Croatia Rally 2024
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Croatia Rally 2024
Kõige suurem pauk oli ikka Neuvillel. Auto laksust seisis. Ime, et terveks jäi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: Croatia Rally 2024
Pakuks et lock-upis ehk maakeeles lasi loha, äkki on siin targemaid kes teavad täpsemalt
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: Croatia Rally 2024
Kuna hankook vist asfaltil omab mingit võidusõidu tausta, siis ma arvan et seal pole hullu, aga kruusal saab küll paras loterii olema...Indrek kirjutas: ↑21 Apr 2024, 11:11 Vaadates hetkel Pirelli härra juttu, siis mõtlesin just, et veel eelmisel aastal palju kirutud Pirelli on ikka väga hästi oma rehvid vastupidavaks saanud. Ainult mõned üksikud rehvipurunemised olnud ja need ka sõitjate enda süül.
Aga kas järgmine aasta Hankookiga hakkab jälle Rehviloterii pihta?
Re: Croatia Rally 2024
Tänak teenis neljanda kohaga rohkem punkte kui teisel kohal lõpetanud Evans või kolmas olnud Neuville
https://ralli.ee/tanak-sai-horvaatias-r ... mm-rallit/
https://ralli.ee/tanak-sai-horvaatias-r ... mm-rallit/
Re: Croatia Rally 2024
Väga super sõit.....
Ütleme nii, et on neid eestlasi ka varem seal JWRC sarjas võidutsenud, aga et kohe elu esimesest JWRC rallist alates katsevõite ja poodiumeid noppima hakata, vot mina küll ei mäleta...
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Croatia Rally 2024
Rometil talenti on küllaga. Tänana näitas, et oskab ka peaga sõita.
Romet ja Vaher võivad olla meie tuleviku lootused
Romet ja Vaher võivad olla meie tuleviku lootused
Re: Croatia Rally 2024
Vasak esimene puncture ka?
Omavahel seotud äkki? Või kas tõesti löödi katki?
E: tõesti mingi dbiilik lõi klaasi katki..
https://sport.delfi.ee/artikkel/1202872 ... ani-kurgus
Omavahel seotud äkki? Või kas tõesti löödi katki?
E: tõesti mingi dbiilik lõi klaasi katki..
https://sport.delfi.ee/artikkel/1202872 ... ani-kurgus
Re: Croatia Rally 2024
Toyota varasemalt oleks Evansi laksu peake tagaluugist ilma jäänud. Arenevad kõik
Re: Croatia Rally 2024
Kui nüüd väljast filmitud klippi ka vaadata, siis see tundub üha enam müstika.. kuidas mitttte midagi ei juhtunud autoga. Samas mõnikord on nii, et näeb äärekivi ja juba nurk tühi..
Aga eks sel katsel Rallijumal andis kõigile top4 sõitjatele ,,armu'' ja.. ah, kõik eksisid ja.. las saavad sõidavad edasi
A muidu..
Jah, seekord oli õnne, kuid siiski 4 rallit ja 4 sõiduviga sisuliselt.. pole seda varem kunagi olnud.
Aga ma siiski ei ole usku kaotanud ning Neuville mängis järjekordselt võidu maha. Nüüd hakkavad kruusarallit ja küll läheb sõiduks!!
Aga eks sel katsel Rallijumal andis kõigile top4 sõitjatele ,,armu'' ja.. ah, kõik eksisid ja.. las saavad sõidavad edasi
A muidu..
Jah, seekord oli õnne, kuid siiski 4 rallit ja 4 sõiduviga sisuliselt.. pole seda varem kunagi olnud.
Aga ma siiski ei ole usku kaotanud ning Neuville mängis järjekordselt võidu maha. Nüüd hakkavad kruusarallit ja küll läheb sõiduks!!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Croatia Rally 2024
ma ei tea, see kiva eelmisel etapil, mis eelmise maisna alt ilmselt siis, välja kaevus ennast - ma ei loeks seda sõiduveaks.
Rootsis too trampa - jah, seal ilmselt kas legendi viga mis, aga võib ilmselt sõidu veaks lugeda, kuigi - oleks me puhtalt/amalt pääsend, poleks seda keegi siin enam kommenteerind... Montes oleks võin tolle jäise koha küll ära hoida tõesti.
