DTM 2005-3.etapp,Spa-Francorchamps
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM 2005-3.etapp,Spa-Francorchamps
Pühapäeval kavas DTM-i kolmas etapp,esmakordselt sel hooajal sõidetakse Saksamaa piirest väljaspool.Spa ringrada Belgias peaks vist igale autospordihuvilisele tuttav olema,esmakordselt võisteldi seal juba 1920.aastail.Praeguse kuju sai rada 1980.aastate alguses,enne seda oli ringi pikkus üle 14 kilomeetri.Kavas seal iga aasta F1 Belgia GP,Spa 24 tunni sõit,WTCC etapp ja palju muid väiksemaid võistlussarju nii autodele kui tsikleile.
Tegu on väga kiire ja nõudliku rajaga,legendaarseim koht kahtlemata Eau Rouge'i kurv.Suuremal osal maailma tippsõitjaist kuulub see ringrada absoluutsete lemmikute hulka.
DTM-i kavas on Spa esmakordselt,seni on Belgia etappe peetud alati Zolderis (viimati 2002).
Märtsi lõpus ja aprilli alguses peeti rajal DTM-i ametlikke testsõite,kus kiireim oli Pierre Kaffer.
Rajaskeem:
Muud andmed võistluskoha kohta:
Koduleht: http://www.spa-francorchamps.be
Võistluse pikkus:24 ringi*6,968 km=167,232 km
DTM-i ringirekord: sari võistleb antud ringrajal esmakordselt
Kõrvalsarjad:F3 Eurosari,FBMW ADAC,Seat Leon Supercopa,ADAC VW Polo Cup.
DTM-i ajakava (Eesti aeg)
Reede,13.mai:
09:45-10:00:roll-out
10:50-12:20:1.test
15:05-16:40:2.test
Laupäev,14.mai:
11:30-12:30:vabatreening
14:30-14:57:kvalifikatsioon
15:23-15:52:super-pole
Pühapäev,15.mai:
10:15-10:45:warm-up
14:00:võistluse start
ca 15:13:autasustamine
Varasemad võitjad (alates aastast 2000): ringrajal võisteldakse antud ajavahemikus esmakordselt.
Tegu on väga kiire ja nõudliku rajaga,legendaarseim koht kahtlemata Eau Rouge'i kurv.Suuremal osal maailma tippsõitjaist kuulub see ringrada absoluutsete lemmikute hulka.
DTM-i kavas on Spa esmakordselt,seni on Belgia etappe peetud alati Zolderis (viimati 2002).
Märtsi lõpus ja aprilli alguses peeti rajal DTM-i ametlikke testsõite,kus kiireim oli Pierre Kaffer.
Rajaskeem:
Muud andmed võistluskoha kohta:
Koduleht: http://www.spa-francorchamps.be
Võistluse pikkus:24 ringi*6,968 km=167,232 km
DTM-i ringirekord: sari võistleb antud ringrajal esmakordselt
Kõrvalsarjad:F3 Eurosari,FBMW ADAC,Seat Leon Supercopa,ADAC VW Polo Cup.
DTM-i ajakava (Eesti aeg)
Reede,13.mai:
09:45-10:00:roll-out
10:50-12:20:1.test
15:05-16:40:2.test
Laupäev,14.mai:
11:30-12:30:vabatreening
14:30-14:57:kvalifikatsioon
15:23-15:52:super-pole
Pühapäev,15.mai:
10:15-10:45:warm-up
14:00:võistluse start
ca 15:13:autasustamine
Varasemad võitjad (alates aastast 2000): ringrajal võisteldakse antud ajavahemikus esmakordselt.
Viimati muutis mrali, 11 Mai 2005, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Spa näol näib tulevat hooaja kiireim võistlus,oletatakse keskmisi kiiruseid 180-190 km/h juures.Samas Spa muutlikud ilmad on üldteada.
Selle aasta autod tunduvad olevat tippkiiruselt küllaltki võrdsed,kui 2004 oli ses suhtes Mersu eesotsas.Kaffer kommenteerib Spad nii,et "esimesel sektoril jäime oma 2004.aasta Audidega teistest veidi maha,kuid kahe ülejäänuga tegime kõik tasa".
Kaalud Spa etapiks:
Mersu (2005)-1070 kg
Audi (2005)-1050 kg
Mersu,Audi (2004)-1035 kg
Opel-1030 kg
Ning teemavälise asjana,McNish sai esmaspäeval esmakordselt isaks...
