Rallye Monte-Carlo IV päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Novikovi võib kaitsta küll. Ta on alles 22aastane ning eelmine hooaeg oli tal üsna korralik. Igal juhul lõpuni jõudis rohkem kui katkestas, mu mälu järgi.
Latvala on küll enigmaatiline. Sellise ebastabiilsusega maailmameistriks ei tule, ent ta on siiski piisavat tasemel sõitja, et igal hooajal WRC etapivõite korjata. Väita, et ta peaks rallitamisest loobuma, tundub liigne. Iseasi, kas tipptasemel tehasetiim peaks riskima tema palkamisega - aga eks tänavune hooaeg anna vastuse. Ja kui midagi väga nihu läheb, on neil varust võtta Mikkelsen või keegi teine, kes siis vajadusel edutada. Aga hooaeg alles noor.
Latvala on küll enigmaatiline. Sellise ebastabiilsusega maailmameistriks ei tule, ent ta on siiski piisavat tasemel sõitja, et igal hooajal WRC etapivõite korjata. Väita, et ta peaks rallitamisest loobuma, tundub liigne. Iseasi, kas tipptasemel tehasetiim peaks riskima tema palkamisega - aga eks tänavune hooaeg anna vastuse. Ja kui midagi väga nihu läheb, on neil varust võtta Mikkelsen või keegi teine, kes siis vajadusel edutada. Aga hooaeg alles noor.
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
C'mon, mees on eelmise hooaja kokkuvõttes 3., võttis kaks võitu pluss veel mitmed poodiumid. Seega väga väärtuslik liige meeskonnas. See, et mõned matsud meelde jäävad, ei tee tast koha halba sõitjat.
Kui monte koha pealt rääkida, siis nendes tingimustes oleks võinud ju kellega iganes juhtuda - kõik sõitsid ju sisuliselt piiri peal, lootes, et seinad puutumata jääksid. OK, Loeb on mingi tulnukas, kes cruiseides ka teistest kiirem on.
Aga uus hooaeg tõotab tulla üpris põnev. Esialgu ei oleks uskunud VW nii head esitust, Fordi duo tundub, et on testidega juba esimesel päeval konkurentsis. Citroen oodatult ka väga hea. Konkurents on tihe
Kui monte koha pealt rääkida, siis nendes tingimustes oleks võinud ju kellega iganes juhtuda - kõik sõitsid ju sisuliselt piiri peal, lootes, et seinad puutumata jääksid. OK, Loeb on mingi tulnukas, kes cruiseides ka teistest kiirem on.
Aga uus hooaeg tõotab tulla üpris põnev. Esialgu ei oleks uskunud VW nii head esitust, Fordi duo tundub, et on testidega juba esimesel päeval konkurentsis. Citroen oodatult ka väga hea. Konkurents on tihe
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Korralik "huumor"Pajussaar kirjutas:kelle vend see on????? minu sõbra tutikas bemm vs latvala ja novikovi crash.... makes sense....Divine kirjutas:Ei noh, ma ei saa aru kuidas Latvalal ja Novikovil juhtub, aga teistel mitte, see on naljakas juba. Pole mõistust, pole mõtet ka sõita, mul sõbergi sõitis oma tutika bemmi sodiks nädal aega tagasi, kuna polnud mõistust, otsustas seal gaasi lisada, kus oli väga libe ja nagu me teame, siis bemmi tagavedu teeb igasuguseid "imesid". Latvala/Novikov väga teistsugusedki ju pole, hea küll, oskavad natuke rooli väänata kurvilistel teedel ja gaasi anda, aga üldmõte jääb samaks, rullnokad, kes ei oska situatsioone hinnata õigel ajal, tuleks liiklusest eemaldada, rallisõitjate puhul siis oma unistusest loobuda.
Kui ikka pole antud aju, siis pole, midagi teha ei ole.
