Lugesin juhuslikult autode müügikuulutusi ja avastasin, et Margus Muraka Corolla verts on ikka veel müügis. Kusjuures alles, 10 päeva tagasi on see kuulutus üles pandud. Ilmselt loodab Kitsing selle kuhugi välismaale maha müüa. Samas kohas on ka Jonny Milneri Corolla verts müügis, muide mõlemad on 1998 aasta masinad ja peaagu samas hinnas. Nii umbes 3 miljonit krooni
Samas kohas oli mõni aeg tagasi müügil ka kogu LPM rallitiimi varustus. Kaks Focust, paar S1600 Citröeni ja veel midagi. Siis Tuohino ja Hulkkoneni autod.
Carlos kirjutas:Samas kohas oli mõni aeg tagasi müügil ka kogu LPM rallitiimi varustus. Kaks Focust, paar S1600 Citröeni ja veel midagi. Siis Tuohino ja Hulkkoneni autod.
Mulle jäi BMW M3 silma:)
unistus.....sellega Eestis sõita!
Ei viitsinud uut teemat teha. Murakas, Laur ja Mälson käisid va IRSI sarja sõitmas, leidsin sellest kogemata mingeid pilte. Väga ilusa disainiga see Mälsoni Corolla seal, minu arvates: http://www.wistiti.fr/Albums/ALbPro.asp ... first=true
Kuidas see jääraja sõitmine käib? Kas kaardilugeja on ka või ei ole? Sõidetakse ühte ringi mitu korda ja palju autosi korraga rajal või ühe kaupa? Pole uurinud ega kuulnud sellest teab mis palju!
Piltidelt vaatasin, et kaardilugeja kõrval!? Keegi räägiks mõne lausega ...
Stardis on päris mitu autot, 8-12. Kõrval peab inimene istuma, aga kaarti ta ei loe. Lisaks on veel sõitja vahetused. Et näiteks üks sõit kestab 20 minutit, aga üks juht üle 10 minuti sõita ei tohi vms. Otsin infot juurde.
kõige pealt on ajasõidud kus vöistlejad on jagatud 2te gruppi iga grupi teatud arv sõitjaid saab poolfinaali seal kiiremad omakorda finaali kõik sõidud toimuvad rallikrossi systeemis.sõitjate vahetus kestab vict 5 minti ja kui sa saad enne seda aega valmis ei tohi sa boksist veel lahkuda pead ootama kuni kell kukub.Yhesõnaga päris huvitav võistlus ja varsti peaks MotorsTVst ka itaalia etappi näitama kus meie meestel läx hästi loodan et saite mu raskest mõttekäigust aru