Selle aasta autod tunduvad olevat tippkiiruselt küllaltki võrdsed,kui 2004 oli ses suhtes Mersu eesotsas.Kaffer kommenteerib Spad nii,et "esimesel sektoril jäime oma 2004.aasta Audidega teistest veidi maha,kuid kahe ülejäänuga tegime kõik tasa".
Kaalud Spa etapiks:
Mersu (2005)-1070 kg
Audi (2005)-1050 kg
Mersu,Audi (2004)-1035 kg
Opel-1030 kg
Ning teemavälise asjana,McNish sai esmaspäeval esmakordselt isaks...
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Esimesel testil oli supervormis Opel,kõik neli autot mahtusid esikümnesse ning Reuterile ja Aiellole kaksikvõit.Edasi kolm Audit (Kristensen,Eki ja Tomczyk) ning kuues aeg HHF-ile.Mersudest kolmik Alesi-Schneider-Häkk 7-9 ning Fässler lõpetas esikümne.Parima 2004.aasta autona Margaritis 11.
1. M. Reuter Opel 02.13,658 -
2. L. Aiello Opel 02.14,269 + 0.00,611
3. T. Kristensen Audi 02.14,343 + 0.00,685
4. M. Ekström Audi 02.14,360 + 0.00,702
5. M. Tomczyk Audi 02.14,438 + 0.00,780
6. H. Frentzen Opel 02.14,451 + 0.00,793
7. J. Alesi Mercedes 02.14,928 + 0.01,270
8. B. Schneider Mercedes 02.15,214 + 0.01,556
9. M. Häkkinen Mercedes 02.15,292 + 0.01,634
10. M. Fässler Opel 02.15,325 + 0.01,667
11. A. Margaritis Mercedes 02.15,368 + 0.01,710
12. J. Green Mercedes 02.15,445 + 0.01,787
13. S. Mücke Mercedes 02.15,582 + 0.01,924
14. G. Paffett Mercedes 02.15,817 + 0.02,159
15. P. Kaffer Audi 02.15,865 + 0.02,207
16. A. McNish Audi 02.16,036 + 0.02,378
17. C. Abt Audi 02.16,307 + 0.02,649
18. B. Spengler Mercedes 02.16,505 + 0.02,847
19. F. Stippler Audi 02.16,656 + 0.02,998
20. R. Capello Audi 02.16,882 + 0.03,224
1. M. Reuter Opel 02.13,658 -
2. L. Aiello Opel 02.14,269 + 0.00,611
3. T. Kristensen Audi 02.14,343 + 0.00,685
4. M. Ekström Audi 02.14,360 + 0.00,702
5. M. Tomczyk Audi 02.14,438 + 0.00,780
6. H. Frentzen Opel 02.14,451 + 0.00,793
7. J. Alesi Mercedes 02.14,928 + 0.01,270
8. B. Schneider Mercedes 02.15,214 + 0.01,556
9. M. Häkkinen Mercedes 02.15,292 + 0.01,634
10. M. Fässler Opel 02.15,325 + 0.01,667
11. A. Margaritis Mercedes 02.15,368 + 0.01,710
12. J. Green Mercedes 02.15,445 + 0.01,787
13. S. Mücke Mercedes 02.15,582 + 0.01,924
14. G. Paffett Mercedes 02.15,817 + 0.02,159
15. P. Kaffer Audi 02.15,865 + 0.02,207
16. A. McNish Audi 02.16,036 + 0.02,378
17. C. Abt Audi 02.16,307 + 0.02,649
18. B. Spengler Mercedes 02.16,505 + 0.02,847
19. F. Stippler Audi 02.16,656 + 0.02,998
20. R. Capello Audi 02.16,882 + 0.03,224
Teise testi võitis Green ja domineerisid Mersud.
