WRC hooaeg 2019
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2019
Mikkelsenil ikka jumala hapu hooaeg. Alles sai enam vähem hoo üles ja nüüd ei pääse üldse peale. Adamo ütles, et vaatame mis järgmisel hooajal teha saame. Mõned etapid ehk aga kindlasti ei rahulda teda see.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: WRC hooaeg 2019
Mikkelseni teema valguses, tekib küsimus, et mis sorti leping tal ikkagi siis oli Hyundaiga, kui ta terve see hooaeg niimoodi lükata-tõugata oli (küll vist tegelikult kokku kaks korda, kust ta pingile jäeti/jäetakse) selles mõttes, et asendati. Aga ikkagi.
On ju mees hoidmas üldis neljandat kohta (Evansiga jagamas), nüüd võetakse see talt vast ära.
Mõte on see, et lepingud on ühed väga haprad asjad ja "võtavad kergelt tuld"...
Ogier -> TGR-i - ei olegi ju teab, mis nii väga ulme? Kui ta nüüd veel testima ka Toyotat läheb...
On ju mees hoidmas üldis neljandat kohta (Evansiga jagamas), nüüd võetakse see talt vast ära.
Mõte on see, et lepingud on ühed väga haprad asjad ja "võtavad kergelt tuld"...
Ogier -> TGR-i - ei olegi ju teab, mis nii väga ulme? Kui ta nüüd veel testima ka Toyotat läheb...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2019
See pilt võtab 2019 aasta kenasti kokku -rõõmud, pettumused ja mured.
Originaal postitus https://twitter.com/WorldofPhotog/statu ... 6548112384
Originaal postitus https://twitter.com/WorldofPhotog/statu ... 6548112384
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Kruus rääkigu parem korvpallist või jalgpallist. Paraku rallist ei tea ta midagi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: WRC hooaeg 2019
Imestan... kas tõesti on siin foorumis rahvast, kes teab kumb on kiirem auto, Toyota või Hyundai!?
Re: WRC hooaeg 2019
Kruus on ikka väga palju paremaks saanud ralli teemadel, eriti tänu sellele, et Kruudaga saateid teeb.. ning oluliselt parema jutuga kui nii mõnihi saatejuht..
No kiirem auto on Toyota, sest sellega võideti WDC ja kõige rohkem katseid.. Aga kui Ott võidab Hyundaiga samamoodi teistest rohkem katseid, siis on jälle Hyundai kiirem.. 0-100ni on autod suht võrdsed pakun.
No kiirem auto on Toyota, sest sellega võideti WDC ja kõige rohkem katseid.. Aga kui Ott võidab Hyundaiga samamoodi teistest rohkem katseid, siis on jälle Hyundai kiirem.. 0-100ni on autod suht võrdsed pakun.
Re: WRC hooaeg 2019
Toyota ja Hyundai võrdlus on "ekspertide" poolt alati selle põhjal olnud, et Tänak võidab kiiruskatseid ja Neuville/Ogier katsete lõpus nutavad, et TOYOTA ja Tänaku vastu pole neil midagi teha.
Kui aga jätta näiteks esisõitjad kõrvale ja võrrelda teiste-kolmandate meest kiirust siis võiks vabalt järeldada, et hoopis Hyundai on Toyotast kiirem (Loeb ja Sordo oleks nii Meekest kui JMList üldarvestuses ka eespool kui täishooaega teeksid).
Tänaku talent moonutab pilti ja ma ei jaksa juba ära oodata seda juttu järgmine hooaeg kuidas Hyundai ilmselt on teinud suure arengu, sest Tänak võidab jälle kõige rohkem kiiruskatseid.
Kui aga jätta näiteks esisõitjad kõrvale ja võrrelda teiste-kolmandate meest kiirust siis võiks vabalt järeldada, et hoopis Hyundai on Toyotast kiirem (Loeb ja Sordo oleks nii Meekest kui JMList üldarvestuses ka eespool kui täishooaega teeksid).
