WRC4

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Kuna tundub, et konkureerivad tehasemeeskonnad täiendavad oma sõitjate rivistut, tuleb Fordil uus starteegia välja tuua. Me lihtsalt võtame kaksikvõidu igal järelejäänud rallil. :)

Strike, rahvas nõuab eelmise ralli kokkuvõtet. :wav:
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike, rahvas nõuab eelmise ralli kokkuvõtet. :wav:[/quote]

Jah, käin ja vaatan ka foorumis aga kokkuvõtet ei ole veel näinud. Loodan, et Strike ikka midagi kirjutab, kuna eelmised kokkuvõttd oli super lahedad, olen kõik eelmised välja printinud. Hooaja lõpus hea lugeda.
8) 8) 8) 8) 8)
neophyte
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 115
Liitunud: 26 Apr 2005, 15:40

Postitus Postitas neophyte »

kas see õhuke ps2 on olulisemalt kallim ka kui tavaline?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Kuna rahvas seda nii tungivalt soovib siis kirjutan selle täna öösel valmis ja panen üles homme hommikul.
Vabandused viivituse pärast, aga tööd ja trenn nii palju, et jõuan viimasel ajal hilja koju ja siis tahaks veel Soomet ka harjutada.
Seega homme saate lugeda kokkuvõtet ma luban.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Pean veelkord ühe ajapikenduse välja lunima :)
Eile lihtsalt polnud õhtul aega kirjutada ja täna tööl pole seda aega ammugi kirjutada. Ürtian selle valmis kirjutada täna peale trenni ja enne meistrite liiga poolfinaali.

Palun kergemat karistust :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Kuna Strike peale langeb suur koormus ja tal niigi vähe aega võiks keegi teine kokkuvõtte kirjutada.
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Tom kirjutas:Kuna Strike peale langeb suur koormus ja tal niigi vähe aega võiks keegi teine kokkuvõtte kirjutada.
Pole hullu ma ikka teen selle ise ära täna.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Strike kirjutas:
Tom kirjutas:Kuna Strike peale langeb suur koormus ja tal niigi vähe aega võiks keegi teine kokkuvõtte kirjutada.
Pole hullu ma ikka teen selle ise ära täna.
Ok ise tead :)
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Rallifoorum WRC4 meistrivõistluste hooaega poolitav ralli sõideti Argentina mägistel ja masinatele rasketel teedel.

Rallile oli registreerunud 21 WRC sõitjat. Rallile startisid 11.

Ralli TOP8 järjestus oli järgnev:

1.Sparco Pilt 26.54,76
2.Burns Pilt 27.00,92 +00.06,16
3.Strike Pilt 27.07,46 +00.12,70
4.Kambu Pilt 27.28,74 +00.33,98
5.Tom Pilt 27.31,94 +00.37,18
6.Aix Pilt 27.39,98 +00.45,22
7.Maiko Pilt 28.27,10 +01.32,34
8.Alex Pilt 28.35,68 +01.40,92

Hooaja esimese ralli võidu võttis sellel aastal Subaru värve esindav ja eelmisel aastal RFC võitnud Sparco.


SS1 Villa Albertina:

Argentina ralli esimeselt kiiruskatselt sai kirja kõige kiirema aja Subaru sõitja Sparco.
SS1 teise ja kolmanda koha said vastavalt Burns ja Tom.
Eelmise aasta Argentina ralli võitja Strike oli avakatsel neljas.
Väga hea ajaga saabus finishise Citroeni erasõitja Maiko, kes edestas tehasesõitjat Ants Kints, Kambu ja Aix ning oli esimese katse viies.

SS2 Capilla del Monte:

Ralli teise katse finishis polnud esimese kahe hulgas erilisi muutusi.
Juba teise katse järjest võitis Sparco ja samuti juba teist katset järjest oli teine Burns.
Liidrite seljataga käis aga tõsine heitlus punktidele ja seda eelkõige võimalikult suurtele.
Kui peale SS1 oli kolmas Mitsu sõitja Tom siis SS2 alles kuues aeg langetas Mitsu sõitja viiendale kohale.
Kolmandaks kerkis Strike ja neljandaks katse kolmanda aja sõitnud Kambu.
Katse viienda aja sai Fordi sõitja Aix, kes kerkis üldarvestuses kaheksandalt kohalt kuuendale.

