Austraalia GP 2005

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Austraalia GP 2005

Postitus Postitas Kolin »

Esimesed kaks vabatreeningut peetud esimeses oli kiirem mees Liuzzi
Teisel vabatreeningul näitasid kiiremat aega Mclarenid ( Hõbe pullid )

P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps
1. 37 LIUZZI RedBull Cosworth M 1'25"967 222.071 Km/h
2. 35 DE LA ROSA McLaren Mercedes M 1'26"480 + 0'00"513
3. 38 ZONTA Toyota M 1'27"265 + 0'01"298
4. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'27"425 + 0'01"458
5. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'27"573 + 0'01"606
6. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'27"971 + 0'02"004
7. 7 WEBBER Williams BMW M 1'28"269 + 0'02"302
8. 16 TRULLI Toyota M 1'28"366 + 0'02"399
9. 3 BUTTON BAR Honda M 1'28"632 + 0'02"665
10. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'28"634 + 0'02"667
11. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'29"172 + 0'03"205
12. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'29"227 + 0'03"260
13. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'29"285 + 0'03"318
14. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'29"332 + 0'03"365
15. 39 DOORNBOS Jordan Toyota B 1'29"370 + 0'03"403
16. 4 SATO BAR Honda M 1'31"364 + 0'05"397
17. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'32"346 + 0'06"379
18. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'38"175 + 0'12"208


Teine Vabatreening

P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps
1. 35 DE LA ROSA McLaren Mercedes M 1'25"376 223.609 Km/h
2. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'25"676 + 0'00"300
3. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'25"940 + 0'00"564
4. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'26"081 + 0'00"705
5. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'26"227 + 0'00"851
6. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'26"357 + 0'00"981
7. 5 ALONSO Renault M 1'26"562 + 0'01"186
8. 3 BUTTON BAR Honda M 1'26"611 + 0'01"235
9. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'26"639 + 0'01"263
10. 6 FISICHELLA Renault M 1'26"667 + 0'01"291
11. 38 ZONTA Toyota M 1'26"808 + 0'01"432
12. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'27"017 + 0'01"641
13. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'27"162 + 0'01"786
14. 16 TRULLI Toyota M 1'27"195 + 0'01"819
15. 7 WEBBER Williams BMW M 1'27"329 + 0'01"953
16. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'27"513 + 0'02"137
17. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'27"544 + 0'02"168
18. 4 SATO BAR Honda M 1'27"891 + 0'02"515
19. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'28"168 + 0'02"792
20. 39 DOORNBOS Jordan Toyota B 1'28"620 + 0'03"244
21. 37 LIUZZI RedBull Cosworth M 1'28"926 + 0'03"550
22. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'29"671 + 0'04"295

Alliaks: http://f1.racing-live.com/en
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Esimese kvalifikatsiooni ajad siis sellised. Vihmasadu lükkas selle järjestuse täitsa segamini. Aga seda huvitavam ongi


P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps
1. 6 FISICHELLA Renault M 1'33"171 204.901 Km/h
2. 16 TRULLI Toyota M 1'35"270 + 0'02"099
3. 7 WEBBER Williams BMW M 1'36"717 + 0'03"546
4. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'36"984 + 0'03"813
5. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'37"486 + 0'04"315
6. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'38"320 + 0'05"149
7. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'39"517 + 0'06"346
8. 3 BUTTON BAR Honda M 1'41"512 + 0'08"341
9. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'44"357 + 0'11"186
10. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'44"997 + 0'11"826
11. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'45"325 + 0'12"154
12. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'45"481 + 0'12"310
13. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'46"846 + 0'13"675
14. 5 ALONSO Renault M 1'47"708 + 0'14"537
15. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'49"230 + 0'16"059
16. 20 FRIESACHER Minardi Cosworth B 1'50"864 + 0'17"693
17. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'51"495 + 0'18"324
18. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'57"931 + 0'24"760

Allikas: http://f1.racing-live.com
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Suucin üles ärgata ja ära vaadata Qualy, väga lahe oli üldiselt :)
Põnev sõit tuleb vist, aga Ma ennustan Fisile enamvähem kindlat võitu ja see oleks väga, väga hea :) Kõik oleneb kui palju see Toyota edasi liigub Trulli käes, võib võidelda ka Fisiga. Arvan, et Webber ei sõida kõige paremini, Ta kodus nagunii närveldab :)
Arvan jah, et ülejäänud tegijad on kõik nii kaugel, et Fisi peab ainult auto lõpuni tooma :)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

No see ühe rehvikomplekti lugu võib veel ka omajagu segadust tekitada!
Inka
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 465
Liitunud: 18 Jaan 2004, 14:42

Postitus Postitas Inka »

........
Viimati muutis Inka, 11 Mär 2019, 17:10, muudetud 1 kord kokku.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

RudiTurbo kirjutas:Arvan, et Webber ei sõida kõige paremini, Ta kodus nagunii närveldab :)
Oled kindel või?
"Come on, you can see more than that"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Sõit nähtud. Üldiselt võib öelda, et ammu pole nii põnevat sõitu näinud. Fisichella üle on hea meel. Ta tegi ikka väga kõva esituse ja on võidu igati ära teeninud. Renault tundus olevat ikka väga kiire. Mclarenid tegid väga tagasi hoidlikku esinemise.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tähelepanu tuleb pöörata sellele,et avaetapi kohta oli vastupidavus müstika.Poleks MS lollust teinud ja end koos Heidfeldiga välja toginud,olnuks ainus katkestanu Albers...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Minumeelest oli küll suht igav. Vähemalt need eismesed paarkend ringi enne kui ma magama jäin... :P
gaas on endiselt laiffi
Karmen
---
---
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

