4.10 pidavat ju avalikustama.Ruutu kirjutas:Uus Meremaa ralli FB leht kirjutab, et FIA avalikustab täna lõpuks 2020. asta kalendri. Jääme ootama.
Või siis täna avalikustavad ja 4.10 kinnitavad?
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
4.10 pidavat ju avalikustama.Ruutu kirjutas:Uus Meremaa ralli FB leht kirjutab, et FIA avalikustab täna lõpuks 2020. asta kalendri. Jääme ootama.
Ehk siis Tänak sõidab viimasel kahel etapil meelega kraavi, et 4 miljonit rohkem teenida?MadMax kirjutas:Võib olla on mingi selline teema hoopis, et laual on 2 Toyota lepingut. Üks siis, kui ta saab MM tiitli ning teine siis, kui ta ei saa ning ei saa läbi Toyota hädade. Kui ei saa Toyota süül tiitlit, siis on garanteeritud 10m €, mis oleks nende negatiivsete tunnete "tasuks" ja kui saab MM tiitli, siis on 6-7m € + siis ülejäänud tuleks võitude näol boonustena
Päris nii ma ei mõelnud.ElvisP kirjutas:Ehk siis Tänak sõidab viimasel kahel etapil meelega kraavi, et 4 miljonit rohkem teenida?
See asi on natuke ikka teisiti lahendatud. Kui temast mitte olenevatel põhjustel ehk autolagunemine siis saab boonus raha selle koha eest, mis tal katkestamise hetkel oli. Boonust ei saa mehaanikud.MadMax kirjutas:Päris nii ma ei mõelnud.ElvisP kirjutas:Ehk siis Tänak sõidab viimasel kahel etapil meelega kraavi, et 4 miljonit rohkem teenida?
Idee oli selline, et nagu teada, siis suure osa paljude sõitjate palgast moodustavad boonused (olgu need siis võidud ja katsevõidud). Oletame, et Toyota peab vastu ja Tänak saab tiitli, siis suureneb põhipalk aga boonused jäävad samaks. Olekski näiteks 6milli + boonused. Aga kui Toyota laguneb, siis Tänak ütleb, et tavai kutid, kui tahate, et ma teie juures sõidaks, siis tahan kõike raha! 10 milli arvele! Tänak ei saa boonuseid välja teenida, kui Toyota vastu ei pea.
Kalle Toyosse siis?Mistral kirjutas:https://www.rallit.fi/kalle-rovanperan- ... -sarjasta/
ŠKODA laseb ka jalga, tipus nagu VOLKSWAGENILE kohane.
Autosport.com-i sõnul on Kallega leping tehtud.Lithium kirjutas:Kalle Toyosse siis?Mistral kirjutas:https://www.rallit.fi/kalle-rovanperan- ... -sarjasta/
ŠKODA laseb ka jalga, tipus nagu VOLKSWAGENILE kohane.
Miks peaks Ott karjääri lõpetama? Oled aastaid vaeva näinud, lugematul hulgal raha kulunud ning võimalusi saanud ja nüüd, kui oled maailma tipus ning järgmiste aastatega on võimalik tulevik majanduslikult kindlustada.. ütleks mees ei? Oeh..pelmeen10 kirjutas:agaa, kas kalle peaks terve hooaja olema wrc masina roolis? ja kui kindel ollakse selles, et tänak karjääri ei lõpeta?