Rauamil läks SS5 kaks rehvi + praegu ka tühi all. Tagaamort sai ka viga, nad otsustasid viimasele katsele mitte minna 10 lisaminutit võtma. Saavad +5 ja stardivad homme superally järgi uuesti
Karmen kirjutas:Rauamil läks SS5 kaks rehvi + praegu ka tühi all. Tagaamort sai ka viga, nad otsustasid viimasele katsele mitte minna 10 lisaminutit võtma. Saavad +5 ja stardivad homme superally järgi uuesti
Karmen kirjutas:Rauamil läks SS5 kaks rehvi + praegu ka tühi all. Tagaamort sai ka viga, nad otsustasid viimasele katsele mitte minna 10 lisaminutit võtma. Saavad +5 ja stardivad homme superally järgi uuesti
Karmen kirjutas:Rauamil läks SS5 kaks rehvi + praegu ka tühi all. Tagaamort sai ka viga, nad otsustasid viimasele katsele mitte minna 10 lisaminutit võtma. Saavad +5 ja stardivad homme superally järgi uuesti
Kõik on väga hästi.Ei olegi Markkol mõtet selle kohaliku hulluga madistada.See mees teab ju neid katseid kinnisilmi,mis viga laamendada.Las Markko hoiab auto terve ja kulgeb kenasti finisisse.
Arvan, et Märtini 2. koht on talle väga suur kordaminek. Tema profesionaalsust näitab ka see, et ei minda iga hinna eest võitu püüdma arvestatakse om võimalustega. Väga tubli.!
Jah arvan et Märtini 2.koht rahuldab tõesti teda ennast ka.
1) Eelmine start oli ju tükk aega tagasi.
2) Pole ta ju ammu N-rühma autoga sõitnud.
3) Oli ju hommikul udu, mida ta üldse ei salli.
4) Esimene on mees kes tõesti neid teid väga hästi tunneb.
Araśjole on raske vastu hakata. Arvestades, et Markko sõidab sellise autoga 10ne aastase vaheaja järel; uus kaardilugeja; esimene ralli üle pika aja; päris hullu ei saa selle autoga panna, kuna seda autot on vaja ka järgnevatel rallidel.