Norra ralli 2009 III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Norra ralli 2009 III päev
kolmas võistluspäev, SS18-SS23 (126,16km)
Trollidemaa ralli teine võistluspäev pakkus pealtvaatajatele tõelist etendust ning sõitjatel möödus seda etendust etendades enamus päevast flat-out tempos.
Kui esimesel võistluspäeval pakkusid positiivse üllatuse eramasinatel võistlevad P.Solberg ning PG Andersson, siis teisel võistluspäeval nende „käsi“ enam nii hästi ei käinud.
Liigsed toetamised lumevalli said saatuslikuks PG Anderssonile ning tema võistlusmasina Skoda Fabia WRC sidurile. Kui eile võttis PG oma WRC karjääri ning Skoda viimase kahe aasta esimesed katsevõidud, siis kahjuks pidi andekas skandinaavlane peale SS12 ralli katkestama, olles sellel hetkel kuuendal kohal.
Kas Urmo Aava – Kuldar Sikk ja Stobart Motorsport koostöö jätkub ka peale Norra rallit?
Foto: Stobart Motorsport
Teist võistluspäeva liidrina alustanud Sebastien Loeb valitses, valitsejale kohaselt tervet päeva, võites kavas olnud kaheksas kiiruskatsest viis. Vaikselt, kuid kindlalt kasvatas prantslane iga katsega edu lendava soomlase Hirvoneni ees ning ööpausile „Viikingite laeva“ võis meistrite- meister viia oma sõiduvahendi 15 sekundilises edus.
Hirvonen tunnistas peale esimest võistluspäeva, et lasi Loebi tahtlikult liidriks, et omada katsel paremat ülevaadet tema aegadest ning vajadusel tempot tõsta. Ometi suutis Loeb vastata võistluspäeva jooksul kõikidele Fordi esipiloodi rünnakutele, ning seega jääb soomlasel üle anda endast maksimum viimasel ja ühtlasi ralli pikimal võistluspäeval, et prantslane seljatada ning korrata kahe aasta tagust võitu.
Nende kahe „hullu“ rallisõitja tempo on hetkel kõigile teistele sõitjatele suhteliselt püüdmatu. Seda tunnistas ka kolmandal kohal olen Jari Matti Latvala. Latvala võitis küll päeva jooksul kaks kiiruskatset, kuid päeva peale kogunes liidrile kaotust juurde 17 sekundi võrra.
Teist võistluspäeva seitsmendana alustanud kohalik iidol Henning Solberg võitles kogu päeva vapralt ning võib endale päeva hindeks panna 5+. Üks katsevõit ning päeva lõpetamine neljandal kohal annavad kindlasti põhjust rahuloluks sõitjale, meeskonnale ning ka tuhandetele Norra fännidele.
Viiendana lõpetas päeva euroopa parima jalgpallimaa esindaja Dani Sordo. Usun, et noor hispaanlane on tõeliselt üllatada suutnud nii ennast, kui kõiki rallifänne ning kui viimasel võistluspäeval veel appi võtta Red Bulli tiivad, siis võib Henning Solbergi neljas koht ohus olla.
Kuuendana ületas teise võistluspäeva finišijoone 2005 aasta Rootsi ralli võitja Petter Solberg.
Norralane alustas päeva küll viiendana, kuid SS14 mootori elektriprobleemid, langetasid kohaliku au ja uhkuse seitsmendaks, kuid päeva viimase kolme katsega suutis Petter tõusta pügala võrra.
Seitsmendana lõpetas päeva noor britt Matthew Wilson, kes jätkab muljetavaldavas tempos. Olgu öeldud, et 2007 aasta Norra ralli teise võistluspäeva lõpetas Wilson alles 36ndal kohal.
Urmo Aava ja Kuldar Sikk jätkasid teisel võistluspäeval sarnases tempos esimese võistluspäevaga.
Päeva parimateks katsetulemusteks jäid SS14 ja 16 kuuendad ajad. Kui peale päeva esimeses pooles sõidetud katseid kõlas Urmo kommentaaridest vaid, et „ei leia seda õiget fiilingut ja sõidurütmi“, siis peale servist tundis Urmo enda juba palju kindlamana ja seda näitasid ka katseajad.
Viimasel võistluspäeval on Urmo eesmärk kindlustada punktikoht, kuid kindlasti annab ralli pikim võistluspäev veel palju võimalusi, rünnata eespool olijaid ning õige sõidustiili, kiiruse ning fiilinguga , on veel kõik võimalik.