Kui Fordi esisõitja Aix näitas rajal kiiret minekut siis SS2 esimeses splittis oli teine Fordi sõitja Ants Kints veel kiirem olnud. Kahjuks sõitis Ants Kints katse teises splittis teelt välja ja auto sai sedavõrd kahjustada, et edasi sõita polnud võimalik.

Seega oli rallil peale SS2 järele jäänud kümme sõitjat.


SS3 Capilla del Monte 2:

Kolmas kiiruskatse oli ralli kõige pikem ja liidrid suutsid selle läbida veidi üle viie minuti.
Kui enne ralli kolmandat kiiruskatset oli kahe liidri vahe olnud 2,4 sekundit siis kolmanda kiiruskatse võit kuulus Skoda sõitjale ja seda koguni 2,1 sekundilise paremusega.
Ralli liider oli endiselt Sparco, kuid talle hinges vaid 0,3 sekundi kauguselt kuklase Burns.
Katse kolmanda aja sõitis Strike ja kindlustas sellega veidi oma kolmandat kohta Kambu ees.
Katse viies ja kuues olid vastavalt Tom ja Aix.
Erasõitjate duellis jäi kolmandal katsel peale Alex võites Maikot 4,5 sekundiga.
Kokkuvõttes asetsesid erasõitjad seitsmendal ja kaheksandal kohal.
Katse kaks viimast kohta jagasid omavahel Subaru sõitja Ott ja Citroeni sõitja Erry.
Mõlemal olid katsel väiksed tehnilised mured, sellest ka nii kahvatud ajad.


SS4 La Cumbre:

Peale teenindust suundusid sõitjad ralli neljandale katsele.
Enne katset antud intervjuus ütles ralli liider Sparco, et legendi kirjutades tundus talle see ralli kõige keerulisem katse ja annab endast kõik, et ka peale seda katset liidriks jääda.
Samas ralli teist kohta hoidev Burns lubas enne servisest lahkumist just sellel katsel rünnata ja liidrikoha endale võtta.

Kogu publik ja sõitjad põlesid põnevusest, kui autod hakkasid saabuma finishise.
Esimesena saabus finishise ralli ABS arvestuses üheksandat kohta hoidev Ott.
Peale Subaru tehasesõitjat pidanuks tulema finishise Citroeni tehasesõitja Erry, kuid ralli raadio ja GPS teadete kohaselt oli Erry eksinud katse kolmandas splittis ja sunnitud katkestama.
Seega rasked Argentina teed olid nõudnud järgmise ohvri.
Õnneks oli meeskonnaga kõik OK ja Erry ning ta kaardilugeja said hakata valmistuma järgmiseks MM ralliks.
Järgnevana saabusid finishise kaks Citroen Kronos Motorspordi sõitjat.
Neid kahte meest jäi katsel lahutama vaid üks sekund ja seekord oli neist kiireim olnud Maiko.
Katse kuues oli Peugeoti sõitja Kambu, kes andis selle katsega kolm sekundit tagasi Fordi sõitja Aixile ja nüüd oli nende vahe kõigest 4,6 sekundit.
Katse neljas oli Tom ja kolmas Strike.
Kuid need eelnenud sõitjad olid vaid soojenduseks duellile mis nende järgi oli alles tulemas.
Enne neljandat katset rallil teist kohta hoidnud Burns saabus finishise ajaga 04,55,64.
Burnsi enda sõnul oli talle meeskond edastanud katsel Sparco splitte ja ta arvas, et ta peaks olema veidi kiirem kui Sparco.
Nüüd jäi vaid oodata ralli liidrit Sparcot. Sparco saabus ja selgus tõsiasi, et Burnsil ja Skoda meeskonnal oli olnud õigus ja ralli liider vahetus.