Nüüd siin ja täna - krt seda kruusa oli ikka ulmelt teel ja ega iga kurvi ei saa ka nö. ohutult võtta - siis jäädki sinna Mikelseni tasemele:) Ja nagu Seb ütles samuti, et neid momente oli ikka hulgim (mida ilmselt aind pardakaameratest saaks välja lugeda, aga ma ei viitsi küll neid läbi kaema hakata:)
Ma pigem pakuks siis juba 4-st 2 on veits käkitud. Aga, siin peab ka silmas pidama, et Hundaiga ei ole ta vist asfaltil veel sõbraks saanud ka, terve see aeg oli kommentaar "sketchy"/kahtlane...kuid kruusal ehk on juba asi kindalm, mida ta ka ütles. Seega - vaatame ja targutame peale neid kolme kruusa etappi, kus peaks juba selge olema, kas on veel lootust või tuleb taas 2023a. kordus...ptui, ptui, ptui
Rootsis too trampa - jah, seal ilmselt kas legendi viga mis, aga võib ilmselt sõidu veaks lugeda, kuigi - oleks me puhtalt/amalt pääsend, poleks seda keegi siin enam kommenteerind... Montes oleks võin tolle jäise koha küll ära hoida tõesti.
Nüüd siin ja täna - krt seda kruusa oli ikka ulmelt teel ja ega iga kurvi ei saa ka nö. ohutult võtta - siis jäädki sinna Mikelseni tasemele:) Ja nagu Seb ütles samuti, et neid momente oli ikka hulgim (mida ilmselt aind pardakaameratest saaks välja lugeda, aga ma ei viitsi küll neid läbi kaema hakata:)
Ma pigem pakuks siis juba 4-st 2 on veits käkitud. Aga, siin peab ka silmas pidama, et Hundaiga ei ole ta vist asfaltil veel sõbraks saanud ka, terve see aeg oli kommentaar "sketchy"/kahtlane...kuid kruusal ehk on juba asi kindalm, mida ta ka ütles. Seega - vaatame ja targutame peale neid kolme kruusa etappi, kus peaks juba selge olema, kas on veel lootust või tuleb taas 2023a. kordus...ptui, ptui, ptui
Re: Croatia Rally 2024
Asfaltil tundub i20 olema üsna Neuville järgi ehitatud nagu ka eelmise generatsiooni mudel. Tänak ega ka teised sõitjad lõpuks ei saanudki sellele pihta, samas Neuville on alati olnud väga kiire. Õnneks Tänak tõi ise esile, et juba 2022 oli i20 kruusal kiire ning tulemused ka kinnitavad seda.
Tänaku kiirust Rootsis ja Keenias on üldse raske hinnata. Pärast mingeid intsidente kui pole enam midagi püüda, siis paistab ta minevat safe mode ning üritab auto turvaliselt lõppu ära tuua. Lisaks Rootsis startis pühapäeval eest ning siis üldse raskem midagi saavutada. Samuti mainis ta, et Horvaatias katsetas ta laupäeval lihtsalt erinevaid seadistusi. Kindlasti ei saa mainimata jätta ka kogemust nende autodega, teistel tippudel on siiski kolmas hooaeg juba nende samade autode roolis ning on piisavalt võrdlusandmeid eelmistelt rallidelt.
Powerstage podcasti 177. episoodis käis rääkimas endine TGR võistlusinsener ning ühe olulise nüanssina tõi esile seadistuse tähtsuse. Tema hinnangul on nii Toyota kui ka Hyundai kiiruse osas tänakseks juba üsna võrdsed ning rallil võib edu määrata see, kui hästi sa enne rallit oma testid tegid ja selle põhjal auto seadistuse paika saad. Ralli ajal on tõenäoliselt hulka keerulisem juba midagi tõsisemalt muuta ning Horvaatias oli reedel ainult tyre fitting zone keset päeva, midagi ei klapi siis pead terve päeva sedasi hakkama saama.
Tänaku kiirust Rootsis ja Keenias on üldse raske hinnata. Pärast mingeid intsidente kui pole enam midagi püüda, siis paistab ta minevat safe mode ning üritab auto turvaliselt lõppu ära tuua. Lisaks Rootsis startis pühapäeval eest ning siis üldse raskem midagi saavutada. Samuti mainis ta, et Horvaatias katsetas ta laupäeval lihtsalt erinevaid seadistusi. Kindlasti ei saa mainimata jätta ka kogemust nende autodega, teistel tippudel on siiski kolmas hooaeg juba nende samade autode roolis ning on piisavalt võrdlusandmeid eelmistelt rallidelt.
Powerstage podcasti 177. episoodis käis rääkimas endine TGR võistlusinsener ning ühe olulise nüanssina tõi esile seadistuse tähtsuse. Tema hinnangul on nii Toyota kui ka Hyundai kiiruse osas tänakseks juba üsna võrdsed ning rallil võib edu määrata see, kui hästi sa enne rallit oma testid tegid ja selle põhjal auto seadistuse paika saad. Ralli ajal on tõenäoliselt hulka keerulisem juba midagi tõsisemalt muuta ning Horvaatias oli reedel ainult tyre fitting zone keset päeva, midagi ei klapi siis pead terve päeva sedasi hakkama saama.