Meie kolmik on kindlasti Türgis stardis. Sõidu vahendid leiti ülesStrike kirjutas:Tore lugeda, et hoogsalt testivad kõik. Loodetavasti sõitjad kes ei osalenud seekord rallil ja pole osalenud juba mitmel rallil on Türgi rallil taas stardis. Registreerunud on 20 sõitjat kui pidevalt sõidavad u 10-15.
Ise loodan ka aega leida testideks ja eks siis saab näha kas saan teile vastu või mitte.
P.S Nüüd Kreeka ralli tulemused üleval seal lehel kus peab koos punktide ja muuga. Kokkuvõtte üritan ka õhtuks valmis kirjutada.
WRC4
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
Kolin
- Moderaator

- Reactions: 38
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Rallifoorum WRC4 meistrivõistluste hooaja kuues ralli sõideti Kreeka kruusal. Tegu oli ühe pikima MM ralliga kalendris.
Rallile oli registreerunud 21 WRC sõitjat. Neist rallile startisid 11 ja finisheerisid 10 sõitjat.
Ralli TOP8 järjestus oli järgnev:
1.Burns 27.26,60
2.Strike 27.27,58 +00.00.98
3.Sparco 27.47,25 +00.20,65
4.Aix 27.53,52 +00.26,92
5.Ants Kints 28.11,50 +00.44,90
6.Tom 28.12,98 +00.46,38
7.Kambu 28.13,30 +00.46,70
8.Ott 28.53,56 +01.26,96
Hooaja ja samuti ka karjääri teise võidu sai sel hooajal Skoda sõitja Burns.
Ralli algas esmaspäeval Bauxite kiiruskatsega.
Selle katse võitis Citroeni sõitja Strike rohkem kui 4 sekundilise eduga Subaru sõitja Sparco ees. Katsel mahtusid veel 6 hulka Ants Kints, Burns, Tom ja Aix. Kahjuks tõi SS1 ka kohe ralli ainsa katkestanud sõitja. Selleks oli Ciroeni erasõitja Alex, kelle auto sai teelt väljasõiduga sedavõrd kahjustada, et edasi sõita lihtsalt polnud võimalik.
SS2 Drosohori võit kuulus taaskord Strikele. Seekord oli katse teine Skoda sõitja Burns kaotades võitjale veidi üle kahe sekundi.
Kui peale SS1 hoidis teist kohta Sparco, siis peale SS2 oli teiseks tõusnud Burns. Juba ette võib öelda seda, et SS2 jäi ralli ainsaks katseks kus sõitjatel ei olnud probleeme ja kõik jõudsid tervete autodega finishise.
SS3 Drosohori 2 võitis Burns. Tsehhi autotootja sõitja edestas ralli liidrit sellel katsel 0,5 sekundiga. Olgu siinkohal ära toodud fakt, et katse üldaeg oli 5.49,00 seega päris kõva andmine oli sellel katsel toimunud.
Katsel veel 6 hulka mahtusid sõitjad Sparco, Kambu, Ants Kints, Tom.
ABS arvestuses tuli seega Burns Strikele lähemalt 0,5 sekundit ja nüüd oli vahe nende kahe sõitja vahel 7,2 sekundit.
8 hulgas olid veel sellised sõitjad: Sparco, Ants Kints, Tom, Kambu, Aix, Ott.
Teated rajale rääkisid seda, et Fordi sõija Ants Kints sõitis teelt välja ja lõhkus veidi autot, kuid siiski sõitis ta välja katsel korraliku 5nda aja.
SS4 Elatia võit kuulus taaskord Bunsile. Teiseks tuli katsel Aix ja kolmas oli Strike. Burns vähendas liidriga vahe 3,7 sekundi peale.
Katse 6nda aja sai Subaru sõitja Ott kellele see jäi ka ralli parimaks kiiruskatse tulemuseks.
Katsel sõitis teelt välja Peugeoti sõitja Tommi. Autol purunes käigukast, kuid õnneks suutis Tommi autoga finishise jõuda ja rallit jätkata.
SS5 Elatia2 näol oli tegu ralli ja MM sarja pikima katsega.
Enne katse algust ütles Burns, et kavatseb sellel katsel panna kõik mängu ja loodab, et suudab peale seda katset liidriks tõusta.
