Erki kirjutas:Nägin K2 spordiuudistest siis ka seda matsu. Peab ütlema et "hea et niigi läks", et mehed viga ei saand sest mats oli kõva. Süüdistama peab vist Märtinit ennast või siis Loriaux'd sest hüppest maandudes auto maandus pmst vertikaalselt nina peale ja sealt edasi nagu kiikhobune katusele. Võibolla oli mu silmapete aga nojah...
Ma vaatasin ka, aga ei saanud ka eriti täpselt aru, loodame et hommses Soome saates on mõni amatöör video või helikopterilt tehtud pilt .
Sirgel ikke üle nina käia..ma ei tea, kas tõesti hakkavad Fordil vanad ajad tagasi tulema? http://photos.racing-bag.com/zoom/ford_2.jpg
Ja tükimal ajal pole ma nii katkist autot näinud. Pani keegi tähele mitmes käik autol sees oli ? 5? 6? , kui sirge pikkust arvestada siis 5 ja põhjagaas ? Igal juhul laks oli räige ja ise ei tahaks küll sellist üle elada.
Erki kirjutas:Aga mis te arvate mis sellest värskest autost siis saab nüüd? Kantakse maha? Ega sinna jäi järele küll üks paras risuhunnik...
Arvan, et enamus osi sellest autost kantakse maha.Mis muidugi ei välista et samale kere numbrile ehitatakse ümber uus auto.Sellise laksu saanud autot on väga raske uuesti otse jooksma saada .
Aga pigem ma küsiks, kuhu tõmmata piir selle ja uue auto vahele.
Turvapuur on seal kindlasti paigast ära, kui lugeda uueks autoks puuri vahetust, siis saab sellest uus auto.
Erki kirjutas:Aga mis te arvate mis sellest värskest autost siis saab nüüd? Kantakse maha? Ega sinna jäi järele küll üks paras risuhunnik...
Arvan, et enamus osi sellest autost kantakse maha.Mis muidugi ei välista et samale kere numbrile ehitatakse ümber uus auto.Sellise laksu saanud autot on väga raske uuesti otse jooksma saada .
Aga pigem ma küsiks, kuhu tõmmata piir selle ja uue auto vahele.
Turvapuur on seal kindlasti paigast ära, kui lugeda uueks autoks puuri vahetust, siis saab sellest uus auto.
Tegelt tehakse ju igale autole peale etappi rebuild ja ongi põmst uus auto jälle...