Hooaeg 2009
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
Kes selle võitis siis?kiilakass kirjutas:Sobib täitsa korralikud sõitjad iseenesest a ja kui keegi teab seda Battery Energiajoogi kampaaniat kus võis võita F1 testisõidu siis see võit tuli üsna siia rallifoorumi lähedusse.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Arvestades Williamsi positsiooni, siis ega nad ei saakski endale just tippsõitjaid lubada, seega arvestades asjaolusid (ka tasuta mootoreid) ja valikuvõimalusi on Kazu suht norm variant. Tänavune masin pole Willul just eriti hea olnud, ent Naka on päris mitmetel kordadel punkte noppinud - ning punktid ongi just see, mida Willul vaja on. Ei ütleks, et ta on kehvemini esinenud kui nt kõrgelt hinnatud Bourdais ja Sutil.
http://www.sportnet.ee/artikkel/76027mrali kirjutas:BMW-s jätkavad Heidu+Kubica ning testijana Klien.
Marko Asmer kaotas BMW Sauberi testisõitja koha
BMW Sauberi vormel-1 tiim teatas täna, et nende põhiõitjateks jäävad 2009. aasta hooajaks Robert Kubica ja Nick Heidfeld. Testi- ja varusõitjaks jäeti vaid 25-aastane austerlane Christian Klien, millest võib välja lugeda, et BMW Sauberiga Marko Asmeril enam seoseid pole.
"Meie arvates on Nick ja Robert tugev võistluspaar ning Christian kogenud testisõitja. Me ei kahtlegi, et saavutame oma ambitsioonikad eesmärgid nendega tiimi neljandal aastal," ütles BMW Sauberi tiimiboss Mario Theissen pressiteate vahendusel.
---
marko F1 karjäär nüüdseks läbi?
revised kalender. kanada välja, türgi varasemaks, spa ja monza vahetatud.
The revised 2009 calendar in full:
29 March Australia
5 April Malaysia
19 April Bahrain
10 May Spain
24 May Monaco
7 June Turkey
21 June Great Britain
28 June France
12 July Germany
26 July Hungary
23 August Europe (Valencia)
30 August Belgium
13 September Italy
27 September Singapore
11 October Japan
18 October China
1 November Brazil
15 November Abu Dhabi
The revised 2009 calendar in full:
29 March Australia
5 April Malaysia
19 April Bahrain
10 May Spain
24 May Monaco
7 June Turkey
21 June Great Britain
28 June France
12 July Germany
26 July Hungary
23 August Europe (Valencia)
30 August Belgium
13 September Italy
27 September Singapore
11 October Japan
18 October China
1 November Brazil
15 November Abu Dhabi
Vormel-1 sarja juhid nuputavad viise, kuidas kärpida autospordi kuningliku sarja meeletuid kulusid, et üle elada majanduskriis.
"FIA usub, et vormel-1 kulud on ebasäästlikud. Isegi enne ülemaailmseid majandusprobleeme kulutasid tiimid märksa rohkem kui nende sissetulekud olid. Selle tulemusel sõltuvad paljud meeskonnad üksnes rikastest eraisikutest. Samal ajal kui tehasetiimid sõltuvad oma emafirmadest. Nüüd on väga suur oht, et mõnedel puhkudel hakkavad toetused lõppema," kirjutati FIA raportis.
"Kulude kärpimine võib lõppeda võidusõitjate arvu vähendamisega ning meeskonna vähendamisega mittearvestatavale tasemele."
FIA tegi aastateks 2010-2012 ka mõned ettepanekud.
Alates 2010. aastast loodetakse kasutusele võtta uut tüüpi mootoristandardid, mille tulemusena peaks hooaja jooksul vahetusse minema vaid kaks mootorit
Üheks võimaluseks kulusid kärpida on ka tankimise keeld.
Kui see aga jõustub, tuleb vormelid suurel määral ümber ehitada, sest siis läheb märksa suuremat kütusepaaki vaja.
McLareni tegevjuht Martin Whitmarshi sõnul on praegu tegemist pigem ideede aruteluga. "Loodame koos jõuda mingi lahenduseni, mis kogu vormelisõidule positiivselt mõjuks. Kuid arutelu tulemust on praegu raske ette aimata,"sõnas Whitmarsh.
"FIA usub, et vormel-1 kulud on ebasäästlikud. Isegi enne ülemaailmseid majandusprobleeme kulutasid tiimid märksa rohkem kui nende sissetulekud olid. Selle tulemusel sõltuvad paljud meeskonnad üksnes rikastest eraisikutest. Samal ajal kui tehasetiimid sõltuvad oma emafirmadest. Nüüd on väga suur oht, et mõnedel puhkudel hakkavad toetused lõppema," kirjutati FIA raportis.
"Kulude kärpimine võib lõppeda võidusõitjate arvu vähendamisega ning meeskonna vähendamisega mittearvestatavale tasemele."
FIA tegi aastateks 2010-2012 ka mõned ettepanekud.
Alates 2010. aastast loodetakse kasutusele võtta uut tüüpi mootoristandardid, mille tulemusena peaks hooaja jooksul vahetusse minema vaid kaks mootorit
Üheks võimaluseks kulusid kärpida on ka tankimise keeld.
Kui see aga jõustub, tuleb vormelid suurel määral ümber ehitada, sest siis läheb märksa suuremat kütusepaaki vaja.
McLareni tegevjuht Martin Whitmarshi sõnul on praegu tegemist pigem ideede aruteluga. "Loodame koos jõuda mingi lahenduseni, mis kogu vormelisõidule positiivselt mõjuks. Kuid arutelu tulemust on praegu raske ette aimata,"sõnas Whitmarsh.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kui F1 hakkab tegelema Kütuse ökonoomsuse arendusega suurelt, siis võib sealt tulla mingi kasulik leiutis ka meie igapäeva autodesse ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
FIA soovib tuua F1te 2010 hooajaks standard mootorid, mis võib tähendada mõnede tootjate lahkumist spordist.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71456
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71456
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]