Hooaeg 2003.
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Hooaeg 2003.
Tuli selline mõte, et igaüks võiks kirjutada oma arvamuse sellest hooajast.
Minu arvamus on selline:
Citroen: WRCs uus meeskond ja esimesel täishooajal juba meeskondlik esikoht. Muidugi võib selle eest suure tänu öelda McRaele, Sainzile ja Loebile. Hooaja algul oli Citroen ainult asfaltil kiire, kuid ajapikku tuli kiirus ka asfaltil. Loebi areng on olnud tegelikult hämmastav. Kahel viimasel kruusarallil on ta võidelnud võidu eest. Varem võis ta sellest ainult unistada. Sainz oli tipus nagu oodata võis. Rahuliku ja kindla sõidustiiliga säras ta ka sellel hooajal. Kahjuks katkestamine esimesel päeval lõpetas ta lootused tulla veel üks kord meistriks. Eks ta järgmisel aastal üritab uuesti, kuid siis on juba raskem. McRael oli lihtsalt halb aasta. Ei õnnestunud tal see ega teine. Palju oli ebaõnne ja katkestamisi. Ilmselt oleks ta ennast järgmiseks aastaks vormi tagasi saanud, kuid oli sunnitud lahkuma (veelkord tänu FIAle).
Peugeot: Ei saanud nad kolme järjestikust tiitlit. Grönholmil oli halb aasta. Katkestamisi oli palju. Temal on ilmselt head aastad üle ühe (2000, 2002, 2004 ). Auto ei püsinud tal kuidagi koos. Küll lagunes see ja teine. Burns oli aga vastupidi väga tagasihoidlik ja liigagi rahulik sõitja. Ühtegi võitu ei tulnud, kuid poodiumile pääses piisavalt. Asfaltil ta kohe kuidagi ei liikunud. Tiitli eest ta kahjuks võidelda ei saanud, kuid ega tal eriti poleks lootustki ka olnud. Solberg oli lihtsalt neetult kiire. Rovanpera ei leidnud see hooaeg omale kiirust. Auto lagunes ja ta ise polnud ka alati suurepärases vormis. Eks siis järgmine aasta näeb, kui kiire võib ta olla. Panizzi "asfaltikuninga" tiitel on kadumas. Võit Hispaanias tuli ainult tänu vihmale. Kirus ta küll seda setupit, kuid eriti ei usu, et asi ainult selles oli. Kruusal arenes ta aga piisavalt. Saab näha, mida ta Mitsubishiga tegema hakkab.
Subaru: Solberg sai lõpuks selle, mida ta oli soovinud. Esimese MM tiitli. Ei tulnud tal see kuidagi kergelt. Subaru ei olnud hooaja algul just väga töökindel (See probleem on neil vist küll igal aastal), kuid mida aeg edasi, seda töökindlamaks läks Subaru ja ka Solberg leidis endas selle vajaliku kiiruse, et võita nii kruusal kui ka asfaltil. Mäkineni sõidud ei olnud aga nii roosilised. Ei suutnud ta olla teistega ühes tempos ja oli kuidagi õnnetu olemisega. Kui ta oli aga oma lahkumisavalduse sisse andnud, siis muutus ta kuidagi rõõmsamaks ja vabamaks. Seda oli näha ka tema sõidus. Viimasel rallil sai ta isegi McRaega võidu sõita. Tore oli näha kahte lahkuvat meistrit niimoodi sekund-sekundis sõitmas. Mäkinen pani oma karjäärile ilusa punkti kolmanda kohaga Inglismaal. Seda ilmselt tänu oma kuldsaabastele.
Ford: Oeh, vead siin ja vead seal. Lagunes see asi ja lagunes too asi. Uus Ford oli küll kiire, kui vastupidavus on see, mis sellel autol oli puudu. 02 versioon oli küll aeglane, kuid vastupidav. 03 aga vastupidi. Jääb ainult loota, et järgmiseks aastaks on need vead parandatud (muidugi juhul, kui Ford jätkab). Märtin oli muidugi tasemel. Ta oli kiire igal teekattel ja sai ka kõige enam kiiruskatse võite. Ta ei saanud uue autoga sõita ühtegi rallit, mis oleks kulgenud ilma probleemideta. Käigukast enam ei toiminud või elektroonika läks lolliks jne. Duvalil oli see õppimisaasta raske. Uue Focusega ei kohanenud ta kuidagi ja tihtipeale sai Wilsoni käest ka korralikult õiendada. Järgmine hooaeg võib temalt juba tulemusi oodata (eriti asfalitl). Kruusal on tal veidi arenemist veel vaja.
