Ärge laske nüüd pead norgu, poiss õpib alles. Ja kooliraha tuleb ju maksta. Mida varem, seda parem,
Vodafone Rally de Portugal II päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Tegelikult oli üsna tark otsus üritada sealt teiselt poolt ülesse saada. Küngas oli päris järsk ja oht hooga tagasi keerama hakkata, oleks võinud lõppeda katusega ja kes teab, mis olukord oleks siis olnud. Loodame, et nende kivide otsas midagi alt väga ära ei lõhkunud ja saadakse masin korda.
Ärge laske nüüd pead norgu, poiss õpib alles. Ja kooliraha tuleb ju maksta. Mida varem, seda parem,
Ärge laske nüüd pead norgu, poiss õpib alles. Ja kooliraha tuleb ju maksta. Mida varem, seda parem,
Stardijärjekord peaks siis selguma 23.30.
Usun ,et Otil vähe parem tuju kui Lavalal või Solbergil.Otilt ei oodata veel tipptulemusi.
&KidrA
..sorry,sain valesti aru.Sain aru et sa pole rahul,et Tänak,Latvala,Neuville ainult 3 katse eest trahvi said.Nüüd mõistsin et sa pole super-ralli süsteemiga rahul.Minu viga.
Usun ,et Otil vähe parem tuju kui Lavalal või Solbergil.Otilt ei oodata veel tipptulemusi.
&KidrA
..sorry,sain valesti aru.Sain aru et sa pole rahul,et Tänak,Latvala,Neuville ainult 3 katse eest trahvi said.Nüüd mõistsin et sa pole super-ralli süsteemiga rahul.Minu viga.
Tee endal auto mölemad aknad paksu mudaga kokku, sõida umbes meetri kõrguses võsas umbes 50 km tunnis ja siis mõtle kuhu keerata? Ilmselt ainus asi mida nägi oli tee üleval paremal. Oleks tal ka helikopteri pilt:-)Silwer kirjutas:Tänaku off, mis oli mõeldud nokia telefonidele: http://northone.sharp-stream.com/mp4/No ... R12_06.mp4
PC browseris avanes see mul jube väikese pildina aga Media Player Classic avas seda ka suurelt File - Open file - kopeerid lingi ja avab.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
Kindlasti tahaks Oti enda kommentaari juhtunu kohta kuulda, aga kuna õhtused katsed jäid ära, teha pole midagi ja rahvas kommeteerib, siis minu subjektiivne arvamus
Oti tegutsemine sellise, tema juba neljapäeval valitud, päriselt kiire sõidutempo juures oli reflektoorselt ainuõige.
Pagana kahju on sellest, et nii suur hulk pealtvaatajaid ei suutnud või ei tahtnud massinat teele tagasi tuua
Kui ma nüüd väidan, et kui sarnane olukord oleks Eestis toimuval rallil juhtunud, oleks auto sealt sellise rahvahulga kohaloleku korral kindlasti kraavist välja toodud ja kui keegi minuga ei nõustu, siis soovitan oma arvamuse kinnituseks vaadata kasvõi viimatise Võrumaa Talveralli videodest nähaolevat. Kasvõi netis nähaolevatel klippidel on näha mõnusat "ennastsalgavat" publiku abi, aga salvestamata publikupoolset autode "teeletassimist" oli kordades rohkem. Rahvuslikud eripärad? 
Oti tegutsemine sellise, tema juba neljapäeval valitud, päriselt kiire sõidutempo juures oli reflektoorselt ainuõige.
Pagana kahju on sellest, et nii suur hulk pealtvaatajaid ei suutnud või ei tahtnud massinat teele tagasi tuua
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
mcwax
- Reactions: 0
Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Homne stardijärjestus wrc.com lehelt:
T. NEUVILLE (B)
O. TÄNAK (EST)
J. LATVALA (FIN)
D. SORDO (E)
P. SOLBERG (N)
D. OLIVEIRA (BR)
A. ARAÚJO (P)
J. KETOMAA (FIN)
D. KUIPERS (NL)
P. VAN MERKSTEIJN (JR) (NL)
N. AL ATTIYAH (Q)
M. PROKOP (CZ)
P. SANDELL (S)
M. ØSTBERG (N)
E. NOVIKOV (RUS)
M. HIRVONEN (FIN)
T. NEUVILLE (B)
O. TÄNAK (EST)
J. LATVALA (FIN)
D. SORDO (E)
P. SOLBERG (N)
D. OLIVEIRA (BR)
A. ARAÚJO (P)
J. KETOMAA (FIN)
D. KUIPERS (NL)
P. VAN MERKSTEIJN (JR) (NL)
N. AL ATTIYAH (Q)
M. PROKOP (CZ)
P. SANDELL (S)
M. ØSTBERG (N)
E. NOVIKOV (RUS)
M. HIRVONEN (FIN)
Olemas siis ametlikud otsusedlaika kirjutas:Homne stardijärjestus wrc.com lehelt:
Meenutades tänast ennelõunat ja vaadates homset ilmaennustust:
http://foreca.com/Portugal/Loule
...peaks eespool startijatel paremad sõiduolud olema
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Teise päeva ametlik paremusjärjestus:
http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... &stageno=7
http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... &stageno=7
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
TehtudArvi1991 kirjutas:http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... art-lists/ Laupäevane ametlik stardinimekiri
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
"Suures" pildis video:
http://www.youtube.com/watch?v=vutlFOSD ... h_response
Ja veel suuremas
http://www.youtube.com/watch?v=PF5wnF3qcYk
Kommentaariks veel, et tõenäoliselt nüüd on juba inimesed, kel oli võimalust ja tahtmist MotorsTV kokkuvõtet vaadata, toimunust teadlikumad?