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Selle mehe peaks küll parklasse tagasi viima, mine kasva oma bemmiga koos suureks ja siis tule rallifoorumisse. Kujutan ette, milline sa päriselus oled, käis jääradasid vaatamas, aga ei osale. Siis pärast lased parklas ralli ja oled äge meesDivine kirjutas:Selle mehe peaks küll rooli tagant ära võtma, Pmst sirge peal oskab sõita vastu seina, tule taevas appi.jaani8 kirjutas:Latvala crash. Päris mannetu.
https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.ph ... 07401&ev=0
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Huvitav miks siis kuldar kaardilugejate arvestuses punkte kirja ei saanud, pole isegi nime seal :/
http://www.wrc.com/wrc-2/results/2013/c ... o-drivers/
http://www.wrc.com/wrc-2/results/2013/c ... o-drivers/
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Tundub lihtsalt, et nimed vahetusse läinud. Kolmanda koha punktid antud Protasovi eelmisele kaardilugejale Kyrylo Nesvit`ile.ra1ner kirjutas:Huvitav miks siis kuldar kaardilugejate arvestuses punkte kirja ei saanud, pole isegi nime seal :/
http://www.wrc.com/wrc-2/results/2013/c ... o-drivers/
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Divine kirjutas:Ei noh, ma ei saa aru kuidas Latvalal ja Novikovil juhtub, aga teistel mitte, see on naljakas juba. Pole mõistust, pole mõtet ka sõita, mul sõbergi sõitis oma tutika bemmi sodiks nädal aega tagasi, kuna polnud mõistust, otsustas seal gaasi lisada, kus oli väga libe ja nagu me teame, siis bemmi tagavedu teeb igasuguseid "imesid". Latvala/Novikov väga teistsugusedki ju pole, hea küll, oskavad natuke rooli väänata kurvilistel teedel ja gaasi anda, aga üldmõte jääb samaks, rullnokad, kes ei oska situatsioone hinnata õigel ajal, tuleks liiklusest eemaldada, rallisõitjate puhul siis oma unistusest loobuda.
Kui ikka pole antud aju, siis pole, midagi teha ei ole.
Nii teemat läbustada ei ole ilus nagu ma praegu teen, aga no johhaidii, sellist postitust pole ikka ammu näinud . Tuua sõbra BMW võrdluseks ja rääkida MAAILMATASEMEL rallisõitjate kohta sellis juttu.
Põhimõtteliselt võiks ju Tänaku eelmise hooaja soorituste kohta siis sinu arvamus samasugune olla?.
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 965
- Liitunud: 02 Juun 2006, 09:26
- Asukoht: Tartu
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Onu Heino ütleks sellise postituse peale tõesti johhaidiiTrw kirjutas:Divine kirjutas:Ei noh, ma ei saa aru kuidas Latvalal ja Novikovil juhtub, aga teistel mitte, see on naljakas juba. Pole mõistust, pole mõtet ka sõita, mul sõbergi sõitis oma tutika bemmi sodiks nädal aega tagasi, kuna polnud mõistust, otsustas seal gaasi lisada, kus oli väga libe ja nagu me teame, siis bemmi tagavedu teeb igasuguseid "imesid". Latvala/Novikov väga teistsugusedki ju pole, hea küll, oskavad natuke rooli väänata kurvilistel teedel ja gaasi anda, aga üldmõte jääb samaks, rullnokad, kes ei oska situatsioone hinnata õigel ajal, tuleks liiklusest eemaldada, rallisõitjate puhul siis oma unistusest loobuda.
Kui ikka pole antud aju, siis pole, midagi teha ei ole.
Nii teemat läbustada ei ole ilus nagu ma praegu teen, aga no johhaidii, sellist postitust pole ikka ammu näinud . Tuua sõbra BMW võrdluseks ja rääkida MAAILMATASEMEL rallisõitjate kohta sellis juttu.
Põhimõtteliselt võiks ju Tänaku eelmise hooaja soorituste kohta siis sinu arvamus samasugune olla?.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Viimasel ajal on siia foorumisse tulnud ikka igasuguseid "spetsialiste" juurde. Suht masendav on lugeda selliseid postitusi. Sõbra BMWmarko1509 kirjutas:Onu Heino ütleks sellise postituse peale tõesti johhaidiiTrw kirjutas:Divine kirjutas:Ei noh, ma ei saa aru kuidas Latvalal ja Novikovil juhtub, aga teistel mitte, see on naljakas juba. Pole mõistust, pole mõtet ka sõita, mul sõbergi sõitis oma tutika bemmi sodiks nädal aega tagasi, kuna polnud mõistust, otsustas seal gaasi lisada, kus oli väga libe ja nagu me teame, siis bemmi tagavedu teeb igasuguseid "imesid". Latvala/Novikov väga teistsugusedki ju pole, hea küll, oskavad natuke rooli väänata kurvilistel teedel ja gaasi anda, aga üldmõte jääb samaks, rullnokad, kes ei oska situatsioone hinnata õigel ajal, tuleks liiklusest eemaldada, rallisõitjate puhul siis oma unistusest loobuda.