SS5 La Cumbre 2:

Enne viiendat katset oli ralli liider Burnsi ja teisel kohal oleva Sparco vahe 1,9 sekundit.
Arvata oli, et need kaks pilooti sõidavad mõlemad ainult võidu peale ja nende kahe vahelises duellis oli iga sõidetud kilomeetriga tunda õhus elektrit.
Peale neljandat katset oli rallile alles jäänud vaid üheksa sõitjat.
See tähendas seda, et rallil jääks punktita vaid üks sõitja.
Üheksandal kohal olnud Ott saabus katse finishise üsna räsitud ja katkise masinaga.
Ralli raadiole ütles Subaru sõitja Ott, et katse ühes kiires kurvis läks masin veidi külglibisemise ja tagajärjeks oli üle katuse käimine.
Enne viimast katset arvas Ott, et peaks auto saama korda, et tuua Subarule vajalikud kaks meeskonna punkti.
Erasõitjate duellis jäi viiendal katsel peale Alex, kes oli Maikost kaks sekundit kiirem.
Kui teistele sõitjatel polnud katsel erilisi probleeme ja sõideti omas tempos siis ralli üldliider sai katsel neljanda aja ja andis Sparcole tagasi veidi üle sekundi.
Kiiruskatse võitis ralli eelmise aasta võitja Strike.


SS6 Complejo Pro Racing:

Ralli viimasel publikukatsel oli veel lahtine esimese ja teise koha saatus. Kahe sõitja vahe oli enne viimast katset vaid 0,2. Samuti oli erasõitjate Maiko ja Alexi vahe vaid 2 sekundit.
Katse ja üldarvestuse üheksanda koha sai Ott. Sellega kindlustas ta kaks meeskondliku punkti Subarule.
Erasõitjate omavahelises duellis jäi peale Maiko, kes sõitis katsel välja koguni neljanda aja. Alex kaotas Maikole katsel neli sekundit ja lõpetas ralli kaheksanda kohaga.
Mõlemad erasõitjad said seega individuaalarvestuse punkte. Need MM punktid olid mõlemale sõitjale esimesed.
Ralli kuuendana lõpetanud Fordi sõitja Aix sõitis viimasel katsel ette teistele püüdmatu aja ja nii sai ka tema kirja taas SS võidu.
Viiendana lõpetas ralli Tom ja neljandana Kambu.
Poodiumi kolmanda koha sai seekord eelmise aasta Argentina ralli võitja Strike.
Kogu publiku ja ralli maailma pilgud olid nüüd suunatud duellile Sparco vs Burns.
Esimeselt ringilt tulid sõitjad pea, et võrdselt. Sparco juhtis kõigest sekundiga.
Teisel ringil, aga rauges millegipärast veidi Skoda sõitja Burnsi tempo ja nii sai ta kirja alles katse seitsmenda aja.
Sellega kaotas ta ka katse Sparcole ligi 7 sekundiga, mis omakorda tähendas seda, et Sparco võitis hooja esimese ralli kuue sekundilise eduga tsehhi tootja Skoda sõitja Burnsi ees.

Argentina ralli poodiumile kerkisid seega 1.Sparco (Subaru), 2.Burns (Skoda), 3.Strike (Citroen).

MM liirina jätkab peale Argentina rallit Subaru sõitja Sparco, kes suurendas edu oma lähima jälitaja Burnsiga kahe punkti võrra.

Tootjate punktitabelis kerkis ainuliidriks Skoda.