Urmo kommentaar peale teist võistluspäeva:
“I lost the feeling with the car this morning and my times weren’t so great but at Service my engineer changed some settings on the dampers and it felt much better for the afternoon. The feeling was really good and it let us push on more. The grip out on the stages is deceptive, the tyres give you really good grip and it’s possible to drive much harder than you think.”
Stobart Motorsport
järjestus peale teist võistluspäeva (17/23):
1. S Loeb/D Elena (F) Citroën C4 2h22m11.1s
2. M Hirvonen/J Lehtinen (FIN) Ford Focus RS +15.0s
3. JM Latvala/M Anttila (FIN) Ford Focus RS +43.2s
4. H Solberg/C Menkerud (N) Ford Focus RS +2m41.3s
5. D Sordo/M Marti (E) Citroën C4 +2m53.3s
6. P Solberg/P Mills (N) Citroën Xsara +4m50.9s
7. M Wilson/S Martin (GB) Ford Focus RS +4m53.2s
8. U Aava/K Sikk (EE) Ford Focus RS +5m18.5s
9. M Ostberg/O Unnerud (N) Subaru Impreza +6m57.8s
10. S Ogier/J Ingarassia (F) Citroën C4 +9m10.2s
Katsevõite 2.võistluspäeval:
5 (SS10, 11, 12, 13, 17) - Sebastien Loeb - Citroen C4 WRC
2 (SS15, 16 ) – Jari Matti Latvala- Ford Focus WRC
1 (SS14 ) – Henning Solberg - Ford Focus WRC
kolmanda päeva katsed:
SS18 VALER 1 30.03 km 08:34
SS19 ELVERUM 1 13.31 km 09:35
SS20 BUDOR 1 19.74 km 10:23
SS21 VALER 2 30.03 km 12:59
SS22 ELVERUM 2 13.31 km 14:00
SS23 BUDOR 2 19.74 km 14:48
Start list
Kasulikke linke jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=N
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Trollidemaa ralli teine võistluspäev pakkus pealtvaatajatele tõelist etendust ning sõitjatel möödus seda etendust etendades enamus päevast flat-out tempos.
Kui esimesel võistluspäeval pakkusid positiivse üllatuse eramasinatel võistlevad P.Solberg ning PG Andersson, siis teisel võistluspäeval nende „käsi“ enam nii hästi ei käinud.
Liigsed toetamised lumevalli said saatuslikuks PG Anderssonile ning tema võistlusmasina Skoda Fabia WRC sidurile. Kui eile võttis PG oma WRC karjääri ning Skoda viimase kahe aasta esimesed katsevõidud, siis kahjuks pidi andekas skandinaavlane peale SS12 ralli katkestama, olles sellel hetkel kuuendal kohal.
Kas Urmo Aava – Kuldar Sikk ja Stobart Motorsport koostöö jätkub ka peale Norra rallit?
Foto: Stobart Motorsport
Teist võistluspäeva liidrina alustanud Sebastien Loeb valitses, valitsejale kohaselt tervet päeva, võites kavas olnud kaheksas kiiruskatsest viis. Vaikselt, kuid kindlalt kasvatas prantslane iga katsega edu lendava soomlase Hirvoneni ees ning ööpausile „Viikingite laeva“ võis meistrite- meister viia oma sõiduvahendi 15 sekundilises edus.
Hirvonen tunnistas peale esimest võistluspäeva, et lasi Loebi tahtlikult liidriks, et omada katsel paremat ülevaadet tema aegadest ning vajadusel tempot tõsta. Ometi suutis Loeb vastata võistluspäeva jooksul kõikidele Fordi esipiloodi rünnakutele, ning seega jääb soomlasel üle anda endast maksimum viimasel ja ühtlasi ralli pikimal võistluspäeval, et prantslane seljatada ning korrata kahe aasta tagust võitu.
Nende kahe „hullu“ rallisõitja tempo on hetkel kõigile teistele sõitjatele suhteliselt püüdmatu. Seda tunnistas ka kolmandal kohal olen Jari Matti Latvala. Latvala võitis küll päeva jooksul kaks kiiruskatset, kuid päeva peale kogunes liidrile kaotust juurde 17 sekundi võrra.
Teist võistluspäeva seitsmendana alustanud kohalik iidol Henning Solberg võitles kogu päeva vapralt ning võib endale päeva hindeks panna 5+. Üks katsevõit ning päeva lõpetamine neljandal kohal annavad kindlasti põhjust rahuloluks sõitjale, meeskonnale ning ka tuhandetele Norra fännidele.
