Austraalia GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
BMW-d on hoos, rohkem õnne Kubicale ning tõesti võime juba see hooaeg ka üht BMW sõitjatest poodiumi kõrgemal astmel näha, punaste probleemiks vastupidavus ja TC kadumine. Coulthard ootab Massalt vabandust mida oli ka arvata. Honda ja Williamsi üle hea meel.
Eks nädalapärast oleme targemad, miks-kes-kus tegelikult on.
Ilmselt mootoririkke tõttu katkestanud Räikkönen tõusis peale Barrichello tulemuse tühistamist punktikohale.
Eks nädalapärast oleme targemad, miks-kes-kus tegelikult on.
Ilmselt mootoririkke tõttu katkestanud Räikkönen tõusis peale Barrichello tulemuse tühistamist punktikohale.
Viimati muutis valmacher, 16 Mär 2008, 10:30, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
" Iga võistleja, kellel esineb hooaja jooksul esimest korda mootoririke ning see tuleb välja vahetada, ei pea kartma, et talle määratakse stardijärjekorras karistus. Siiski tohib sedasi mootorit vahetada vaid siis, kui on toimunud tõeline rike.
Kui piloodil ei õnnestu võistlus lõpetada, siis tuleb autosse paigaldatud käigukasti kasutada ka kolmel järgneval etapil. Kui piloodil ei õnnestunud neljast etapist esimesel, teisel või kolmandal võistlust lõpetada väliste jõudude tõttu, siis võib ta järgneval etapil uue käigukastiga startida, ilma et saaks karistada."
ehk enamus saavad uue kasti
Kui piloodil ei õnnestu võistlus lõpetada, siis tuleb autosse paigaldatud käigukasti kasutada ka kolmel järgneval etapil. Kui piloodil ei õnnestunud neljast etapist esimesel, teisel või kolmandal võistlust lõpetada väliste jõudude tõttu, siis võib ta järgneval etapil uue käigukastiga startida, ilma et saaks karistada."
ehk enamus saavad uue kasti
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Kõvasti parem, kui eilne komentaar.Märtinfänn kirjutas:***** ma jäin poole peal magama :S
Kommenaatorid olid jälle väga mööda :S
Kruus sobis päris hästi sinna.
Algul tulistas küll väga kiiresti sõnu suust välja, hiljem rahunes maha
Edit: Igatahes väga nutune algus Ferrarile.
Kiirust neil muidugi on.
Kazuki Nakajima stardikohta järgmisel pühapäeval toimuval Malaisia Grand Prix-l langetatakse 10 võrra, otsustasid kohtunikud pärast Melbourne's peetud avaetappi.
Kolmanda ohutusauto perioodi ajal sõitis jaapanlane oma Williamsiga sisse Robert Kubica BMW Sauberi tagaosale, mille tõttu poolakas oli sunnitud katkestama.
Nakajima selgitas hiljem, et intsident oli põhjustatud Kubica aeglasest sõidust tema ees.
Kohtunikud otsustasid teda karistada Sepangis toimuval võistlusel stardirivis kümne koha võrra taha poole tõstmisega.
Sponest.com
Kolmanda ohutusauto perioodi ajal sõitis jaapanlane oma Williamsiga sisse Robert Kubica BMW Sauberi tagaosale, mille tõttu poolakas oli sunnitud katkestama.
Nakajima selgitas hiljem, et intsident oli põhjustatud Kubica aeglasest sõidust tema ees.
Kohtunikud otsustasid teda karistada Sepangis toimuval võistlusel stardirivis kümne koha võrra taha poole tõstmisega.
Sponest.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vaatasin kah siis asja otse ära kenasti. Minu arvamus on selline, et etapp ise oli üsna igav vaatamata sellele, et katkestajaid oli palju.
Seda kommentaatorite teemat ei taha kohe mitte puutudagi. See ei kannata ikka mingit kriitikat. Kruus vähemalt üritas põnevana kõlada kuigi teadmised seadsid piiri, aga see see Luik või mis ta on, see ei kõlba ikka mitte kuskile. Võib olla selle pärast mulle ka see etapp eriti ei meeldinud. Klaarist pädevamat ja paremat kommentaatorit annab otsida. Kuitil on põhimõtteliselt terve F1 määrustik peas ja kogu asi ikka nii selge, et anna minna ja Vabamäega sobisid kenasti. Etapist teeb suuresti etapi ikka kommentaator. Ma keerasin küll vahepeal hääle maha.
Huvitav mis keiss siis TV3-l nende klaari ja Vabamäega on?
Seda kommentaatorite teemat ei taha kohe mitte puutudagi. See ei kannata ikka mingit kriitikat. Kruus vähemalt üritas põnevana kõlada kuigi teadmised seadsid piiri, aga see see Luik või mis ta on, see ei kõlba ikka mitte kuskile. Võib olla selle pärast mulle ka see etapp eriti ei meeldinud. Klaarist pädevamat ja paremat kommentaatorit annab otsida. Kuitil on põhimõtteliselt terve F1 määrustik peas ja kogu asi ikka nii selge, et anna minna ja Vabamäega sobisid kenasti. Etapist teeb suuresti etapi ikka kommentaator. Ma keerasin küll vahepeal hääle maha.
Huvitav mis keiss siis TV3-l nende klaari ja Vabamäega on?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Kruus luges selle alguse teksti ilmselt kuskilt maha, selle ta nii kiiresti rääkis kah.Mask kirjutas:Kõvasti parem, kui eilne komentaar.Märtinfänn kirjutas:***** ma jäin poole peal magama :S
Kommenaatorid olid jälle väga mööda :S
Kruus sobis päris hästi sinna.
Algul tulistas küll väga kiiresti sõnu suust välja, hiljem rahunes maha
Edit: Igatahes väga nutune algus Ferrarile.
Kiirust neil muidugi on.
To Matthiew: Tana hommikul olid kommentaatoriteks Rein Luik ja see keda sa Klaariks pidasid oli Kalev Kruus.
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC
Ford Fiesta RS WRC
Coulthardi ja Massa kohta, minuarust ei ole Coulthardil seal mingit vabandust oodata, Massa oli rohkem kui poole autoga kõrval ning ma ei näinud küll, et Coulthard Massale ruumi olex jätnud. Sellist asja Coulthardiga minuarust varemgi olnud.
Hamiltoni füüsiline vorm on küll kõva, pole eriti näinud mehi trepist üles jooxmas pärast GP'd. Ning mäletan, et Alonso vist ei jaxanud ühel poodiumil püstigi seista.
Hamiltoni füüsiline vorm on küll kõva, pole eriti näinud mehi trepist üles jooxmas pärast GP'd. Ning mäletan, et Alonso vist ei jaxanud ühel poodiumil püstigi seista.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net