Tootjate punktid jagunesid Argentinas järgnevalt:

1.Subaru 12
2.Skoda 8
3.Citroen 6
4.Peugeot 5
5.Mitsubishi 4
6.Ford 3

Katsevõite jagus seekord neljale sõitjale: Sparco, Burns (2), Strike, Aix (1)

SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:

SS1 03.51,87 Sparco
SS2 04.51,49 Sparco
SS3 05.15,00 Burns
SS4 04.55,64 Burns
SS5 05.04,90 Strike
SSS 02.45,28 Aix

Total: 26.44,18


RFC rallistaari auhind läheb seekord Subaru sõitja Sparcole. Lisaks sellele, et valitsev meister sai selle hooaja esimese võidu, pidas piloot maha tõsise duelli Burnsiga ja võitis ralli alles viimase katse viimastel kilomeetritel. Samuti suurendas ta edu ka MM üldarvestuses.



Järgmine MM ralli sõidetakse Soome nauditavatel ja kiiretel kruusateedel.
See ralli kuulub kõigi sõitjate lemmik rallide hulka ja seal võita saab olema ülimalt raske.
Lisaks avab ralli ka nö. hooaja teise poole. Hooaja lõpuni jääb täpselt kaheksa rallit.
Sama arv rallisi on juba sellel hooajal seljataha jäänud.

Eelmise hooaja võitu Soome teedel asub kaitsma Subaru meeskonna esisõitja ja MM liider Sparco.
Eelmisel aastal võidutses Sparco Soome teedel Ford Focus RS roolis.

Nagu kuulda on kõik alustanud juba ammu Soome ralli teste ja seal peaks olema lisaks tippsõitjatele stardis ka kaks uustulnukat. Soome ralliks on endale uue auto leidnud erasõitja Alex, eks toob rajale Mitsubishi WRC.
Loodame siis sama põnevat Soome rallit kui seda oli äsja lõppenud Argentina ralli.

FLAT-OUT
Strike
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

VÄGa hea kokkuvõte tõesti. :shocked!: Suured tänud Strike!!!
erry
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 339
Liitunud: 28 Juul 2004, 18:38
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas erry »

ei noh, ülikõva kokkuvõte.kaua tehtud kaunikene,super!
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Lihtsalt super !!!
maiko
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Veebr 2005, 15:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas maiko »

jep pole lihtsalt sõnu
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Tänan, tänan.
Eks kui rahvas nõudis siis pidi ju midagi kirja panema ja viletsalt ei viiciks midagi kirjutada. Kas ta nüüd just super oli seda ei tea a selline enamvähem stoori tuli.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Varsti pole mängida vajagi
Gaifi saab kätte ka kokkuvõtet lugedes:D
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

aix kirjutas:Varsti pole mängida vajagi
Gaifi saab kätte ka kokkuvõtet lugedes:D
Kui pole mängijaid pole ka millestki kirjutada ja kaif jääb saamata 8)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Unat
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 47
Liitunud: 26 Apr 2005, 10:08
Asukoht: Seal kus jope ripub
Kontakt:

Postitus Postitas Unat »

Paks mainima, et kokkuvõte on ülikõva. Strike äkki kirjutad ka kogu hooaja kokkuvõtte ka kui hooaeg läbi on. Igalt etappilt lühi üle vaade.
Female Body Inspector
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Unat kirjutas:Paks mainima, et kokkuvõte on ülikõva. Strike äkki kirjutad ka kogu hooaja kokkuvõtte ka kui hooaeg läbi on. Igalt etappilt lühi üle vaade.
See mõte on mul täiesti olnud plaanis ja kui vähegi aega siis kindlasti saab see idee ka tõeks.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Strike kirjutas:
Unat kirjutas:Paks mainima, et kokkuvõte on ülikõva. Strike äkki kirjutad ka kogu hooaja kokkuvõtte ka kui hooaeg läbi on. Igalt etappilt lühi üle vaade.
See mõte on mul täiesti olnud plaanis ja kui vähegi aega siis kindlasti saab see idee ka tõeks.
Loodame, et raamatu esitlus tuleb enne järgmist hooaega. 8)
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Kuna Mitsu juhtkond suunab mind Soomes sõitma vaatamatta vigastusele, siis ikkagi osalen. Arstid tunnistasid et ma võimeline sõitma ja Mitsule punkte ka vaja :( :)
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Vasta