Rääkis eilsest jamast, et oli olnud selline koht, kus varjuline ala vaheldus päikeselisega ja siis varjus olnud kivi ei näinud ning sõitis otsa ja 2-3 km peale laksu pidi lõpetama.
Tänase sõiduga oli enam-vähem rahul
(AAVA U. / SIKK K. : "We are pushing, but lost a lot yesterday. It was strange, I came from sunlight to shadow and hit big rock, suspension bolt damaged and we lost wheel few kms later.")
seda, et eile kus nad auto ära lõhkusid, oli vari, päike, vari, päike...mistõttu varjus ei näinud urmo kivi, mis lõhkus mingi poldi või kinnituse ära, mis natukese aja pärast otsad andis, ja oligi kõik....
Eri hale jutt ikka sellelt sidruni bossilt. Vingub nagu mingi naine suht mõttetu asja pärast Fordi kallal. Aga eks see ole prantslastele omane, et kui midagi ei meeldi hakkame aga streikima.
kui rajal loebist muidu jagu ei saa siis.. pilt fordide sisekaamerast, kus fordid katsel seistes tänase stardijärjekorraga välja mängisid aga eks prantslased maksavad asfaldil kätte. fordi ei süüdista, pigem vaataks selle organisatsiooni poole, kes sellised reeglid mängu tõid. http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/inde ... 539#135539
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
No sama hästi võiks Loebi süüdistada, et ta ei pannud eile maksimumiga, vaid hoidis just sellist tempot, et Fordide taha jääda. Reeglid on mõlemale võrdsed, kui kedagi süüdistada siis tõesti FIA onkleid, täiesti mõttetu reegel.
No fordid võivad enne katse lõppu seisma jääda,tiritamme teha või mida iganes neile sobib,aga fakt on see ,et aasta lõpus on Loeb jällegi maailmameister ja siis võivad fordi piloodid ennst üxteise järgi ritta võtta.
Mõttetu jonn Citroeni poolt. Reeglid on kõigile ühe sugused. Keegi ei keela neil sama taktikat kasutada. Aga kui seda ei tehta siis süüdistagu ise ennast. Ford ei ole rikkunud ühtegi reeglit.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Citroeni virin on seda naljakam, et taktikamängud käivad ju igal spordialal: vormelisõidus, suusatamises, rattasõidus... Ja mis seal vahet, kas võidab kõige kiirem või kõige kavalam
Rallis siiani ei ole sellist ülekavaldamist vist väga harrastatud, aga eks siinkohal peab jälle FIAle kraapsu tegema.