WRC4

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
jussis
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 196
Liitunud: 15 Dets 2003, 09:57

Postitus Postitas jussis »

[quote="Strike"][quote="Carlos"]Sama küsimus ka Super 1600 ja N-i evode kohta. Kuna evosid saab lahti ainult ühest kohast, siis tundub, et nede jaoks eraldi neid avada ei saa. Samas S1600 ja N-i menüüs ei näite, et evod oleksid avatud... :?[/quote]
Mul tekkis sama küsimus. Üritan Mixa käest seda uurida õhtul. Eile oli mul nii, et sõitsime Sparcoga hooaega ja mul olid enne ostetud evod lahti a seal neid ei näidanud. Väga kahtlane. Vb see on see teema, et enne kõik autod lahti ostma ja siis saad alles evod, et need kõigil ka toimiks.[/quote]

mullgi sama jama ostsin evod aga ei näita s.....gi ja juhitavus on ikka kehvapoolne......

oskab keegi komenteerida?
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Aga mängus on ikka ämbreid ka, sõidan siin rootsi rallit ja enne katse starti kui mehaanikud auto ümber askeldavad, siis üks teeb rahumeeli slickile sisselõikeid juurde:D ei tea kas tahab slickiga rootsis rajale saata:D
erry
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 339
Liitunud: 28 Juul 2004, 18:38
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas erry »

Lugesin selle pika romaani läbi mis te siin kirjutate ja paluks ka mõnd kommi škoda kohta.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

erry kirjutas:Lugesin selle pika romaani läbi mis te siin kirjutate ja paluks ka mõnd kommi škoda kohta.
Pole veel Skodaga sõitnud, kuid rallisi vaadatud on ta päris hea sest Skoda mehed punktidel üsna tihti. Täna proovin ära siis homme kirjutan midagi Skoda kohta.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

Sai siis ka eile proovitud. Igati heal tasemel mäng, kui sellest, kuidas sellel legendi järgi võimalik kiiresti sõita on, sellest ma küll 3 tunniga veel aru ei saanud. Vana paneb ikka kõva kala seal kõrval...

Mis Škodasse puutub, siis täitsa hea tundus olevat...
Äkki hakkan millagi ka kiiresti sõitma :p
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Proovisin siis eile Skoda ka ära ja Saksamaa katsel liikus see küll päris hästi nii, et pole probleemi Skodaga. Nüüd siis kõik autod proovitud ja kõige parema juhitavusega tundus Citroen.
Samuti avastasin enda jaoks eile sellise asja nagu Pro Driver Challence
alustasin siis s1600 Renaultiga ja läbisin nii kruusa, kui asfaldi testi ja sain tehasemeeskonna kutse tulla testima nende autot ja osaleda mõnel rallil. Täna siis kihutan seal edasi päris huvitav karjääri värk tehtud.
Samuti jätkasin eile ka WRC hooaega Fordiga ja võitsin Soome ja Saksamaa rallid. Saksamaa teed on vinged. Tuttavaid katseid on ka seal ja tuttavad lõigud, kuid tee pinnas muutunud (rohkem betooni ja kive) ja loomulikult ei puudu ja hinkelsteinid. Vihmaga oli päris huvitav seal betoonil sõita. :wink:
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Strike kirjutas:Proovisin siis eile Skoda ka ära ja Saksamaa katsel liikus see küll päris hästi nii, et pole probleemi Skodaga. Nüüd siis kõik autod proovitud ja kõige parema juhitavusega tundus Citroen.
Samuti avastasin enda jaoks eile sellise asja nagu Pro Driver Challence
alustasin siis s1600 Renaultiga ja läbisin nii kruusa, kui asfaldi testi ja sain tehasemeeskonna kutse tulla testima nende autot ja osaleda mõnel rallil. Täna siis kihutan seal edasi päris huvitav karjääri värk tehtud.
Samuti jätkasin eile ka WRC hooaega Fordiga ja võitsin Soome ja Saksamaa rallid. Saksamaa teed on vinged. Tuttavaid katseid on ka seal ja tuttavad lõigud, kuid tee pinnas muutunud (rohkem betooni ja kive) ja loomulikult ei puudu ja hinkelsteinid. Vihmaga oli päris huvitav seal betoonil sõita. :wink:
Mul õnnestus vihmaga sinna suurel kiirusel päris kenasti end hinkelsteini otsa sättida :D

