ADAC Rallye Deutschland II päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

ADAC Rallye Deutschland II päev

Postitus Postitas uhtikas »

Elu on täis üllatusi, nii halbu kui häid. Saksa ralli esimese päeva foorumi kommentaarium oli pigem täis halbu üllatusi ja seepärast üllatangi sellega, et päeva ei alusta suurepärane Strike, vaid väike filosoofia.

Nimelt on 1983.a. Tallinna kirjastus „Valgus“ välja andnud raamatu pealkirjaga “Võõrsõnade leksikon“ ja tsiteerin sealt selgituse sõnale “foorum“:
Tsitaat: foorum (ld. forum turuplats), vanaaja linnades rahva kogunemiseks määratud väljak, linna äri- ja poliitiline keskus; kohtu asupaik, kohus; tänapäeval: esindajate kokkutulek Tsitaat läbi.

Tänapäeva kontekstis tahaks väga loota, et need „esindajad“, kes siia foorumisse on kogunenud oma teadmisi teistega jagama, mõtleksid väga oma väljaöeldava mõtte tarkuse ja mõttekuse peale. Eks?

Ja veel, et jätkuvalt oleks tunduvalt toredam päevakokkuvõtet lugeda, kui kommentaarile (nt „ott´il jube hea splitt“) oleks lisatud vihjena ka kiiruskatse number (nt ss3) . . .

Tänan Strike´i järgneva suurepärase päeva sissejuhatuse eest ja kõiki foorumlasi sõbraliku ja teineteist austava käitumise eest nüüd ja igavesti
:wink:
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Pilt ADAC Rallye Deutschland teine võistluspäev SS7-14, 150,14km

Hooaja esimese asfaldiralli avapäev kujunes oodatult Citroeni pilootide siseheitluseks. Fordi meeskonna parimaks hetkeks jäi Jari-Matti Latvala poolt võidetud avakatse.
Saksamaa teedel peetava MM-ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed lõpetas parima üldajaga ralli kaheksakordne võitja Sebastien Loeb. Prantslane võitis kavas olnud kiiruskatsetest pooled.
Ainsana suutis Loebi tempole vastata prantslase meeskonnakaaslane Sebastien Ogier. Citroen Total WRT meeskonna piloot võitis kaks kiiruskatset ning stardib teisele võistluspäevale 7,4 sekundilises kaotuseisus.
Peale ralli avakatset tundus, et Fordi piloodid on teinud hea kodutöö ning valmis lahinguks alistada Citroen ning seda tõestas ka Latvala katsevõit, kuid juba järgmisel katsel selgus, et ilmselgelt vale rehvivaliku tõttu ei suudeta Citroenide tempos siiski püsida.
Fordi esipiloot Mikko Hirvonen kaotab peale avapäeva Loebile ligi poolteist minutit. Lisaks valele rehvivalikule kogunes soomlase arvele kaotussekundeid ka neljandal kiiruskatsel, kus sõiduvea tõttu purunes Ford Fiesta WRC vedrustus.
Neljandalt ja viiendalt positsioonilt leiame Mini piloodid Dani Sordo ja Kris Meeke. Mini sõitjad vältisid suuremaid sõiduvigu ning kogusid katse katselt aina rohkem enesekindlust ning kiirust.
Sarnaselt Fordi pilootidele sai ka Petter Solberigile saatuslikuks ralli teine kiiruskatse, kus ootamatult taevaluugid avanesid. Norralane eksis sellel kiiruskatsel ning tulemuseks rajalt väljasõit ning ligi minutiline ajakadu katse võitjale.
Vendade duellis kaotajaks jäänud Hennin Solbergil oli avapäeval probleeme Ford Fiesta WRC piduritega ning selle süü võttis Henning enda peale viidates kehvale sõidustiilile ehk siis põhjuseks liigne vasaku jalaga pidurdamine.
Kaheksanda ja üheksanda positsiooni duellis suutis avapäeva paremas tempos lõpetada soomlane Kimi Räikkonen, kuid FERM Tools meeskonna piloot Dennis Kuipers on kõigest 6,2 sekundi kaugusel.
Viimasel punktikohal lõpetas Saksamaa MM-ralli avapäeva Mini piloot Armindo Araujo.

Saksamaa ralli avapäev pakkus tõelise põnevusheitluse ka S-WRC klassis. Kõikide Eesti rallifännide lootused olid kõrged ning piloodid fänne alt ei vedanud. Esimese võistluspäeva tulemus oli sedavõrd võimas, et Eesti ekipaažide duo Ott Tänak – Kuldar Sikk, Karl Kruuda – Matrin Järveoja omavad peale avapäeva koguni kaksikjuhtimist.
Võistluspäeva viimasele kiiruskatsele startis ekipaaž Tänak – Sikk 11,9 sekundilise kaotusega S-WRC klassi liidrile Juho Hännisele. Soomlane eksis aga viimasel kiiruskatsel rängalt ning tulemuseks katkestamine.
„Hommikul oli oluline teha õige rehvivalik. Esimesel pehmema rehviga kõige parem polnud, teisel, kui sadas, oli see väga hea. Kolmandal oli taas pehme rehviga keeruline ja kaotasime aega. Päeva teine pool oli OK, homse taktika osas veel ei oska öelda, teeme otsused selles osas hiljem,“ sõnas Ott Tänak Ruudulipp.ee –le antud intervjuus

Südikat sõitu näidanud Karl Kruuda ja Martin Järjeojal oli küll probleeme kuumeneva käigukasti ning paari spinniga, kuid üldjuhul sujus kõik plaanipäraselt.

