äkki täpsustaksid seda väidet?valmacher kirjutas:F1-s on tunda laibalehka.
Hooaeg 2009
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Hispaanlasest kahekordne Vormel-1 sarja maailmameister Fernando Alonso on enda sõnul 99% kindel selles, millises võistkonnas ta järgmisel hooajal sarjas kaasa sõidab. Alonso leping Renaultiga lõppeb tänavuse hooajaga.
Pakkumise on hispaanlasele teinud praegune tööandja Renault, samuti Ferrari, Toyota, BMW Sauber, Honda ja Toro Rosso meeskonnad.
Oma otsuse lubas Alonso teatavaks teha tänavuse hooaja viimasel GP-l Brasiilias.
f1news
Pakkumise on hispaanlasele teinud praegune tööandja Renault, samuti Ferrari, Toyota, BMW Sauber, Honda ja Toro Rosso meeskonnad.
Oma otsuse lubas Alonso teatavaks teha tänavuse hooaja viimasel GP-l Brasiilias.
f1news
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ferrari juhtkond avalikustas, et nende vormel-1 sarjale pühendumine on kahtluse all, kui MMil võetakse kasutusele standardmootorid.
Suurenevate kulude ja suurte muutuste taustal pakkus Rahvusvaheline Autoliit (FIA) välja võimalusi vähendada kulutusi standardmootori kasutuselevõtuga 2010. aastast, vahendab AFP.
Ferrari juhtkond teatas aga seepeale, et kulutuste vähendamisest on nad huvitatud, kuid samade mootorite kasutuselevõtt on nende hinnangul vastuvõetamatu. "See kaotaks kogu vormel-1 mõtte, mis põhineb võistlemisel ja tehnoloogilistel arendustel," väljendas juhtkond oma rahulolematust ametlikus teadaandes. "Ainult tänu nendele elementidele on Ferrari olnud järjepidevalt ja terviklikult vormel-1 juures 1950. aastast alates."
Ferrari teatas ühtlasi, et kui nii läheb, siis võib nende toetus vormel-1 sarjas kaduda.
Suurenevate kulude ja suurte muutuste taustal pakkus Rahvusvaheline Autoliit (FIA) välja võimalusi vähendada kulutusi standardmootori kasutuselevõtuga 2010. aastast, vahendab AFP.
Ferrari juhtkond teatas aga seepeale, et kulutuste vähendamisest on nad huvitatud, kuid samade mootorite kasutuselevõtt on nende hinnangul vastuvõetamatu. "See kaotaks kogu vormel-1 mõtte, mis põhineb võistlemisel ja tehnoloogilistel arendustel," väljendas juhtkond oma rahulolematust ametlikus teadaandes. "Ainult tänu nendele elementidele on Ferrari olnud järjepidevalt ja terviklikult vormel-1 juures 1950. aastast alates."
Ferrari teatas ühtlasi, et kui nii läheb, siis võib nende toetus vormel-1 sarjas kaduda.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel ühe juhtivorgan FIA määras 7. novembri lõpptähtajaks, millal peavad kõik soovijad esitama taotlused tootmaks standardmootoreid, ja -käigukaste, mis plaanitakse kasutusele võtta juba 2010., 2011. ja 2012. aasta maailmameistrivõistluste ajaks.
FIA lepib sellega, et ainult mootorite tarnimise sooviavaldusi tuleb kindlasti rohkem, kui mootori ja käigukasti, või ainult käigukasti tarnimiseks. Kahe esimeses varinadi sooviavaldused peavad olema esitatud 7. novembriks, kuid ainult käigukasti tarnijate sooviavaldusi võetakse vastu veel vähemalt kolm nädalat pärast 7. novembrit.
Kui FIA otsustab mootori ja käigukasti siiski erinevatelt tarnijatelt valida, siis mootoritarnija kuulutatakse välja 28. novembriks. Siis töötatakse tarnijaga saadavalolevate tehniliste lahenduste abil välja sobilik mootor ning seejärel vaadatakse üle vaid käigukasti tarnijate pakkujad.
Standardmootorite ja -käigukastide kasutusele võttmine on üks FIA sammudest vähendamaks eelarveid ja kulusid ning suurendamaks spordiala konkurentsivõimet, millega on juba algust tehtud. Nimelt ei tohi meeskonnad enam hooaja siseselt mootorile uuendusi sisseviia.
Ettepanekute kõrval võivad ka meeskonnad ise mootoreid ehitada (osadena või ühestükis), kuid sel juhul vaid etteantud kirjelduste ja mootoritarnija juppide abil. Tarnija teeb FIA-ga koostööd tagamaks, et ükski mootor ei rikuks eeskirju, ega ületaks ettekirjutatud piirmäärasid.