Pos. Driver/team Laps Time Gap
1. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:13.525
2. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 2:13.788 00.263
3. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 20 2:13.879 00.354
4. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 18 2:13.949 00.424
5. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:14.092 00.567
6. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 9 2:14.145 00.620
7. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 2:14.284 00.759
8. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 21 2:14.617 01.092
9. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 12 2:14.752 01.227
10. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 13 2:14.885 01.360
11. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 23 2:15.255 01.730
12. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 21 2:15.412 01.887
13. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 10 2:15.844 02.319
14. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 14 2:15.962 02.437
15. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 21 2:16.251 02.726
16. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 13 2:16.393 02.868
17. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 12 2:16.580 03.055
18. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:16.581 03.056
19. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 17 2:16.878 03.353
Pos. Driver/team Laps Time Gap
1. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:13.525
2. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 2:13.788 00.263
3. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 20 2:13.879 00.354
4. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 18 2:13.949 00.424
5. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:14.092 00.567
6. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 9 2:14.145 00.620
7. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 2:14.284 00.759
8. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 21 2:14.617 01.092
9. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 12 2:14.752 01.227
10. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 13 2:14.885 01.360
11. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 23 2:15.255 01.730
12. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 21 2:15.412 01.887
13. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 10 2:15.844 02.319
14. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 14 2:15.962 02.437
15. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 21 2:16.251 02.726
16. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 13 2:16.393 02.868
17. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 12 2:16.580 03.055
18. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 19 2:16.581 03.056
19. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 17 2:16.878 03.353
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd loen Audimeeste kommentaare ja teisel testil hakkas nende jaoks kõige ebasobivamal hetkel sadama,nii et vaid "Stippi" sai ringi uute rehvidega ja kuivalt läbida...
Abt muidu ei sõitnud teises testis,kuna esimeses purunes tal midagi tagavedrustuses,purunes ka rehv ja selle tükid süütasid tagant auto.Remont võttis kõvasti aega.
Abt muidu ei sõitnud teises testis,kuna esimeses purunes tal midagi tagavedrustuses,purunes ka rehv ja selle tükid süütasid tagant auto.Remont võttis kõvasti aega.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Uskumatu-Häkk pole'l... Sõideti vihmas,olud vist kõigile enam-vähem samad (ise ei saanud kusagilt jälgida).Paffett lõhkus ajasõidus oma autot ja ei saanud super-pole's rajale ning Green käis ka pikalt põllul.Fässleri ja Aiello tulemused eriti ajasõidus (kaks kiiremat) on muidugi positiivne üllatus.Samas Tomczyki ebaõnn jätkus ka täna,kuid taaskord näitasid Abt ja Kaffer 2004.aasta autodega tugevat sõitu...
Ei ole siiski kõige meeldivam tulemus...
DTM-i 3.etapi kvalifikatsioonisõitude tulemus,14.mai 2005,Spa-Francorchamps
1. Mika Häkkinen (Mercedes) 2:32.729
2. Mattias Ekström (Audi) 2:33.292
3. Christian Abt (Audi) 2:33.991
4. Marcel Fässler (Opel) 2:34.121
5. Pierre Kaffer (Audi) 2:34.304
6. Tom Kristensen (Audi) 2:34.870
7. Laurent Aiello (Opel) 2:35.844
8. Jean Alesi (Mercedes) 2:36.884
9. Jamie Green (Mercedes) 2:41.078
10. Gary Paffett (Mercedes) ei saanud super-pole'is aega kirja
--------------------------------------------------------------------------------
11. Stefan Mücke (Mercedes) 2:34.293
12. Bernd Schneider (Mercedes) 2:34.364
13. Allan McNish (Audi) 2:34.454
14. Martin Tomczyk (Audi) 2:34.788
15. Alexandros Margaritis (Mercedes) 2:34.976
16. Heinz-Harald Frentzen (Opel) 2:35.215
17. Manuel Reuter (Opel) 2:35.476
18. Rinaldo Capello (Audi) 2:36.366
19. Bruno Spengler (Mercedes) 2:37.118
20. Frank Stippler (Audi) 2:37.164
Ei ole siiski kõige meeldivam tulemus...
DTM-i 3.etapi kvalifikatsioonisõitude tulemus,14.mai 2005,Spa-Francorchamps
1. Mika Häkkinen (Mercedes) 2:32.729
2. Mattias Ekström (Audi) 2:33.292
3. Christian Abt (Audi) 2:33.991
4. Marcel Fässler (Opel) 2:34.121
5. Pierre Kaffer (Audi) 2:34.304
6. Tom Kristensen (Audi) 2:34.870
7. Laurent Aiello (Opel) 2:35.844
8. Jean Alesi (Mercedes) 2:36.884
9. Jamie Green (Mercedes) 2:41.078
10. Gary Paffett (Mercedes) ei saanud super-pole'is aega kirja
--------------------------------------------------------------------------------
11. Stefan Mücke (Mercedes) 2:34.293
12. Bernd Schneider (Mercedes) 2:34.364
13. Allan McNish (Audi) 2:34.454
14. Martin Tomczyk (Audi) 2:34.788
15. Alexandros Margaritis (Mercedes) 2:34.976
16. Heinz-Harald Frentzen (Opel) 2:35.215
17. Manuel Reuter (Opel) 2:35.476
18. Rinaldo Capello (Audi) 2:36.366
19. Bruno Spengler (Mercedes) 2:37.118
20. Frank Stippler (Audi) 2:37.164
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
WU-s lugu nii,et kiireim Paffett Häkki ja Reuteri ees.Parima Audina McNish viies,2004.aasta autodest Abt 10.
1. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.718
2. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.844 00.126
3. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 14 2:13.854 00.136
4. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.922 00.204
5. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 14 2:13.962 00.244
6. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 14 2:13.981 00.263
7. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 14 2:14.087 00.369
8. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 10 2:14.138 00.420
9. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 13 2:14.201 00.483
10. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 11 2:14.393 00.675
11. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:14.512 00.794
12. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 14 2:14.650 00.932
13. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 14 2:14.770 01.052
14. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:14.883 01.165
15. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 10 2:15.123 01.405
16. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 12 2:15.236 01.518
17. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 14 2:15.408 01.690
18. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 9 2:15.476 01.758
19. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:16.504 02.786
20. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 11 2:18.793 05.075
1. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.718
2. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.844 00.126
3. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 14 2:13.854 00.136
4. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:13.922 00.204
5. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 14 2:13.962 00.244
6. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 14 2:13.981 00.263
7. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 14 2:14.087 00.369
8. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 10 2:14.138 00.420
9. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 13 2:14.201 00.483
10. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 11 2:14.393 00.675
11. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:14.512 00.794
12. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 14 2:14.650 00.932
13. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 14 2:14.770 01.052
14. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:14.883 01.165
15. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 10 2:15.123 01.405
16. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 12 2:15.236 01.518
17. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 14 2:15.408 01.690
18. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 9 2:15.476 01.758
19. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 2:16.504 02.786
20. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 11 2:18.793 05.075
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Sõit nüüd läbi ja võit Häkkile... Nüüd muidugi neile pidu,kes DTM-is ainult eks-F1 mehi tunnevad.Teine Eki,kolmas Kristensen,neljas Alesi.Fässlerile viies koht ning esimesed hooaja punktid ka Tomczykile ja Aiellole.Viimane punkt siiski Paffett'ile ja parim 2004.aasta auto seekord Margaritis,kellele 9.koht Abti ja Stippleri ees.
1. 8 Häkkinen/FIN 24 54:34.544 54:34.544
2. 1 Ekström/SWE 24 54:38.802 04.258
3. 5 Kristensen/DEN 24 54:40.520 05.976
4. 4 Alesi/FRA 24 54:44.632 10.088
5. 9 Fässler/SUI 24 55:02.345 27.801
6. 2 Tomczyk/GER 24 55:02.545 28.001
7. 11 Aiello/FRA 24 55:08.060 33.516
8. 3 Paffett/GBR 24 55:14.951 40.407
9. 17 Margaritis/GRE 24 55:24.799 50.255
10. 14 Abt/GER 24 55:25.400 50.856
11. 19 Stippler/GER 24 55:25.946 51.402
12. 16 Mücke/GER 24 55:30.137 55.593
13. 18 Capello/ITA 24 55:30.505 55.961
14. 15 Kaffer/GER 24 55:31.255 56.711
15. 10 Frentzen/GER 23 53:32.269 1 lap
16. 12 Reuter/GER 23 53:33.425 1 lap
17. 7 Schneider/GER 22 50:36.425 2 laps
18. 6 McNish/GBR 21 48:22.352 3 laps
19. 21 Green/GBR 20 46:15.637 4 laps
20. 20 Spengler/CAN 12 28:17.348 12 laps
1. 8 Häkkinen/FIN 24 54:34.544 54:34.544
2. 1 Ekström/SWE 24 54:38.802 04.258
3. 5 Kristensen/DEN 24 54:40.520 05.976
4. 4 Alesi/FRA 24 54:44.632 10.088
5. 9 Fässler/SUI 24 55:02.345 27.801
6. 2 Tomczyk/GER 24 55:02.545 28.001
7. 11 Aiello/FRA 24 55:08.060 33.516
8. 3 Paffett/GBR 24 55:14.951 40.407
9. 17 Margaritis/GRE 24 55:24.799 50.255
10. 14 Abt/GER 24 55:25.400 50.856
11. 19 Stippler/GER 24 55:25.946 51.402
12. 16 Mücke/GER 24 55:30.137 55.593
13. 18 Capello/ITA 24 55:30.505 55.961
14. 15 Kaffer/GER 24 55:31.255 56.711
15. 10 Frentzen/GER 23 53:32.269 1 lap
16. 12 Reuter/GER 23 53:33.425 1 lap
17. 7 Schneider/GER 22 50:36.425 2 laps
18. 6 McNish/GBR 21 48:22.352 3 laps
19. 21 Green/GBR 20 46:15.637 4 laps
20. 20 Spengler/CAN 12 28:17.348 12 laps
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Vähemalt punktiarvestuses on nüüd neli meest kahe punkti sees ja ka Kristensen pole kaugel.Peaks punktiseis selline välja nägema.
