Marko Asmer
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Eks see auto ei kõlba Markole, ta ju olnud just kiirete ringide poolest tuntud sõitja. Kiiremaid ringe ja rajarekordeid igal pool sõitnud.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01 Aug 2008, 08:58
sõit 1, valencia
1. Petrov Barwa Campos Team 1h03:25.719
2. Maldonado Piquet Sports + 0.868
3. Grosjean ART Grand Prix + 4.447
4. Di Grassi Barwa Campos Team + 28.038
5. D'ambrosio Dams + 28.736
6. Buemi Trust Team Arden + 28.855
7. Soucek Super Nova Racing + 36.960
8. Filippi Trust Team Arden + 45.390
9. Senna iSport International + 48.177
10. Nunes DPR + 56.935
11. Valles BCN Competicion + 59.149
12. Herck DPR + 63.604
13. Iaconelli BCN Competicion + 72.716
14. Pantano Racing Engineering + 1 lap
15. Chandhok iSport International + 1 lap
16. Parente Super Nova Racing + 2 laps
Retirements:
Driver Team Laps
Valsecchi Durango 29
Zuber Piquet Sports 24
Yamamoto ART Grand Prix 9
Conway Trident Racing 1
Villa Racing Engineering 0
Rodriguez FMS International 0
Tung Trident Racing 0
Valerio Durango 0
Kobayashi Dams 0
Asmer FMS International 0
Fastest lap: Pantano, 1:46.791 on lap 33
1. Petrov Barwa Campos Team 1h03:25.719
2. Maldonado Piquet Sports + 0.868
3. Grosjean ART Grand Prix + 4.447
4. Di Grassi Barwa Campos Team + 28.038
5. D'ambrosio Dams + 28.736
6. Buemi Trust Team Arden + 28.855
7. Soucek Super Nova Racing + 36.960
8. Filippi Trust Team Arden + 45.390
9. Senna iSport International + 48.177
10. Nunes DPR + 56.935
11. Valles BCN Competicion + 59.149
12. Herck DPR + 63.604
13. Iaconelli BCN Competicion + 72.716
14. Pantano Racing Engineering + 1 lap
15. Chandhok iSport International + 1 lap
16. Parente Super Nova Racing + 2 laps
Retirements:
Driver Team Laps
Valsecchi Durango 29
Zuber Piquet Sports 24
Yamamoto ART Grand Prix 9
Conway Trident Racing 1
Villa Racing Engineering 0
Rodriguez FMS International 0
Tung Trident Racing 0
Valerio Durango 0
Kobayashi Dams 0
Asmer FMS International 0
Fastest lap: Pantano, 1:46.791 on lap 33
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Marko Asmer sai Belgias Spa-Francorchampsi ringrajal toimunud GP2-sarja kvalifikatsioonis 15. aja.
Eestlane kaotas kiireimat tulemust näidanud indialasele Karun Chandhokile 2,480 sekundiga. Teine oli brasiillane Bruno Senna jäädes liidrile alla 0,061 sekundiga ja kolmas portugallane Alvaro Parent, kes kaotas indialasele 0,611 sekundit, kirjutab ERR Sport.
Belgias sõidetakse laupäeval ja pühapäeval GP2-sarja eelviimane etapp. Viimased sõidud tehakse nädala pärast Monzas.
Eestlane kaotas kiireimat tulemust näidanud indialasele Karun Chandhokile 2,480 sekundiga. Teine oli brasiillane Bruno Senna jäädes liidrile alla 0,061 sekundiga ja kolmas portugallane Alvaro Parent, kes kaotas indialasele 0,611 sekundit, kirjutab ERR Sport.
