Lärri
Diagnoos: rallisõltlane

Re: WRC hooaeg 2019

Postitus Postitas Lärri »

Kolin kirjutas:RallyingUK
‏@RallyingUK
2h2 hours ago
@autohebdo are reporting today that Sébastien Ogier will return to Citroën in 2019. They also claim he's already tested the C3 WRC in the south of France
Kõige olulisem osa minu enam kui kuu aja tagusest ennustusest tundub tõeks minevat. Näis kuidas ülejäänud klotsid nüüd paika kukuvad.
Vahula

Postitus Postitas Vahula »

-huviline2- kirjutas:Kust see Škoda WRC peaks nelja kuuga välja arenema?
Ei pea ju Montes rajal olema. Võib ka aasta lõpus mõne sõidu teha ja 2020 täis hooaaja sõita.
Aga eks see üks lause annab palju võimalusi erinevalt tõlgendada.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas Mati »

TOYOTA picks Takamoto Katsuta - 勝田 貴元 for WRC Future, read more @ https://goo.gl/DfvUBx

#WRC #WRC2 Anonimo TOYOTA GAZOO Racing WRC #Toyota

https://www.facebook.com/WorldRally/vid ... 942204905/
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

Postitus Postitas -huviline2- »

No uut Fabiat ei ole oodata, alles tuli FL, seega järgmine aasta pigem ei.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mati kirjutas:TOYOTA picks Takamoto Katsuta - 勝田 貴元 for WRC Future, read more @ https://goo.gl/DfvUBx

#WRC #WRC2 Anonimo TOYOTA GAZOO Racing WRC #Toyota

https://www.facebook.com/WorldRally/vid ... 942204905/
Ma arvan, et Katsuta on mõnel rallil neljanda autoga rajal
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

See on mitte-ametlikult välja käidud jah.
Vahula

https://as.com/motor/2018/09/28/mas_mot ... 94091.html
Järjekordne Prantsuse väljaanne väidab et Ogier on Citoenis järgmised kolm aastat.
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas StP »

Vahula kirjutas:https://as.com/motor/2018/09/28/mas_mot ... 94091.html
Järjekordne Prantsuse väljaanne väidab et Ogier on Citoenis järgmised kolm aastat.
https://www.wrc.com/en/wrc/news/septemb ... 2-12-.html
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Has thanked: 5
Meeldimisi saanud: 12

Postitus Postitas CTR »

Ongi siis paigas, Ogier Citroenis. Üks põhjustest oli see, et tahab tulla 3. erineva tootjaga MM
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

Jutuks ilus, ilmselt ikka põhjuseks onud Ameerikas, keda ralli eriti ei koti ja ei viitsi oma pead ja rahakotti ülemäära vaevata.
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas MadMax »

Eks sellises seisus tuleb otsida igasuguseid motivaatoreid. Kui tõene see on, see on omaette teema :D Nüüd kui Ogier paigas, siis mis on järgmised doomino klotsid mis kukuvad?

Citroen Ogier, Lappi?, Breen?
Ford: Meeke?, Evans?, Suninen
Toyota: Tänak, Latvala, Tidemand?
Hyundai: Neuville, Mikkelsen, Sordo?, Paddon?
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

https://www.autosport.com/wrc/news/1390 ... ogier-exit

See on muidugi nüüd D. Evans, aga ta pakub, et Sordo ja Paddon jätkavad jagamist...mis pole küll võimatu, aga on siiski keeruline uskuda, kuna Sordo tahaks rohkem sõita ja Paddon tahab maailmameistriks saada, pooliku hooajaga seda ei saavuta.
Vahula

https://twitter.com/hartusvuoriwrc/stat ... 90816?s=21
Nii nagu ma natuke aega tagasi arvasin ja jutud liikusid. Tahab karjääri lõpetada rahvusmeeskonnad ja tulla kolme erineva tiimiga maailmameistriks. Eks näeb mis saama hakkab ja kui heaks auto saadakse.
Viimati muutis Vahula, 28 Sept 2018, 14:53, muudetud 1 kord kokku.
Dubber

Postitus Postitas Dubber »

Kristjan Jaak Kangur Postimehest arvab nii: Tänavu on ta (Ogier) kolm etappi enne hooaja lõppu tabelis teisel kohal, jäädes Thierry Neuville'ist maha 13 punktiga, kuid edestades omakorda 10 punktiga Ott Tänakut.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Vahula

MadMax kirjutas: Citroen Ogier, Lappi?, Breen?
Ford: Meeke?, Evans?, Suninen
Toyota: Tänak, Latvala, Tidemand?
Hyundai: Neuville, Mikkelsen, Sordo?, Paddon?
Kuskilt on ka jutt läbi käinud et Sordo Citroeni. Kui nii võtta poleks kindlasti halb plaan kuna mees suht stabiilne punkti tooja meeskonnale.
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas MadMax »

