RFMV SOOME RALLY 2012 Etapp 5
Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
RFMV SOOME RALLY 2012 Etapp 5
RFMV SOOME RALLY 2012
LEG 1: stage 1-6
LEG 2: stage 7-12
Avatud: 22.01.2012 17:34
Kinni: 29.01.2012 17:36
Man and machine against mother nature.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
1. Leg sõidetud, raske oli kindlapeale tulla , pole ennem neid katseid tagurpidi sõitnud, kõva manööverdamine on nende vallide vahel ikka, kohati tundus, et sai 2 ratta peal rohkem sõita kui 4 ratta peal, 2. katsel 2km ennem lõppu sai nõnda välja sõidetud, et pidurid kadusid ära, aga eks näis mis Leg 2. toob, loodan natukene kiiremat sõitu nüüd teha.
Õige sport on autosport.
Sai ka leg1 ära sõidetud, trenni sai väga vähe tehtud aga iseenesest sõit tuli isegi välja. Päevaga olen rahul va viimane katse kus keerasin üle katuse ja läks mingi 5 seki kaduma. Siin eelnevatel etappidel ei saanud autoga kuidagi sina peale ja eks sellest need nulliringid, sain nüüd seade paremaks ja endalgi rohkem motti sõita.
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
- Asukoht: Kuressaare
sõitsin ära 2legi ka..
täääiiesstii PE*SE läks.. autiovaaral tuli mingist väiksest künkast selline katus.. et raiiisk.. see oli c4h..
ja ka power stagel tuli lõpus suur spin, mingi 10 sekki..
ja vigu oli oi kui palju
täääiiesstii PE*SE läks.. autiovaaral tuli mingist väiksest künkast selline katus.. et raiiisk.. see oli c4h..
ja ka power stagel tuli lõpus suur spin, mingi 10 sekki..
ja vigu oli oi kui palju
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
SOOME! Läheb varsti sõiduks, lemmikrajad ikkagi.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
2. leg kah sõidetud.
Suht karm ralli oli...Mõned katsed tulid isegi enamvähem välja.
Poweril kah enda kohta OK aeg, kuigi varu jäi veel kindlasti üle 5 seki, kuid antud hetkel oleks kiiremini sõit võinud lõppeda kõvasti halvema ajaga
Punkte siit ikka ei tule, aga 5 rallit on veel aega see eesmärk ületada, peab vähe rohkem mängima hakkama
Suht karm ralli oli...Mõned katsed tulid isegi enamvähem välja.
Poweril kah enda kohta OK aeg, kuigi varu jäi veel kindlasti üle 5 seki, kuid antud hetkel oleks kiiremini sõit võinud lõppeda kõvasti halvema ajaga
Punkte siit ikka ei tule, aga 5 rallit on veel aega see eesmärk ületada, peab vähe rohkem mängima hakkama
raig0 kirjutas:Korras värk jälle. Esimesel katsel ledasin deskdopile ja edasi teate isegi et ei saa enam jätkata ehk pilti ette.
Krt küll hoog oli päris hea ja mulle meeldivad soome rajad.
Koppa hakkab juba ette viskama pidev feilimine.
Aga, siis kui 6min jooksul tagasi mängu minna ei saa edasi sõita või mis moodi see 6min värk seal on?
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
Räägiks siis leg1-st ka. Täitsa rahul olen, kuna teades, et soome ralli on väga raske, siis seal lasin mõistusel olla üle kehast, st, sõitsin mõistuse mitte käte ja jalgadega ainult, hoidsin tagasi kus vaja, ja flatout ei pannud põmst kusagil, ralli pikk ja riskida pole vaja. Kiiruse poolest ei nuriseks isegi, oleks küll oodanud veidike kiiremat liikumist, a sellise taktika juures väga hästi. Kristole võiks vähem kaotust olla, kuigi ma ei saa aru, kust see mees selle spiidi võtab, haigus.
Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
- Asukoht: Kuressaare
Olen väitega päri..LitterV kirjutas:Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
- Asukoht: Kuressaare
Ää pabla, tiim vabandab välja küll, ega see mingi elu ja surma peale sõit pole, läheb halvasti, siis lähebUnat kirjutas:
Nii lõppes siis minu Soome ralli. Loodan, et meeskond vabandab. Järgmised rallid loodan, et tulevad paremini välja
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
Arvan ka sama, juba algusest peale arvanud, aga pole millegi pärast mõtet avaldanud.LitterV kirjutas:Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
Lemmikrajad lemmikradadeks, väsinud peaga saab igale poole sisse sõita.
Lollisti tegin, et täna sõitsin.
Lollisti tegin, et täna sõitsin.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-