swrt kirjutas: ↑02 Aug 2025, 17:18
Trahvi teema on absurd kuubis, et asju põnevamaks teha elimineeritakse põhi konkurent et hoida pinget v??. Kes iganes kollasele paberile allkirja pani on värd
Ei ole ühtegi personaalset allkirja sellel otsusel, vaid "the stewards".
Üldiselt kipun sinuga ühte meelt olema. Keegi mõõtis rehvi temperatuuri, Oti zestikuleerimise peale astus eemale, samal ajal tuli mingi teine tropp tema asemele rehvi temperatuuri mõõtma. Esimene parem nurk, kortsus kapott üleval. Ilmselt ei olnud võimalik teda märgatagi.
Teema on tegelikult laiem - mingi seltskond tegutseb omapäi ümber auto, ei kehti neile ilmselt mingid reeglid ega regulatsioonid. Ning nagu alati - ametnik on tähtsam, kui tegija / võistleja.
Raske uskuda et Tänak oleks Rovale vastu saanud, isegi veidi parema stardika pealt. Ma ütlesin juba eelmise ralli ajal et kõige parem oleks kui meie mehed kaotaks enne Soomet Evansile 1 punktiga, aga läks vastupidi. Võib ju öelda et iga punkt on tähtis ja kunagi ei tea mis hooaja lõpus juhtub ja blaa-blaa. Fakt on aga see et parem oleks olnud kaotada need kaks punkti, kui praegu terve ralli. Hetkeseisuga läheme Paraguais peale 3. kohalt ja arvatavasti võtab Kalle homme nii palju punkte, et Tänak-Järveoja langevad punktitabelis neljandaks. Nii et katki pole praegu midagi, oligi raske loota et teepuhastajatena päeva lõpuks esikolmikus ollakse. Tegu on siiski Hyundaiga, mitte Toyotaga.
Ära unusta, et Neuville, kes vihkab Soome etappi selle suurte kiiruste pärast, oli enne rehvi purunemist Kallest vaid 8 sekundi kaugusel. Tavaliselt ei ole esimene startimine Soomes nii suure mõjuga kui mujal. Välja arvatud nüüd. Kord kuiv, kord paduvihm. Ebaõnn. Mida Otil on viimstel aastatel rohkem kui kuhjaga olnud.
Ametnikud on püha, võistleja on alati süüdi. Lisaks kõigele muule, see karistuse olemus - huvitav, kas tõesti on kusagil kirjas, et tuleb 5minutit ja 35 punkti maha? Sarnane olukord - Ogier "ajas politseiniku alla" ja mis tema sai? mingi närused mõned tuhanded trahvi, oli vist?
Absurd kuubis tõesti...tahaks seda kehavigastust ka näha:)
See selleks...Ott ise rikkus oma sõidu ära, hea, et üldse edasi sõita sai/saab. Eelmine aasta oli ikka korralik "disaaster"- nüüd on samm edasi.
Selle aasta etapist/katsetest - kas ma olen ainuke, kes leiab, et suhtkoht lamedad lõigud on valitud...mõne üksiku erandiga välja arvatud, ilge pikad sirged/laiad lõigud-meenutab juba seda suht igavaid Läti etapi katseid:) Tänane ouninpohja ilmselt ainus hailait sel etapil.
>
0
1
Viimati muutis skahar, 03 Aug 2025, 10:27, muudetud 2 korda kokku.
Nii magedat Soome rallit ei mäletagi. Peale Ouninpohja ja veel ühe eilse katse on sisuliselt kõik põhjagaasiga läbitavad.
Ma tahaks loota, et see rehvi temperatuuride kontrollimise saaga ei ole veel läbi. Samas näen asja taga ka Soome kohtunike pikki kõrvu. Ei ole paranoia, aegade jooksul on nad kõigepealt Markot ja seejärel Otti pidevalt kottida üritanud.
Kahju,et FIA on otsustanud oma otsustega sporti tappa. Ok -35 punkti hoiatuseks aga võtta võimalus konkureerida teistega ja ande +5 min. Ma olen suht kindel,et paljud loobusid edasisest jälgimisest. Võimalus oleks olnud ju ükskõik mismoodi karistada ,isegi 10000€ oleks olnud odavam. See kipub jälle olema nii,et laua tagant paistab asi just nii õige. Ja siis räägitakse,et teame ei lisandu ja huvi kahaneb. Kahju,et ka sport muutub ametniku keskseks.
Joorup kirjutas: ↑03 Aug 2025, 10:45
Kahju,et FIA on otsustanud oma otsustega sporti tappa. Ok -35 punkti hoiatuseks aga võtta võimalus konkureerida teistega ja ande +5 min. Ma olen suht kindel,et paljud loobusid edasisest jälgimisest. Võimalus oleks olnud ju ükskõik mismoodi karistada ,isegi 10000€ oleks olnud odavam. See kipub jälle olema nii,et laua tagant paistab asi just nii õige. Ja siis räägitakse,et teame ei lisandu ja huvi kahaneb. Kahju,et ka sport muutub ametniku keskseks.
Jah, vähesed teavad milline see situatsioon seal tegelikult oli ja kui suhteline erinevate osapoolte poolt vaadatuna.
Karistus on aga absoluutne, sest "keegi" otsustas nii.
Jäin kohe mõtlema... Ott ja Martin oleks kogu aeg nagu esimesel sügisesel jääl... iga hetk võib kuskil läbi vajuda.
Soome rallilt oleks olnud punkte vaja, aga ei saanud mitte midagi.