Belgias sõidetakse laupäeval ja pühapäeval GP2-sarja eelviimane etapp. Viimased sõidud tehakse nädala pärast Monzas.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Spa
Pos Driver Team Time
1. Maldonado Piquet Sports 39:35.698
2. D'Ambrosio Dams + 1.256
3. Petrov Barwa Campos Team + 5.439
4. Buemi Trust Team Arden + 6.390
5. Di Grassi Barwa Campos Team + 7.222
6. Kobayashi Dams + 7.890
7. Valsecchi Durango + 8.213
8. Chandhok iSport International + 8.767
9. Villa Racing Engineering + 12.199
10. Grosjean ART Grand Prix + 16.317
11. Tung Trident Racing + 17.065
12. Herck DPR + 18.351
13. Iaconelli BCN Competicion + 20.023
14. Valles BCN Competicion + 20.350
Retirements:
Driver Team Laps
Soucek Super Nova Racing 15
Filippi Trust Team Arden 12
Asmer FMS International 10
Senna iSport International 9
Nunes DPR 7
Parente Super Nova Racing 5
Valerio Durango 5
Conway Trident Racing 4
Rodriguez FMS International 4
Yamamoto ART Grand Prix 2
Zuber Piquet Sports 1
Fastest lap: Maldonado, 1:58.860 on lap 5
Pos Driver Team Time
1. Maldonado Piquet Sports 39:35.698
2. D'Ambrosio Dams + 1.256
3. Petrov Barwa Campos Team + 5.439
4. Buemi Trust Team Arden + 6.390
5. Di Grassi Barwa Campos Team + 7.222
6. Kobayashi Dams + 7.890
7. Valsecchi Durango + 8.213
8. Chandhok iSport International + 8.767
9. Villa Racing Engineering + 12.199
10. Grosjean ART Grand Prix + 16.317
11. Tung Trident Racing + 17.065
12. Herck DPR + 18.351
13. Iaconelli BCN Competicion + 20.023
14. Valles BCN Competicion + 20.350
Retirements:
Driver Team Laps
Soucek Super Nova Racing 15
Filippi Trust Team Arden 12
Asmer FMS International 10
Senna iSport International 9
Nunes DPR 7
Parente Super Nova Racing 5
Valerio Durango 5
Conway Trident Racing 4
Rodriguez FMS International 4
Yamamoto ART Grand Prix 2
Zuber Piquet Sports 1
Fastest lap: Maldonado, 1:58.860 on lap 5
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Marko Asmeri isa Toivo ütles intervjuus Vikeraadiole, et poja võistlemine sel hooajal GP2-sarjas oli viga, vahendab ERR Sport.
"Markol ei ole kindlasti kehvemat hooaega olnud, kui see," ütles Toivo Asmer ja lisas, et põhjusi on palju.
Marko Asmer liitus sarjaga poole pealt ning ülejäänud sõitjatel olid juba läbi ettevalmistus ja mitmed testiperioodid. "Teisalt oli aru saada, et BMW soovis näha Markot võistlusrajal, aga niiviisi sinna GP2-sarja minek oli vale."
"Kui ei saa testida, siis auto ei ole seades, poole tunniga [enne võistlust] oli nii palju tegemist, et saaks rajaga tutvuda ja siis tuli kohe kvalifikatsioon ja võidusõit."
Toivo Asmer lisas, et päris palju oli tehnilisi probleeme. "Kõik, mis juhtuma pidi, see ka juhtus."Samas ütles ta, et BMW Sauberi testitiim on Marko tööga ülimalt rahul.
Eesti edukaima vormelipiloodi isa ei osanud öelda, mis saab poja tegemistest järgmisel hooajal. Üsna ebatõenäoline on pääs mõne tiimi põhisõitjaks, samuti on kahtlane sellisel kujul BMW Sauberi testisõitjana jätkamine.
"Asi hakkab liikuma siis, kui põhisõitjate osas on on rulett pöörelnud. Kõigepealt oodatakse ära Fernando Alonso otsus."
"Markol ei ole kindlasti kehvemat hooaega olnud, kui see," ütles Toivo Asmer ja lisas, et põhjusi on palju.
