Jaan Mölder Ladaga Saksamaale
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Jaan Mölder Ladaga Saksamaale
Eesti on andnud rallimaailmale Markko Märtini ja Urmo Aava, uue tulijana üritab rahvusvahelisele areenile murda 17aastane Jaan Mölder. Juba täna lendab ta Saksamaale testima Venemaa autotootja Lada Super 1600 rallimasinat.
http://sloleht.ee/index.aspx?r=3&d=05.04.05&id=172280
http://sloleht.ee/index.aspx?r=3&d=05.04.05&id=172280
Kellest üldse jutt käib?Rasmus kirjutas:Tore, see on küll meeldiv uudis. Väljas on vaja sõitmas käia, eriti asfaldil.
Aga kas see tegelikult nii hea ongi?
Eelmine aasta keegi katsetas ja käis mööda Euroopat, sõitis ühega ja teisega, vahetas lugejat ja lõppkokkuvõttes ei olnud midagi ette näidata.
Igatahes loodame parimat!
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jaan Mölder junior tegi Lada Super 1600 autoga esimese testisõidu 5. aprillil Saksamaal Bitburgi lähedal. Ligi 70 kilomeetril võistlusautot proovinud 17-aastane piloot jäi testiga väga rahule. "See läks üle ootuste hästi," sõnas piloot.
"MTEC-i meeskond on väga tasemel ja kõik käis väga professionaalselt," ütles Jaan Mölder junior. Testid esirattaveolise Super 1600 ralliautoga kulgesid tema sõnul üle ootuste hästi.
"Tegemist on kiire autoga, mis püsib väga hästi teel. Juhitavus on samuti väga hea. Kuigi seal pole peale kere Vene tehnikast mitte midagi alles, annab see Lada nimele hoopis uue tähenduse," rääkis esimese eestlasena MTEC-i Lada 2112 KitCari proovinud Mölder junior.
"Auto oli asfaldiseadistusega ja tõeliselt hästi juhitav. Seda ei anna kuidagi võrrelda eelnevate esiveoliste autodega, millega sõitnud olen. Näiteks tagumine osa ei läinud libisema nagu teistel. See on ikka täiesti omaette klassi auto," kiitis Mölder junior hiljuti AvtoVazi ja MTEC-i ühistööna valminud sõiduriista.
Testi eesmärk oli Jaan Mölder juniori sõnul Lada S1600 ralliautot võimalikult palju tundma õppida. "Pidasin oluliseks, et saaks autoga võimalikult hea tunde kätte, kuna käigukast ja asfaldiseadistus vajasid veidi harjumist. Samuti vajas õppimist vasaku jalaga pidurdamine, mis on selle auto puhul väga tähtis."
Lisaks auto tundmaõppimisele andis piloot näpunäiteid meeskonnale, mida tasub auto seadistustes muuta. "See oli vajalik, et auto minule ja mu sõidustiilile veidi rohkem sobiks. Lõpuks sain autoga väga hea tunde ja ootan huviga järgmise nädala rallit," sõnas Mölder junior.
Noore autosportlase enda sõnul selgub koostöö jätkumine MTEC-i meeskonnaga pärast Vogelsbergi rallit. "Esialgu sõidame ühe ralli ja vaatame, kuidas seal läheb. Siis konsulteerime MTEC-iga ja arutame jätkamisvõimalusi. Praegu on positiivne see, et testitulemustega jäid nad väga rahule."
http://www.jrracing.ee/
"MTEC-i meeskond on väga tasemel ja kõik käis väga professionaalselt," ütles Jaan Mölder junior. Testid esirattaveolise Super 1600 ralliautoga kulgesid tema sõnul üle ootuste hästi.
"Tegemist on kiire autoga, mis püsib väga hästi teel. Juhitavus on samuti väga hea. Kuigi seal pole peale kere Vene tehnikast mitte midagi alles, annab see Lada nimele hoopis uue tähenduse," rääkis esimese eestlasena MTEC-i Lada 2112 KitCari proovinud Mölder junior.
"Auto oli asfaldiseadistusega ja tõeliselt hästi juhitav. Seda ei anna kuidagi võrrelda eelnevate esiveoliste autodega, millega sõitnud olen. Näiteks tagumine osa ei läinud libisema nagu teistel. See on ikka täiesti omaette klassi auto," kiitis Mölder junior hiljuti AvtoVazi ja MTEC-i ühistööna valminud sõiduriista.
Testi eesmärk oli Jaan Mölder juniori sõnul Lada S1600 ralliautot võimalikult palju tundma õppida. "Pidasin oluliseks, et saaks autoga võimalikult hea tunde kätte, kuna käigukast ja asfaldiseadistus vajasid veidi harjumist. Samuti vajas õppimist vasaku jalaga pidurdamine, mis on selle auto puhul väga tähtis."
Lisaks auto tundmaõppimisele andis piloot näpunäiteid meeskonnale, mida tasub auto seadistustes muuta. "See oli vajalik, et auto minule ja mu sõidustiilile veidi rohkem sobiks. Lõpuks sain autoga väga hea tunde ja ootan huviga järgmise nädala rallit," sõnas Mölder junior.
Noore autosportlase enda sõnul selgub koostöö jätkumine MTEC-i meeskonnaga pärast Vogelsbergi rallit. "Esialgu sõidame ühe ralli ja vaatame, kuidas seal läheb. Siis konsulteerime MTEC-iga ja arutame jätkamisvõimalusi. Praegu on positiivne see, et testitulemustega jäid nad väga rahule."
http://www.jrracing.ee/
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Jah on kyll vahe, aga kui homologeeringu pabereid vaadata, siis 112 ongi homologeeritud kitcarina, kuna oli liiga pikk s1600 reeglite jaoks. Igatahes mingi jama sellega oli.Sparco kirjutas:See meestel veidi pange läinud kuna KitCaril ja S1600 on vahe sees minuarvates. Aga võibolla ma eksinRando kirjutas:...rääkis esimese eestlasena MTEC-i Lada 2112 KitCari proovinud Mölder junior...
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Testikatse teisel läbimisel läks aga pisut kehvasti.
http://www.kotamestaritrallisprint.com/ ... 005025.jpg
Loodavad küll veel plekid sirgeks taguda ja starti jõuda, aga päris kole katus tundub olevat..
http://www.kotamestaritrallisprint.com/ ... 005025.jpg
Loodavad küll veel plekid sirgeks taguda ja starti jõuda, aga päris kole katus tundub olevat..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!