Tänaku talent moonutab pilti ja ma ei jaksa juba ära oodata seda juttu järgmine hooaeg kuidas Hyundai ilmselt on teinud suure arengu, sest Tänak võidab jälle kõige rohkem kiiruskatseid.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 298
- Liitunud: 30 Okt 2005, 11:33
- Asukoht: Tartu
Re: WRC hooaeg 2019
Autod on ikka võrdsed, vähemalt aasta teises pooles, kui aero ehk nii palju ei lugenud. Stardipossa loeb ikka päris palju. Minumeelest on iga ralli suht sekund sekundis. Aga Ott oskab seadet kohandada ehk kohandab selliseks, et riskima ei pea, aga kui vaja, surub pisuke rohkem.
Igatahes saab huvitav olema, kui kiiresti ta kohaneb. Ilmselgelt on ta viimased aastad kiirem mees olnud, pisiasjad loevad - auto seadistus + legend (kogemus eelmistest aastatest)
Igatahes saab huvitav olema, kui kiiresti ta kohaneb. Ilmselgelt on ta viimased aastad kiirem mees olnud, pisiasjad loevad - auto seadistus + legend (kogemus eelmistest aastatest)
Re: WRC hooaeg 2019
Üldine objektiivne arvamus on siiani olnud, et Toyota on parem kiirematel/sirgematel katsetel, Hyundai aeglasematel/kurvilisematel.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: WRC hooaeg 2019
Kruusi mõttekäik oli õige, et Oti leping lõpeb ehk ta on oma töö teinud. Ta ei võlgne Toyotale mingit tänutunnet. Kindlasti sai Tommi/Toyota rohkem kui maksis.
Kuna Oti väärtus on nii palju tõusnud, siis oli lihtsalt valida kas leppida lepingus küsituga või loota sellele et kuhu tal ikka minna on. Ja kui Ott läkski äkki mitte nii tulusasse lepingusse, siis Tommi on ikka jamas. Ja nüüd nutta pole mõtet
Kuna Oti väärtus on nii palju tõusnud, siis oli lihtsalt valida kas leppida lepingus küsituga või loota sellele et kuhu tal ikka minna on. Ja kui Ott läkski äkki mitte nii tulusasse lepingusse, siis Tommi on ikka jamas. Ja nüüd nutta pole mõtet
rattaga on kah hea sõita
Re: WRC hooaeg 2019
Downforce'i paistab Toyotal jah teistest rohkem olevat, see tuleb eriti hästi välja just kiiretes kurvides. Igaüks võib ka mõningaid masinate erinevusi silmata onboard videode kaudu. Seal kus Tänaku masina põhi käib vastu asfalti või siis vastavalt vastu kruusa ja iga väike tee kumerus on kohe autos tunda, seal Hyundai sõidab üle kõigest, nagu laevaga. Ütleks, et Toyota seadistus on Hyundai omast kiirem, kuid rohkem autot lõhkuv.tfr kirjutas:Üldine objektiivne arvamus on siiani olnud, et Toyota on parem kiirematel/sirgematel katsetel, Hyundai aeglasematel/kurvilisematel.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: WRC hooaeg 2019
See võib ka sellest olla, et Ott seadistas auto madalamaks?KidrA kirjutas:Downforce'i paistab Toyotal jah teistest rohkem olevat, see tuleb eriti hästi välja just kiiretes kurvides. Igaüks võib ka mõningaid masinate erinevusi silmata onboard videode kaudu. Seal kus Tänaku masina põhi käib vastu asfalti või siis vastavalt vastu kruusa ja iga väike tee kumerus on kohe autos tunda, seal Hyundai sõidab üle kõigest, nagu laevaga. Ütleks, et Toyota seadistus on Hyundai omast kiirem, kuid rohkem autot lõhkuv.tfr kirjutas:Üldine objektiivne arvamus on siiani olnud, et Toyota on parem kiirematel/sirgematel katsetel, Hyundai aeglasematel/kurvilisematel.
rattaga on kah hea sõita
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Re: WRC hooaeg 2019
Kas palka maksab muidu Toyota, või Tommi oma ettevõttega? Kui viimane variant, siis Tommi saab Jaapanist mingi summa, mille eest teenust peab osutama. Ise siis otsustab, kas raha läheb arendusele, pilootidesse või kasumiks?