Sponest.com
FIA lepib sellega, et ainult mootorite tarnimise sooviavaldusi tuleb kindlasti rohkem, kui mootori ja käigukasti, või ainult käigukasti tarnimiseks. Kahe esimeses varinadi sooviavaldused peavad olema esitatud 7. novembriks, kuid ainult käigukasti tarnijate sooviavaldusi võetakse vastu veel vähemalt kolm nädalat pärast 7. novembrit.
Kui FIA otsustab mootori ja käigukasti siiski erinevatelt tarnijatelt valida, siis mootoritarnija kuulutatakse välja 28. novembriks. Siis töötatakse tarnijaga saadavalolevate tehniliste lahenduste abil välja sobilik mootor ning seejärel vaadatakse üle vaid käigukasti tarnijate pakkujad.
Standardmootorite ja -käigukastide kasutusele võttmine on üks FIA sammudest vähendamaks eelarveid ja kulusid ning suurendamaks spordiala konkurentsivõimet, millega on juba algust tehtud. Nimelt ei tohi meeskonnad enam hooaja siseselt mootorile uuendusi sisseviia.
Ettepanekute kõrval võivad ka meeskonnad ise mootoreid ehitada (osadena või ühestükis), kuid sel juhul vaid etteantud kirjelduste ja mootoritarnija juppide abil. Tarnija teeb FIA-ga koostööd tagamaks, et ükski mootor ei rikuks eeskirju, ega ületaks ettekirjutatud piirmäärasid.
Sponest.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rahvusvaheline Autoliit teatas vastuse Ferrari varasematele ähvardustele vormel-1 sarjast lahkuda. Nimelt Ferrari meeskond lubas standardmootorite kohustuslikuks muutudes MM-sarjast tagasi tõmbuda.
Tundub, et Ferrari juhtkond on saanud valeinformatsiooni. FIA on meeskondadele pakkunud kolm võimalust. Üks nendest on standardmootorid ja teine see, et tootjad hakkaksid teistele võistkondadele mootoreid odavamalt tarnima. Nüüd on meeskondadel vaja omavahel kokkuleppele jõuda, kuidas kulukärpeid vormel-1 sarjas parem teha oleks.
FIA teatas veel, et on õnnelik Ferrari majandusedu üle, kuid samas ei tohi unustada, et kulude kärpimine on oluline selleks, et vormel-1 sari üldse elus püsiks.
ERR SPORT
Tundub, et Ferrari juhtkond on saanud valeinformatsiooni. FIA on meeskondadele pakkunud kolm võimalust. Üks nendest on standardmootorid ja teine see, et tootjad hakkaksid teistele võistkondadele mootoreid odavamalt tarnima. Nüüd on meeskondadel vaja omavahel kokkuleppele jõuda, kuidas kulukärpeid vormel-1 sarjas parem teha oleks.
FIA teatas veel, et on õnnelik Ferrari majandusedu üle, kuid samas ei tohi unustada, et kulude kärpimine on oluline selleks, et vormel-1 sari üldse elus püsiks.
ERR SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Alonso ja Piquet jätkavad Renaultis.
Alonso sõlmis isegi 2.a lepingu!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72010
Alonso sõlmis isegi 2.a lepingu!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72010
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Hiina GP tõsteti Aprilli.
2009 FIA Formula One World Championship
29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
2009 FIA Formula One World Championship
29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon (FIA) teeb järgmise hooaja eel mõningaid muudatusi, mis puudutavad rajakohtunikke, et vältida tulevikus vaieldavaid otsuseid.
Kohalikud rajakohtunikud peavad edaspidi jälgijana viibima vähemalt ühel sõidul, enne, kui etapil ametisse nimetatakse.
Kohtunike jaoks võetakse kasutusele ka uus kordustesüsteem ning kõik intsidendid lahendatakse jooksvalt võistluse jooksul, kui just ei vajata rohkem tõendeid. Kirjalik põhjendus kohtunike otsuste kohta on pärast sõitu saadaval FIA koduleheküljel.
Lõppenud hooajal tegi kolmeliikmeline kohtunikepaneel, kelle seast üks oli kohalik, mitmeid vaieldavaid otsuseid.
Lisaks nendele muutustele pikendatakse mootori eluiga seniselt kahelt etapilt kolmele ning Hiina GP toimub aprillis, mitte enam oktoobris. Järgmise aasta kalendris pole enam oodatult Kanadas ja Prantusmaa sõidetavaid etappe.
REUTERS
Kohalikud rajakohtunikud peavad edaspidi jälgijana viibima vähemalt ühel sõidul, enne, kui etapil ametisse nimetatakse.
