Kui nüüd Pärsi ja Mölderi sõitu võrrelda, siis tuleb meelde üks varem läbi käinud teema sõidustiilide kohta: ühed sõidavad algusest peale riskantselt kiiresti, mis tihti kraavis või muidu katkise autoga lõpeb, teised tasa ja targu kindlalt lõpuni. Esimesed õpivad vigu vältima, teised kiirust lisama.
Milline stiil viib kiiremini tippu!?
valmacher kirjutas:Super! Super tulemus Aava ja Kuldar, samasugust minekut ka edaspidi!
Loebi kohta niipalju, et söön oma mütsi ära, kui ta hooaja lõpus kõrgemale pjedestaali astmele ei astu.
Ja kui nii ei juhtu,siis ma isiklikult kannan hoolt,et oleks müts söödud
Ja ma tuleks ka seda mütsi söömist isiklikult jälgima. Praegu on tegelt juba Loeb pinge all, sest üks katkestamine veel ja asi oleks tema jaoks juba väga hapu. Ees on ka veel Soome ja Kreeka, mis Grönule ja Fordile hästi sobivad. Samas ei tasu nii Kreekas kui Soomes ära unustada Hirvost, mõlemad rallid väga sobivad talle. Ei imestaks kui ta ühel neist Loebile ära paneks. Samas muidugi asfaldil võib kaarte segama hakata Sordo.
Ja ma ei saa aru, mis on Urmo tulemuses nii super. See peaks olema elementaarne. Kahe mehe konkurentsis võita kui teine eksib on asjade loomulik käik.
Huvitavat veel niipalju, et Sardiinias pidi sõitma ka D. Carlsson, kuid rahanappuse tõttu ta seda ei teinud. Plaan oli sõita üle poodiumi ja vb. ka ss, kuid Carlsson ei teinud isegi reccet mitte. See jäi aga kohe FIA-le silma, ning on oodata mehe karistamist, kuna Carlsson on lubanud käesoleval hooajal sõita oma poolt nimetatud rallidel ja seda lubanud nii FIA-le kui ka oma meeskonnale. Nüüd on meeskond raskes seisus kuna Kronos peab kahe sõitjaga olema esindatud. Stohl teeb kaasa kõik 16 etappi ja teine sõitja peaks tegema 10, nüüd aga tuleb leida kiiresti see sõitja kes tooks teami raha ja saaks osaleda.