Saksamaa ralli 2010 II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Saksamaa ralli 2010 II päev
Saksamaa ralli teine võistluspäev SS7-14, 189,60 km
Saksamaa ralli avapäeva domineerisid oodatult Sebastien Loeb ning Citroeni´d.
Citroeni piloodid võitsid kõik kavas olnud kiiruskatsed (Loeb 4, Sordo 1, P.Solberg 1).
Esimeses võistluspäeva lõpuks kujunesid välja kolm võistlusgruppi.
Ralli võidu eest heitlevad Citroen´i piloodid Sebastien Loeb, Dani Sordo.
Avapäeva kõige positiivsem üllatus oli see, et uue kaardilugejaga võistlev Dani Sordo, suutis terve võistluspäeva Sebastien Loebi poolt pakutud tempot hoida ning seda, et Loeb pingutab oli näha kasvõi viimase katse pisikesest sõiduveast.
Kui Bulgaaria rallil edestasid Citroenid Forde mäekõrguselt, siis Jari-Matti Latvala avapäeva korralik sõidutempo on üllatus meeskonnale endalegi. Latvala on Saksamaa keerulistel teedel sõitmas elu parimat asfaldirallit.
Fordide võileiva vahel peale avapäeva on MM-arvestuse teine piloot Sebastien Ogier.
Kui päeva alguses jäi WRC masinaga esimest Saksamaa MM-rallit sõitev Citroen Junior meeskonna piloot liidritest ja Fordidest, siis mida katse edasi seda paremaks tempo läks ning kindlasti soovib prantslane lõpetada ka sellel rallil poodiumil.
Viiendana lõpetas esimese võistluspäeva Mikko Hirvonen. Soomes raske avarii üle elanud soomlane on samuti sõitmas heas tempos ning trio Latvala-Ogier-Hirvonen mahub vaid 9,8 sekundi sisse, mis tähendab seda, et viimasele poodiumikohale tuleb sama tõsine heitlus, kui võidule.
Kuuendalt positsioonilt peale avapäeva kiiruskatseid leiame Stobarti piloodi Francois Duvali. Belglase poolt juhitud Ford Focus WRC-l ilmnesid võistluspäeva jooksul erinevad tehnilised probleemid (ülekuumenemine, purunenud ülekanne) ning kõrgete kohtade eest heitlus osutus võimatuks.
Stobarti põhipiloot Matthew Wilsonil küll erilisi probleeme polnud, kuid sellest hoolimata jäi britt belglase seljataha.
Kaheksandana lõpetas avapäeva soomlane Kimi Räikkonen. Kimi kurtis peale võistluspäeva, et ei leidnud päeva esimeses pooles kuidagi sõidurütmi, kuid päeva teises pooles tempo paranes ning loodetavasti püsib see feeling ka teise päeva kiiruskatsetel.
Kolmik Duval – Wilson –Räikkonen mahub 12,4 sekundi sisse, kui eeldatavasti on sellest triost eraldumas Duval.
Eelviimasel punktikohal on avapäeva ebaõnnesõdur Petter Solberg. Petter näitas juba avakatse esimestel splittidel väga head kiirust, kuid siis tuli vahetada purunenud rehv. Norralane võitis neljanda kiiruskatse ning tundus, et kõik pole veel kadunud, kuid kuuendal katsel purunes järjekordne rehv. Petteri kaotus liidrile on juba üle nelja minuti ning sõiduga norralane enam kõrgeid kohti ei püüa.
Kümnendal kohalt leiame Ken Blocki. Ameeriklane sõnas, et Saksamaa ralli avapäev on olnud tema WRC karjääri kõige raskem kogemus.
Ott Tänak – Kuldat Sikk katkestasid ralli neljandal kiiruskatsel - põhjuseks, kõver roolivarras.
Ennem katkestamist hoiti P-WRC arvestuses viiendat kohta. Ott sõnas peale katkestamist, et paaril korral sõideti katsetel kurvid pikaks kuna ralli on nii kiire, et kaardilugeja jäi paaris kohas lugemisega hiljaks.
Tänak – Sikk jätkavad teisel võistluspäeval super-ralli reeglite järgi.
Kruuda – Järveoja lõpetasid avapäeva J-WRC klassi viiendatena. Suzuki sõitjatel oli võistluspäeval tehnilisi probleeme käigukasti ning piduritega.
Teisel võistluspäeval sõidetakse kokku kaheksa kiiruskatset ning pilootidel tuleb kahel korral läbida hooaja mammutkatse Arena Panzerplatte, millel pikkust 48,5 kilomeetrit.