1. Paffett 19
2. Häkk 17
3. Alesi 17
4. Eki 17 (loevad hooaja parimad tulemused)
5. Kristensen 14
6. Schneider 6
7. Abt 5
8. Fässler 4
9. Kaffer 4
10. Stippler 3
11. Tomczyk 3
12. Green 3
13. Mücke 3
14. Aiello 2
Tootjad:
1. Mercedes 65
2. Audi 46 (taaskord kogus Spast rohkem punkte kui Mersu...)
3. Opel 6
1. Paffett 19
2. Häkk 17
3. Alesi 17
4. Eki 17 (loevad hooaja parimad tulemused)
5. Kristensen 14
6. Schneider 6
7. Abt 5
8. Fässler 4
9. Kaffer 4
10. Stippler 3
11. Tomczyk 3
12. Green 3
13. Mücke 3
14. Aiello 2
Tootjad:
1. Mercedes 65
2. Audi 46 (taaskord kogus Spast rohkem punkte kui Mersu...)
3. Opel 6
Vaatasin just sõitu live ja tuleb tunnistada, et Häkä võitis teenitult. Ekil polnud esimene pit ebaõnnestunud vaid tundus, et oligi nii plaanitud.
Sõit ise oli põnev ja lõpus oli Schneideri avarii ikka päris karm, kuid õnneks mehel endal kõik ok. Auto parema poole kohta seda küll öelda ei saanud. Aielloga nad kaklesid seal kurvis juba paar ringi varem ja lõpuks oli võitja selles olukorras Aiello.
Nüüd siis Paffettil 19 ja kolmel mehel 17 Häkä, Eki ja Alesi.
Nüüd siis saab meenutada häid F1 aegu kui sai kuuldud Soome hümni tihti.
Kuigi ma ise Eki fänn siis ikkagi hea meel Mika üle ja mu kunagine F1 lemmik teeb suuri tegusi ka DTMis.
Arvestades, et näit Frentzen ei saa üldse hakkama ja Alesil kulus ka aega esimese võiduni peab tunnistama, et andekad sõidavad kõigega.
Sõit ise oli põnev ja lõpus oli Schneideri avarii ikka päris karm, kuid õnneks mehel endal kõik ok. Auto parema poole kohta seda küll öelda ei saanud. Aielloga nad kaklesid seal kurvis juba paar ringi varem ja lõpuks oli võitja selles olukorras Aiello.
Nüüd siis Paffettil 19 ja kolmel mehel 17 Häkä, Eki ja Alesi.
Nüüd siis saab meenutada häid F1 aegu kui sai kuuldud Soome hümni tihti.
Kuigi ma ise Eki fänn siis ikkagi hea meel Mika üle ja mu kunagine F1 lemmik teeb suuri tegusi ka DTMis.
Arvestades, et näit Frentzen ei saa üldse hakkama ja Alesil kulus ka aega esimese võiduni peab tunnistama, et andekad sõidavad kõigega.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Netiraadio kommentaar oli,et kulus 8,millegagi sekki,samas Häkkil 4,x.Väidetavalt üks tagumine rattamutter ei läinud kinni...Strike kirjutas:Ekil polnud esimene pit ebaõnnestunud vaid tundus, et oligi nii plaanitud.
.Nüüd siis saab meenutada häid F1 aegu kui sai kuuldud Soome hümni tihti
Khmm,leidub ka neid,kes ei jaga seda arvamust...
Alesi võitis 2002 Doningtonis kah oma kolmanda DTM-i sõidu...Alesil kulus ka aega esimese võiduni ...