Skoda: Octavia oli küll igati suur ja kohmakas ja vananenud, kuid Fabia on lihtsalt aeglane. Sellise autoga rallit sõita on raske. Gardemeister ja Auriol lihtsalt ei suutnud sõita kiiresti autoga, mis ainult lagunes. Mõned punktid küll korjati, kuid midagi fantastilist ei olnud. Järgmine hooaeg on Fabiat siis näha ainult Euroopa rallidel . Täiesti arusaadav ka. 2 etappi rohkem, võib päris korraliku suurenduse eelarvesse tuua. Vahepeal vist auto arendamisega ka väga palju vaeva ei nähta, nii, et järgmine hooaeg on Fabia ilmselt sama kiire, kui seegi hooaeg.
Hyundai: Money Money Money. Seda neil kahjuks polnud. Hooaja algul oli Loixi jutust juba tunda, et Hyundail pole enam raha. Arendamist ei olnud ja testisõite ka mitte. Loix ja Schwarz liikusid üldse WRC autole mittekohases tempos. Auto lagunes pidevalt ja hooaja lõpp jäigi neil tulemata. Jääb üle loota seda, et 2006 aastal nad naasevad. Kui see peaks juhtuma, siis saab näha, millega nad vahepeal hakkama olid saanud. Loix nüüd siirdub Peugeoti ja tema head päevad on veel ees. Schwartzi ilmselt enam tehasemeeskonna autos näha ei saa.
Minu arvamus on selline:
Citroen: WRCs uus meeskond ja esimesel täishooajal juba meeskondlik esikoht. Muidugi võib selle eest suure tänu öelda McRaele, Sainzile ja Loebile. Hooaja algul oli Citroen ainult asfaltil kiire, kuid ajapikku tuli kiirus ka asfaltil. Loebi areng on olnud tegelikult hämmastav. Kahel viimasel kruusarallil on ta võidelnud võidu eest. Varem võis ta sellest ainult unistada. Sainz oli tipus nagu oodata võis. Rahuliku ja kindla sõidustiiliga säras ta ka sellel hooajal. Kahjuks katkestamine esimesel päeval lõpetas ta lootused tulla veel üks kord meistriks. Eks ta järgmisel aastal üritab uuesti, kuid siis on juba raskem. McRael oli lihtsalt halb aasta. Ei õnnestunud tal see ega teine. Palju oli ebaõnne ja katkestamisi. Ilmselt oleks ta ennast järgmiseks aastaks vormi tagasi saanud, kuid oli sunnitud lahkuma (veelkord tänu FIAle).
Peugeot: Ei saanud nad kolme järjestikust tiitlit. Grönholmil oli halb aasta. Katkestamisi oli palju. Temal on ilmselt head aastad üle ühe (2000, 2002, 2004 ). Auto ei püsinud tal kuidagi koos. Küll lagunes see ja teine. Burns oli aga vastupidi väga tagasihoidlik ja liigagi rahulik sõitja. Ühtegi võitu ei tulnud, kuid poodiumile pääses piisavalt. Asfaltil ta kohe kuidagi ei liikunud. Tiitli eest ta kahjuks võidelda ei saanud, kuid ega tal eriti poleks lootustki ka olnud. Solberg oli lihtsalt neetult kiire. Rovanpera ei leidnud see hooaeg omale kiirust. Auto lagunes ja ta ise polnud ka alati suurepärases vormis. Eks siis järgmine aasta näeb, kui kiire võib ta olla. Panizzi "asfaltikuninga" tiitel on kadumas. Võit Hispaanias tuli ainult tänu vihmale. Kirus ta küll seda setupit, kuid eriti ei usu, et asi ainult selles oli. Kruusal arenes ta aga piisavalt. Saab näha, mida ta Mitsubishiga tegema hakkab.
Subaru: Solberg sai lõpuks selle, mida ta oli soovinud. Esimese MM tiitli. Ei tulnud tal see kuidagi kergelt. Subaru ei olnud hooaja algul just väga töökindel (See probleem on neil vist küll igal aastal), kuid mida aeg edasi, seda töökindlamaks läks Subaru ja ka Solberg leidis endas selle vajaliku kiiruse, et võita nii kruusal kui ka asfaltil. Mäkineni sõidud ei olnud aga nii roosilised. Ei suutnud ta olla teistega ühes tempos ja oli kuidagi õnnetu olemisega. Kui ta oli aga oma lahkumisavalduse sisse andnud, siis muutus ta kuidagi rõõmsamaks ja vabamaks. Seda oli näha ka tema sõidus. Viimasel rallil sai ta isegi McRaega võidu sõita. Tore oli näha kahte lahkuvat meistrit niimoodi sekund-sekundis sõitmas. Mäkinen pani oma karjäärile ilusa punkti kolmanda kohaga Inglismaal. Seda ilmselt tänu oma kuldsaabastele.