1.võistluspäeva kokkuvõte
Dani Sordo - Diego Vallejo lõpetasid avapäeva suurepärase teise kohaga
Foto: AFP/SCANPIX
Saksamaa ralli järjestus peale SS6:
1. Sebastien Loeb Citroen C4 WRC 01.18.52,5
2. Dani Sordo Citroen C4 WRC +00:09,5
3. Jari-Matti Latvala Ford Focus RS WRC 09 +01:04,7
4. Sebastien Ogier Citroen C4 WRC +01:10,9
5. Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC 09 +01:14,5
6. Francois Duval Ford Focus RS WRC 08 +03:10,4
7. Matthew Wilson Ford Focus RS WRC 08 +03:15,1
8. Kimi Räikkonen Citroen C4 WRC +03:22,8
9. Petter Solberg Citroen C4 WRC +04:47.7
10. Ken Block Ford Focus RS WRC 08 03:52.2 +05:42,3
Katsevõite 1.võistluspäeval:
4 (SS1,2,3,5) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
1 (SS4) – Petter Solberg Citroen C4 WRC
1 (SS6) – Dani Sordo Citroen C4 WRC
Saksamaa ralli 2010 teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-14, 189,60 km
Laupäev, 21. august
SS7 Hermeskeil-Gusenburg 1 11,50 km 08:48
SS8 St.Wendeler Land 1 17,20 km 09:31
SS9 Freisen/Westrich 1 17,60 km 10:04
SS10 Arena Panzerplatte 1 48,50 km 11:30
SS11 Hermeskeil-Gusenburg 2 11,50 km 15:43
SS12 St.Wendeler Land 2 17,20 km 16:26
SS13 Freisen/Westrich 2 17,60 km 16:59
SS14 Arena Panzerplatte 2 48,50 km 18:25
2.võistluspäeva stardilist
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2010/adac-ra ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.wrc.com/fanzone/rally-radio/pop/
Saksamaa ralli avapäeva domineerisid oodatult Sebastien Loeb ning Citroeni´d.
Citroeni piloodid võitsid kõik kavas olnud kiiruskatsed (Loeb 4, Sordo 1, P.Solberg 1).
Esimeses võistluspäeva lõpuks kujunesid välja kolm võistlusgruppi.
Ralli võidu eest heitlevad Citroen´i piloodid Sebastien Loeb, Dani Sordo.
Avapäeva kõige positiivsem üllatus oli see, et uue kaardilugejaga võistlev Dani Sordo, suutis terve võistluspäeva Sebastien Loebi poolt pakutud tempot hoida ning seda, et Loeb pingutab oli näha kasvõi viimase katse pisikesest sõiduveast.
Kui Bulgaaria rallil edestasid Citroenid Forde mäekõrguselt, siis Jari-Matti Latvala avapäeva korralik sõidutempo on üllatus meeskonnale endalegi. Latvala on Saksamaa keerulistel teedel sõitmas elu parimat asfaldirallit.
Fordide võileiva vahel peale avapäeva on MM-arvestuse teine piloot Sebastien Ogier.
Kui päeva alguses jäi WRC masinaga esimest Saksamaa MM-rallit sõitev Citroen Junior meeskonna piloot liidritest ja Fordidest, siis mida katse edasi seda paremaks tempo läks ning kindlasti soovib prantslane lõpetada ka sellel rallil poodiumil.
Viiendana lõpetas esimese võistluspäeva Mikko Hirvonen. Soomes raske avarii üle elanud soomlane on samuti sõitmas heas tempos ning trio Latvala-Ogier-Hirvonen mahub vaid 9,8 sekundi sisse, mis tähendab seda, et viimasele poodiumikohale tuleb sama tõsine heitlus, kui võidule.
Kuuendalt positsioonilt peale avapäeva kiiruskatseid leiame Stobarti piloodi Francois Duvali. Belglase poolt juhitud Ford Focus WRC-l ilmnesid võistluspäeva jooksul erinevad tehnilised probleemid (ülekuumenemine, purunenud ülekanne) ning kõrgete kohtade eest heitlus osutus võimatuks.
Stobarti põhipiloot Matthew Wilsonil küll erilisi probleeme polnud, kuid sellest hoolimata jäi britt belglase seljataha.
Kaheksandana lõpetas avapäeva soomlane Kimi Räikkonen. Kimi kurtis peale võistluspäeva, et ei leidnud päeva esimeses pooles kuidagi sõidurütmi, kuid päeva teises pooles tempo paranes ning loodetavasti püsib see feeling ka teise päeva kiiruskatsetel.
Kolmik Duval – Wilson –Räikkonen mahub 12,4 sekundi sisse, kui eeldatavasti on sellest triost eraldumas Duval.