Katse võit läkski kirja Burnsile. Nüüd jäi vaid üle oodata mida teeb senine ralli liider Strike.
Strike jõudis finishise ajaga 06.59,37 mis tähendas alles katse neljandat aega ja kaotust katse võitnud Burnsile kogunes 7 sekundit. Seega peale SS5 vahetus ralli liider ja uueks liidriks kerkis Burns.
Burnsi edu oli enne viimast publikukatset 3,2sekundit.
Strike oli eksinud katse ühes mahapöördes ja kokkupõrkes kiviga lõhkunud auto jahutusüsteemi. Seega see põhjendas nii suurt kaotust Burnsile ja liidrikoha loovutamist.
Selle mammutkatse suutis üldse alla 7 minuti sõita vaid 4 sõitjat. Nendeks olid Burns, Aix, Kambu, Strike.
Katsel sõitis veel teelt välja ka Fordi sõitja Ants Kints kes lõhkus elektrisüsteemi ja katse seitsmes aeg ning kaotus liidrile katselt 22 sekundit tähendast seda, et Ants Kints kukkus ABS tabelis neljandalt, seitsmendaks.
Vaikselt oli juba neljandaks kerkinud ka Fordi sõitja Aix. Aixi viimase kahe katse korralikud tulemused olid selle edu põhjuseks.
Samuti eksis katsel ka Subaru sõitja Ott kes spinnas katsel ja lõhkus Subaru vedrustuse. Peugeoti sõitja Tommi autot ei saadud ka peale SS4 avariid servises täitsa korda ja nii jätkas ta lekkiva radikaga, mis kergitas ka mootori temperatuuri.
SSS Lilea Parnossose võit läks Fordi sõitja Aixile. Ford domineeris üldse sellel katsel ja katse kaksikvõidu kindlustas Ants Kints.
Sellega kerkis Ants Kints ka üldtabelis mõned kohad kerkides seitsmendalt viiendaks.
Kindlasti oli eelmisest Küprose rallist veel Burnsil meeles valus õppetund, kui ta viimase katse eksimus maksis talle esikoha.
Burns sõitis katsel kuuenda aja ja Strike neljanda.
Siiski sellest piisas, et kindlustada endale ja Skodale hooaja teine võit.
Ja kui kõik katsed olid sõidetud ning rajal oldud üle 27 minuti siis kahe sõitja ABS aja vaheks jäis minimaalsed 0,98 sekundit.
Katsel spinnas Citroeni sõitja Erry, kes kaotas sellega ka väärtuslike sekundeid, kuna tegu oli ralli lühima katsega.
Viimase katse suurim kaotaja oli Kambu, kes kukkus viiendalt kohalt seitsmendaks,
Seega ralli poodiumi hõivasid seekord taaskord kolme erineva tootja sõitjad ja autod. 1.Burns-Skoda, 2.Strike-Citroen, 3.Sparco-Subaru.
Rallil seega domineerisid kaks sõitjat Burns ja Strike, kes pidasid võidu nimel maha tõsise lahingu. Kolmandaks jäänud Sparco kaotas võitjale juba veidi üle 20 sekundi.
Ralli võit kuulus küll Burnsile, kuid MM liidrikoht vahetus taas ning selle haaras punktise eduga Sparco ees taas Strike. Burns tõstis ennast selle võiduga MM sarja kolmandaks ja on maas liidrist kõigest 4 punkti.
Oma karjääri esimese punkti sai Subaru sõitja Ott, kes lõpetas ralli 8ndana. Veel lõpetasid punktidel Aix, Ants Kints, Tom, Kambu. Esimesena jäid punktidelt välja Erry ja 10ndana lõpetas ralli Tommi.
Tootjate punktitabelis tõusis liidrikohta jagama koos Peugeotiga tsehhi autotootja Skoda.
Tootjate punktid jagunesid Kreekas järgnevalt:
1.Skoda 10
2.Ford 9
3.Citroen 8
4.Subaru 7
5.Mitsubishi 3
6.Peugeot 2
Katsevõite jagus seekord kolmele sõitjale, Burns (3), Strike (2), Aix (1)
SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:
SS1 03.10,62 Strike
SS2 05.37,42 Strike
SS3 05.49,00 Burns
SS4 04.21,14 Burns
SS5 06.52,38 Burns
SS6 01.23,34 Aix
Total:27.13,90
RFC rallistaari auhind läheb seekord Burnsile.