Ford: Oeh, vead siin ja vead seal. Lagunes see asi ja lagunes too asi. Uus Ford oli küll kiire, kui vastupidavus on see, mis sellel autol oli puudu. 02 versioon oli küll aeglane, kuid vastupidav. 03 aga vastupidi. Jääb ainult loota, et järgmiseks aastaks on need vead parandatud (muidugi juhul, kui Ford jätkab). Märtin oli muidugi tasemel. Ta oli kiire igal teekattel ja sai ka kõige enam kiiruskatse võite. Ta ei saanud uue autoga sõita ühtegi rallit, mis oleks kulgenud ilma probleemideta. Käigukast enam ei toiminud või elektroonika läks lolliks jne. Duvalil oli see õppimisaasta raske. Uue Focusega ei kohanenud ta kuidagi ja tihtipeale sai Wilsoni käest ka korralikult õiendada. Järgmine hooaeg võib temalt juba tulemusi oodata (eriti asfalitl). Kruusal on tal veidi arenemist veel vaja.
Skoda: Octavia oli küll igati suur ja kohmakas ja vananenud, kuid Fabia on lihtsalt aeglane. Sellise autoga rallit sõita on raske. Gardemeister ja Auriol lihtsalt ei suutnud sõita kiiresti autoga, mis ainult lagunes. Mõned punktid küll korjati, kuid midagi fantastilist ei olnud. Järgmine hooaeg on Fabiat siis näha ainult Euroopa rallidel . Täiesti arusaadav ka. 2 etappi rohkem, võib päris korraliku suurenduse eelarvesse tuua. Vahepeal vist auto arendamisega ka väga palju vaeva ei nähta, nii, et järgmine hooaeg on Fabia ilmselt sama kiire, kui seegi hooaeg.
Hyundai: Money Money Money. Seda neil kahjuks polnud. Hooaja algul oli Loixi jutust juba tunda, et Hyundail pole enam raha. Arendamist ei olnud ja testisõite ka mitte. Loix ja Schwarz liikusid üldse WRC autole mittekohases tempos. Auto lagunes pidevalt ja hooaja lõpp jäigi neil tulemata. Jääb üle loota seda, et 2006 aastal nad naasevad. Kui see peaks juhtuma, siis saab näha, millega nad vahepeal hakkama olid saanud. Loix nüüd siirdub Peugeoti ja tema head päevad on veel ees. Schwartzi ilmselt enam tehasemeeskonna autos näha ei saa.
tax eriti ei tea, mida räägib
Hooaeg oli pettumust valmistav.... aasta algus suurte lootustega... isegi peale Saksamaa rallit oli veel võimalus kõrgeimale astmele tõusta.
Nüüd aga võime oma mehe WRC sarjas kaotada
Nüüd aga võime oma mehe WRC sarjas kaotada
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Karl
Minu jaoks oli kindlasti Soome!
1. Märtini võit
2. Ise käisin vaatamas
3. Oli piisavalt tramaatikat
4. Oli piisavalt põnevat võistlust (viimasel katsel Solberg vs. Burns)
Kõige jamam oli Küprose!
1. Märtini võit
2. Ise käisin vaatamas
3. Oli piisavalt tramaatikat
4. Oli piisavalt põnevat võistlust (viimasel katsel Solberg vs. Burns)
Kõige jamam oli Küprose!
Karl
Selle aasta tegijam ralli oli kindlasti minu jaoks : Kreeka ja Soome.
Seda just tänu sellel, et Markko mõlemal korral ajalugu tegi. Kreekas võites esimese Eestlasena MM etappi ja Soomes olles parim mitte Soomlane ja seda Soomlaste oma kodus.
Aasta üllatus minu jaoks oli Loebi hea sõit läbi terve hooaja ja tema kiirus kruusal. Aasta pettumus oli Skoda Fabia.
Hiljem kirjutan veidi pikemalt ka tiimide kohta eraldi oma arvamuse.
Seda just tänu sellel, et Markko mõlemal korral ajalugu tegi. Kreekas võites esimese Eestlasena MM etappi ja Soomes olles parim mitte Soomlane ja seda Soomlaste oma kodus.
Aasta üllatus minu jaoks oli Loebi hea sõit läbi terve hooaja ja tema kiirus kruusal. Aasta pettumus oli Skoda Fabia.
Hiljem kirjutan veidi pikemalt ka tiimide kohta eraldi oma arvamuse.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Päris huvitav lugu mida pole siin vist üheski teemas käsitletud. http://www.wrc-online.net/article.asp?stid=2569
Väga hea ja põhjalik kokkuvõteOlts kirjutas:Päris huvitav lugu mida pole siin vist üheski teemas käsitletud. http://www.wrc-online.net/article.asp?stid=2569
Anna gaasi...