s2000 - kas WRC tulevik?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Njah, olukord on muidugi kurb, eriti arvestades, milline paradiis oli aastatel 2000-2004. Aga ma ei dramatiseeriks seda üle. Autorallis, nagu ka muudel elualadel, käib asi tõusude ja mõõnadega. Minuteada ei olnud üheksakümnendate keskel olukord parem. Siis oli vist ükshetk koguni nii, et vaid 3 meest sõitsid kaasa täisprogrammi. Tootjaid oli samuti vaid 3. Erinevate reformide abil turgutati sari uuesti üles. Küll läheb ka seekord nii.
S2000 otsust ma ka väga ei kritiseeriks. Kui 1986 B grupp keelustati, arvati kindlasti ka tookord, et A-rühma masinad pole enam õiged ralliautod. Tegelik elu ei kujunenudki nii masendavaks.
S2000 otsust ma ka väga ei kritiseeriks. Kui 1986 B grupp keelustati, arvati kindlasti ka tookord, et A-rühma masinad pole enam õiged ralliautod. Tegelik elu ei kujunenudki nii masendavaks.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 33
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:30
- Asukoht: Tartu
Väga postitiivslet meelestatud S2000 suhtes. WRC autod on oma aja ära elanud. Juhtus sama 96 aastal A rühma ralliautodega ning 1986 B rühma masinad. Ega see mis toimus viimased kolm aastat ei olnud kah normaalne. Kui 2010 majandus seis paremaks läheb ning 2011 jälle 5 või 6 tootijat on siis vaevalt keegi WRC autosid taga igatseb. Autorallil algab uus peatykk 2010 aastal.
elu algab 7000 pöördest . . .
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
WRC auotod on tõesti oma aja ära elanud.Tehnika on liiga kalliks ja viimasele vindile keeratud.Olekski vaja,et iga tiim hakkab nullist uuesti pihta, see annaks võimaluse uutele automarkidele sarjaga liituda.Härdimusega vaatan 90' lõppu ja uue aastatuhenda alguse aegu.Minu arust alates 2005 aastast võibolla isegi varem,oli allakäik silmaga nähtav.
Kuid ma loodan,et uut logo kasutusele ei võeta,see WRC oma on väga hea.
Kuid ma loodan,et uut logo kasutusele ei võeta,see WRC oma on väga hea.
No võistluse nimeks jääb ikka endiselt World Rally Championships ma arvan
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Päris vaaatemänguliselt liiguvad need s200 masinad. kui veel turbo peale saab, siis usun et need masinad võivad veel imesid teha.valmacher kirjutas:Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
aga hääl on küll kole,Suurkala kirjutas:Päris vaaatemänguliselt liiguvad need s200 masinad. kui veel turbo peale saab, siis usun et need masinad võivad veel imesid teha.valmacher kirjutas:Grande Punto Super 2000 testimine Monteks
http://www.rallybuzz.com/rossetti-abarth-essais-france/
niikui säärekaga sõidaks
Ega kes siiis rallil hääli kuulamas käib? Mina ootan ikka rallilt kiiruseid, vaatemängulisust ja tihetat heitlust.
Kui tahad jämedaid mootori hääli kuulda, siis pole ju veja enam rallile minna, pool linnavahet on täis "rullnokkasid" kes on oma autole nn "sport püti" alla toppinud ja arvavad et neil nüüd ralli auto. (ma ei arva sinna alla pühendunud tuunijaid)
Kui tahad jämedaid mootori hääli kuulda, siis pole ju veja enam rallile minna, pool linnavahet on täis "rullnokkasid" kes on oma autole nn "sport püti" alla toppinud ja arvavad et neil nüüd ralli auto. (ma ei arva sinna alla pühendunud tuunijaid)
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 33
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:30
- Asukoht: Tartu
Sordo hakkab arendama Citroen C3 S2000 autot koos Ogieriga. Loebil on tegemist Peugeot Le Mansi projektiga, mis on veelgi segamas vett, et Loeb peale järgmist aastat loobub rallist ja keskendub ringrajale.