Pro Driver Challenge on ka äge, ise olen jõudnud WRC autoga rootsi ralli läbi sõita seal. Aga see N rühma testid on päris rasked ja N rühma auto on kuidagi palju kehvem juhtida kui S1600 auto. Kipub jube alajuhitav olema. Peab tõsiselt vasaku jala pidurdamist kasutama et kuidagi järskudes eriti järskudes asfaldikurvides autot ülejuhitavaks muuta.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

tommi kirjutas:Mul õnnestus vihmaga sinna suurel kiirusel päris kenasti end hinkelsteini otsa sättida :D

Pro Driver Challenge on ka äge, ise olen jõudnud WRC autoga rootsi ralli läbi sõita seal. Aga see N rühma testid on päris rasked ja N rühma auto on kuidagi palju kehvem juhtida kui S1600 auto. Kipub jube alajuhitav olema. Peab tõsiselt vasaku jala pidurdamist kasutama et kuidagi järskudes eriti järskudes asfaldikurvides autot ülejuhitavaks muuta.
Hinkelsteinid jah ikka sama ohtlikud nagu nad senistes WRC mängudes on olnud. Vihmaga on kruusal ikka väga libe. Näiteks Ouninpohja vihmaga katsel on päris tgeemist, kui hooga kurvi lähed, et kraavi ei kisuks. :)

Pro Drives ürtian täna siis jätkata karjääri ja JWRC hooajaga alustada. Hetkel kutsuti testime meeskonna autot seeda ma nö. kolmandas faasis alles. N rühmaga pole veel proovinud sõita.
Otsin küll endale kõik JWRC ja N rühma autod lahti nö, kuid N-iga pole sõita aega olnud. Siin oli see EVO de küsimus ka üleval. WRC evod on mul nüüd täitsa olemas ja pole enam ära kadunud ja minu teada JWRC ja PWRC autodel nö. polegi evosi. See seal graafika teema ma arvan, et ei hakan põhja muutma sellepärast, et WRC del need on.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Nii olen nüüd ka wrc4 sõitnud. Päris lahe on, graafika on ikka palju parem aga see kaardilugeja värk on küll vähe imelik, paneb ikka mõnikord kõvasti puusse. Olen meistrikates Saksamaani sõitnud ja juhin praegu üldkokkuvõttes. Õnnestus võita Rootsi, Küpros (vaieldamatu lemmik igas wrc mängus ja nii ka wrc4), Soome, Kreeka. Mehhiko oli paras kirves aga eks see on harjutamise asi. Ja ajad on ka päris kõvad ette antud ja experdiga on asi vast veel raskem. Ühesõnaga päris kõva mäng. Olen ka seda prochallenge teinud ja on tõesti päris huvitav. Ja märkus ka eelmiste kirjade kohta- sõita märja ilmaga kruusal on tõesti kuidagi liiga libe, mis isegi sutsu häirib. Olgu olge siis kõik tublid ja ootan inffi meistrivõistluste kohta, et kuidas neeed toimuma hakkavad. Everybody be cool
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Ise olen hetkel nö. pro tasemega võitnud: Monte, Rootsi, Küpros, Türgi, Soome, Saksamaa. Täna siis saab Jaapani teid proovida. Wales igaljuhul tundus üsna keeruline, kui korra proovisin.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Mängisin siis eile Pro Driverit edasi. s1600ga anti võimalus Soome rallil mille ma võitsin ülekaalukalt Citroen C2ga. Seejärel pidin võitma 4 ralli viimase katse ja enne igat katset parandama auto vastavalt sellel mida arvasin, et võiks parandada. Siis sain sõita Protoniga mõned katsed aja peale ja siis lõpuks Wales Super Special aja peale, et kes edasi pääseb. Sealt edasi sain sõita Focus WRCga väga uduses Montes. Selle uduga harjus u. 1 katsega ja lõpuks võitsin teist kohta kahe minutiga. Siis sain testida Citroen Extreme cari ja seda seadistada vastavalt enda nägemisele ja siis sõita aja peale Walesi ralli SS1.
Täna jätkan selliselt levelilt nagu 4 kruusarallil pean Skoda Fabia WRCga tulema 5 hulka, et tuua häid tootjapunkte. Halb on see, et ei saa salvestada seal vahepeal, sest Mehhikos tulin eile kolmandaks kuid täna pean siis uuesti proovima. Igaljuhul päris huvitav on see ja pingeline.