WRC Academy sarja üldliidrid Egon Kaur – Erik Lepikson lõpetasid ralli avapäeva klassi neljanda positsiooniga.
"Laias plaanis saab esimese päevaga rahule jääda, kiirus kasvas ja suuri apse polnud. Hommikul pidime rehvi vahetama, kuid suuri probleeme polnud," sõnas Egon Ruudulipule antud intervjuus.

Miko-Ove Niinemäe – Mait Laidvee platseeruvad peale avapäeva WRC Academy kaheteistkümnendal positsioonil.

Avapäeva kõige mustem päev oli Fordi piloodil Jari-Matti Latvalal. Soomlane võitis küll ralli avakatse, kuid peale seda läks kõik allamäge ning lisaks valele rehvivalikule streikis ka Latvala Ford Fiesta WRC mootor, mis oli vaid kolme silindriline. Õnneks sai see probleem lahenduse päeva viimases hooldusalas ning teisele võistluspäevale saab Fordi piloot startida töötava jõuallikaga.

Pilt
Sebastien Loeb – Daniel Elena näitasid avapäeval miks just nemad on Saksamaa MM-ralli kaheksakordsed võitjad
Foto: www.wrc.com / McKlein

Katsevõite 1.võistluspäeval:

3 (SS3,4,6 ) – Sebastien Loeb Pilt Citroen DS3 WRC
2 (SS2,4) – Sebastien Ogier Pilt Citroen DS3 WRC
1 (SS1) – Jari-Matti Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC


Pilt ADAC Rallye Deutschland järjestus peale SS6:

1.Sebastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC 01:18:21,4
2.Sébastien Ogier Pilt Citroën DS3 WRC 01:18:28,8 +00:07,4
3. Mikko Hirvonen Pilt Ford Fiesta RS WRC 01:19:39,8 +01:18,4
4.Dani Sordo Pilt Mini WRC 01:20:01,7 +01:40,3
5.Kris Meeke Pilt Mini WRC 01:20:19,0 +01:57,6
6. Petter Solberg Pilt Citroën DS3 WRC 01:20:21,2 +01:59,8
7.Henning Solberg Pilt Ford Fiesta RS WRC 01:21:43,5 +03:22,1
8. Kimi Räikkonen Pilt Citroën DS3 WRC 01:21:46,9 +03:25,5
9.Dennis Kuipers Pilt Ford Fiesta RS WRC 01:21:53,1 +03:31,7
10.Armindo Araujo Pilt Mini WRC 01:22:43,9 +05:07,7

13.Ott Tänak Pilt Ford Fiesta S2000 01:23:29,1 +05:46,9 (S-WRC 1.koht)
17. Karl Kruuda Pilt Skoda Fabia S2000 01:25:02,9 +06:41,5 (S-WRC 2.koht)
34. Egon Kaur Pilt Ford Fiesta R2 01:31:05,8 +12:44,4 (WRC Academy 4.koht)
49. Miko-Ove Niinemäe Pilt Ford Fiesta R2 01:34:29,9 +16:08,5 (WRC Academy 12.koht)

Pilt ADAC Rallye Deutschland teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-SS14 , kokku km 150,14 km

Laupäev 20.08

SS7 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 09:18
SS8 Bosenberg 1 14,29km 10:31
SS9 Birkenfelder Land 1 15,23km 11:29
SS10 Arena Panzerplatte 34,18km 12:07
SS11 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 16:18
SS12 Bosenberg 1 14,29km 17:31
SS13 Birkenfelder Land 1 15,23km 18:29
SS14 Arena Panzerplatte 34,18km 19:07

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2011/adac-ra ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php

Raadio:

http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: ADAC Rallye Deutschland II päev

Postitus Postitas KidrA »

uhtikas kirjutas:Elu on täis üllatusi, nii halbu kui häid. Saksa ralli esimese päeva foorumi kommentaarium oli pigem täis halbu üllatusi ja seepärast üllatangi sellega, et päeva ei alusta suurepärane Strike, vaid väike filosoofia.

Nimelt on 1983.a. Tallinna kirjastus „Valgus“ välja andnud raamatu pealkirjaga “Võõrsõnade leksikon“ ja tsiteerin sealt selgituse sõnale “foorum“:
Tsitaat: foorum (ld. forum turuplats), vanaaja linnades rahva kogunemiseks määratud väljak, linna äri- ja poliitiline keskus; kohtu asupaik, kohus; tänapäeval: esindajate kokkutulek Tsitaat läbi.