Burns võitles rallil võidu eest lõpuni ja suutis pikal katsel rünnata ning selle puhtalt ilma vigadeta läbida. Samuti on Burns ainus sõitja selle hooajal kes on suutnud võita kaks rallit.
Seega õnnitlused Burnsile teise võidu puhul.
Järgmine MM ralli sõidetakse Türgis. Eelmise hooaja võitu Türgis asub kaitsma Subaru sõitja Sparco.
Eelmisel hooajal WRC3 meistrikatel võitis Sparco ralli Fordi meeskonna värvides.
Top3 Türgi rallil oli eelmine hooaeg:
1.Sparco
2.Strike
3.Aix
Seega edu kõigile Türgi testidel ja rallil.
FLAT-OUT
Strike
Rallile oli registreerunud 21 WRC sõitjat. Neist rallile startisid 11 ja finisheerisid 10 sõitjat.
Ralli TOP8 järjestus oli järgnev:
1.Burns 27.26,60
2.Strike 27.27,58 +00.00.98
3.Sparco 27.47,25 +00.20,65
4.Aix 27.53,52 +00.26,92
5.Ants Kints 28.11,50 +00.44,90
6.Tom 28.12,98 +00.46,38
7.Kambu 28.13,30 +00.46,70
8.Ott 28.53,56 +01.26,96
Hooaja ja samuti ka karjääri teise võidu sai sel hooajal Skoda sõitja Burns.
Ralli algas esmaspäeval Bauxite kiiruskatsega.
Selle katse võitis Citroeni sõitja Strike rohkem kui 4 sekundilise eduga Subaru sõitja Sparco ees. Katsel mahtusid veel 6 hulka Ants Kints, Burns, Tom ja Aix. Kahjuks tõi SS1 ka kohe ralli ainsa katkestanud sõitja. Selleks oli Ciroeni erasõitja Alex, kelle auto sai teelt väljasõiduga sedavõrd kahjustada, et edasi sõita lihtsalt polnud võimalik.
SS2 Drosohori võit kuulus taaskord Strikele. Seekord oli katse teine Skoda sõitja Burns kaotades võitjale veidi üle kahe sekundi.
Kui peale SS1 hoidis teist kohta Sparco, siis peale SS2 oli teiseks tõusnud Burns. Juba ette võib öelda seda, et SS2 jäi ralli ainsaks katseks kus sõitjatel ei olnud probleeme ja kõik jõudsid tervete autodega finishise.
SS3 Drosohori 2 võitis Burns. Tsehhi autotootja sõitja edestas ralli liidrit sellel katsel 0,5 sekundiga. Olgu siinkohal ära toodud fakt, et katse üldaeg oli 5.49,00 seega päris kõva andmine oli sellel katsel toimunud.
Katsel veel 6 hulka mahtusid sõitjad Sparco, Kambu, Ants Kints, Tom.
ABS arvestuses tuli seega Burns Strikele lähemalt 0,5 sekundit ja nüüd oli vahe nende kahe sõitja vahel 7,2 sekundit.
8 hulgas olid veel sellised sõitjad: Sparco, Ants Kints, Tom, Kambu, Aix, Ott.
Teated rajale rääkisid seda, et Fordi sõija Ants Kints sõitis teelt välja ja lõhkus veidi autot, kuid siiski sõitis ta välja katsel korraliku 5nda aja.
SS4 Elatia võit kuulus taaskord Bunsile. Teiseks tuli katsel Aix ja kolmas oli Strike. Burns vähendas liidriga vahe 3,7 sekundi peale.
Katse 6nda aja sai Subaru sõitja Ott kellele see jäi ka ralli parimaks kiiruskatse tulemuseks.
Katsel sõitis teelt välja Peugeoti sõitja Tommi. Autol purunes käigukast, kuid õnneks suutis Tommi autoga finishise jõuda ja rallit jätkata.
SS5 Elatia2 näol oli tegu ralli ja MM sarja pikima katsega.
