleb rohkem tootjaid ja konkurentsivõimelisi sõitjaid.:)
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1342
Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Dubber »

Mitte, et ma nii väga Hirvose poolt oleks aga ka WRC-s on viimased aastad "Schumacheri" efekt olnud.
Mina võtaks kogu selle pika arutelu kokku:
MH "Nõrgim" maailmameister? Kui ta võtab tiitli viiekordse mm ees , siis mina ei ütleks seda, et see tal kergelt tulnud. On ju olnud Loeb pea võitmatu viimased neli aastat.
Konkurents hõre? Kui konkurnets oleks tihedam, siis ma arvan, et ei oleks seis oluliselt teistsugune.
Lihtsalt tiitli eest heitleks rohkem sõitjaid olgu nad kes tahes mineviku staaridest ja arvan ka sealhulgas olevat ikkagi Hirvose.
Tihedamas konkurentsis ei oleks ka sellist asja, et + 25min kaotav vend saab punkte. See on minu arvates juba üle mõistuse.
See oleks sama kui F1-s +10 ringi sisse saanud vend on punktikohal (ei ole kindel, et seda juhtunud ei ole, on olnud vist etappe, kus isegi lõpetajaid on vähem kui punktikohti üldse oli).
Soovin neile kõigile edu ja loodan, et tiitel tuleb (kellele tahes) ikka ralli rajal, mitte kusagil kohtus.
Vasta