bolle pahaivar80 kirjutas:Kristo näoga "Silver Kott"
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... rew_id=121
Akropolise ralli osalejate nimekiri 2008
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
http://i25.tinypic.com/snnxjb.jpg
Vovosel imelikud rattad
http://www.acropolisrally.gr/common/inc ... oto&that=0
Latvala siis väljas käind - mitmes foorumis juba ristitud Jari Crashvalaks
Vovosel imelikud rattad
http://www.acropolisrally.gr/common/inc ... oto&that=0
Latvala siis väljas käind - mitmes foorumis juba ristitud Jari Crashvalaks
Pahvi käsilase töö vist...vw04 kirjutas:bolle pahaivar80 kirjutas:Kristo näoga "Silver Kott"
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... rew_id=121
Võibolla sellepärast väikesed rattad,et muidu ei mahu kärrumargu206 kirjutas:http://i25.tinypic.com/snnxjb.jpg
Vovosel imelikud rattad
http://www.acropolisrally.gr/common/inc ... oto&that=0
Latvala siis väljas käind - mitmes foorumis juba ristitud Jari Crashvalaks
Eesti rallisõitja Urmo Aava stardib täna Kreekas Akropolise rallil positiivsete emotsioonidega, kuna auto seadistamine möödus edukalt.
"Akropolise MM-ralli testikatse näitab hästi ka põhivõistluse iseloomu," selgitas Aava. "Saime masina päris täpselt eelseisvate päevade järgi seadistada. Kõige rohkem nägime vaeva vedrustusega, mille muutsime tublisti pehmemaks."
Citroënil kihutava Aava õnnestunud testid väljendusid selgesti ka numbrites: esimesel läbimisel saadi ajaks 2.36 ning pärast putitamist 2.29,6. Kuuesekundiline vahe 3,34 kilomeetri pikkusel rajal on ralliässa sõnul väga hea tulemus.
"Mõistagi on meie eesmärgiks taas punktidele jõudmine," sõnas Itaalias sõidetud eelmisel rallil kaheksanda kohaga viimase punkti noppinud Aava. "Samas, ega see lihtne olema ei saa, kuna konkurents on tugevam kui hooaja varasemas staadiumis."
Nimelt on Subaru vahetanud vana konkurentsivõimetu auto välja uue mudeli vastu, mis peaks kõigi eelduste kohaselt eelkäijast parem olema.
Aava sõnul on Kreeka ralli väga mitmepalgeline – reedel ja pühapäeval ees ootavad kiiruskatsed on pikkade sirgete ja kergesti läbitavate kurvidega, kuid laupäevased hoopis vastupidised.
"Esimesel päeval me ennast kindlasti tagasi hoidma ei hakka," märkis Aava.
"Avakatsete lõppedes vaatame, mis kohal paikneme ning kui leiame, et kasulikum on ettevaatlikult sõites positsiooni hoida, siis nii ka teeme," lisas ta.
"Akropolise MM-ralli testikatse näitab hästi ka põhivõistluse iseloomu," selgitas Aava. "Saime masina päris täpselt eelseisvate päevade järgi seadistada. Kõige rohkem nägime vaeva vedrustusega, mille muutsime tublisti pehmemaks."
Citroënil kihutava Aava õnnestunud testid väljendusid selgesti ka numbrites: esimesel läbimisel saadi ajaks 2.36 ning pärast putitamist 2.29,6. Kuuesekundiline vahe 3,34 kilomeetri pikkusel rajal on ralliässa sõnul väga hea tulemus.
"Mõistagi on meie eesmärgiks taas punktidele jõudmine," sõnas Itaalias sõidetud eelmisel rallil kaheksanda kohaga viimase punkti noppinud Aava. "Samas, ega see lihtne olema ei saa, kuna konkurents on tugevam kui hooaja varasemas staadiumis."
Nimelt on Subaru vahetanud vana konkurentsivõimetu auto välja uue mudeli vastu, mis peaks kõigi eelduste kohaselt eelkäijast parem olema.
Aava sõnul on Kreeka ralli väga mitmepalgeline – reedel ja pühapäeval ees ootavad kiiruskatsed on pikkade sirgete ja kergesti läbitavate kurvidega, kuid laupäevased hoopis vastupidised.
"Esimesel päeval me ennast kindlasti tagasi hoidma ei hakka," märkis Aava.
"Avakatsete lõppedes vaatame, mis kohal paikneme ning kui leiame, et kasulikum on ettevaatlikult sõites positsiooni hoida, siis nii ka teeme," lisas ta.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]