Enne katse algust ütles Burns, et kavatseb sellel katsel panna kõik mängu ja loodab, et suudab peale seda katset liidriks tõusta.
Katse võit läkski kirja Burnsile. Nüüd jäi vaid üle oodata mida teeb senine ralli liider Strike.
Strike jõudis finishise ajaga 06.59,37 mis tähendas alles katse neljandat aega ja kaotust katse võitnud Burnsile kogunes 7 sekundit. Seega peale SS5 vahetus ralli liider ja uueks liidriks kerkis Burns.
Burnsi edu oli enne viimast publikukatset 3,2sekundit.
Strike oli eksinud katse ühes mahapöördes ja kokkupõrkes kiviga lõhkunud auto jahutusüsteemi. Seega see põhjendas nii suurt kaotust Burnsile ja liidrikoha loovutamist.
Selle mammutkatse suutis üldse alla 7 minuti sõita vaid 4 sõitjat. Nendeks olid Burns, Aix, Kambu, Strike.
Katsel sõitis veel teelt välja ka Fordi sõitja Ants Kints kes lõhkus elektrisüsteemi ja katse seitsmes aeg ning kaotus liidrile katselt 22 sekundit tähendast seda, et Ants Kints kukkus ABS tabelis neljandalt, seitsmendaks.
Vaikselt oli juba neljandaks kerkinud ka Fordi sõitja Aix. Aixi viimase kahe katse korralikud tulemused olid selle edu põhjuseks.
Samuti eksis katsel ka Subaru sõitja Ott kes spinnas katsel ja lõhkus Subaru vedrustuse. Peugeoti sõitja Tommi autot ei saadud ka peale SS4 avariid servises täitsa korda ja nii jätkas ta lekkiva radikaga, mis kergitas ka mootori temperatuuri.
SSS Lilea Parnossose võit läks Fordi sõitja Aixile. Ford domineeris üldse sellel katsel ja katse kaksikvõidu kindlustas Ants Kints.
Sellega kerkis Ants Kints ka üldtabelis mõned kohad kerkides seitsmendalt viiendaks.
Kindlasti oli eelmisest Küprose rallist veel Burnsil meeles valus õppetund, kui ta viimase katse eksimus maksis talle esikoha.
Burns sõitis katsel kuuenda aja ja Strike neljanda.
Siiski sellest piisas, et kindlustada endale ja Skodale hooaja teine võit.
Ja kui kõik katsed olid sõidetud ning rajal oldud üle 27 minuti siis kahe sõitja ABS aja vaheks jäis minimaalsed 0,98 sekundit.
Katsel spinnas Citroeni sõitja Erry, kes kaotas sellega ka väärtuslike sekundeid, kuna tegu oli ralli lühima katsega.
Viimase katse suurim kaotaja oli Kambu, kes kukkus viiendalt kohalt seitsmendaks,
Seega ralli poodiumi hõivasid seekord taaskord kolme erineva tootja sõitjad ja autod. 1.Burns-Skoda, 2.Strike-Citroen, 3.Sparco-Subaru.
Rallil seega domineerisid kaks sõitjat Burns ja Strike, kes pidasid võidu nimel maha tõsise lahingu. Kolmandaks jäänud Sparco kaotas võitjale juba veidi üle 20 sekundi.
Ralli võit kuulus küll Burnsile, kuid MM liidrikoht vahetus taas ning selle haaras punktise eduga Sparco ees taas Strike. Burns tõstis ennast selle võiduga MM sarja kolmandaks ja on maas liidrist kõigest 4 punkti.
Oma karjääri esimese punkti sai Subaru sõitja Ott, kes lõpetas ralli 8ndana. Veel lõpetasid punktidel Aix, Ants Kints, Tom, Kambu. Esimesena jäid punktidelt välja Erry ja 10ndana lõpetas ralli Tommi.
Tootjate punktitabelis tõusis liidrikohta jagama koos Peugeotiga tsehhi autotootja Skoda.