Erki kirjutas:Minumeelest oli küll suht igav. Vähemalt need eismesed paarkend ringi enne kui ma magama jäin... :P
Ja mina arvasin, et mina olin ainuke kes kusagil esimese kolmaniku peal kossama kukkus. Need autod pinisesid nii uinutava häälega, et võimatu oli Une-Mati ahvatlustele vastu panna...
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

väga igav võistlus, paar korda vajus silm ikka kinni ka.
FIA reegel, et rehve võistluse ajal vahetada ei tohi, muutis sõidu võrreldes varasemaga veelgi igavamaks. Nüüd ei riskinud keegi algul midagi ette võtta, et kellegist mööda saada, taheti iga hinna eest rehve lõpuni hoida. Jõle põnev oli ikka jälgida, kuidas 20 masinat täis paakidega rajal üksteise kannul veerevad...
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Minul siiski igav ei hakanud. Pinget jätkus lõpuni, sest ka viimastel ringidel võib midagi juhtuda.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

See rehvi reegel rehvi reegliks. Asja teeb natuke jamaks see, et mootor peab kaks võistlus nädalavahetust vastu pidama. Selle pärast keegi ei tahagi kurnata mootorit. Reegel võiks olla selline, et iga võistlus nädalavahetuse kohta on masina jaoks kaks mootorit. Siis vist annaks piloodid rohkem tuld masinatele.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Sõit pinget ei pakkunud. Kurb oli vaatada kuidas isegi Schumi ei saa möödasõite sooritada ja selgelt aeglasemad autod on pidevalt tropiks ees, sest rehve peab ju säästma ja nagunii saab boksipeatustega mööda. Toyota ja Honda peavad ennast käsile võtma, muidu võib nende F1 projektidel kriips peal olla. Red Bull üllatas tõsiselt, kuid ma arvan, et Malaisias nad enam nii tugevad ei ole. Ülejäänud oli vägagi ettearvatav, pärast sellist lotot kvalifikatsioonis.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Vaatasin just kordust. Tegelt isegi päris pingeline sõit oli. Üldiselt olid kõik suht tasavägised aga jah, see rehvireegel tundub küll üsna jura olevat... :?

Muidugi on mul ülihea meel Fisichella pärast, samas selge pettumus oli Sauberi minek, oldi ju testidel suht ees...
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Jaanus kirjutas:Kurb oli vaatada kuidas isegi Schumi ei saa möödasõite sooritada ja selgelt aeglasemad autod on pidevalt tropiks ees, sest rehve peab ju säästma ja nagunii saab boksipeatustega mööda.
Heh, ega's Schumi rajal mööda sõidagi, ikka boksitaktika.(Ja muidugi parem auto kui vastastel ka) ;)
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Suht põnev algus hooajale. "Kaardipakk" on ikka nii sassis, et hullumaja. Tundub, et mingimääral on ikkagi näha üldise taseme võrdsustumist. Vara veel vast hõisata, aga tundub, et tuleb põnev hooaeg.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Melbournis avastardi võitnud Giancarlo Fisichella kuulutas Itaalia televisioonile antud intervjuus, et Renault vormel-1 võistkond on tõsine tiitlipretendent nii pilootide, kui ka võistkondade arvestuses.
Itaallane usub, et Renaulti auto on nii hea, et ta suudab sellega 2005. aasta maailmameistritiitli eest võistelda. Fisichella sõnul on tiimil kõik võimalused, et Ferrari ja McLareni eelseivaid rünnkuid tõrjuda.
Fisichella loodab, et edu suurendab tema populaarsust ka kodumaal. Tavaliselt elavad itaallased kaasa oma rahvusliku uhkusele Ferrarile, kuid vormelipiloot usub, et saavutatud edu võib suhtumist muuta.

Allikas: http://sport.etv.ee/index.php?0511682
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Täitsa uskumatu, et sport.etv-s mingit õigekirjakontrolli inimest pole. :o Tea, peaks äkki ennast pakkuma. ;)
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Kolin kirjutas:Melbournis avastardi võitnud Giancarlo Fisichella kuulutas Itaalia televisioonile antud intervjuus, et Renault vormel-1 võistkond on tõsine tiitlipretendent nii pilootide, kui ka võistkondade arvestuses.
Itaallane usub, et Renaulti auto on nii hea, et ta suudab sellega 2005. aasta maailmameistritiitli eest võistelda. Fisichella sõnul on tiimil kõik võimalused, et Ferrari ja McLareni eelseivaid rünnkuid tõrjuda.
Fisichella loodab, et edu suurendab tema populaarsust ka kodumaal. Tavaliselt elavad itaallased kaasa oma rahvusliku uhkusele Ferrarile, kuid vormelipiloot usub, et saavutatud edu võib suhtumist muuta.

Allikas: http://sport.etv.ee/index.php?0511682
ok, ok Fisi! ole mees ja ära muutu Alonsoks, kes pärast üht etapivõitu lubas kohe pika puuga kõigile ka edaspidi ära teha, alustades Schumist. :)
Vasta