Mina isiklikult ei poolda rallivõluri reeglite muutmist. Rallivõlur ei ole otseselt seotud WRC punktisüsteemiga ja lisaks ongi mõnel rallil võibolla ainult 10 WRC masinat stardis. Parem oleks siiski ennustada ainult esikaheksa.
Kui enamus siiski soovib reeglite muutmist, siis teeme seda alates Mehhiko etapist, kuna Rootsi ralli on kohe algamas.
Kui aus olla siis vahet ei ole kumb jääb, esikümne puhul on võimalus teenida lihtsalt rohkem punkte. WRC punktitabel ei puutu tõesti Rallivõlurisse, sest kui punkte hakatakse jagama esi 15 peale, siis pole väga mõtet hakata esi 15 ennustama, liiga suuremahuliseks läheks lihtsalt see asi. Mina ise jääksin ikka esikaheksa juurde, sest nagu Jaanus ütles on mõningad etapid liiga vaesed WRC autode osas(et teha esikümne ennustamine) ja punktidele võib tulla isegi mõni kohalik esiveo meister.
Paljudele meeldiks reelgitemuudatus esikümne ennustamise osas?
Kui juba punktisüsteemist räägitakse, siis ausalt öeldes erinevalt F1-st ei näe erilist mõtet jagada punkte Top10-le, kui kvaliteetne konkurents nagunii nõnda hõre on. Pigem võiks siis võitjale senise 10 asemel 12 anda või minna üldse tagasi vana 10-6-4-3-2-1 juurde. Miks peab alati F1-te ahvima? 2003 eel võeti ka nende süsteem üle.
valmacher kirjutas:Gigi Galli is reported to be on the edge of a contract with Citroen's privateer department for a 10 rally deal, starting in Sweden 2010.
Huvitav kas nüüd tekib "rahalehm" Rautenbach'il taaskord võimalus C4 roolis metsavahel põristada. Oli ju vahepeal jutt, et talle enam autot ei jätkunud
Aga kuidas nad (korraldajad) 2010 WRC reeglistiku 10 protsendi katsete distantsi regrupireeglist mööda hiilivad, on vist küll keeruline. Kui see just
enne kokku lepitud pole.