McLareni uus mudel testirajal

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

McLareni uus mudel testirajal

Postitus Postitas Erki »

Neljapäeval meeletus kuumumuses Barcelonas jätkunud F1 testimisel sai kiireima aja kirja BAR meeskonna piloot Takuma Sato, kellele järgnes McLareni meeskonna piloot Kimi Räikkönen, kes istus uue MP4-19B auto roolis.

Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:

Neljapäeval meeletus kuumumuses Barcelonas jätkunud F1 testimisel sai kiireima aja kirja BAR meeskonna piloot Takuma Sato, kellele järgnes McLareni meeskonna piloot Kimi Räikkönen, kes istus uue MP4-19B auto roolis.

Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:

KOHT PILOOT MEESKOND REHVID RINGE AEG KAOTUS
1 Sato BAR M 79 1:17.439
2 Raikkonen McLaren M 121 1:17.689 0.250
3 Gene WilliamsF1 M 86 1:18.182 0.743
4 Button BAR M 42 1:18.406 0.967
5 Coulthard McLaren M 93 1:18.473 1.034
6 Pizzonia WilliamsF1 M 47 1:18.855 1.416
7 da Matta Toyota M 92 1:19.098 1.659
8 Briscoe Toyota M 85 1:19.716 2.277


Tundub et McLarenist on siiski taas saamas arvestatav meeskond :) Selleaastane tiitel on küll läinud kuid järgmine aasta on kõik jälle võimalik :)
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

tundub, et Jumal on siiski olemas :)
ei, mis siin salata, saatus on olnud ikka mclareni vastu äärmiselt karm. konkurentsivõime tõus oleks hädavajalik. nii tiimile, sponsoritele, kui ka enne kõike sõitjatele.
loodame parimat.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ega muud ei jää üle. kui ainult loota, et Mclaren tõuseb oma uue masinaga jälle konkurentsi. Mclaren pidi täna kui ma ei eksi tegema otsuse kas nad tulevad uue autoga Prantsusmaal rajale või lükkavad seda edasi.


TSITAAT: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2394 Kui hea uus auto tegelikult on, seda selgitatakse kuni teisipäevani kogutud andmetest välja. Otsus tehakse natuke enne, kui autod tuleb transpordiks Prantsusmaale veoautodele laadida: „Me oleme palju õppinud. Otsus autode kasutamisest Prantsusmaal tehakse pärast andmete analüüse teisipäeval,“ kinnitas Mercedese motospordidirektor Norbert Haug Saksa ajalehele `Bild.`

Kui MP4-19B läheb Prantsusmaal rajale, siis on meeskond väga suure üldsuse surve all. Hea ja vastupidava etteastega suudetaks kriitikuid ja fänne veenda, et nad osakavad veel korralikku F1 autot ehitada. Kuid läbikukkumine Prantsusmaal kahjustaks McLaren-Mercedese mainet veelgi. Sellist otsust ei ole kerge teha.


Loodame siis parimat.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja

Pilt

See on vana mudel.

Pilt

See siin on uus. Nina osa on kõvasti muutunud. On läinud laiemaks ja ei ole enam nii alla suunatud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

OT. ka Williams pidi oma vasarhai ninast loobuma juba see hooaeg. Ungari gp-l pidi juba olema uus nina.

Tsitaat: http://www.formula1.ee

Ajakirja `Auto, moto und sport` teatel võib Williams juba ülejärgmisel etapil Ungaris tulla välja tavapärase ninaga. Topeltkiilu lahendust ollakse aga sunnitud edasi kasutama, sest see muudatus oleks liiga suur ja nõuaks uut šassiid ning sellest tulenevalt ka uusi kokkupõrketeste.

