Erki kirjutas:No alustuseks võiks ju kasvõi kardil sõita. Tollega saab minuteada üsna varakult pihta hakata.
Ja tunduvalt odavam ka ..vaadates selle aasta rinka Eesti MV kalendrit, siis tarnsa-ööbimis-kohalemineku kulud tulevad ikka vägevad .. enamus etappe väljaspool Eestit .
Aga vist oli 18 see vanus millal rinkale sai ..vanasti oli olemas noorte klass, enam vist pole ..aga võimalus on EAL-ist taodelda eri luba
Ma istusin kardiroolis esmakordselt vist kolmesena, neljaselt sõitsin juba päris tihti. Oma lõbuks. Aga juba siis sain aru, et rinka on jama:) Kui olin kuus või seitse pakuti Harju Kekist, et hakka sõitma, aga loobusin.... Loll otsus tegelt. Aga ega ma kaua poleks viitsinud ringrada nühkida nagunii.
Üks varjant on ju autoga ka ringrada sõita, ei pea ilmtingimata kardiga alustama, meil on minu teada selline võistlusklass, nagu VW Golf 1600, kus on küllaltki piiratud tingimustega tegu ja võimalikult tasavägiseks ja odavaks osalejatele tehtud.
KAIKUL kirjutas:Üks varjant on ju autoga ka ringrada sõita, ei pea ilmtingimata kardiga alustama, meil on minu teada selline võistlusklass, nagu VW Golf 1600, kus on küllaltki piiratud tingimustega tegu ja võimalikult tasavägiseks ja odavaks osalejatele tehtud.
Pakun et karti on vähemalt poole odavam sõita kui VW1600-t. Tehnilised tingimused on seal küll suhteliselt piiratud ..aga odavus on suhteline mõiste..et seal klassis konkurentsis püsida, pead omama välja koolitatud mehanikut (tavaliselt on neid Golfi meestel 2-3), kes teab täpselt kus on lubatu ja lubamatu piir ..kuna ringrajas toimub ainult 1 etapp eesti pinnal siis võistlus kulud on tohutud.
hunt sa võid ju vabaklassi sõita... kuigi ladaga läheb seal suht raskeks konkurentsis püsida, aga osavõtt on ju tähtis. kes teab võibolla sõidan isegi oma vfts'iga Linnaringi