Kohtunike jaoks võetakse kasutusele ka uus kordustesüsteem ning kõik intsidendid lahendatakse jooksvalt võistluse jooksul, kui just ei vajata rohkem tõendeid. Kirjalik põhjendus kohtunike otsuste kohta on pärast sõitu saadaval FIA koduleheküljel.
Lõppenud hooajal tegi kolmeliikmeline kohtunikepaneel, kelle seast üks oli kohalik, mitmeid vaieldavaid otsuseid.
Lisaks nendele muutustele pikendatakse mootori eluiga seniselt kahelt etapilt kolmele ning Hiina GP toimub aprillis, mitte enam oktoobris. Järgmise aasta kalendris pole enam oodatult Kanadas ja Prantusmaa sõidetavaid etappe.
REUTERS
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel-1 sarja juht Bernie Ecclestone soovib uuendada punktisüsteemi ja võtta kasutusele olümpiamängudelt tuntud medaliarvestuse.
Ecclestone tahab, et poodiumile jõudnud sõitjad ei saaks mitte 10, 8 ja 6 punkti vaid kuld-, hõbe- ja pronksmedali. See välistaks situatsiooni, kus hooaja lõpus piisas Hamiltonile üldvõiduks viiendast kohast.
Punktiarvestus jääks edasi kehtima konstruktorite karikasarja arvestuses. Need piloodid, kes pjedestaalile ei jõua, järjestatakse saavutatud kohtade järgi.
"FIA (Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon) ja kõik meeskonnad on selle taga ja see saab teoks," ütles 78-aastane vormelijuht ajalehele The Times. Ta lisas, et uus süsteem motiveeriks enam võitlema võidu eest.
Ecclestone'i süsteem vajab veel detsembris toimuva Maailma Motospordi Nõukogu kinnitamist.
www.f1-live.com
Ecclestone tahab, et poodiumile jõudnud sõitjad ei saaks mitte 10, 8 ja 6 punkti vaid kuld-, hõbe- ja pronksmedali. See välistaks situatsiooni, kus hooaja lõpus piisas Hamiltonile üldvõiduks viiendast kohast.
Punktiarvestus jääks edasi kehtima konstruktorite karikasarja arvestuses. Need piloodid, kes pjedestaalile ei jõua, järjestatakse saavutatud kohtade järgi.
"FIA (Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon) ja kõik meeskonnad on selle taga ja see saab teoks," ütles 78-aastane vormelijuht ajalehele The Times. Ta lisas, et uus süsteem motiveeriks enam võitlema võidu eest.
Ecclestone'i süsteem vajab veel detsembris toimuva Maailma Motospordi Nõukogu kinnitamist.
www.f1-live.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Debiilsus N. astmes. Vanamees on ilmselt lõplikult seniilistunud. Või ajab teda hulluks see, et tema unistus F1 muutmisest Aasia Tilkedroomide Karikasarjaks on tänu Hiinale mõrasid saamas.valmacher kirjutas:Vormel-1 sarja juht Bernie Ecclestone soovib uuendada punktisüsteemi ja võtta kasutusele olümpiamängudelt tuntud medaliarvestuse.
Ecclestone tahab, et poodiumile jõudnud sõitjad ei saaks mitte 10, 8 ja 6 punkti vaid kuld-, hõbe- ja pronksmedali. See välistaks situatsiooni, kus hooaja lõpus piisas Hamiltonile üldvõiduks viiendast kohast.
Punktiarvestus jääks edasi kehtima konstruktorite karikasarja arvestuses. Need piloodid, kes pjedestaalile ei jõua, järjestatakse saavutatud kohtade järgi.
"FIA (Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon) ja kõik meeskonnad on selle taga ja see saab teoks," ütles 78-aastane vormelijuht ajalehele The Times. Ta lisas, et uus süsteem motiveeriks enam võitlema võidu eest.
Ecclestone'i süsteem vajab veel detsembris toimuva Maailma Motospordi Nõukogu kinnitamist.
www.f1-live.com
AFP teatel otsustas Eurodisneyland ja Lagardere Sports pärast majanduslikku uurimust, et Pariisi ei ehitata uut vormel 1 rada, kus Prantsusmaa Grand Prix’d pidada.
http://f1.sponest.com/news/2113/
http://f1.sponest.com/news/2113/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel-1 BMW Sauberi poolakast piloot Robert Kubica kurdab, et autode uued esitiivad on liiga laiad, mistõttu on teisel masinal väga lihtne see küljest ära sõita.
"Ootan põnevusega, kui palju tiibu esimesel sõidul Austraalias lendama hakkab" vahendab poolaka sõnu ajalehele Gazzetta dello Sport sportnet.ee
"Ootan põnevusega, kui palju tiibu esimesel sõidul Austraalias lendama hakkab" vahendab poolaka sõnu ajalehele Gazzetta dello Sport sportnet.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]