Saksamaa ralli 2004 I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

albertz kirjutas:välimaäki 03 focus ka eriti kiire kahjux pole
Ega võõra autoga, esimest korda pealegi veel, kohe virutama ei hakka. Pealegi, ei ole ta teab mis suur asfaldi spets. Ma arvan, et kui ta lõpuni tuleb, siis tasub talt lõpupoole paremaid aegu oodata. Ma panustaksin, et Baumholderis hakkavad kiiremaid aegu sõitma kõvemad kruusasõitjad, a la Markko, Troll. Samuti tasub seal nn uutelt ja noortelt midagi loota, nagu Hirvonenilt ning Välimäkilt.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

rasmusv kirjutas:MARCUS GRONHOLM
Peugeot
RETIRED - Came off the road, got back on but reported that he was stopping again as car was undriveable. Had to retire as he lost a wheel
tundub, et Erkil oli õigus. Kolme rattaga kaugele ei jõua :wink:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Solberg rajal
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

kajakas1 kirjutas:
rallikala kirjutas:Parem Citroenis kui Peugeotis
Vastupidi :D Uus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

rasmusv kirjutas:
kajakas1 kirjutas:
rallikala kirjutas:Parem Citroenis kui Peugeotis
Vastupidi :D Uus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.
Ei ütleks et Markko asfladil niiväga aeglane oleks. Eelmine aasta sai ju aksk poodiumikohta ja see aasta Montes teine. :)
gaas on endiselt laiffi
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

kremer oma ma ei tea mis aasta toyota corollaga isegi loixust kiirem
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Markkolt esimene split suht normaalne
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Paistab et katsetel on ikka väga erinevad tingimused. Praegu paneb Märtin suht normilt, paar sekki on siiski maas Loebist. :(
gaas on endiselt laiffi
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

Markko algus pole ka teisel katsel teab mis hea aga vähemalt rajal ja vast nii hullusti enam ei kaota
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

No eelmisel aastal oli Markko suure kiiruse peamiseks põhjuseks Focus, mis oli tol ajal teistest kõvasti üle. Praegu on Focus üks aeglasemaid, ning siit kajastub ka tema edukus.
Teisel katsel on kaotus küll väiksem kui esimeses, aga asi läheb ikka pigem kehvemas kui paremas suunas. AGA, hommik on veel noor, rääkimata päevast ega rallist, nii et elame-näeme.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

rasmusv kirjutas:No eelmisel aastal oli Markko suure kiiruse peamiseks põhjuseks Focus, mis oli tol ajal teistest kõvasti üle. Praegu on Focus üks aeglasemaid, ning siit kajastub ka tema edukus.
Teisel katsel on kaotus küll väiksem kui esimeses, aga asi läheb ikka pigem kehvemas kui paremas suunas. AGA, hommik on veel noor, rääkimata päevast ega rallist, nii et elame-näeme.
Selleaastane Focus on jah suht bulls... välja tulnd. Tundub suht omane Fordile et kui edu sees siis jäädakse arengus seisma. Nagu ka 2001 kus tiitlist napilt ilma jäädi... Tekib küsimus millega tegeleb Loriaux???
gaas on endiselt laiffi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

rasmusv kirjutas:
kajakas1 kirjutas:
rallikala kirjutas:Parem Citroenis kui Peugeotis
Vastupidi :D Uus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.
Minu meelest see rohkem rallimaailma müüt, mis võis kehtida paar aastat tagasi. Vaata Loebi võite: Türgi, Küpros, Rootsi, ka Austraalia. Seal pole midagi asfalidega tegemist. Soome on lihtsalt natuke teistsugune ralli.

Markko pole asfaldil kuidagi aeglane, vaata kasvõi eelmise Saksa katsevõite. Samuti on Grönholm mitu korda napilt asfaldi võidust ilma jäänud. Loeb on tsipake kiirem, ok, a see suht marginaalne.
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

no oma 30 sekki tuleb siit vabalt ära
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

Seal on vihma sadama hakanud
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Loriauxi ei ole mõtet süüdistada. Ehitas ta ju läbi aegade kiireima rallika, mille ainuke puudus oli töökindlus. Arvestades Fordi praegust eelarvet, eriti kui seda võrrelda Peugeoti või Citroeniga, siis on hea et me üldse sõidame. Tuleb meelde tuntud valem: võimsus, töökindlus, odavus. Vali neist kaks. Ja nii lihtne see ongi.

Ja Markko muudkui jääb maha.... :(
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

rasmusv kirjutas:Loriauxi ei ole mõtet süüdistada. Ehitas ta ju läbi aegade kiireima rallika, mille ainuke puudus oli töökindlus. Arvestades Fordi praegust eelarvet, eriti kui seda võrrelda Peugeoti või Citroeniga, siis on hea et me üldse sõidame. Tuleb meelde tuntud valem: võimsus, töökindlus, odavus. Vali neist kaks. Ja nii lihtne see ongi.

Ja Markko muudkui jääb maha.... :(
Alles oli ju uudis et Subarul pole enam testide jaoks raha. Ometi on ta tänase päeva (arvatavalt, kuna teisi pirelli meeskondi pole...) kiireim auto. (Seda siis kahjuks vaid Petteri käes...)
gaas on endiselt laiffi
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

Markko kaotab loebile juba üle minuti
rallikala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 699
Liitunud: 03 Nov 2003, 17:22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rallikala »

aga ega Solberg ka nüüd marulist tempot ei arenda.Kuigi Solberg ise arvas et võidab ära kuna autot on natuke edasi arendatud
mida veel....
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Ma julgeks väita, et Loebi võidud kruusal on tulnud pigem seetõttu, et ta on stabiilselt sõitnud ja teised mehed on eest ära pudenenud, kui et ta neid niiväga valdaks. Mitte et ta sõita ei oska, aga vaadakem tõele näkku: kiireim mees on Bosse Peugeotiga. Ainult et ta on natukene liiga kiire ja pingutab üle, samuti ei ole auto eriti töökindel. Peale niipaljusid äpardusi ja jamasid on tal raske närvikava koos hoida ja nii need vead tulevadki.
Aga see on ralli, ja sellise sõidustiiliga nagu Rovanperä (kas kõik või mitte midagi) ei jõua kahjuks eriti kaugele.
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Duval tuleb täitsa tublilt
Vasta