Eelviimasel punktikohal on avapäeva ebaõnnesõdur Petter Solberg. Petter näitas juba avakatse esimestel splittidel väga head kiirust, kuid siis tuli vahetada purunenud rehv. Norralane võitis neljanda kiiruskatse ning tundus, et kõik pole veel kadunud, kuid kuuendal katsel purunes järjekordne rehv. Petteri kaotus liidrile on juba üle nelja minuti ning sõiduga norralane enam kõrgeid kohti ei püüa.
Kümnendal kohalt leiame Ken Blocki. Ameeriklane sõnas, et Saksamaa ralli avapäev on olnud tema WRC karjääri kõige raskem kogemus.
Ott Tänak – Kuldat Sikk katkestasid ralli neljandal kiiruskatsel - põhjuseks, kõver roolivarras.
Ennem katkestamist hoiti P-WRC arvestuses viiendat kohta. Ott sõnas peale katkestamist, et paaril korral sõideti katsetel kurvid pikaks kuna ralli on nii kiire, et kaardilugeja jäi paaris kohas lugemisega hiljaks.
Tänak – Sikk jätkavad teisel võistluspäeval super-ralli reeglite järgi.
Kruuda – Järveoja lõpetasid avapäeva J-WRC klassi viiendatena. Suzuki sõitjatel oli võistluspäeval tehnilisi probleeme käigukasti ning piduritega.
Teisel võistluspäeval sõidetakse kokku kaheksa kiiruskatset ning pilootidel tuleb kahel korral läbida hooaja mammutkatse Arena Panzerplatte, millel pikkust 48,5 kilomeetrit.
1.võistluspäeva kokkuvõte
Dani Sordo - Diego Vallejo lõpetasid avapäeva suurepärase teise kohaga
Foto: AFP/SCANPIX
Saksamaa ralli järjestus peale SS6:
1. Sebastien Loeb Citroen C4 WRC 01.18.52,5
2. Dani Sordo Citroen C4 WRC +00:09,5
3. Jari-Matti Latvala Ford Focus RS WRC 09 +01:04,7
4. Sebastien Ogier Citroen C4 WRC +01:10,9
5. Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC 09 +01:14,5
6. Francois Duval Ford Focus RS WRC 08 +03:10,4
7. Matthew Wilson Ford Focus RS WRC 08 +03:15,1
8. Kimi Räikkonen Citroen C4 WRC +03:22,8
9. Petter Solberg Citroen C4 WRC +04:47.7
10. Ken Block Ford Focus RS WRC 08 03:52.2 +05:42,3
Katsevõite 1.võistluspäeval:
4 (SS1,2,3,5) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
1 (SS4) – Petter Solberg Citroen C4 WRC
1 (SS6) – Dani Sordo Citroen C4 WRC
Saksamaa ralli 2010 teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-14, 189,60 km
Laupäev, 21. august
SS7 Hermeskeil-Gusenburg 1 11,50 km 08:48
SS8 St.Wendeler Land 1 17,20 km 09:31
SS9 Freisen/Westrich 1 17,60 km 10:04
SS10 Arena Panzerplatte 1 48,50 km 11:30
SS11 Hermeskeil-Gusenburg 2 11,50 km 15:43
SS12 St.Wendeler Land 2 17,20 km 16:26
SS13 Freisen/Westrich 2 17,60 km 16:59
SS14 Arena Panzerplatte 2 48,50 km 18:25
2.võistluspäeva stardilist
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2010/adac-ra ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.wrc.com/fanzone/rally-radio/pop/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Makkro kirjutas:Eks see Kuldar proovib harjuda otti legendi eripäraga ja proovib mitte maha jääda. Urmoga oli natuke lihtsam, seal sai ta kurv paar varem lugeda, mis tuleb. Ott tahab vahetult enne kurvi ja siin asfaldil oleks kasulikum kasutada ingliskeelset legendi, mis on lühem.
ott kasutabki ingliskeelset legendi
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna
M.Kiiver
M.Kiiver
Kas Saksamaal esmakordselt siis? Minu arvates ikka eesti keelne varem olnud, võin eksida vabalt.-helm- kirjutas:Makkro kirjutas:Eks see Kuldar proovib harjuda otti legendi eripäraga ja proovib mitte maha jääda. Urmoga oli natuke lihtsam, seal sai ta kurv paar varem lugeda, mis tuleb. Ott tahab vahetult enne kurvi ja siin asfaldil oleks kasulikum kasutada ingliskeelset legendi, mis on lühem.
ott kasutabki ingliskeelset legendi