DTM 2006-kalender ja lineup

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

DTM 2006-kalender ja lineup

Postitus Postitas mrali »

Kuna hooaeg on õige pea lõppemas ning kaugelgi see aastavahetus pole,siis siia teemasse saab koguda kogu info,mis puudutaks tuleva hooaja antud punkte.Mida on kuulda seni olnud...
-ilmselt sõidetakse 2006.aastal kõigest kahe tehasetootjaga ning mõnede era-Opelitega.Uuendet reeglid aitavad väidetavalt ca 30 protsendi ulatuses kulusid vähendada ning eravõistkondadest on väidetavalt nii Rosberg kui ka Coloni olnud huvitatud DTM-iga liitumisest.Samas loodaks,et DTM-i jaoks säiliksid sõitjad nagu Fässler ja Aiello ning naaseksid nimed kui Scheider,Dumbreck ja Alzen...vähem võiks igatahes olla neid F1 vanakesi.
-kalendris väidetavalt taas 11 etappi ning naaseb üpiris suure tõenäosusega Suurbritannia etapp.Nelja ringraja omanik,ex-F1 mees Jonathan Palmer on tegemas tugevat promotööd Brandsi etapile,mis saaks millalgi juunis toimuma.
Esialgu sel teemal niipalju siis.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kuulduste kohaselt olevat Audil plaanis välja panna kolm tiimi (autode arv pole teada) ning Audiga seostatakse Alain Prosti nime ja seda sõitjana... :?
Väidetavalt olla kolmas tiim Prantsusmaalt (ORECA?).
Kõige reaalsem on Audi puhul Eki,Kristenseni,Tomczyki,Abti ja Stippleri jätkamine,olen kuulnud ka ühte vihjet Timo Scheideri poolse huvi kohta.
Loodetavasti Opelimeestest vähemalt Fässler jääb DTM-i jaoks alles,samuti ootaks Scheiderit ja Dumbrecki tagasi...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esialgne kalendriversioon,pärit DTM-i koduka foorumist,algallikaks "Motorsport Aktuell".

09.04 Hockenheimring (D)
23.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
07.05 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Par (TR)
11.06 Spa-Francorchamps (B)
02.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
08.10 ??????
29.10 Hockenheimring (D)

Kas siis tuleval aastal näeme 12 etappi?Kavas muidu kõik sellest aastast tuttavad võistluskohad,viimasele augule pakutakse täiteks kas Barcelonat või mingit Prantsusmaa rada.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kuuldused räägivad,et Toyota plaanib 2007.aastal DTM-iga liitumist.Raha taha see asi kohe küll ei jääks,arvestades japside seniseid mootorispordiprogramme.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd on kuulda,et Opeli kõrged pealikud (ülevalpool Strycekit) olla KEELANUD selleaastaste autode müügi 2006.aastaks eratiimidele... :mad:
Samuti on kuulda,et Mercedeses olla teisipäeval peetud kriisi-istung,kuna praegused telelepingud garanteerivad Saksa telepartner ARD-le kolme autotootja osalemise.Toyota on ametlikult eitanud liitumisplaane 2007.aastaks,kuid arvestades japside ressursse ning kuuldusi,et viimasel etapil olevat suured Toyota delegatsioonid ringi liikunud ning samuti toimuvat nendepoolsed komponenditootjatega läbirääkimised,võib neil kõlakatel siiski ka tõepõhi taga olla.
Kuigi kahtluseid on ka seoses Alfa jätkamisega WTCC-s,on Itaalia tootja WTCC-st loobumise puhul DTM-iga liitumine ikkagi suht ebatõenäoline.
Olemas on ka peaaegu valmis arendatud Zyteki auto (mis pidanuks MG olema).

Btw,Toyotasid on varemgi DTM-is näha olnud,viimati osales Šveitsi eratiim Bemani aastal 1989 terve hooaja ühe 3-liitrise Supraga.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

TCT foorumis on liikumas kuuldus,et Rosbergi tiim naaseb DTM-i,autoks Audi.Samuti oli HHF pidanud plaane loomaks oma tiimi,autoks Opel ja tiimikaaslaseks Alain Prost...
Audi plaanib tuleval aastal väidetavalt 10 auto väljapanemist.Sihiks loomulikult Mercedeselt tiitlite tagasivõtt.
Ilmselt on Audis 100% kindlad Eki,Tomczyk,Kristensen,Abt ja Stippler,üsna tõenäoliselt ka Kaffer.McNishi ja Capello osas kahtlen,samuti võidakse palgata mõni Opeli taustaga mees (Fässler/Scheider?),teha vangerdusi sportautomeeskonnaga (Lehto/Werner vms) või palgata mõni noor "puhas leht".Tavaliselt on Audi oma mootorispordiprogrammi tutvustanud novembri lõpus peetaval Esseni autonäitusel.Palju sõltub ka,kus ja kui tugevalt sportautosid välja pannakse,kuna R10 arendamine nõuab ka oma osa.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Hopsassaa, Oktoober 15 2006 sõidetakse Prantsusmaal... Le Mans'is! Peale Avignoni ebaõnnestumist tahetakse ikka Prantsusmaal ka etapp maha pidada ja kus ikka paremini sobib kui mitte Le Mans'is. 8) Tegu loomulikult 4,x kildise Bugatti rajaga, kus siis üldkasutatavaid teid pole.