Praeguseks ollakse aru saanud, et selline nina on liiga tundlik küljetuulte suhtes. Kõrge ja lühike nina ei võimalda ka eriti efektiivselt lisaraskusi autos paigutada. 2005. aasta autol seega vasar-hai nina Williamsil ilmselt enam ei ole. Kui teised meeskonnad märkasid juba tuuletunnelis, et selline lahendus ei toimi, siis Williams pidi seda valusalt rajal kogema. 2005. aasta reeglites vähendatakse samuti väga palju difuusori mõõtmeid, seega poleks sellisel lahendusel enam nagunii tulevikku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn" :wink:

McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega. :lol:

Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

KuriUss kirjutas:
Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn" :wink:

McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega. :lol:

Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
Ma ei saa aru mis sind vaevab. Mingi tõsisem mure vist. :?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
quattro
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 912
Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas quattro »

KuriUss kirjutas:
Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn" :wink:

McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega. :lol:

Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
Uus mudel on ju päris konkurentsivõimeline Kimiga roolis :D :lol: , või sa eelmist etappi ei näinud :shock: :?
Parem sõita, kui kahetseda...
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

quattro kirjutas: Uus mudel on ju päris konkurentsivõimeline Kimiga roolis :D :lol: , või sa eelmist etappi ei näinud :shock: :?

On parem kui eelmine küll, aga see, et McLaren pakub edukalt konkurentsi BARile ja Renault'le pole veel siiski selline tase, mida neilt ootama peaks. Ferrarini on ikka väga pikk tee veel. Vaatame, kuidas neil järgmine võistlus läheb, ehk arenevad edasi.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

mida sa siis ette kujutad, et mehed tõusevad üleöö ferrari konkurentideks. näha on, et suur töö on tehtud ja asjad liiguvad õiges suunas. loomulikult võtab sellisest madalseisust välja tulemine aega.
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Näh, McLareni aerodünaamika andiski otsad ...
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

KuriUss kirjutas:Näh, McLareni aerodünaamika andiski otsad ...
Pigem mehaaniku viga
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Aerodünaamikaga seal küll mingit puutumist ei olnud, see oli rohkem mingi vigane tagatiib.
"Come on, you can see more than that"
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Nu tagatiib on auto aerodünaamilise paketi üks olulisemaid osasid ja ära see kooles. Midagi on McLareniga ikka tõsiselt mäda. Selliseid asju ei tohiks tipptiimil juhtuda, asi logiseb jätkuvalt. Tõsi küll, vähemalt paistab uus mootor ja auto tubli olevat, aga mis on sest kasu kui tulemust ikkagi vormistada ei suudeta.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

KuriUss kirjutas:Nu tagatiib on auto aerodünaamilise paketi üks olulisemaid osasid ja ära see kooles. Midagi on McLareniga ikka tõsiselt mäda. Selliseid asju ei tohiks tipptiimil juhtuda, asi logiseb jätkuvalt. Tõsi küll, vähemalt paistab uus mootor ja auto tubli olevat, aga mis on sest kasu kui tulemust ikkagi vormistada ei suudeta.
kui oleks selline asi juhtunud üks puha millise teise tiimi masinaga, siis sa seda kindlasti mitte ei mainikski. see on miljonist üks võimalus, et selline asi juhtub. jah ja paraku oli see õnnetu ohver mclareni masin. sellegi poolest ei saa seda juhust kuidagi ajada mclareni probleemide valdkonda. see oli küll lihtsalt puhas juhus.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

No näha on ju et asi on paremuse poole teel. Pole vaja vinguda, selliseid asju võib iga tiimi autoga juhtuda. Kahe-kolme etapiga ei saagi kohe Ferrari-tasemel olla.
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Tore on seegi vähemalt, et Macid on konkurentsis tagasi ja "mudast" pääsend. Üks mu lemmik meeskondasi ja loodetvavasti nad sellel aastal ikka Schumilt veel mõne võidu ära võtavad!
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ei hakand uut teemat tegema, Tojootalgi ju uus auto nüüd.

formula1.ee-st:

Kui piloodid räägivad, et uut autot peab veel tundma õppima, siis Gascoyne on teisel arvamusel ning tema jutust võib välja lugeda isegi varjatut kriitikat pilootide aadressil, kellest mõlemast aasta lõpus loobutakse: „Auto seadistuse juures ei ole mingeid probleeme ja midagi selle auto juures me tundma õppima ei pea,“ seletas Gascoyne.

Päris ülbe... Ega tema ei sõida ju. Piloot teab äkki paremini kuidas tema auto käituma peab või mis? :x
gaas on endiselt laiffi
Vasta