Super 1600 autod on päris vinged mulle kohe meeldib nendega sõita ainult, et 150km/h on piiraja. :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
jussis
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 196
Liitunud: 15 Dets 2003, 09:57

Postitus Postitas jussis »

küsimus, et kuidas ma näen, et evod on olemas, sest ostsin need kõik aga seda ei näe kusagilt , näitab ainult ikka seal evode koha peal halli 1 2 3me.
Saab keegi aidata?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

jussis kirjutas:küsimus, et kuidas ma näen, et evod on olemas, sest ostsin need kõik aga seda ei näe kusagilt , näitab ainult ikka seal evode koha peal halli 1 2 3me.
Saab keegi aidata?
Vaata uuesti optionsite alt üle kas nad on ika aktiivsed nö. linnukesed taga. Kui on aktiivsed siis lähed menüüs auto peale mida valida tahad ja siis seal on valikus evolutions vms. Juhul, kui see on nö. aktiivne aken siis need peal, kui ei saa seal klikkida siis pole.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Strike sai uue lühendi teada? nö. = niiöelda? Ei midagi pole viltu, vaatan et saa üsna tihti kasutad ja tihti ka seal kus ei peaks. :)
gaas on endiselt laiffi
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Erki kirjutas:Strike sai uue lühendi teada? nö. = niiöelda? Ei midagi pole viltu, vaatan et saa üsna tihti kasutad ja tihti ka seal kus ei peaks. :)
tegelt peaks nn hoopis olema, ehk nii(nõnda)nimetatud
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Erki kirjutas:Strike sai uue lühendi teada? nö. = niiöelda? Ei midagi pole viltu, vaatan et saa üsna tihti kasutad ja tihti ka seal kus ei peaks. :)
Eesti keele tundi võid pidada kuskil mujal, kui huvi on. Siin foorumis võib kirjutada igaüks nii nagu tahab :!:
Kui teema kohast pole midagi tähtsat öelda siis niisama poste pole ka mõtet koguda!
Räägiks ikkagi siin teema all WRC4 mitte kuidas keegi kirjutab. Seda jälgides ei talu me eriti keegi suuremat kriitikat.
Viimati muutis Strike, 04 Nov 2004, 22:10, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ma ei kogu poste. Ma seisan Eesti keele tuleviku eest. :!: ;) Ma leian et inimeste harimine on piisavalt tähtis tegevus.
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Erki kirjutas:Ma ei kogu poste. Ma seisan Eesti keele tuleviku eest. :!: ;) Ma leian et inimeste harimine on piisavalt tähtis tegevus.
Soovitan seljuhul teha uue teema kuhugi teema alla Erki ÕPETAB EESTI KEELT vms.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Tegelt, see praegune "nö. teema" polegi Eesti keele õpetamiseks vaid rohkem selguse saamiseks. Minumeelest on mõnes kohas see suht ebavajalik aga nohjah. :)
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Eile sõitsin siis hooaja järgmise ralli ära milleks oli Jaapan. Esimesed kaks katset läks nö. harjumiseks, kuid lõpuks võitsin ralli üsna kindlalt. Samuti jõudsin ka järgmise ralli Wales Rally GB 3 esimest katset ära sõita. Need teed on tehtud keerulised ja eriti libedad, kui vihma sajab ja lombid igas kurvis mida seest lõikad. Väga vingelt tehtud igaljuhul.
Küsimus kõigile kes juba WRC4 mängind kas teile tundub ka, et igal rallil peaaegu 2 esimest katset on nö. tehtud rasked ja kui need enamvähem läbid siis pärast suudad juba selle ralli võita. Või on see hoopis see, et esimesed kaks katset harjud ja siis juba julged rohkem riskida? Mulle vähemalt tundub nii. :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Vasta