http://www.infoscourse.org/article.php? ... 8&&thold=0

Ära on toodud ka ALMS-i ja LMES-i kalender ja Le Mans'i 24 tunni sõidu aeg. Muideks on Nürburgringi 24 tunni sõidu organiseerijad suutnud oma sõidu panna samale ajale Le Mans'iga... :x
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Prantsusmaa etappi on neil vaja,kuna loodetakse siiski ka mõnda sealest tootjat enda poolele meelitada.Samas on Aiello kindlalt lõpetanud ning ega ka Alesi karjäär enam kaua ei kesta (pole isegi kindel,kas ta 2006 jätkab).
LM on aga päris hea variant,kuigi on kaalutud ka Pau'd.Kahjuks keerati Avignoni võistlus sel aastal ühe vana seaduse "abiga" p****e.
Seega peaks siis aastal 2006 olema kuus mitte-saksa etappi:LM,Istanbul ja Zandvoort on kindlad 100%,Spa ja Brno ka enam-vähem.Viimase koha hõivab arvatavasti mingi Briti rada (Brands?).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pakuks,arvestades F1 kinnitatud kalendrit,Le Mansi 24 tunni sõidu aega ning jalgpalli MM-i,sellise ajakava aastaks 2006:

09.04 Hockenheimring (D)
16.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
30.04 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Park (TR)
04.06 Spa-Francorchamps (B)
09.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
15.10 Le Mans Circuit Bugatti (F)
29.10 Hockenheimring (D)

Samuti on räägitud ka variandist,et nii Audi kui ka Mersu panevad välja 12 autot:4 2006.aasta,4 2005.aasta ja 4 2004.aasta autot,viimaste kaalu langetataks veelgi.See annaks juba 24-autose stardirivi :)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Touringcartimesis on pakkuda selline kalendriversioon,mille algallikaks "Motorsport Aktuell":

09.04 Hockenheimring (D)
16.04 Brands Hatch (GB)
30.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
21.05 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
04.06 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
18.06 Motorsport Arena Oschersleben (D)
23.07 Norisring (D)
20.08 Nürburgring (D)
03.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
24.09 Le Mans Circuit Bugatti (F)
15.10 Barcelona (E)
29.10 Hockenheimring (D)

Brno paraku väljas sealt... :( lisaks uute kohtadena kirjas Brands,LM ja Barcelona;valikust Istanbul/Spa/Mugello kukub ka vist üks välja. Venemaa etapist enam ei räägita.
Samuti on Oscherslebeni etapp samal ajal Le Mansiga,nii et on karta,et Kristenseni kuueaastane winning streak katkeb... :( Selleaastane probleem on sakslastel veel jalka MM (9.juulil,mil küll F1 etappi pole,mängitakse Berliinis finaal).

Enda ideaalkalender koosneks nii 13 etapist.2006.a. valikutest esmalt:välja Istanbul (Spa ja Mugello mõlemad sellised head vana kooli rajad),välja Barcelona,viimase asemele Brno ning üks lisakoht võiks vabaneda Sachsenringi jaoks ;)
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Deem aru ma ei saa, kui juba jalka MM-iga nii hullult arvestatakse, arvestagu Le Mans'iga ka. See peaks ju ometi olema "püha" nädalavahetus...
:x
Loodan et see kalendriversioon tõeks ei saa, Barcelona ja Istanbuli võiks tõepoolest ka välja jätta.
gaas on endiselt laiffi
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Teie õnnetuseks on jalka palju populaarsem kui Le Mans. Lihtne ja loogiline.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

