Seal ralliraadios on tädidel päeva edenedes jutt järjest naljakamaks muutunud. Ei tea, kas neil lihtsalt jookseb juhe kokku või pakutakse meeskondade telkides midagi head ja paremat?
Kaks asja:
1. Huvitav, et teisel läbimisel sõitis Rovanperä katset pool minutit kiiremini kui esimesel läbimisel. Hoolimata juttudest, et teed lähevad väga hulluks.
2. Mis värk seal Pösös on, et hüdraulika vead alati Bosse autosse poevad??
Siuke palve oleks, et kui keegi pildi paneb, siis lepiks kokku ming maksimaalse laiuse? Näiteks 500. OK? Muidu läheb käest ära see lehe laius. Varsti see viga parandatud enivei.
Carlos kirjutas:Siuke palve oleks, et kui keegi pildi paneb, siis lepiks kokku ming maksimaalse laiuse? Näiteks 500. OK? Muidu läheb käest ära see lehe laius. Varsti see viga parandatud enivei.
ok saab tehtud, asi lihtsalt selles, et minul pole miskit laiuse probleemi
Balazs Benik Focus numbriga X493 Y00 on eelmise aasta Märtin Safari ja Duvali Soome auto.
Markko auto numbriga EX02OBD oli 2002 Sainzi kasutada Soomes, Itaalias ja Austraalias.
Francois auto numbriga EX02OBE on McRae kuulus põlenud auto Soomest ja sellega sõitis ka Itaalias ja Austraalias.
Ning lugesin kuskilt, et Pykä kirus, et sõidab vana saaniga, nimelt kolm aastat vana on tema käsutada olev Boziani Peugeot. Auto sõitis 2002 hooajal järgmised rallid: 3976XR69 Rovanperä Monte Carlos, Korsika ja Mehhiko. Lisaks ka Robert Itaalias.
Und ei tule noh!