Üks variant, et sealne turvamees ei tegelenudki ainult oma moblaga pildistamisega, vaid otsustas keelata inimestel Otile appi mineku?
http://www.youtube.com/watch?v=vutlFOSD ... h_response
Ja veel suuremas
http://www.youtube.com/watch?v=PF5wnF3qcYk
Kommentaariks veel, et tõenäoliselt nüüd on juba inimesed, kel oli võimalust ja tahtmist MotorsTV kokkuvõtet vaadata, toimunust teadlikumad?
Üks variant, et sealne turvamees ei tegelenudki ainult oma moblaga pildistamisega, vaid otsustas keelata inimestel Otile appi mineku?
Viimati muutis uhtikas, 30 Mär 2012, 23:58, muudetud 1 kord kokku.
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Ära rallita tänaval!!
Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?Änts kirjutas:Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Enamus siin kommenteerijatest ja õpetajatest on vist ainult arvutimänge mänginud ... vähemalt jääb selline mulje. Restart ja vsjo!
Tegi Ott mis otsuse tegi, kuidas ja kui palju ja kuhu edasi suruda! Sellel teemal pole mõtet arutleda ja loota, et ta kedagi meist siin kuulda võtaks, sest meist keegi pole olnud seal ja juhatanud autot sinna kuhu see läks.
Omades ka vähe Off-road kogemust arvan, et poleks see sõiduauto sealt pervest kus ta alla lendas ka tagrupidi üles tagasi tulnud ei vintsi ei kaasvaatajate abiga isegi kui oleks kohe seisma jäänud peale teelt välja lendu. Sest kopteri pilt valetab ka piisavalt kõrguste vahe koha pealt ja näha on, et esimene hüpe kraavi oli suht eesti rallidelt võrreldav Alaküla hüpe Otepäält või Tamme Kunni hüpe Võrust tuttavalt Raagi risti katselt.
Olud on rasked ja kõik sõitjad annavad endast parima!
Tahest tahtmata tuleb sellise jama peale, mis siin korduvalt teemaks on olnud meelde üks laul -> http://www.youtube.com/watch?v=jdA-LNKv-bA
Palju õnne!
Viimati muutis kala, 31 Mär 2012, 01:11, muudetud 1 kord kokku.
Ralli teise päeva korduvkatsete ärajätmise põhjustest korraldajate poolne selgitus:
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
uhtikas kirjutas:Ralli teise päeva korduvkatsete ärajätmise põhjustest korraldajate poolne selgitus:
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1
Mõistlik ja eeskätt julge otsus, mida kahjuks paljud ralli korraldajad ei julge vastu võtta analoogsetes oludes!
Jah mul on endal sellisel kiirusel (küll mitte WRC autos), kiiver peas, sellise adrenaliini laksu all olles olnud selline valik!!!!!!kala kirjutas:Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?Änts kirjutas:Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Enamus siin kommenteerijatest ja õpetajatest on vist ainult arvutimänge mänginud ... vähemalt jääb selline mulje. Restart ja vsjo!
Tegi Ott mis otsuse tegi, kuidas ja kui palju ja kuhu edasi suruda! Sellel teemal pole mõtet arutleda ja loota, et ta kedagi meist siin kuulda võtaks, sest meist keegi pole olnud seal ja juhatanud autot sinna kuhu see läks.
Omades ka vähe Off-road kogemust arvan, et poleks see sõiduauto sealt pervest kus ta alla lendas ka tagrupidi üles tagasi tulnud ei vintsi ei kaasvaatajate abiga isegi kui oleks kohe seisma jäänud peale teelt välja lendu. Sest kopteri pilt valetab ka piisavalt kõrguste vahe koha pealt ja näha on, et esimene hüpe kraavi oli suht eesti rallidelt võrreldav Alaküla hüpe Otepäält või Tamme Kunni hüpe Võrust tuttavalt Raagi risti katselt.
Olud on rasked ja kõik sõitjad annavad endast parima!
Tahest tahtmata tuleb sellise jama peale, mis siin korduvalt teemaks on olnud meelde üks laul -> http://www.youtube.com/watch?v=jdA-LNKv-bA
Palju õnne!
See mida Ott seal tegi on tema käekiri!!
Palun vabandust järgneva eest!
Ott - sõidabki ropult öeldes gaas põhjas ja pohhuilt, kui kaardilugeja on juba ammu eksinud siis sellest aru ei saada ja hoitakse lihtsalt peal selle asemel, et korraks maha lasta ja olukorrast aru saada! Tema enamus väljasõidud ja kohati ka väga rasked väljasõidud ongi põhjustatud ainult tema enda põikpäisusest ja suutmatusest teatud olukordades kaasa mõelda!!!
Võõrale võib jääda mulje justkui kodanik ei ole siiani suutnud tajuda antud olukorda ning temale osutatud võimalusi ja abi ning nagu tahtlikult mängib neid maha! - Jah ma tean, et see ei ole nii kuid...!?!?!?!?
Kes natukene tahab ja suudab siis ei ole väga keeruline otsida minevikust Tema "analoogseid ajuvabasi" situatsioone!
Tegemist on ju muidu tõesti hea ja kiire sõitjaga kes on ka tavaelus väga eeskujulik inimene ning keda ise tõesti austan kuid selline väljasõit tekitas tõsiselt suurt frustratsiooni ning sundis siia midagi kirja panema!!!