Hetkel siis olemas või kohe valmimas Fiat Grande Punto, Opel Corsa, VW Polo ( tulevikus Shirocco), Peugeot 207, Citroen C3, Ford Focus või Fiesta, Proton S2000 . . . loodetavasti ka siis Suzuki ning miskipärast arvan ka Subaru ja Mitsu teevad comebacki 2011 äkki. Prodrive plaanidest pole kah kuulda olnud. Selles suhtes tuleb ära oodata mis saab Honda F1 meeskonnaga.
Hetkel siis olemas või kohe valmimas Fiat Grande Punto, Opel Corsa, VW Polo ( tulevikus Shirocco), Peugeot 207, Citroen C3, Ford Focus või Fiesta, Proton S2000 . . . loodetavasti ka siis Suzuki ning miskipärast arvan ka Subaru ja Mitsu teevad comebacki 2011 äkki. Prodrive plaanidest pole kah kuulda olnud. Selles suhtes tuleb ära oodata mis saab Honda F1 meeskonnaga.
elu algab 7000 pöördest . . .
Toyotal on austraalia meistrikatel juba teist aastat S2000 Corolla v6istlemas. K6ik teised saavad tappa nii, et koliseb, kiire ja vastupidav auto on. Autod ehitatud eratiimi poolt ja Toyota Austraalia toetusega. Tiimi soov oli ehitada autosid ka muu maailma jaoks, mitte ainult Austraalia meistrikateks, aga Toyota vist eriti ei toeta seda.
Super uudis! Vaatasin just eile Motors TV pealt Rally Barbadose kokkuvõtet ja see vaid kinnistas mulle teadmist, et tegemist on väga hea sõitjaga. Stiili poolest väga mcraelik sõitja. Ootan järgmise aasta IRC-d suurema põnevusega, kui WRC-d.Reikoh kirjutas:Kris Meeke sõidab järgmine aasta Pesoga IRC-s.
Häid pühi ka kõigile!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
http://www.rallybuzz.com/meeke-targets-irc-title-2009/Reikoh kirjutas:Kris Meeke sõidab järgmine aasta Pesoga IRC-s.
Siin väheke juttu ja tema programm järgmiseks aastaks.
Autoralli viiekordne maailmameister Sebastian Loeb teatas varem, et kaalub MM-sarjast loobumist, kui hakatakse sõitma Super 2000 autodega.
Mõni nädala tagasi teatas FIA, et Super 2000 autod tulevad MM-rallidel käiku aastast 2010, kuid Loeb ütles ajakirjale Autosport antud intervjuus, et lubatud turbo toob autole lisavõimsust ning on põhjuseks, miks ta võib autoralliga jätkata.
“Mulle ei meeldi Super 2000 autod, kuid praegustel ja tulevikus meile antavatel autodel on suur erinevus. Meie autodesse lisatakse turbo, mis annab tavalise S2000 autoga võrreldes peaaegu 100 lisa hobujõudu,” rääkis Loeb.
Loebi loobumine oleks MM-sarjale ilmselt surmav hoop. Detsembris teatasid Subaru ja Suzuki oma loobumisest.
ERR SPORT
Mõni nädala tagasi teatas FIA, et Super 2000 autod tulevad MM-rallidel käiku aastast 2010, kuid Loeb ütles ajakirjale Autosport antud intervjuus, et lubatud turbo toob autole lisavõimsust ning on põhjuseks, miks ta võib autoralliga jätkata.
“Mulle ei meeldi Super 2000 autod, kuid praegustel ja tulevikus meile antavatel autodel on suur erinevus. Meie autodesse lisatakse turbo, mis annab tavalise S2000 autoga võrreldes peaaegu 100 lisa hobujõudu,” rääkis Loeb.
Loebi loobumine oleks MM-sarjale ilmselt surmav hoop. Detsembris teatasid Subaru ja Suzuki oma loobumisest.
ERR SPORT
Rallime Mönuga !