Tänapäeva kontekstis tahaks väga loota, et need „esindajad“, kes siia foorumisse on kogunenud oma teadmisi teistega jagama, mõtleksid väga oma väljaöeldava mõtte tarkuse ja mõttekuse peale. Eks?

Ja veel, et jätkuvalt oleks tunduvalt toredam päevakokkuvõtet lugeda, kui kommentaarile (nt „ott´il jube hea splitt“) oleks lisatud vihjena ka kiiruskatse number (nt ss3) . . .

Tänan Strike´i järgneva suurepärase päeva sissejuhatuse eest ja kõiki foorumlasi sõbraliku ja teineteist austava käitumise eest nüüd ja igavesti
:wink:
Õige tähelepanek, kuigi ma ise üritan ühe silma kinni pigistada kui ma foorumit vahest loen siis pean sinuga uhtikas nõustuma.

Ma ei tea kas ma olen vanaks jäänud ja siin on enamus hästi noored kasutajad või mis aga tihti on kirjapilt selline et ma tõesti mõtlen kas mõni kasutaja on 6 aastane või pole piisavalt haridust.

Ebainformatiivseid postitusi on samuti tõesti natuke liiga palju. Võiks natuke tagasi tõmmata selles osas, muidu läheb foorum täiesti käest ära.

Sõitja nimed võiks samuti olla korrektselt kirjutatud, mitte et igalühel on teatud sõitja kohta oma nimetus.

Ja lõpetuseks paluks natuke rohkem austust teiste kasutajate vastu, just lugesin 1 päeva foorumit ja tõesti, ei olnud tore. Meid pole siin palju ja kui need vähesed kes siin on hüppavad ka veel üksteisele turja siis kuhu me niimoodi jõuame?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Uhtikas-ega ja KidrA-ga täiesti nõus.
Olgem tolerantsemad ja sallivamad üksteise suhtes.
"Davaite žit trušno rebjata"
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Wrcfänn96
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 159
Liitunud: 28 Juul 2011, 17:45

Postitus Postitas Wrcfänn96 »

Loeb läks just katsel.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

Küsimus teadjamatele: Kas Kruudal pole SWRC priority't, et ta tänaku järel katsele ei stardi, kuigi oma klassi järjestuses 2. kohal?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ogier kükitab kenasti Loebi kukil ja hoiab vanameistrit pinge all
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Wrcfänn96
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 159
Liitunud: 28 Juul 2011, 17:45

Postitus Postitas Wrcfänn96 »

Petter on heas hoos täna hommikul.
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Latvalale SS7 katsevõit. Vähemalt saab täna näidata, mis aegu Fiestaga sõita saab. Arvestades seda, et kaks Seb'i ees ka täie rauaga sõidavad, on aeg päris hea.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Tänak läheb vaikselt, väga hea.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Väga kena Kruuda tuleb hetkel Nasserist kiiremini
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Kruuda tegi väga hea aja, vaid 0,9 sek Tänakust aeglasem. Nüüd on Nasser Kruudast 14,6 sekundi kaugusel
Patrick
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 156
Liitunud: 13 Okt 2008, 20:39

Postitus Postitas Patrick »

Esimese katse Latvala aeg on impressive.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Citikatel tiimikorraldused? Ogier hetkel SS8 põhjad kuid ei andnud WRR-le kommentaare.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

valmacher kirjutas:Citikatel tiimikorraldused? Ogier hetkel SS8 põhjad kuid ei andnud WRR-le kommentaare.
Citroenis võivad igasugused korraldused olla. Teine küsimus on, kas Sebastienid nendest kinni ka peavad 8)
Patrick
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 156
Liitunud: 13 Okt 2008, 20:39

Postitus Postitas Patrick »

Korralduste olemasolust sõltumatult on millegi pärast mõlemad Sebastienid/Citroenid teistest märkimisväärselt kiiremad...
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

Ott laseb 8. katsel ikka väga rahulikult. Teises splitis saab weijs jr-lt, teises splitis 5 sekiga, kuigi weijs pole swrc arvestuses, kuigi sõidab s2000 autoga.
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Ralliraadios rääkisid, et keegi oli palunud, et nad Tänakult Eesti keeles intervjuud küsiks :)
Praegu tulebki Eesti keeles :)
Edit: Ott rääkis, et tulevad rahulikult ja et pole millegi nimel pingutada.

Loodaks, et siis liiga rahulikult ei võta ja keskendumist ei kaota.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Ja lõpuks ikka traditsiooniline "kiitos":D
Aga Hänninenil jälle probleemid?
Patrick
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 156
Liitunud: 13 Okt 2008, 20:39

Postitus Postitas Patrick »

Vaatasin ka ,et esimesed kaks katset on Ott ebatavaliselt aeglaselt või rahulikult sõitnud. Kas plaan kindla peale lõpuni sõita või midagi muud ega intervjuust ei selgunud?
Vasta