sri, vene keelt ei jaga ja intekatest suurt aru ei saand, aga arvan, et tegu oli lihtsalt kinni makstud testiga, et rahabossid saaks normaalse pilliga ka vahelduseks sõita. ei usu, et siin mingiks suuremaks tehinguks läheb.
aga kängur kohapeal? vb keegi mentose meestest sponsimas teda tuleval hooajal?
ma aga lähenen asjale selliselt, et prantslaste tehasemeeskond lihtsalt teeb täna köike, et nende tiim vöidaks ja teiseks, et meeskonnas söitev piloot paneks hooaja kinni. jah, see on meeskonnas oleva teise söitja suhtes ebaaus, samas nagu praegu näha, on teine number alles suhteliselt värske veri ja tal ei tohiks tekkida uue meeskonna leidmisega probleeme.
varem vöi hiljem saab loeb vanaks ja ka citroeni vöitmatus saab ümber. seni aga hoitakse lippu üleval ja selle nimel tehakse tööd.
Loodame, et Ford ikka jätgab MM sarjas. Ning Mini ka ikka osa võtab. Siis võib tulla päris tige hooaeg järgmine aasta.
Latvala ja ogier on suht korralik lineup fordile. Mõlemad noored ja vihased mehed. Mis peamine Nad on ka väga kiired.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
iRally kirjutab, et ka varem on Ford endale noori perspektiivikaid noori palganud, sest oli ju Latvala nooremgi veel kui Tänak, kui Fordis sõitma hakkas.
Mina seda Dmacki väga maha ei teeks, arvestades et Ott oli esimest korda WRC-ga ja nende rehvidega konkurentsis. Ehk aitas ka Dmack rehv Otti rohkem kui oleks Misu aidanud. Lihtsalt mõttetera.
Olts kirjutas:iRally kirjutab, et ka varem on Ford endale noori perspektiivikaid noori palganud, sest oli ju Latvala nooremgi veel kui Tänak, kui Fordis sõitma hakkas.
Ja ei ole 4 aasta jooksul midagi saavutanud, kui 4 või 5 rallivõitu välja arvata.
Huvitav, et Petterist keegi ei räägi. Kas ta tehasetiimide jaoks liiga vana või küsib liiga palju palka.
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Ott oleks Michelin-idega kiiremini liikunud. Tuttav rehv oleks lisanud kindlsti sõidu kindlust.
Siin see point ongi, et pole võrdlusmomenti. Keegi ei oska öelda, kas pidamine on parem või kehvem (ilmselt peale Ott-i). Dmacki rehvide looja pidavat olema Phirelli tegelinski, kellel oli mingil hetkel saanud kõrini Phirellist. Seda teemat oskab muidugi paremini kommenteerida M. Murakas.
Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Ott oleks Michelin-idega kiiremini liikunud. Tuttav rehv oleks lisanud kindlsti sõidu kindlust.
Siin see point ongi, et pole võrdlusmomenti. Keegi ei oska öelda, kas pidamine on parem või kehvem (ilmselt peale Ott-i). Dmacki rehvide looja pidavat olema Phirelli tegelinski, kellel oli mingil hetkel saanud kõrini Phirellist. Seda teemat oskab muidugi paremini kommenteerida M. Murakas.
Seda pidamise asja ei oska ka Murakas päris täppselt kommenteerida, kuna tegemist oli selle rehvi esimese ralliga. Aga see on üldse oma ette teema. Mida ma mõtlesin on see, et tuttav rehviga oleks olnud kindlam sõita. Praegu oli ju kõik uus, tiim, masin ja rehv.
Minu arust on mõtetu jahuda siin selle rehvi teema üle. Targemaks me ikka ei saa. Kas oleks kindlalt poodiumil olnud või oleks kiiremini sõitnud või oleks üldse põõsas lõpetanud. Seda me enam teada ei saa Minu arust just Deemäkk rehv aitas Otti kuuendale kohale. Ja just selle pärast, et ei olnud enesekindlust masinast viimast võtta. Ning tänu sellele hoiti nats tagasi, et mitte võssa panna. Liigne eneskindlus lõpeb tedagi millega.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Minu arust on mõtetu jahuda siin selle rehvi teema üle. Targemaks me ikka ei saa. Kas oleks kindlalt poodiumil olnud või oleks kiiremini sõitnud või oleks üldse põõsas lõpetanud. Seda me enam teada ei saa Minu arust just Deemäkk rehv aitas Otti kuuendale kohale. Ja just selle pärast, et ei olnud enesekindlust masinast viimast võtta. Ning tänu sellele hoiti nats tagasi, et mitte võssa panna. Liigne eneskindlus lõpeb tedagi millega.
Piltide järgi vaadates oli Ottil ikka päris palju momente seal, aga vast lihtsalt legendi vead.
Citroen lükkas tagasi väited nagu oleks neil Nasser al-Attiyahiga diil 3nda sõitja koha peale terveks järgmiseks hooajaks, Nasser ja ta tiim aga väidavad vastupidist. Tundub siiski et diil on tehtud ja Qatarist saab Citroeni sponsor nagu seda on Abu Dhabi Fordile.
Kolin kirjutas:Minu arust on mõtetu jahuda siin selle rehvi teema üle. Targemaks me ikka ei saa. Kas oleks kindlalt poodiumil olnud või oleks kiiremini sõitnud või oleks üldse põõsas lõpetanud. Seda me enam teada ei saa Minu arust just Deemäkk rehv aitas Otti kuuendale kohale. Ja just selle pärast, et ei olnud enesekindlust masinast viimast võtta. Ning tänu sellele hoiti nats tagasi, et mitte võssa panna. Liigne eneskindlus lõpeb tedagi millega.
Tagasi ei hoinud ta ei rehvi ega miski muu pärast, kuivõrd käsk oli auto lõpuni tuua. Need kohad ja muu on meie enda unelmad, millepeale Ott ei mõelnudki sõidu käigus.