Marko Asmer liitus sarjaga poole pealt ning ülejäänud sõitjatel olid juba läbi ettevalmistus ja mitmed testiperioodid. "Teisalt oli aru saada, et BMW soovis näha Markot võistlusrajal, aga niiviisi sinna GP2-sarja minek oli vale."
"Kui ei saa testida, siis auto ei ole seades, poole tunniga [enne võistlust] oli nii palju tegemist, et saaks rajaga tutvuda ja siis tuli kohe kvalifikatsioon ja võidusõit."
Toivo Asmer lisas, et päris palju oli tehnilisi probleeme. "Kõik, mis juhtuma pidi, see ka juhtus."Samas ütles ta, et BMW Sauberi testitiim on Marko tööga ülimalt rahul.
Eesti edukaima vormelipiloodi isa ei osanud öelda, mis saab poja tegemistest järgmisel hooajal. Üsna ebatõenäoline on pääs mõne tiimi põhisõitjaks, samuti on kahtlane sellisel kujul BMW Sauberi testisõitjana jätkamine.
"Asi hakkab liikuma siis, kui põhisõitjate osas on on rulett pöörelnud. Kõigepealt oodatakse ära Fernando Alonso otsus."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
Eelmisel aastal BMW Sauberi vormel ühe meeskonnas testisõitjaks olnud Marko Asmer praegu oma tulevikuplaane paljastada ei taha, kirjutab Eesti Päevaleht.
••Marko, kuidas sul läheb? Millised on plaanid selleks aastaks?
Mul läheb väga hästi! Elu on tore, elu on ilus, teen sporti, ajan niisama asju. Ilm on ilus, käin suusatamas. Plaanide kohta ütlen nii palju, et praegu pole õige aeg neist rääkida.
•• On sul siis midagi konkreetset õhus?
Eks alati on midagi. Töö ju käib kogu aeg. Kui on õige aeg sellest rääkida, siis räägimegi. See võib juhtuda juba homme, aga võib ka juhtuda mitme kuu pärast. Ma ei taha praegu üldse seda teemat jutuks võtta ega oma variantidest rääkida. Ma ei välista midagi selle aasta koha pealt – ei välista, et ma sõidan veel vormel ühes ega ka seda, et üldse enam ei sõida.
•• Räägime siis 2008. aastast. Jäi sul tollest aastast ka mingi okas hinge, mingi pettumus?
Ei, mis seal ikka jäi. Alati tuleb enesekriitiline olla, aga ma tegin maksimumi ning tagantjärele pole siin midagi põdeda või nuriseda. Tuleb ikka positiivselt mõelda.
•• Ega sa vist väga rahul ei ole selle uue reegliga F1-s, mis testikilomeetreid nii rängalt kärpis?
Ma arvan, et selle üle avaldavad kõik katsesõitjad nördimust! Meil võeti töö käest ära. Ma ei räägi isegi enda pärast, aga noortel on nüüd palju raskem läbimurret teha. Mõni aeg tagasi sõitis Kubica juba enne võistluspiloodiks saamist 30 000 kilomeetrit maha, praegu on tiimil üldse 10 000 kilomeetrit võidusõitjate ja katsesõitjate peale kokku! Ütlesin enne, et ei välista, et sõidan veel vormel ühes, aga see on kindel, et palju ma seal sõita ei saa niikuinii, sest pole ju kilomeetreid. Eks see kõik ole raha kokkuhoiu pärast, aga võib-olla on see vale koht, kust kokku hoida.
••Marko, kuidas sul läheb? Millised on plaanid selleks aastaks?
Mul läheb väga hästi! Elu on tore, elu on ilus, teen sporti, ajan niisama asju. Ilm on ilus, käin suusatamas. Plaanide kohta ütlen nii palju, et praegu pole õige aeg neist rääkida.
•• On sul siis midagi konkreetset õhus?