Kui ikka pole antud aju, siis pole, midagi teha ei ole.
Nii teemat läbustada ei ole ilus nagu ma praegu teen, aga no johhaidii, sellist postitust pole ikka ammu näinud . Tuua sõbra BMW võrdluseks ja rääkida MAAILMATASEMEL rallisõitjate kohta sellis juttu.
Põhimõtteliselt võiks ju Tänaku eelmise hooaja soorituste kohta siis sinu arvamus samasugune olla?.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 3
- Meeldimisi saanud: 22
- Kontakt:
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Mis sa Divine uhkustad, et su sõbral on BMW.
Aga mul on külg-korviga Jawa
Aga mul on külg-korviga Jawa
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Protosov/sikk kah pildile jäänud (3:46)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... VVLn34anSg#!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... VVLn34anSg#!
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Andke nüüd poisile (Divine) aega areneda.Millegipärast arvan,et ta on veel teismeline.Aga siin foorumis on kombeks kohe jalaga selga lajatada!Rohkem sallivust seltsimehed!!! Soovitati Mullegi siin korra Wismarit külastada. 2päeva sain olla,siis pidin soovitajale koha vabastama.)))
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Ilmselt on meil kõigil sõpru, kes mõne auto puruks on sõitnud, kuid see ei tee neid sama headeks võidusõitjateks kui eelpool nimetatud. Võiksin ka ennast Novikoviga ühele pulgale panna, kuid näed, tema sõidab MM`i aga mina rahvarallit, kuigi mina olen vähem autosid puruks ajanud
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
No maidea mis asjad teil seal ülaotsas on, ma tõin VÕRDLUSE, et kui inimene EI OSKA hinnata teeolusid, ehk siis nii Latvala, Novikov, kui ka mu sõber, siis peaks nagu hakkama mõtlema, kuhu ma sellise sõitmisega jõudnud olen.
A noh, mis siin ikka rääkida, keskmise eestlase ajud ei peagi mu mõtteid välja võtma. Kisume ikka tüli ja teeme maha üksteist. Ei oleks tee nii sinisilmsed, saaksite minust aru.
Ott on samasugune kollanokk, kuid tal oli alles esimene hooaeg WRC masinaga. Vaadake mitmes hooaeg Latvalal on ja ikka ei mingit arengut. Novikovil on hakanud natu välja juba tulema.
A noh, mis siin ikka rääkida, keskmise eestlase ajud ei peagi mu mõtteid välja võtma. Kisume ikka tüli ja teeme maha üksteist. Ei oleks tee nii sinisilmsed, saaksite minust aru.
Ott on samasugune kollanokk, kuid tal oli alles esimene hooaeg WRC masinaga. Vaadake mitmes hooaeg Latvalal on ja ikka ei mingit arengut. Novikovil on hakanud natu välja juba tulema.
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Divine, soovitan sul see teema arendus hetkel jätta.
Tipptasemel võidusõit ja tavalise autojuhi lõbuhetked ei ole kahjuks mitte mingitki moodi võrreldavad, isegi kui mõlema puhul võib olla lõpptulemus sama.
Tipptasemel võidusõit ja tavalise autojuhi lõbuhetked ei ole kahjuks mitte mingitki moodi võrreldavad, isegi kui mõlema puhul võib olla lõpptulemus sama.
