Meeskondade testimised ja esitlused.

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Jerezi kolmas päev:

1 Timo Glock Toyota TF108 1:19.779 96
2 Lewis Hamilton McLaren MP4-23 1:20.099 + 0.320 73
3 Fernando Alonso Renault R27 1:20.363 + 0.584 49
4 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.407 + 0.628 61
5 Felipe Massa Ferrari F2008 1:20.500 + 0.721 85
6 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:20.535 + 0.756 79
7 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:20.577 + 0.798 53
8 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:20.646 + 0.867 88
9 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:20.758 + 0.979 57
10 Adrian Sutil Force India F8-VII 1:21.705 + 1.926 71
11 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:22.275 + 2.496 53
12 David Coulthard Red Bull Racing RB4 1:22.581 + 2.802 54
13 Nico Hülkenberg Williams FW29 1:24.023 + 4.244 65
14 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:24.873 + 5.094 50
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Homme kell üheksa hommikul istub BMW Sauberi vormelirooli Marko Asmer, kelle käsutusse on sõiduvahend terveks päevaks antud.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

SLy kirjutas: Turun Sanomat:

Marko Asmerin nimitys BMW:n testikuljettajaksi siirtyi tuonnemmas, mutta Theissen kertoi virolaisen testaavan autoa ensi viikolla Valenciassa. Tällä viikolla ajotehtävät yksityistestissä hoitavat Heidfeld ja Kubica, kun radalla on vasta yksi uusi auto.
Õnneks soomlaste info oli vale - või mõtlesid nad ainult uut autot. Homme sõidab Marko eelmise aasta autoga - Heidfeld uuega. Seda kinnitab ka BMW Sauberi ametlik lehekülg:
Tomorrow Marko Asmer will be driving the F1.07B. It is the second time the young Estonian will get behind the wheel of the team's Formula One car. Also tomorrow Nick will have his first drive with the new BMW Sauber F1.08. The team hopes for better weather conditions and productive set-up work with the new car to verify the wind tunnel data.

Pöidlad pihku!
revolutsionäär
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 206
Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48

Postitus Postitas revolutsionäär »

habemik jälle sõna võtnud..
ilmselge enesekaitse


"Coulthard ei mõista, miks pääsevad kogemusteta noored testima"



Briti vormelipiloot David Coulthard ei mõista, miks võetakse vormel-1 sarja testisõitjateks noori, kes pidurdavad teiste hoogu ja ei suuda tiimile õiget nõu anda, kirjutab SL Õhtuleht.

«Targem on saata noor kohe võistlusrajale, sest testimisel pole temast asja. Kellelgil, kes pole kunagi varem vormel-1 autoga sõitnud, ei ole kuigi head võimalused sõiduvahendi paremaks seadistamiseks,» selgitas Coulthard.

«Miks tiimide bossid kutsuvad noori testisõitjateks ja sõlmivad nendega lepinguid? Lapseohtu võidusõitjad õppigu esmalt F1 autot tundma, ja see võtab aega.»

POSTIMEES
http://sport.postimees.ee/160108/esileh ... ed-testima
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

revolutsionäär kirjutas:habemik jälle sõna võtnud..
ilmselge enesekaitse


"Coulthard ei mõista, miks pääsevad kogemusteta noored testima"



Briti vormelipiloot David Coulthard ei mõista, miks võetakse vormel-1 sarja testisõitjateks noori, kes pidurdavad teiste hoogu ja ei suuda tiimile õiget nõu anda, kirjutab SL Õhtuleht.

«Targem on saata noor kohe võistlusrajale, sest testimisel pole temast asja. Kellelgil, kes pole kunagi varem vormel-1 autoga sõitnud, ei ole kuigi head võimalused sõiduvahendi paremaks seadistamiseks,» selgitas Coulthard.

«Miks tiimide bossid kutsuvad noori testisõitjateks ja sõlmivad nendega lepinguid? Lapseohtu võidusõitjad õppigu esmalt F1 autot tundma, ja see võtab aega.»

POSTIMEES
http://sport.postimees.ee/160108/esileh ... ed-testima
Vaata eelmisel lehel on juba seda artiklit natuke kommenteeritud...
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Kõige naljakam on see, et RedBull värba ka omale 19 aastase testisõitja.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

SLy kirjutas:Coulthard tõmbab ka oma tööandjale sellega vee peale :)

Red Bulli testisõitjaks sai šveitslane Sebastien Buemi
16.01.2008

Vormel-1 sarjas osalev Red Bull kinnitas meeskonna testisõitjaks 19-aastase šveitslase Sebastien Buemi.
Red Bulli põhisõitjatena jätkavad austraallane Mark Webber ja šotlane David Coulthard.