nimh kirjutas:Teie õnnetuseks on jalka palju populaarsem kui Le Mans. Lihtne ja loogiline.
Ja Le Mans'i 24 tunni sõit on palju populaarsem kui DTMi sõit Oscherslebeni rajal...
gaas on endiselt laiffi
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Äkki tahavad sakslased prantslastele lihtsalt ära teha? :D
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2000 ja 01 oli DTM-i etapp ka samal ajal Le Mansiga.Mõlemal aastal oli Aiello prioriteet tol päeval LM-is.
Aga paras bläkk on sakslastel ka see,et Nürburgringi 24h on ka samal nädalavahetusel.Pluss veel jalka MM Saksamaal...nii et neli suurt üritust samal viikendil.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd pikendas Häkk teise Mersu sõitjana (Schneideri järel) lepingut aastaks 2006.Sama on õige pea oodata ka Paffett'i poolt.
Samas olevat Audi tühistanud oma traditsioonilise pressika Esseni autonäitusel,kus oleks teatatud 2006.aasta programm.See on paraku valamas veelgi õli tulle viimastele kuuldustele,et VW grupp olla kavandamas suurt rünnakut F1 suunas ning loobumist DTM-ist,sportautoprojektist ja Dakari rallist...
...paraku suurendab see veel ja veel kahtlusi DTM-i tuleviku suhtes,kuna ka Toyota kuuldused pole veel ametlikku kinnitust leidnud.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

mrali, millest Audi selline plaan äkki tead ?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

See inf,et pressikas tühistatud,pärineb DTM-i koduka foorumist,kus aktiivselt tsiteeritakse "Motorsport Aktuelli" (mis peaks üpris autoriteetne väljaanne olema).Samuti on vormelilehtedel liikunud (eelmise nädala lõpus),et Audi ehitavat alates 2008.aastast Red Bulli F1 autode mootoreid,milleks väidetavalt värvatud tuntud spetsialistid Mario Illien ja Norbert Kreyer.Raha selleks saadavat loobumisest DTM-ist ja Dakarist (kogukulud neile hetkel suurusjärgus 65 M eurot ning juhuslikult on RB nii DTM-is Audi (Eki+Tomczyk) kui ka Dakari ralli VW tiimi peasponsor pluss veel Seati WTCC autodel on nende logod ka).Lisaks on VW Touaregi Dakari projekt rihitud aastatele 2004-2006,2006 tahetakse iga hinna eest võtta Dakari võit (mehed nagu Sainz ja de Villiers pole ka kõige odavamad).Audi ja VW grupp on nädalavahetusel mainitut küll eitanud,kuid pahatihti-kus suitsu,seal tuld...
Samas on äärmiselt väheusutav,et Audi nii järsult DTM-ist tagasi tõmbuks,kuna nii hilises hooaja faasis peab arendustöö juba ammu käima.Küll on aga Opeli loobumine viinud seisu DTM-i jaoks selliseks piiripealseks,kuna pikapeale kahe tootja sari lihtsalt ei tasu end ära (ainus erand on ehk Austraalia V8 Supercar,kus aga masinad hulka lihtsamad kui DTM-is).Hans-Jürgen Abt on Saksa meedias kinnitanud,et Audi osaleb aastal 2006 DTM-is vähemalt kümne autoga.Räägitud on Toyotast ja olemas on ka Zyteki auto,mis vajaks vaid uut kerekuju,kuid siiani pole midagi kindlat...
Häkkise lepinguga seoses on isegi Mersu asjapulgad maininud,et esialgu taheti veel pikemat lepingut kui pelgalt 2006,kuid tahetakse enne ära oodata sarja edasine saatus (telepartner ARD on esitanud ultimaatumi,et hiljemalt 2007 olgu mingi kolmas tootja sarjas).

Selliste kuuldustega seoses on kõige targem oodata.Siiski loodaks kõike paremat DTM-i jaoks...
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

DTMiga, siis kurvad lood :( Tore sari ju muidu ja nagu ma olen aru saanud, et ta popim kui F1 ? Eks vaatame mis saab :)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

On liikumas kuuldus (AMS ja Motorsport Aktuell),et Dario Franchitti lahkuvat IRL-ist ja istuvat 2006 taas HWA tiimi Mersu rooli.Šotlane on varemgi DTM-is ja ITC-s sõitnud,seda aastail 1995 ja 96.
Isiklikult ei arva sest mehest suurt väga midagi,eriti pärast seda,kui ta Champist IRL-i pages.
Kuuldused räägivad,et Mersu ja Audi ehitavad kumbki 4 uut autot.Mersu puhul oleks siis asi: Schneider,Häkk,Paffett ja Franchitti,Alesi ilmselt kas lõpetab karjääri või kupatatakse 2005.aasta autosse.
Audis oleksid 100% kindlad uutes autodes Eki ja Kristensen,kaks ülejäänut jagaksid ilmselt Tomczyk,Stippler,Abt ja miks mitte ka Fässler.
Aga arvan,et Audi enam nii kergelt seda läbi ei lase,kui Mersu järjekordse ikooni nimel taaskord 5. või 6. uue auto ehitaks...
Vasta