Eks alati on midagi. Töö ju käib kogu aeg. Kui on õige aeg sellest rääkida, siis räägimegi. See võib juhtuda juba homme, aga võib ka juhtuda mitme kuu pärast. Ma ei taha praegu üldse seda teemat jutuks võtta ega oma variantidest rääkida. Ma ei välista midagi selle aasta koha pealt – ei välista, et ma sõidan veel vormel ühes ega ka seda, et üldse enam ei sõida.
•• Räägime siis 2008. aastast. Jäi sul tollest aastast ka mingi okas hinge, mingi pettumus?
Ei, mis seal ikka jäi. Alati tuleb enesekriitiline olla, aga ma tegin maksimumi ning tagantjärele pole siin midagi põdeda või nuriseda. Tuleb ikka positiivselt mõelda.
•• Ega sa vist väga rahul ei ole selle uue reegliga F1-s, mis testikilomeetreid nii rängalt kärpis?
Ma arvan, et selle üle avaldavad kõik katsesõitjad nördimust! Meil võeti töö käest ära. Ma ei räägi isegi enda pärast, aga noortel on nüüd palju raskem läbimurret teha. Mõni aeg tagasi sõitis Kubica juba enne võistluspiloodiks saamist 30 000 kilomeetrit maha, praegu on tiimil üldse 10 000 kilomeetrit võidusõitjate ja katsesõitjate peale kokku! Ütlesin enne, et ei välista, et sõidan veel vormel ühes, aga see on kindel, et palju ma seal sõita ei saa niikuinii, sest pole ju kilomeetreid. Eks see kõik ole raha kokkuhoiu pärast, aga võib-olla on see vale koht, kust kokku hoida.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Need Marko vastused just erilist kindlust tuleviku suhtes küll ei väljenda. Eks võib öelda, et F1 lootustel on küll suht lõplikult kriips peal ja näis, mis edasi saab - ehk kunagi mingis kereautode sarjas teda näeb. Praegustel rasketel aegadel on terve rida sõitjaid töötud, nii et Markol on "au" siis nende hulka kuuluda.
Ise olen mõelnud, et ta võiks üritada liituda uue äsjaloodud F2-sarjaga, mis peaks olema tunduvalt odavam kui GP2. Tase on küll madalam, aga samas ikkagi parem kui mitte midagi. Kohad hakkavad ka peagi täis saama, nii et venitamiseks enam aega pole. Huvitav, kas seda F2 varianti Asmer üldse kaalunud on?
Ise olen mõelnud, et ta võiks üritada liituda uue äsjaloodud F2-sarjaga, mis peaks olema tunduvalt odavam kui GP2. Tase on küll madalam, aga samas ikkagi parem kui mitte midagi. Kohad hakkavad ka peagi täis saama, nii et venitamiseks enam aega pole. Huvitav, kas seda F2 varianti Asmer üldse kaalunud on?
Midagi vähegi positiivsemat!
http://sport.postimees.ee/?id=90091
Vähemalt töökoht jäi alles
Nüüd vaja üks sõitjakoht leida ,et käsi soe hoida.
http://sport.postimees.ee/?id=90091
Vähemalt töökoht jäi alles
Nüüd vaja üks sõitjakoht leida ,et käsi soe hoida.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
GP3 on uus vormelisari ning üllatus üllatus, mees osales eilsetel testidel: http://gp3.gpupdate.net/en/test-session ... unya/1260/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Ei tea kas mingi ühekordne värk või midagi enamat...
EDIT: Marko Asmer was pleased to be back on-track after the 2007 British F3 Champion and former BMW Formula 1 driver received a last-minute call to test for Atech; the Estonian now hopes to return to the series for the opening round.
EDIT: Marko Asmer was pleased to be back on-track after the 2007 British F3 Champion and former BMW Formula 1 driver received a last-minute call to test for Atech; the Estonian now hopes to return to the series for the opening round.
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC
Ford Fiesta RS WRC