"Come on, you can see more than that"
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Siin on oluline silmas pidada kahte asjaolu. Esiteks ei pannud Novikov ja Latvala kohe esimesel kiiruskatsel matsu, vaid läbisid kaks päeva puhtalt, mis olid ka väga rasketes ilmastikuoludes. Seega viga oli erandlik ja tõesti väga rasketes oludes, millega ka teised tippsõitjad hädas olid. See ei näita, et meestel põhimõtteliselt midagi olude hindamisega valesti on. Igasugustel mootorispordialadel teevad ka tipud mõnikord vigu. Piiri peal laveerides juhtub.Divine kirjutas:No maidea mis asjad teil seal ülaotsas on, ma tõin VÕRDLUSE, et kui inimene EI OSKA hinnata teeolusid, ehk siis nii Latvala, Novikov, kui ka mu sõber, siis peaks nagu hakkama mõtlema, kuhu ma sellise sõitmisega jõudnud olen.
Rallivõistluse ja sinu sõbra etteastete kõige olulisem erinevus on aga see, et ralli on võistlus ning seal on eesmärgiks võimalikult kiiresti lõpuni jõuda, seda veel võimsa ja hästiarendatud tehnika roolis, mis oma kiiruse tõttu teeb ülesande veel keerukamaks. Tänaval liiklevad rullnokad - isegi, kui nad liikluseeskirju eiravad - aga vaevalt masinast järjepidevalt 100% piiril välja võtavad (õigupoolest on nad sellest väga kaugel), isegi oma vigade hetkel.
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Kuulge vennad! Aitab! Kui siriseda tahate, siis andke privas nii, et suled lendavad Teised foorumlased ei pea teie jama lugema. Vaadake parem head kokkuvõtet, kus lõpp kisub rallikrossiks (sry, kui link kusagilt enne läbi käis): http://www.youtube.com/watch?v=tV5DB5Dv ... ture=share
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Vaadates neid olusid seal, siis oli paratamatu, et keegi lõpuks eksib. Eks see muidugi ikkagi näitab üht-teist, et eksisid justnimelt need mehed, kes sellega ka minevikus on kippunud hiilgama, aga ilmselt oli siin kindlasti oma roll ka sellel, et neil meestel oli millegi nimel pingutada - ehk ei saanud päris lonkida nagu Seb'id ees.
Aga kui võrrelda nüüd Latvalat/Novikovi näiteks Prokopiga, siis kui palju Prokop oma olematul kiirusel vaikselt kulgemisel telepilti sai (korra-paar, kui eksis)? Ehk DMACi esindajana mina paneks küll oma kleepsud parem auto külge, mis on vähemalt paar kiiruskatset võitnud. Statistiliselt võib ju olla ilus, et ralli lõpus 7. koht DMACi rehviga tuli aga kas potentsiaalne klient on valmis ka rehvi ostma, kui selle tase vähemalt näiliselt nii kehva on.
Ja Östbergi siunajatele... Mees oma esimesel Montel esines WRC masinal umbes täpselt samal tasemel nagu Tänak oma esimesel Montel (või toorelt kiiruselt isegi paremini). Tõsi - auto tunnetus muidugi võiks olla kordi parem, kuivõrd WRC kogemus palju suurem selleks hetkeks. Aga küll me teda veel palju paremini kulgemas näeme hooaja jooksul.
Aga kui võrrelda nüüd Latvalat/Novikovi näiteks Prokopiga, siis kui palju Prokop oma olematul kiirusel vaikselt kulgemisel telepilti sai (korra-paar, kui eksis)? Ehk DMACi esindajana mina paneks küll oma kleepsud parem auto külge, mis on vähemalt paar kiiruskatset võitnud. Statistiliselt võib ju olla ilus, et ralli lõpus 7. koht DMACi rehviga tuli aga kas potentsiaalne klient on valmis ka rehvi ostma, kui selle tase vähemalt näiliselt nii kehva on.
Ja Östbergi siunajatele... Mees oma esimesel Montel esines WRC masinal umbes täpselt samal tasemel nagu Tänak oma esimesel Montel (või toorelt kiiruselt isegi paremini). Tõsi - auto tunnetus muidugi võiks olla kordi parem, kuivõrd WRC kogemus palju suurem selleks hetkeks. Aga küll me teda veel palju paremini kulgemas näeme hooaja jooksul.
Re: Rallye Monte-Carlo IV päev
Kas see DMACi ja Prokopi suhe ei või olla seotud suuresti just DMACi rehvide arendusega - info kogumine WRC rallidelt, otsene võrdlus Micheliniga jne?
"Come on, you can see more than that"