Olarir kirjutas: ↑09 Aug 2022, 13:33
No ega seal polegi ju küsimus niivõrd selles kaalus vaid selles, et autol olid küljes jupid mis polnud homologeeritud. See et Lappi auto kergem oli ei puutu hetkel ju asjasse sest tema auto oli reeglitepärane ja kui ta risuks sõitis selle ja reeglitejärgi on veel sõidukõlbulik siis saab jätkata. Suninenil ju lihtsalt terve võistlus küljes jupp mis ei vastanud homologeeringule.
Ja nagu ütlesin ühes postis et mul mälujärgi oli kellelgi kunagi probleeme sest küljes olev jupp oli raskem kui homologeeritud tükk. Kiire guugel hetkel ei aidanud et mis keiss see täpselt oli.
Ma sõitjat ei mäleta. Aga kellegil oli hooratas paar kilo raskem. Ning sai ka disklaffi.
Mingi aasta oli kõigil Fordil autodel tagumised küljeklaasid millimeeter õhemad kui lubatud. Ning kogu meeskond sai disklaffi
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
GC kirjutas: ↑09 Aug 2022, 15:55
... ja jälle mulle meenub, kuidas Märtin võeti maha...
Et auto kaalu saada, kasutati kivi...
Tommi juhtus nägema, ja oligi ralli läbi!
Mitte, et auto kaalu saada. Aga varu ratta kinnitus läks katki ja kasutati kivi, et ratas liikuma ei hakkaks
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
GC kirjutas: ↑09 Aug 2022, 15:55
... ja jälle mulle meenub, kuidas Märtin võeti maha...
Et auto kaalu saada, kasutati kivi...
Tommi juhtus nägema, ja oligi ralli läbi!
Mitte, et auto kaalu saada. Aga varu ratta kinnitus läks katki ja kasutati kivi, et ratas liikuma ei hakkaks
Jaa, jah... lisaks siis kinnitamata rattale veel üks hulkuv kivi autos.
Mitte et ma nüüd täpselt tean, aga kuulduste järgi kaaluti autosid enne servist ja ju siis loodeti, et kivi päästab.
Olarir kirjutas: ↑09 Aug 2022, 13:33
No ega seal polegi ju küsimus niivõrd selles kaalus vaid selles, et autol olid küljes jupid mis polnud homologeeritud. See et Lappi auto kergem oli ei puutu hetkel ju asjasse sest tema auto oli reeglitepärane ja kui ta risuks sõitis selle ja reeglitejärgi on veel sõidukõlbulik siis saab jätkata. Suninenil ju lihtsalt terve võistlus küljes jupp mis ei vastanud homologeeringule.
Ja nagu ütlesin ühes postis et mul mälujärgi oli kellelgi kunagi probleeme sest küljes olev jupp oli raskem kui homologeeritud tükk. Kiire guugel hetkel ei aidanud et mis keiss see täpselt oli.
Ma sõitjat ei mäleta. Aga kellegil oli hooratas paar kilo raskem. Ning sai ka disklaffi.
Mingi aasta oli kõigil Fordil autodel tagumised küljeklaasid millimeeter õhemad kui lubatud. Ning kogu meeskond sai disklaffi
Ennem kiirelt guugeldades leidsin et huyindai r5 oli ka mingi aasta probleem et mingi partii veovõlle oli tulnud mis olid ka mingi pool mm paksemad kui homologeering
Ei selge see, et igaüks teeb oma tööd - ma pidaisngi silmas reaalset olukord, et noh kas oleks ikka pidand DQ andma, kuid kui teisiti ei olekski saand, siis nii on jah. Väga totter lugu.
Teine teooria on, et võibolla polnudki Hundail/RedGreyl lihtsalt midagi muud sinna pannagi? Teadupärast Hundail on probleeme varuosadega ju.
Väga kahju Teemust...sõitis väga tublilt, kahjuks ei olnud Mikelseni jt.