Tootjate punktid jagunesid Kreekas järgnevalt:
1.Skoda 10
2.Ford 9
3.Citroen 8
4.Subaru 7
5.Mitsubishi 3
6.Peugeot 2
Katsevõite jagus seekord kolmele sõitjale, Burns (3), Strike (2), Aix (1)
SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:
SS1 03.10,62 Strike
SS2 05.37,42 Strike
SS3 05.49,00 Burns
SS4 04.21,14 Burns
SS5 06.52,38 Burns
SS6 01.23,34 Aix
Total:27.13,90
RFC rallistaari auhind läheb seekord Burnsile.
Burns võitles rallil võidu eest lõpuni ja suutis pikal katsel rünnata ning selle puhtalt ilma vigadeta läbida. Samuti on Burns ainus sõitja selle hooajal kes on suutnud võita kaks rallit.
Seega õnnitlused Burnsile teise võidu puhul.
Järgmine MM ralli sõidetakse Türgis. Eelmise hooaja võitu Türgis asub kaitsma Subaru sõitja Sparco.
Eelmisel hooajal WRC3 meistrikatel võitis Sparco ralli Fordi meeskonna värvides.
Top3 Türgi rallil oli eelmine hooaeg:
1.Sparco
2.Strike
3.Aix
Seega edu kõigile Türgi testidel ja rallil.
FLAT-OUT
Strike
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh, eks ma üritan endast parima anda. Nagu eile Burnsile ütlesin, et varsti ma vb hakkangi ainult kokkuvõtteid kirjutama ja punkte jagama sest suht kiired ajad hetkel käsil. A loodan siiski, et saan kogu hooaja kaasa sõita ja jõuan väheke testida ka.aix kirjutas:Taas hea lugu. Tubli Strike. Aga kuidas on punkti seis peale kreekat?
Mis puutub punktidese siis need seal nähtaval kus ikka ehk siis WRC4 RFC teema all.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tänud, et viitsite seda lugeda. Eks ikka ju huvitav kui saad teada mis katsel toimus ilma, et katseaegade tabel kõrval lahti peaks olema.Burns kirjutas:Tõesti super kokkuvõte! See on eriti lahe, et sa lahkad iga katset eraldi, kes kaotas, kes võitis ja mis üldse katsel toimus. Loodan, et suudad samas vaimus jätkata. VEEL KORD, JÕUDU SULLE!!!!!!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
ants kints
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
-
Burns
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 1
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Ma annan Skodaga veel viimast lihvi Türgi testidele. Tunne on küll hea. Paar sellist rasket kohta on, mis kord tulevad hästi välja ja kord mitte aga loodan, et leiame veel sobiva seadistuse ja kõik laabub hästi. Loodan, et Türgis on teised kaks Skodat ka stardis, sest meeskondlikus arvestuses on seis ju päris hea ja oleks super liidripositsioon haarata.

-
Kolin
- Moderaator

- Reactions: 38
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Teema on kuidagi vaikseks jäänud. Kõigil on vist kõvad testid käsil. Ise lõpetasin nüüd Türgi ära. Enam paremaks aegu ei saanud tundub, et saavutasin suht lae seal kätte. Iga kord kui sõitsin siis tulid ajad kõik ühte auku.
Aga võistlusel paista kas sellest piisab või ei.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
ants kints
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
võimaluse korral leia ikka see aeg ja kima oma sõit ära muidu läheb Citroeni meeskonnal väga raskeks ilma esisõitjata.Strike kirjutas:Tundub, et seekord jääb minu laeks Türgi rallilt teile punkid jagada ja kokkuvõte kirjutada.Nii kiire on, et pole juba varsti 2 nädalat mängida saanud.
ise kimasin juba ära ja ajad ka saadetud
-
ants kints
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
See pole enam nii kergeants kints kirjutas:Ma arvan ka, et leia see tunnike testimiseks, rohkem pole sul vaja, et olla poodiumilStrike kirjutas:Tundub, et seekord jääb minu laeks Türgi rallilt teile punkid jagada ja kokkuvõte kirjutada.Nii kiire on, et pole juba varsti 2 nädalat mängida saanud.
Kohe kindlasti ei saa ma tunni testiga teile enam vastu ja päevast ka ei piisa enam. Seega kui ma jõuan sõita ja siit rallilt kasvõi 1 punktigi saan pean õnnelik olema. Tase on meil siin väga kõrgeks läinud ja see on väga hea.
Üritan sõita kuid arvan millegipärast, et aega jääb napiks.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P