Viiendana lõpetas päeva euroopa parima jalgpallimaa esindaja Dani Sordo. Usun, et noor hispaanlane on tõeliselt üllatada suutnud nii ennast, kui kõiki rallifänne ning kui viimasel võistluspäeval veel appi võtta Red Bulli tiivad, siis võib Henning Solbergi neljas koht ohus olla.
Kuuendana ületas teise võistluspäeva finišijoone 2005 aasta Rootsi ralli võitja Petter Solberg.
Norralane alustas päeva küll viiendana, kuid SS14 mootori elektriprobleemid, langetasid kohaliku au ja uhkuse seitsmendaks, kuid päeva viimase kolme katsega suutis Petter tõusta pügala võrra.
Seitsmendana lõpetas päeva noor britt Matthew Wilson, kes jätkab muljetavaldavas tempos. Olgu öeldud, et 2007 aasta Norra ralli teise võistluspäeva lõpetas Wilson alles 36ndal kohal.
Urmo Aava ja Kuldar Sikk jätkasid teisel võistluspäeval sarnases tempos esimese võistluspäevaga.
Päeva parimateks katsetulemusteks jäid SS14 ja 16 kuuendad ajad. Kui peale päeva esimeses pooles sõidetud katseid kõlas Urmo kommentaaridest vaid, et „ei leia seda õiget fiilingut ja sõidurütmi“, siis peale servist tundis Urmo enda juba palju kindlamana ja seda näitasid ka katseajad.
Viimasel võistluspäeval on Urmo eesmärk kindlustada punktikoht, kuid kindlasti annab ralli pikim võistluspäev veel palju võimalusi, rünnata eespool olijaid ning õige sõidustiili, kiiruse ning fiilinguga , on veel kõik võimalik.
Urmo kommentaar peale teist võistluspäeva:
“I lost the feeling with the car this morning and my times weren’t so great but at Service my engineer changed some settings on the dampers and it felt much better for the afternoon. The feeling was really good and it let us push on more. The grip out on the stages is deceptive, the tyres give you really good grip and it’s possible to drive much harder than you think.”
Stobart Motorsport
järjestus peale teist võistluspäeva (17/23):
1. S Loeb/D Elena (F) Citroën C4 2h22m11.1s
2. M Hirvonen/J Lehtinen (FIN) Ford Focus RS +15.0s
3. JM Latvala/M Anttila (FIN) Ford Focus RS +43.2s
4. H Solberg/C Menkerud (N) Ford Focus RS +2m41.3s
5. D Sordo/M Marti (E) Citroën C4 +2m53.3s
6. P Solberg/P Mills (N) Citroën Xsara +4m50.9s
7. M Wilson/S Martin (GB) Ford Focus RS +4m53.2s
8. U Aava/K Sikk (EE) Ford Focus RS +5m18.5s
9. M Ostberg/O Unnerud (N) Subaru Impreza +6m57.8s
10. S Ogier/J Ingarassia (F) Citroën C4 +9m10.2s
Katsevõite 2.võistluspäeval:
5 (SS10, 11, 12, 13, 17) - Sebastien Loeb - Citroen C4 WRC
2 (SS15, 16 ) – Jari Matti Latvala- Ford Focus WRC
1 (SS14 ) – Henning Solberg - Ford Focus WRC
kolmanda päeva katsed:
SS18 VALER 1 30.03 km 08:34
SS19 ELVERUM 1 13.31 km 09:35
SS20 BUDOR 1 19.74 km 10:23
SS21 VALER 2 30.03 km 12:59
SS22 ELVERUM 2 13.31 km 14:00
SS23 BUDOR 2 19.74 km 14:48
Start list
Kasulikke linke jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=N
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Huvitav, et Mikko ütles, et teisena on täna parem startida...
Aga Loeb ütles selle peale et tal just parem esimesena startida, kuna talle ei meeldinud teiste jäljes sõita...
Üks asi veel, et Loeb ei kasuta lumevalle auto suuna korrigeerimiseks...väidab et liiga riskante...ja minuarust on see ka nii..
Aga Loeb ütles selle peale et tal just parem esimesena startida, kuna talle ei meeldinud teiste jäljes sõita...
Üks asi veel, et Loeb ei kasuta lumevalle auto suuna korrigeerimiseks...väidab et liiga riskante...ja minuarust on see ka nii..