s2000 - kas WRC tulevik?

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Njah, olukord on muidugi kurb, eriti arvestades, milline paradiis oli aastatel 2000-2004. Aga ma ei dramatiseeriks seda üle. Autorallis, nagu ka muudel elualadel, käib asi tõusude ja mõõnadega. Minuteada ei olnud üheksakümnendate keskel olukord parem. Siis oli vist ükshetk koguni nii, et vaid 3 meest sõitsid kaasa täisprogrammi. Tootjaid oli samuti vaid 3. Erinevate reformide abil turgutati sari uuesti üles. Küll läheb ka seekord nii.
S2000 otsust ma ka väga ei kritiseeriks. Kui 1986 B grupp keelustati, arvati kindlasti ka tookord, et A-rühma masinad pole enam õiged ralliautod. Tegelik elu ei kujunenudki nii masendavaks.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 1
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Rohkem usku peab olema S2000+ masinate suhtes. Mina arvan küll, et see S2000+ masinatele üleminek. Taas elustaks selle sarja.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tanel007
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:30
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tanel007 »

Väga postitiivslet meelestatud S2000 suhtes. WRC autod on oma aja ära elanud. Juhtus sama 96 aastal A rühma ralliautodega ning 1986 B rühma masinad. Ega see mis toimus viimased kolm aastat ei olnud kah normaalne. Kui 2010 majandus seis paremaks läheb ning 2011 jälle 5 või 6 tootijat on siis vaevalt keegi WRC autosid taga igatseb. Autorallil algab uus peatykk 2010 aastal.
elu algab 7000 pöördest . . .
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

WRC auotod on tõesti oma aja ära elanud.Tehnika on liiga kalliks ja viimasele vindile keeratud.Olekski vaja,et iga tiim hakkab nullist uuesti pihta, see annaks võimaluse uutele automarkidele sarjaga liituda.Härdimusega vaatan 90' lõppu ja uue aastatuhenda alguse aegu.Minu arust alates 2005 aastast võibolla isegi varem,oli allakäik silmaga nähtav.
Kuid ma loodan,et uut logo kasutusele ei võeta,see WRC oma on väga hea.
RudiTurbo
F1 ekspert
Reactions: 0
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

No võistluse nimeks jääb ikka endiselt World Rally Championships ma arvan :)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

1985 aastal sai punkte 18 tootjat :D
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

schalke kirjutas:1985 aastal sai punkte 18 tootjat :D
Sellist arvu poleks ma osanud oma parimates unenägudes ka näha :lol:
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Suurkala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 513
Liitunud: 07 Aug 2008, 15:40

Postitus Postitas Suurkala »

valmacher kirjutas:Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
Päris vaaatemänguliselt liiguvad need s200 masinad. kui veel turbo peale saab, siis usun et need masinad võivad veel imesid teha.
box
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Jaan 2007, 01:17

Postitus Postitas box »

Suurkala kirjutas:
valmacher kirjutas:Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
Päris vaaatemänguliselt liiguvad need s200 masinad. kui veel turbo peale saab, siis usun et need masinad võivad veel imesid teha.
aga hääl on küll kole,
niikui säärekaga sõidaks :(
Suurkala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 513
Liitunud: 07 Aug 2008, 15:40

Postitus Postitas Suurkala »

Ega kes siiis rallil hääli kuulamas käib? Mina ootan ikka rallilt kiiruseid, vaatemängulisust ja tihetat heitlust.
Kui tahad jämedaid mootori hääli kuulda, siis pole ju veja enam rallile minna, pool linnavahet on täis "rullnokkasid" kes on oma autole nn "sport püti" alla toppinud ja arvavad et neil nüüd ralli auto. (ma ei arva sinna alla pühendunud tuunijaid)
tuks
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Juul 2008, 20:56

Postitus Postitas tuks »

Nõus suurkalaga, aga mis sellel häälel muidu viga on ? Minu arust täitsa äge. :)
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

Hääl ei mängi nüüd küll mingit erilist rolli,kes ikka sõitja on,sõidab ka "parmupilliga".Nagu näiteks eestlaste lemmik Kimmo! :)
Tanel007
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:30
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tanel007 »

Sordo hakkab arendama Citroen C3 S2000 autot koos Ogieriga. Loebil on tegemist Peugeot Le Mansi projektiga, mis on veelgi segamas vett, et Loeb peale järgmist aastat loobub rallist ja keskendub ringrajale.

Hetkel siis olemas või kohe valmimas Fiat Grande Punto, Opel Corsa, VW Polo ( tulevikus Shirocco), Peugeot 207, Citroen C3, Ford Focus või Fiesta, Proton S2000 . . . loodetavasti ka siis Suzuki ning miskipärast arvan ka Subaru ja Mitsu teevad comebacki 2011 äkki. Prodrive plaanidest pole kah kuulda olnud. Selles suhtes tuleb ära oodata mis saab Honda F1 meeskonnaga.
elu algab 7000 pöördest . . .
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1452
Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Afka »

Škodal ka S2000 olemas
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1538
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

Toyotal on austraalia meistrikatel juba teist aastat S2000 Corolla v6istlemas. K6ik teised saavad tappa nii, et koliseb, kiire ja vastupidav auto on. Autod ehitatud eratiimi poolt ja Toyota Austraalia toetusega. Tiimi soov oli ehitada autosid ka muu maailma jaoks, mitte ainult Austraalia meistrikateks, aga Toyota vist eriti ei toeta seda.
Reikoh
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 914
Liitunud: 27 Okt 2006, 21:20
Asukoht: Vastseliina

Postitus Postitas Reikoh »

Kris Meeke sõidab järgmine aasta Pesoga IRC-s.
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

Reikoh kirjutas:Kris Meeke sõidab järgmine aasta Pesoga IRC-s.
Super uudis! Vaatasin just eile Motors TV pealt Rally Barbadose kokkuvõtet ja see vaid kinnistas mulle teadmist, et tegemist on väga hea sõitjaga. Stiili poolest väga mcraelik sõitja. Ootan järgmise aasta IRC-d suurema põnevusega, kui WRC-d.

Häid pühi ka kõigile!
Zigz
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 666
Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Zigz »

Reikoh kirjutas:Kris Meeke sõidab järgmine aasta Pesoga IRC-s.
http://www.rallybuzz.com/meeke-targets-irc-title-2009/
Siin väheke juttu ja tema programm järgmiseks aastaks.
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27

Postitus Postitas rally »

Autoralli viiekordne maailmameister Sebastian Loeb teatas varem, et kaalub MM-sarjast loobumist, kui hakatakse sõitma Super 2000 autodega.

Mõni nädala tagasi teatas FIA, et Super 2000 autod tulevad MM-rallidel käiku aastast 2010, kuid Loeb ütles ajakirjale Autosport antud intervjuus, et lubatud turbo toob autole lisavõimsust ning on põhjuseks, miks ta võib autoralliga jätkata.

“Mulle ei meeldi Super 2000 autod, kuid praegustel ja tulevikus meile antavatel autodel on suur erinevus. Meie autodesse lisatakse turbo, mis annab tavalise S2000 autoga võrreldes peaaegu 100 lisa hobujõudu,” rääkis Loeb.

Loebi loobumine oleks MM-sarjale ilmselt surmav hoop. Detsembris teatasid Subaru ja Suzuki oma loobumisest.

ERR SPORT
Rallime Mönuga !
Vasta