REUTERS
Seda minagi mõtlesin. Loodame,et järgmisel aastal istub Buemi juba Coulthardi kohapeal :) Kujutan ette,et sellelt vanalt kuuleme ka peale karjääri lõppu kummalisi arvamusi...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kolin kirjutas:Kõige naljakam on see, et RedBull värba ka omale 19 aastase testisõitja.
Kõige naljakam on see, et DC on nähtavasti ära unustanud, millega ta ise 92-94 aastatel tegeles.
gaas on endiselt laiffi
revolutsionäär
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 206
Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48

Postitus Postitas revolutsionäär »

http://sport.postimees.ee/170108/esileh ... -head-tood

"Asmeri mänedžer: Marko tegi ka täna väga head tööd"
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Need Asmeri testide artiklid hakkavad juba ära tüütama. Kui ta saab ka lõpuks selle koha, kas siis saab iga testi nädal lugeda lehekülje suuruseid lugusid?
"Come on, you can see more than that"
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Frank kirjutas:Need Asmeri testide artiklid hakkavad juba ära tüütama. Kui ta saab ka lõpuks selle koha, kas siis saab iga testi nädal lugeda lehekülje suuruseid lugusid?
Mind kui suurt autospordi fänni, huvitab küll igasugune info mis Marko või teiste eestlaste tegemiste kohta kajastatakse. Keegi ei käsi sul neid artikleid lugeda. Arvasin, et sellised kommentaarid on ainult delfis, postimehes jne. aga et ka siin ... ?
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Võib olla ei väljendanud enda mõttet lõplikult. Mind häirib pigem see ebavõrdsus, mis on hetkel. Asmeri viimase aja tegemisi on kajastatud nagu suur sündmusi. Kui Kasemets ChampCaris osad võistlused kaasa tegi, siis meediakajastus oli minu mäletamist mööda suht olematu. Näiteks Postimehes on kaks pikemat lugu Kasemetsast. Need kirjutati ka peale seda kui hooaeg oli läbi/algamas.

Võib olla on asi lihtsalt selles, et minu arvates ei kajastata rallit piisavalt. Ebavõrdsus. Ja selle pärast tuli see irooniline post.

Artiklid artikliteks, nagu nii loen ainult neid, mis on huvi pakkuvad.
"Come on, you can see more than that"
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Ralli on F1 kõrval kogu maailma ajakirjanduses posike. F1-st kirjutatakse kordades rohkem. Lisaks on WRC sari praegu suures madalseisus. Ka Soome, kes on ralli maailmas nr.1, kirjtatakse F1-st palju rohkem. ChampCar on eestlaste jaoks liiga kauge ja olgem ausad Kasemetsa taset pole mõtet Marko omaga võrrelda. Kui oleks kellelgi teisel sama suur võimalus F1 tiimi pääseda, kirjutataks kindalsti sama palju kui praegu Markost. Minule meeldivad loomulikult mõlemad. Aga F1-te ei nimetata asjata kuninglikuks sarjaks.

SL Õhtulehe andmetel tegi siis Marko väga head tööd ja kaotas Heidfeldile kõigest 0,6s ja seda vanema autoga, mis peaks olema 0,3-0,5s aeglasem. Kui see on tõsi, siis teise testipäeva kohta on see ikka väga hea tulemus - vaadates veel millised kogemused on Heidfeldil.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

eile AK Spordist seda klippi nähes läks süda soojaks:)
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Kõik Vormel Üks meeskonnad suutsid ühisel meelel viia läbi pisikese reeglimuudatuse, mille järgi pääseb piloot karistusest, kui tal vahetatakse hooaja jooksul esimest korda mootor, vahendab vormeliportaal http://f1.sponest.com/ee.

Pärast seda, kui kehtestati reegel, mille järgi peavad mootorid kauem vastu pidama, karistati piloote lubatud tähtajast varem mootori vahetamise eest kas kümne koha kaotusest stardirivist või, kui mootor vahetati pärast kvalifikatsiooni, startimisega stardirivi lõpust.

Kuid eelmisel nädalal oli tiimipealikel koosolek Pariisis, kus kõik olid ühel meelel, et hooaja esimest ennetähtaegset mootorivahetust ei tuleks karistada.

FIA president Max Mosley poolt meeskondadele saadetud kirjas kinnitas ta, et meeskonnapealikud on selle reeglimuudatuse poolt.

"Lepiti kokku, et igal meeskonnal võib iga auto kohta olla 2008. aasta hooaja jooksul üks karistusevaba mootoririke. See kehtib iga auto esimese mootoririkke kohta," kirjutas Mosley.

Reeglimuudatus vajab veel FIA Maailma Mootorispordikomitee heakskiitu, mille hääletust oodatakse üsna pea.

http://f1.sponest.com/ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Valencias toimuvat vormel-1 testipäeva segab esmaspäeva hommikul udu.

Pärast esimest tundi lehvitati juba punaseid lippe, kuna sõitjate jaoks oli nähtavus liialt halb. Testimine jätkub arvatavasti kuskil lõuna paiku.

Vormel-1 autod testivad sel nädalal Valencias neli päeva. Esmaspäeval on rjaal vaid Williamsi ja Renault meeskonnad, ülejäänud üheksa tiimi liituvad teisipäeval. Renault läbib esimesed ringid uue R28-ga, mida avalikkusele esitletakse järgmisel neljapäeval.

www.GPUpdate.net
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Uus Renault on päris omamoodi aerodünaamiliste lahendustega:
Pilt
Pilt

Uus Williams näeb ka võimas välja:
Pilt
Pilt
Viimati muutis SLy, 22 Jaan 2008, 08:32, muudetud 1 kord kokku.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

William mulle ei meeldi mkm ta meenutab mulle ainult ei midagi muud kui Minardi 2
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Täna olid Valencias ainukesteks testijateks Williams ja Renault, teised üheksa tiimi liituvad nendega homme. Nende seas ka Marko Asmer, kellel on võimalus taaskord sõita täispäev BMW Sauberi masinaga.

1. F. Alonso (Renault) 1:13.027 - 39 ringi
2. N. Hülkenberg (Williams) 1:14.559 - 20 ringi
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vasta