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Re: WRC hooaeg 2019
See on 90% ka 2018. aasta Wales'i katkestamise põhjus.. Oti suurem kiirus + madalam seadistus on see, miks see asi ei toiminud ja see põhjakaitse mulda jäi.. Aga ei saa midagi pahaks panna, see oli siis tema stiil ja seadistus. Selline seade toimis.. ka väga efektiivselt, lihtsalt nüüd tagant järgi on hea targutada, et on olusid, kus pead 2x mõtlema enne, kui teed.Olts kirjutas:See võib ka sellest olla, et Ott seadistas auto madalamaks?KidrA kirjutas:Downforce'i paistab Toyotal jah teistest rohkem olevat, see tuleb eriti hästi välja just kiiretes kurvides. Igaüks võib ka mõningaid masinate erinevusi silmata onboard videode kaudu. Seal kus Tänaku masina põhi käib vastu asfalti või siis vastavalt vastu kruusa ja iga väike tee kumerus on kohe autos tunda, seal Hyundai sõidab üle kõigest, nagu laevaga. Ütleks, et Toyota seadistus on Hyundai omast kiirem, kuid rohkem autot lõhkuv.tfr kirjutas:Üldine objektiivne arvamus on siiani olnud, et Toyota on parem kiirematel/sirgematel katsetel, Hyundai aeglasematel/kurvilisematel.
Nagu Kruuda vist? eelmine aasta rääkis, et nt Soome ralli ajal 1 varu vs 2 varu muutus olin see, et vedrustust peab seadistama paar MILLIMEETRIT kõrgemale.. mitte, et kiirendus vm oleks halvem..
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2019
TMR kaudu käib. Seepärast Mial nii suur otsustamisõigus on.schalke kirjutas:Kas palka maksab muidu Toyota, või Tommi oma ettevõttega? Kui viimane variant, siis Tommi saab Jaapanist mingi summa, mille eest teenust peab osutama. Ise siis otsustab, kas raha läheb arendusele, pilootidesse või kasumiks?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: WRC hooaeg 2019
Naiste käest on üldse raske raha kätte saada, kui see on juba seal, siis tagasi saad pisku. Head meestepäeva!
Viimati muutis Dubber, 04 Nov 2019, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: WRC hooaeg 2019
See võib tulla ka sellest, et Ott sõidab pehmema vedrustusega, mis annab parema auto tunnetuse.Olts kirjutas:See võib ka sellest olla, et Ott seadistas auto madalamaks?KidrA kirjutas:Downforce'i paistab Toyotal jah teistest rohkem olevat, see tuleb eriti hästi välja just kiiretes kurvides. Igaüks võib ka mõningaid masinate erinevusi silmata onboard videode kaudu. Seal kus Tänaku masina põhi käib vastu asfalti või siis vastavalt vastu kruusa ja iga väike tee kumerus on kohe autos tunda, seal Hyundai sõidab üle kõigest, nagu laevaga. Ütleks, et Toyota seadistus on Hyundai omast kiirem, kuid rohkem autot lõhkuv.tfr kirjutas:Üldine objektiivne arvamus on siiani olnud, et Toyota on parem kiirematel/sirgematel katsetel, Hyundai aeglasematel/kurvilisematel.
Nagu väidab Yle Urheilun ralli kommentaator Riku Tahko.
Asiantuntijan mukaan Tänakin loikka Tommi Mäkisen tallista Hyundaille heti MM-tittelin jälkeen olisi raju ja brutaali ratkaisu – Latvalan tulevaisuus riippuu edelleen maailmanmestarin päätöksestä -- Yle Urheilu– Hän pystyy käyttämään Toyotan edun, eli aerodynamiikkapaketin ja luottaa autoon niin mahtavasti, että siivet toimivat juuri oikein. Hän ajaa aika pehmeällä jousituksella, jotta saa paremman tuntuman autoon. Tänak uskaltaa ajaa tarpeeksi suoraan, ja esimerkiksi asfaltilla hän kiihdyttää erittäin hyvin ulos mutkista.