Vahula kirjutas: Kuskilt on ka jutt läbi käinud et Sordo Citroeni. Kui nii võtta poleks kindlasti halb plaan kuna mees suht stabiilne punkti tooja meeskonnale.
Kusjuures nõus isegi ja ma arvan, et ta saab Hyundai fakti ette panna, kas terve hooaeg või läheb ära Citroeni. Eks ta saab ka aru, et kaua enam ei sõida ja kui teha, siis juba täis hooajad.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

Kui Citroen kolme autoga osaleb, siis küll, aga reaalselt vajab ta meeskonnakaaslast, kes vajadusel põhikonkurentidel elu keeruliseks teeks.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas Mati »

M-Spordi pressiteade

SEB AND JULIEN, THANK YOU!

Following the news that Sébastien Ogier and Julien Ingrassia will be moving to pastures new in 2019, the whole of M-Sport would like to thank them for the two years they dedicated to our small but passionate team – and look back with pride on all that we achieved together.

When Sébastien and Julien joined the team in 2017, they made history and helped M-Sport secure the Triple Crown with the FIA World Rally Championships for Drivers, Co-drivers and Manufacturers. It was an achievement the whole team will remember for a long time to come.

Having secured victories in Monte-Carlo, Mexico and Corsica this year, Sébastien and Julien are also in with a strong chance of defending their titles and the entire team will continue to work their hardest to ensure this successful partnership comes to a close on another high.

Team Principal, Malcolm Wilson OBE, said:

“I would like to thank Sébastien and Julien for everything they have done for the team over the past two years. Their professionalism, attention to detail, determination and outright speed is something to be admired and we’re all very sorry to see them go.

“I am immensely proud of everything we achieved together, and their time with the team is something that I think everyone will remember for a long time to come.

“We wish them well with the next and final chapter of their careers, but there are still three events left to contest this year and the whole team will continue to give one hundred and ten percent in the defence of our championship titles."

Global Director of Ford Performance Motorsport, Mark Rushbrook, said:

“All of us at Ford are sad to see Sébastien and Julien leave the M-Sport Ford World Rally Team at the end of the 2018 WRC season, but I would like to thank them personally for the great work they have done for us over the last two seasons with the team and to wish them both all the very best for the future.

“We know we have a really strong package with the Ford Fiesta World Rally Car and all our efforts are focussed on the remaining three rallies as we try to replicate the success of 2017. We will work with our long term rally partners M-Sport on the 2019 driver line up and I am confident we will have a really strong package to continue to deliver the success that we aim for in all the motorsports activities we have around the world.”

Sébastien Ogier said:

“When we decided to join M-Sport two years ago, many considered it a risk. I considered it a challenge, and together we achieved something extraordinary. Malcolm and his team have such a passion for rallying, and I would like to thank each and every one of them for what has been an incredible two years together.

“It’s now time for another new challenge, but first we will focus on bringing this special partnership to a close in the best possible way. The championship is still extremely close and we’ll keep fighting to keep our chances alive and keep pushing until the very end.”

Julien Ingrassia said:

"When we joined M-Sport I discovered a team who were incredibly passionate and motivated. In the eyes of each member of this ‘big family’ was burning an absolute will for victory. And during almost two years I never heard any complaints or any anger, despite the huge amount of work and energy that everyone spent both day and night. And we did it – we won the championships together, whilst up against some of the biggest manufacturers!

“So, in this moment, when our paths are soon to split, I wish to pay the warmest tribute to Malcom and his whole team. Thank you for the trust you put in us, thank you for the perfect conditions of work you offered us during those two seasons. It has been a fantastic adventure.”

http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/f ... -thank-you

Nüüd jääb oodata Citroeni "Welcom Seb" teadet.
Vahula

-huviline2- kirjutas:Kui Citroen kolme autoga osaleb, siis küll, aga reaalselt vajab ta meeskonnakaaslast, kes vajadusel põhikonkurentidel elu keeruliseks teeks.
Oleneb mis eesmärk. Meeskonna tiitli jaoks (mis kindlasti Citroenile tähtsam kui Ogieri tiitel) on ju stabiilne punktitooja kasulik.

Muidugi võib vabalt ka Ogier mingeid nõudmisi esitada. Neid kokkuleppeid ei tea kunagi.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas snakeplissken »

See tuli nüüd küll kähku, ise lootsin uudiseid enne katalooniat :D

Ilmselt kiiremas korras hakkavad nüüd järgmised tükid paika loksuma.
Vasta